TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

vylitej džbán  |  17. 02. 2018 08:17

další pouťák přijel, kolem kolotočů projel, fantazie design se šel oběsit :)))

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 02. 2018 09:16

Jj designová katastrofa zvenku i uvnitř

Ale docela překvapuje nosnost 630 kg což je 50% pohotovostní hmotnosti.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 02. 2018 09:43

Vy nemáte radost ze života, vy musíte zvenku i vnitřku stejný jak to má 15 modelů koncernu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  17. 02. 2018 10:32

Aaa, psycholog promluvil

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 02. 2018 11:00

nejsem psycholog, podívej se na fotky ještě třikrát a poznáš, že tady je praktický auto.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 02. 2018 13:21

Praktické nebo nepraktické, na příšerném designu to nic nezmění

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 02. 2018 17:22

asi jsem narazil na teoretiky, ti kdyby měli autobusovou dopravu tak by koupili buldozer, protože by byl v lepším designu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  17. 02. 2018 09:32

Dneska už se SUV nazývá snad všechno.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 02. 2018 09:56

V tej farbe to vyzera ako pomaranc v regali, hnus. Ale pozeral som si to v inej farbe (decentnejsie) a clovek by neveril co vsetko dokaze spravit s vyslednym dojmom prave farba. V tomto smere sa dizajnerom podla mna podaril zaujimavy kusok - v decentnejsej farbe to posobi ovela vyvazenejsie a pritom vesele. Za jednasestku HDi & manual len pochvala.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 02. 2018 13:15

Já osobně bych si toto auto určitě nevybral a nekoupil, ale dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině, která bydlí v satelitu za velkým městem a denně rozváží děti do školek, škol a kroužků a jezdí za nákupy do nákupních centrech. Křiklavá neobvyklá barva pomůže najít auto roztržité mamině, která s mobilem na uchu chvátá s parkováním a "úprkem" do obchodu a zapomene, kde auto odstavila. Stříbrnou nebo bílou škodovku by potom hledala asi déle... Stejně tak sedačky bez bočního vedení jsou při častém vystupování a nastupování a manipulování s dětmi (bezp. sedačkami, podsedáky,...) příjemnější než perfektní "skořepiny" nějakého "ostrého" výkonného sportovního "krasavce", které jsou umístěny hezky nízko... A měkkost pérování a naklánění? Při pojíždějí po městě a v okolních satelitech po ucpaných silnicích naprosto v pohodě. Nemluvím už o děravých komunikacích některých českých měst...
Zkrátka je to auto, které v západní Evropě, kde je normální mít v rodině více aut, určitě bude mít úspěch, zejména u ženské populace. V Česku, kde je normou jediné auto v rodině a k tomu jde převážně o letitou ojetinu, to bude víceméně obchodně "kusovka", kterou bude častěji "obdarována" mamina poněkud movitějším manželem (otcem jejích dětí..), než aby se stala jediným rodinným autem. Ale i v takovém případě - proč ne, když se bude líbit a vyhovovat potřebám, že?.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 02. 2018 08:07

Děkujeme za krásné představení zamindrákovaného českého pána.

Odpovědět  |   | 
luba  |  19. 02. 2018 13:03

Co je to zamindrákovaný? Viděl bych to spíše na poděkování za krásné představení zamindrákovaného mpolana.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 02. 2018 17:48

Děkuji ti za poděkování mpolane. Pro jistotu jsem si četl svůj příspěvek a nemám pocit, že bych byl zamindrákovaný a že bych se tím obsahem článku představil. Sdělil jsem pouze svůj názor k článku (autu) a v kontextu k obsahu ostatních diskusních příspěvků. Auto jsem neodsuzoval a nehanil. Je poněkud zvláštní - zajímavé a "vyčnívá z řady". Já jsem příznivcem spíše konzervativního designu, ale rád na silnicích vidím zajímavá auta.
Ovšem obsah a forma tvého příspěvku, mpolane, se daly vyjádřit pouhým minusem. Proto nevím, jestli problém "mindráku" není zrovna u tebe, když se odhodlal k napsání tak "obsažného" příspěvku místo jednoduchého "minus".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 02. 2018 08:56

Víš, co je u tebe projevem toho mindráku? Kategorizování na ženská a mužská auta... Potažmo pak kategorizování lidí podle toho, čím by jezdili... Ne, že bys tím byl výjimečný, to vůbec ne. Takových, jako ty, je plná republika a mě jen těší, že mezi vás nemusím spadat...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 02. 2018 19:36

Kategorizování na ženská a mužská auta je podle tebe mindrák? To je ale zajímavé hledisko pro konstatování mindráku. To by asi byly i zamindrákované automobilky, které svými modely cílí na vybranou skupinu. Třeba zrovna Škoda, kderá při uvádění CityGo na trh přímo ve reklamě specifikovala cílovou skupinu, pro kterou tento model vyvinula a uvedla na trh. Nebo třeba před na Peugeot 206 byly ženské ulítnuté a moc se jim líbil. Nebo Fiat 500. Nebo Opel Adam, atd. A to je podle tebe mindrák? (Je převe jasné, že autama jezdí všichni bez rozdílu pohlaví, ale něco se více líbí ženským a něco jiného více zase mužským a to je přece normální a nemá to společné nic s mindrákem).
Já jsem přece uvedl, cituji. "Dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině..." a nepsal jsem nic v tom smyslu, že toto auto je POUZE pro ženské a že bych do toho vůbec ani nesedl. To by potom možná mindrák byl. Mně ale nevadí se povozit v nejrůznějších autech a uvedl jsem, že na silnicích vidím rád zajímavá auta. To ti nestačilo mpolane, abys pochopil? A kategorizování lidí podle toho, čím jezdí? Kdes na to přišel? Já to nikdy nepsal. Vždy jsem opakovně uvedl, že je věcí každého, co si vybere a co si koupí, hlavně aby byl spokojený. Já nikoho podle auta, které vlastní, nebo kterým jezdí, neposuzuji. Já beru člověka podle toho, jaký je a ne podle toho, jakým přijel autem.
Spíše jsi mpolane prokázal tvůj "mindrák", když sám kategorizuješ lidi a sám se vymezuješ a ještě tě to těší, jak jsi napsal. Nic ve zlém, prohodili jsme si názory a postřehy a svět jde dál, přeji ti hezký večer.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A