TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

vylitej džbán  |  17. 02. 2018 08:17

další pouťák přijel, kolem kolotočů projel, fantazie design se šel oběsit :)))

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 02. 2018 09:16

Jj designová katastrofa zvenku i uvnitř

Ale docela překvapuje nosnost 630 kg což je 50% pohotovostní hmotnosti.

Odpovědět  |   | 

Vy nemáte radost ze života, vy musíte zvenku i vnitřku stejný jak to má 15 modelů koncernu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  17. 02. 2018 10:32

Aaa, psycholog promluvil

Odpovědět  |   | 

nejsem psycholog, podívej se na fotky ještě třikrát a poznáš, že tady je praktický auto.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 02. 2018 13:21

Praktické nebo nepraktické, na příšerném designu to nic nezmění

Odpovědět  |   | 

asi jsem narazil na teoretiky, ti kdyby měli autobusovou dopravu tak by koupili buldozer, protože by byl v lepším designu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  17. 02. 2018 09:32

Dneska už se SUV nazývá snad všechno.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 02. 2018 09:56

V tej farbe to vyzera ako pomaranc v regali, hnus. Ale pozeral som si to v inej farbe (decentnejsie) a clovek by neveril co vsetko dokaze spravit s vyslednym dojmom prave farba. V tomto smere sa dizajnerom podla mna podaril zaujimavy kusok - v decentnejsej farbe to posobi ovela vyvazenejsie a pritom vesele. Za jednasestku HDi & manual len pochvala.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 02. 2018 13:15

Já osobně bych si toto auto určitě nevybral a nekoupil, ale dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině, která bydlí v satelitu za velkým městem a denně rozváží děti do školek, škol a kroužků a jezdí za nákupy do nákupních centrech. Křiklavá neobvyklá barva pomůže najít auto roztržité mamině, která s mobilem na uchu chvátá s parkováním a "úprkem" do obchodu a zapomene, kde auto odstavila. Stříbrnou nebo bílou škodovku by potom hledala asi déle... Stejně tak sedačky bez bočního vedení jsou při častém vystupování a nastupování a manipulování s dětmi (bezp. sedačkami, podsedáky,...) příjemnější než perfektní "skořepiny" nějakého "ostrého" výkonného sportovního "krasavce", které jsou umístěny hezky nízko... A měkkost pérování a naklánění? Při pojíždějí po městě a v okolních satelitech po ucpaných silnicích naprosto v pohodě. Nemluvím už o děravých komunikacích některých českých měst...
Zkrátka je to auto, které v západní Evropě, kde je normální mít v rodině více aut, určitě bude mít úspěch, zejména u ženské populace. V Česku, kde je normou jediné auto v rodině a k tomu jde převážně o letitou ojetinu, to bude víceméně obchodně "kusovka", kterou bude častěji "obdarována" mamina poněkud movitějším manželem (otcem jejích dětí..), než aby se stala jediným rodinným autem. Ale i v takovém případě - proč ne, když se bude líbit a vyhovovat potřebám, že?.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 02. 2018 08:07

Děkujeme za krásné představení zamindrákovaného českého pána.

Odpovědět  |   | 
luba  |  19. 02. 2018 13:03

Co je to zamindrákovaný? Viděl bych to spíše na poděkování za krásné představení zamindrákovaného mpolana.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 02. 2018 17:48

Děkuji ti za poděkování mpolane. Pro jistotu jsem si četl svůj příspěvek a nemám pocit, že bych byl zamindrákovaný a že bych se tím obsahem článku představil. Sdělil jsem pouze svůj názor k článku (autu) a v kontextu k obsahu ostatních diskusních příspěvků. Auto jsem neodsuzoval a nehanil. Je poněkud zvláštní - zajímavé a "vyčnívá z řady". Já jsem příznivcem spíše konzervativního designu, ale rád na silnicích vidím zajímavá auta.
Ovšem obsah a forma tvého příspěvku, mpolane, se daly vyjádřit pouhým minusem. Proto nevím, jestli problém "mindráku" není zrovna u tebe, když se odhodlal k napsání tak "obsažného" příspěvku místo jednoduchého "minus".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 02. 2018 08:56

Víš, co je u tebe projevem toho mindráku? Kategorizování na ženská a mužská auta... Potažmo pak kategorizování lidí podle toho, čím by jezdili... Ne, že bys tím byl výjimečný, to vůbec ne. Takových, jako ty, je plná republika a mě jen těší, že mezi vás nemusím spadat...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 02. 2018 19:36

Kategorizování na ženská a mužská auta je podle tebe mindrák? To je ale zajímavé hledisko pro konstatování mindráku. To by asi byly i zamindrákované automobilky, které svými modely cílí na vybranou skupinu. Třeba zrovna Škoda, kderá při uvádění CityGo na trh přímo ve reklamě specifikovala cílovou skupinu, pro kterou tento model vyvinula a uvedla na trh. Nebo třeba před na Peugeot 206 byly ženské ulítnuté a moc se jim líbil. Nebo Fiat 500. Nebo Opel Adam, atd. A to je podle tebe mindrák? (Je převe jasné, že autama jezdí všichni bez rozdílu pohlaví, ale něco se více líbí ženským a něco jiného více zase mužským a to je přece normální a nemá to společné nic s mindrákem).
Já jsem přece uvedl, cituji. "Dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině..." a nepsal jsem nic v tom smyslu, že toto auto je POUZE pro ženské a že bych do toho vůbec ani nesedl. To by potom možná mindrák byl. Mně ale nevadí se povozit v nejrůznějších autech a uvedl jsem, že na silnicích vidím rád zajímavá auta. To ti nestačilo mpolane, abys pochopil? A kategorizování lidí podle toho, čím jezdí? Kdes na to přišel? Já to nikdy nepsal. Vždy jsem opakovně uvedl, že je věcí každého, co si vybere a co si koupí, hlavně aby byl spokojený. Já nikoho podle auta, které vlastní, nebo kterým jezdí, neposuzuji. Já beru člověka podle toho, jaký je a ne podle toho, jakým přijel autem.
Spíše jsi mpolane prokázal tvůj "mindrák", když sám kategorizuješ lidi a sám se vymezuješ a ještě tě to těší, jak jsi napsal. Nic ve zlém, prohodili jsme si názory a postřehy a svět jde dál, přeji ti hezký večer.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků
Minitest Toyota Corolla GR Sport TS: Konečně už sportovně jenom vypadá

Toyota Corolla GR Sport TS

Když jsme se s označením GR Sport viděli naposledy, nebylo to zrovna příjemné setkání. Toyota nám ale teď dokázala, že to s ním myslí vážně.

26.  6.  2020 | Vladimír Kadera | 43 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Škoda Favorit. Překonal ji snad ve všem

Luxusní VAZ 2107 stál o trochu více než Ško…

Narazit dnes na zachovalou „nula sedmičku“ není tak úplně snadné. Nám se to podařilo a kdybychom se měli v časech jeho největší slávy rozhodovat mezi ním a stejně drahou Škodou Favorit, měli bychom jasno.

7.  6.  2020 | | 85 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A