TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

vylitej džbán  |  17. 02. 2018 08:17

další pouťák přijel, kolem kolotočů projel, fantazie design se šel oběsit :)))

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 02. 2018 09:16

Jj designová katastrofa zvenku i uvnitř

Ale docela překvapuje nosnost 630 kg což je 50% pohotovostní hmotnosti.

Odpovědět  |   | 

Vy nemáte radost ze života, vy musíte zvenku i vnitřku stejný jak to má 15 modelů koncernu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  17. 02. 2018 10:32

Aaa, psycholog promluvil

Odpovědět  |   | 

nejsem psycholog, podívej se na fotky ještě třikrát a poznáš, že tady je praktický auto.

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 02. 2018 13:21

Praktické nebo nepraktické, na příšerném designu to nic nezmění

Odpovědět  |   | 

asi jsem narazil na teoretiky, ti kdyby měli autobusovou dopravu tak by koupili buldozer, protože by byl v lepším designu.

Odpovědět  |   | 
kari  |  17. 02. 2018 09:32

Dneska už se SUV nazývá snad všechno.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  17. 02. 2018 09:56

V tej farbe to vyzera ako pomaranc v regali, hnus. Ale pozeral som si to v inej farbe (decentnejsie) a clovek by neveril co vsetko dokaze spravit s vyslednym dojmom prave farba. V tomto smere sa dizajnerom podla mna podaril zaujimavy kusok - v decentnejsej farbe to posobi ovela vyvazenejsie a pritom vesele. Za jednasestku HDi & manual len pochvala.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  17. 02. 2018 13:15

Já osobně bych si toto auto určitě nevybral a nekoupil, ale dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině, která bydlí v satelitu za velkým městem a denně rozváží děti do školek, škol a kroužků a jezdí za nákupy do nákupních centrech. Křiklavá neobvyklá barva pomůže najít auto roztržité mamině, která s mobilem na uchu chvátá s parkováním a "úprkem" do obchodu a zapomene, kde auto odstavila. Stříbrnou nebo bílou škodovku by potom hledala asi déle... Stejně tak sedačky bez bočního vedení jsou při častém vystupování a nastupování a manipulování s dětmi (bezp. sedačkami, podsedáky,...) příjemnější než perfektní "skořepiny" nějakého "ostrého" výkonného sportovního "krasavce", které jsou umístěny hezky nízko... A měkkost pérování a naklánění? Při pojíždějí po městě a v okolních satelitech po ucpaných silnicích naprosto v pohodě. Nemluvím už o děravých komunikacích některých českých měst...
Zkrátka je to auto, které v západní Evropě, kde je normální mít v rodině více aut, určitě bude mít úspěch, zejména u ženské populace. V Česku, kde je normou jediné auto v rodině a k tomu jde převážně o letitou ojetinu, to bude víceméně obchodně "kusovka", kterou bude častěji "obdarována" mamina poněkud movitějším manželem (otcem jejích dětí..), než aby se stala jediným rodinným autem. Ale i v takovém případě - proč ne, když se bude líbit a vyhovovat potřebám, že?.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  19. 02. 2018 08:07

Děkujeme za krásné představení zamindrákovaného českého pána.

Odpovědět  |   | 
luba  |  19. 02. 2018 13:03

Co je to zamindrákovaný? Viděl bych to spíše na poděkování za krásné představení zamindrákovaného mpolana.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 02. 2018 17:48

Děkuji ti za poděkování mpolane. Pro jistotu jsem si četl svůj příspěvek a nemám pocit, že bych byl zamindrákovaný a že bych se tím obsahem článku představil. Sdělil jsem pouze svůj názor k článku (autu) a v kontextu k obsahu ostatních diskusních příspěvků. Auto jsem neodsuzoval a nehanil. Je poněkud zvláštní - zajímavé a "vyčnívá z řady". Já jsem příznivcem spíše konzervativního designu, ale rád na silnicích vidím zajímavá auta.
Ovšem obsah a forma tvého příspěvku, mpolane, se daly vyjádřit pouhým minusem. Proto nevím, jestli problém "mindráku" není zrovna u tebe, když se odhodlal k napsání tak "obsažného" příspěvku místo jednoduchého "minus".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  20. 02. 2018 08:56

Víš, co je u tebe projevem toho mindráku? Kategorizování na ženská a mužská auta... Potažmo pak kategorizování lidí podle toho, čím by jezdili... Ne, že bys tím byl výjimečný, to vůbec ne. Takových, jako ty, je plná republika a mě jen těší, že mezi vás nemusím spadat...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 02. 2018 19:36

Kategorizování na ženská a mužská auta je podle tebe mindrák? To je ale zajímavé hledisko pro konstatování mindráku. To by asi byly i zamindrákované automobilky, které svými modely cílí na vybranou skupinu. Třeba zrovna Škoda, kderá při uvádění CityGo na trh přímo ve reklamě specifikovala cílovou skupinu, pro kterou tento model vyvinula a uvedla na trh. Nebo třeba před na Peugeot 206 byly ženské ulítnuté a moc se jim líbil. Nebo Fiat 500. Nebo Opel Adam, atd. A to je podle tebe mindrák? (Je převe jasné, že autama jezdí všichni bez rozdílu pohlaví, ale něco se více líbí ženským a něco jiného více zase mužským a to je přece normální a nemá to společné nic s mindrákem).
Já jsem přece uvedl, cituji. "Dovedu si představit, že velmi dobře poslouží mamině..." a nepsal jsem nic v tom smyslu, že toto auto je POUZE pro ženské a že bych do toho vůbec ani nesedl. To by potom možná mindrák byl. Mně ale nevadí se povozit v nejrůznějších autech a uvedl jsem, že na silnicích vidím rád zajímavá auta. To ti nestačilo mpolane, abys pochopil? A kategorizování lidí podle toho, čím jezdí? Kdes na to přišel? Já to nikdy nepsal. Vždy jsem opakovně uvedl, že je věcí každého, co si vybere a co si koupí, hlavně aby byl spokojený. Já nikoho podle auta, které vlastní, nebo kterým jezdí, neposuzuji. Já beru člověka podle toho, jaký je a ne podle toho, jakým přijel autem.
Spíše jsi mpolane prokázal tvůj "mindrák", když sám kategorizuješ lidi a sám se vymezuješ a ještě tě to těší, jak jsi napsal. Nic ve zlém, prohodili jsme si názory a postřehy a svět jde dál, přeji ti hezký večer.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A