TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Kaa  |  15. 05. 2018 09:01

Krásné autíčko, ovšem bez nabídky čtyřválce ............

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  15. 05. 2018 11:20

Pan Lažanský lže co to dá. Třívalce od citroenu mají tragický akustický komfort. Doslova odporné klapání, něco mezi sekačkou a naftou, nelze přeslechnout na parkovišti několik desítek metrů od vozu. Auto svým zvukem dělá ostudu. Fordi zní třeba o něco lépe.

Odpovědět  |   | 

a kde jste ty nový auta od citroenu viděl? Nemáte někde nahraný video se zvukem, at se podíváme a rozhodneme jestli máte pravdu.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 20:31

Několikrát jsem slyšel nastartovanou a rozjíždějící C3. Ano, je to můj subjektivní dojem. Nicméně jsem byl hodně zklamán, nejsem příznivcem akustiky R3 motorů.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 05. 2018 21:48

keď som dobre pochopil, tak vy nemáte problém s c3, ale s r3?.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  16. 05. 2018 22:50

Ano, nelíbí se mi zvukový projev tříválců u Citroenu.

Odpovědět  |   | 
Radon  |  17. 05. 2018 19:46

Mozna se neshodnete, protoze jeden posuzuje zvuk uvnitr, druhy zvenku ...

Odpovědět  |   | 
mikaro  |  16. 05. 2018 12:49

malá chybička...

Rozvor náprav 4 155 mm

Rozchod kol: vpředu • vzadu 1 513 mm • 1 491 mm

Rozměry: délka × šířka × výška 4 155 × 1 976 × 1 648 mmVíce na: https://www.autorevue.cz/test-citroen-c3-aircross-... ...

Odpovědět  |   | 
zemanko  |  21. 05. 2018 21:21

viezol som sa v slavnej novej fabii,pri rýchlosti nad 100 km/hod hukot hlavne kolies enomrný vzadu nepocuť čo sa rozprávaju vpredu a sedenie unavne nad 100km jazdenia..
takže nic moc....aj motor dost pocut...jedine mierne sa rozsiril priestor vzadu ale nohy pod predne sedadlo nedáte...takže aj citroen treba vyskusat...lebo sa popíše kadeco..trochu som jazdil v Citroen cactus nie v tom novom pohodlne jazdenie hrbolatu cestu pekne zvladal..isiel pekne...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  22. 05. 2018 23:13

ono nie je celkom korektné porovnávať fábiu s C3 aircros, lebo predsa, je to trocha iná kategória. Fábiu by som porovnával s klasickou C3. Dizajn je vec idividuálna, ale pohodlie a trojválec od PSA je oproti 1,0 z fábie nebe a dudi.

Odpovědět  |   | 
Zdenal  |  08. 07. 2018 12:49

Tak tyhle francouzské sra.ky to je teda fakt něco. Nic moc horšího,kromě Dacie,si ani neumím představit!

Odpovědět  |   | 
Kučan  |  08. 07. 2018 12:51

Přesně tak, francouzské šmejdy

Odpovědět  |   | 
ivo  |  26. 11. 2018 01:49

tak sa choď povoziť vo Vitare

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 181 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro