TEST Citroën Berlingo 1.5 BlueHDi 130: Dělník intelektuál

10 komentářů

Zadni sedacky.
2. prosince • 20:14

Bohužel pro rodinné využití bude dost zájemců zklamáno ze zadních sedaček - nepohodlný a divný (ne)sklon opěradel ...

Petr K.
3. prosince • 12:57

Sklon opěradla je nastavitelný, dají se poměrně výrazně sklopit dozadu. Samotná velikost sedačky je kompromisem. Poněkud nakynulý dospělý bude přečuhovat, normální bude "tak akorát" (mám 190/90 a vejdu se). Normálně rostlí teenageři se vedle sebe tři vejdou pohodlně. A hlavně, bez potíží to pojme tři dětské sedačky vedle sebe. Takže pětičlenná rodina s dětmi cca. do 15 let bude spokojená. Pět dospelých už tak nadšených nebude. Ale neznám žádné menší auto, než dodávku, které by to řešilo lépe.

mstr
3. prosince • 13:27

Berlingo 2018 nema nastavitelne operadla zadnich sedacek. Asi pisete o jinem aute.Zadni sedadla jsou tragedie, kratky sedak bez poradne opory stehen pro dospele, kratka operadla bez polohovani.

Zadni sedacky.
3. prosince • 14:21

Přesně tak. Ty zadní sedadla - hlavně opěradla se fakt nepovedla a spolehlivě mě to (jako auto pro rodinu) odradilo... ;-)

Viem
16. července • 15:55

pridavam sa. Zadne sedadla su priserne - uzke, kratke, nenastavitelny sklon.
Pre rodinu nepouzitelne.
Vlastne vzadu nepouzitelne pre kohokolvek.

Pepa
1. prosince • 10:39

Nevim jesli dobre ctu:"Stylem economy run dokáže tato věc hravě jezdit pod tři litry na sto"

mpolan
2. prosince • 18:09

Takovým stylem dovede jezdit za tři litry kdeco, ale normálně tak jezdit určitě nebudeš. Když pojedu se svým autem na pětku kolem šedesáti, ukazuje mi okamžitou spotřebu 2,5 litru benzinu, takže tohle zase není takový zázrak. Ale dále, než pár stovek metrů po městě, bych tímhle stylem rozhodně jet nechtěl.

Rejpal
2. prosince • 19:01

S tímhle autem takto odjete ze Zličína do Lahovic nebo na Smíchov po dálnici rychlostí okolo 110 km/h (po dálnicim, pak maximálkou po Strakonické). Tedy v případě, že nebude velký provoz a nikdo Vás nebude brzdit.

mpolan
3. prosince • 18:13

Za tři litry stodesítkou? Ale notak… To nedává ani dieselová Fabie.

Kankunen
1. prosince • 15:42

Tento motor musí být trnem v oku ekologům, je úsporný a čistý.

Doporučujeme

Články odjinud