TEST Citroën Berlingo 1.5 BlueHDi 130: Dělník intelektuál

Pepa  |  01. 12. 2018 10:39

Nevim jesli dobre ctu:

"Stylem economy run dokáže tato věc hravě jezdit pod tři litry na sto"

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  01. 12. 2018 15:42

Tento motor musí být trnem v oku ekologům, je úsporný a čistý.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  02. 12. 2018 18:09

Takovým stylem dovede jezdit za tři litry kdeco, ale normálně tak jezdit určitě nebudeš. Když pojedu se svým autem na pětku kolem šedesáti, ukazuje mi okamžitou spotřebu 2,5 litru benzinu, takže tohle zase není takový zázrak. Ale dále, než pár stovek metrů po městě, bych tímhle stylem rozhodně jet nechtěl.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  02. 12. 2018 19:01

S tímhle autem takto odjete ze Zličína do Lahovic nebo na Smíchov po dálnici rychlostí okolo 110 km/h (po dálnicim, pak maximálkou po Strakonické). Tedy v případě, že nebude velký provoz a nikdo Vás nebude brzdit.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  03. 12. 2018 18:13

Za tři litry stodesítkou? Ale notak… To nedává ani dieselová Fabie.

Odpovědět  |   | 
Zadni sedacky.  |  02. 12. 2018 20:14

Bohužel pro rodinné využití bude dost zájemců zklamáno ze zadních sedaček - nepohodlný a divný (ne)sklon opěradel ...

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  03. 12. 2018 12:57

Sklon opěradla je nastavitelný, dají se poměrně výrazně sklopit dozadu. Samotná velikost sedačky je kompromisem. Poněkud nakynulý dospělý bude přečuhovat, normální bude "tak akorát" (mám 190/90 a vejdu se). Normálně rostlí teenageři se vedle sebe tři vejdou pohodlně. A hlavně, bez potíží to pojme tři dětské sedačky vedle sebe. Takže pětičlenná rodina s dětmi cca. do 15 let bude spokojená. Pět dospelých už tak nadšených nebude. Ale neznám žádné menší auto, než dodávku, které by to řešilo lépe.

Odpovědět  |   | 
mstr  |  03. 12. 2018 13:27

Berlingo 2018 nema nastavitelne operadla zadnich sedacek. Asi pisete o jinem aute.

Zadni sedadla jsou tragedie, kratky sedak bez poradne opory stehen pro dospele, kratka operadla bez polohovani.

Odpovědět  |   | 
Zadni sedacky.  |  03. 12. 2018 14:21

Přesně tak. Ty zadní sedadla - hlavně opěradla se fakt nepovedla a spolehlivě mě to (jako auto pro rodinu) odradilo...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 150 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 13 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A