Test: Chrysler PT Cruiser se atraktivně jen tváří

cobalt  |  08. 01. 2002 08:26

Teda, vyhodit trictvrte milionu za auto, ktery nema klima ani abs a jeste navic ani nejede - "někdy auto nedělá nic jiného, než neustále přeřazuje nahoru a dolů" - to uz musi byt zakaznik opravdu debil. Nedavno sem v nejakem testu cetl, ze automobilka "vyladila" vykon na 140 koni, docela by me zajimalo, jak se takovy vykon ladi - asi cely tym inzenyru tvrde pracoval na snizeni vykonu, aby se jim ta nestabilni kraksna v zatackach neprevracela na strechu ...

 

 

Odpovědět  |   | 
Ace2  |  11. 01. 2002 22:22

To ze radi nahoru dolu sem tam je nesmysl a autor to zjevne nechtene spatne popsal. Chrysler dela jedni z nejlepsich automatickych prevodovek. I Mercedes uznal ze Chryslerova divize ma lepsi automaty. Takova trivialnost jako je inteligetni prevodovka, ktera se uci podle stylu jizdy mel Chrysler uz 90. letech a v 94. tiptronic 

Jinak motorove je skoda ze je tam jen i4, ktera je vskutku nic moc. Nechapu proc tam Chrysler nedal svoji exceletni 2.7 V6. Mozna kvuli vaze nebo velikosti, tezko rict. Kazdopadne by si PT zaslouzil V6 a nejak by mi k tomu auto proste V6 logicky sedla. Kdybych to auto naznal tak bych nerekl, ze se tam vubec dava najaka i4 :(

To ze tam neni ABS a Klima je z toho, ze je to z jedne casti US auto a zdruhe casti auto vyrabene pravdepodobne v Rakousku, popripade pro Evropu.  No podle US je auto stridme vybaveno (dle Evropy luxusne) a patri k levnym autum proto neni ve standardu ABS (na tyhle el. sarapaticky amici moc nehrajou, skoda) a dalsi vec na ktere se da zlevnit je klimoska, ktera neni narozdil od topeni Evropský standard . USA je A/C ve standardu of course. Takze je proste zakladni verze takova jaka je. Oni na to maji jinej nahled, tak pro cloveka neznaleho veci je to trochu zmatecne...

Jo a narozdil od evropske produkce se americka auta neprevraci  vlastne ted se prevratil Jeep  Jenze cim je prilnavejsi pneu (sirsi a prilnavejsi) tak tim je vesti riziko ze se auto pri smyku na boku "zasekne" a nebude klouzat, tak se proste prevrati. I BMW by mohlo vypravet

No nic, jdu spat

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  22. 05. 2003 22:28

Chvilku jsem premyslel ze si to koupim a pak jsem koupil Straus turbo od Chryslera (6 valcu). V PT jsem se svezl a to co je v clanku je v podstate blabol. Auto ma sice 4 valce, ale vyko 110koniku je na urovni 6. Reaguje naprosto svizne a tech 200 to dalo celkem bez potizi (sel by i vys, ale netroufl jsem si). To auto je predevsim nesmirne pohodlne a prostorne. Pokud budeme srovnavat stejnou kategorii je to spicka, pokud to budeme srovnavat s sesti ci osmi valci (jak tusim z clanku) tak srovnavame nesrovnatelne...

Odpovědět  |   | 
eeL  |  03. 01. 2012 15:26

Milý Cobalte tohle auto má jak klimatizaci tak ABS . Pokud jde o jízdní vlastnosti nesmíš si kupovat s automatickou převodovkou,ve článku to je také zmíněné. Růčo je to všechno v pořádku. Auto na silnici drží a pokud si koupíš 2.0 nafťák tak jezdí výborně a spotřeba je kolem 6.5 až 7l na 100 km. Holt si konzerva, který se takovejhle auťák nezavděčí a raději kritizuješ a jezdíš v autě který má každej. Bojíš se vybočit z řady.

Odpovědět  |   | 
libor  |  19. 01. 2012 02:10

klad sníženého výkonu je nižši spotřeba a výdrž motou 2l 140koní a víš o tim autě nic má v základu abs a klimatizaci

Odpovědět  |   | 
kobalt  |  19. 03. 2016 22:51

cobalt je debil

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  27. 07. 2016 19:48

na co klima? na co ABS? To je auto pro fajnšmekry.. pro ty co mají vkus.. ne pro cimprlíny!!

Odpovědět  |   | 
Daniel Truhlář  |  23. 12. 2019 13:49

Tyhle hovna mohl napsat řidič obyčejný blbý oktávky, nebo něčeho podobnýho. Někdo , komu je styl rockabilly, rock n rol a vše spojené se starou klasickou Amerikou absolutně cizí. Někdo , kdo si blbě a bezcharakterně vozí koule v koncernovejch autech od VW a jediná jeho zábava je fotbal a hokej. Prostě zaostalý pako z rozvojové země. Tvl cobalt, zaplať pánbůh, že vás je v Čechách tolik, protože díky vám sou tyhle skvělý auta jako ojetiny na našem trhu za hubičku. Tak ještě jednou díky moc embéčkáři !!! :) :) :)

Odpovědět  |   | 
Daniel Truhlář  |  23. 12. 2019 13:51

Tyhle hovna mohl napsat řidič obyčejný blbý oktávky, nebo něčeho podobnýho. Někdo , komu je styl rockabilly, rock n rol a vše spojené se starou klasickou Amerikou absolutně cizí. Někdo , kdo si blbě a bezcharakterně vozí koule v koncernovejch autech od VW a jediná jeho zábava je fotbal a hokej. Prostě zaostalý pako z rozvojové země. Tvl cobalt, zaplať pánbůh, že vás je v Čechách tolik, protože díky vám sou tyhle skvělý auta jako ojetiny na našem trhu za hubičku. Tak ještě jednou díky moc embéčkáři !!! :) :) :)

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  08. 11. 2003 04:20

Clanek je castecne opsany ze zahranicniho tisku.  Par kilometru nestaci k solidni recenzi.
Vlastnim PT Cruiser Limited Edition, Americka verze s 2.4 L, 150 Hp motorem a automatickou prevodovkou. Akcelerace je dostatecna i kdyz je auto obsazeny peti lidma.  Vetsinou v tom jezdim sam a akcelerace bohate staci i pri predjizdeni. To co tady autor napsal, ze prevodovka ubira elanu vozu je naprosta blbost.
Limited Edition ma veskere vybaveni jako vytapene kozene sedadla, stresni electricke okno, electricky sedadla, klima, ABS, traction control, cruise control, 16" disky atd.
Auto je velice prakticky, sedadla vzadu jsou skladaci a daji se vyndat, a predni sedadlo se da take sklopit, tak ze se v malym aute daji odvezt prkna, zebriky a jine dlouhe predmety.  PT Cruiser je alternativa oproti Combi.  PT Cruiser rozhodne neni pro lidi, kteri nesnasi pozornost.  I pres to, ze auto je na trhu ctvrtym rokem stale budi pozornost ostatnich ridicu a kolem jdoucich.  Auto budi take velky sex appeal prevazne u zen. 
Nedavno jsem si projel 2004 Chrysler GT Cruiser Turbo s 215 Hp motorem.  Rozdil v pohodlnosti byl nepatrny, rozdil byl v akceleraci s Turbo.  Spotreba je samozrejme vyssi.
Podle mistniho dealera se GT Cruiseru moc neprodava, spis jsou popularni non-Turbo modely.
Auto doporucuji zakoupit tak rok ojete, s co nejmin kilometru. 

Odpovědět  |   | 
stefmajstr  |  14. 02. 2009 10:01

máš recht to auto je fakt cajklidi co tomu nerozumi by o nem nemeli vubec psát je to proste mrda

Odpovědět  |   | 
Sandra  |  28. 04. 2011 14:48

já s autorem článku souhlasím, co se týká té převodovky-mám automata a vím, že to tak je

Odpovědět  |   | 
Sváťa  |  04. 03. 2015 18:54

No,řekl bych že s tím automatem neumíš...měl jsem automat i ve velkém voze,Volvo,Iveco...osobní ani nepočítám a bylo znát když přišel bambus z traktoru a brečel jak to špatně řadí...že je to na ho... převodovka se mohla uřadit....ještě že tam dávají x ochran,někomu prostě automat do ruky nepatří...sorry..

Odpovědět  |   | 
dfgfd  |  18. 06. 2007 22:37

dfgfd

Odpovědět  |   | 
Ivanhoe  |  05. 03. 2010 18:45

Vlastnim PT cruser 2,2diesel,po přečteni předchozího testu jsem zjistil ,že ten pán seděl v něčem uplně jiném.Auto má klimu,má abs,má plno další vymožeností,včetně počítače,spotřeba kombí do7l.

Odpovědět  |   | 
Málče  |  11. 01. 2011 19:20

Také máme toto autíko a jsme spokojeni, jízdní vlastnosti jsou fajn, pohodlí, konfort, ABS, klima. Jen si to trochu vezme víc na papu. Nedám na něj dopustit. Můj muž se do něj zamolival a ted se hádáme, kdo bude řídit. Nezapomínejme, že to je rodinné a pohodlné auto a né sporťák.
(a to já jsem blázen do sportovních vozů)

Odpovědět  |   | 
dymi  |  24. 12. 2010 22:55

ten pán to psal 8.1.2002.....

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 01. 2011 15:56

Mám PT Cruiser 2.0,rok výroby 02 a opravdu nevím co pán testoval za PT.Do dneška jsem s vozem velmi spokojen a nevyměnil bych ho.Klimatizace,ABS atd,nic v něm nechybí,vše v elektrice,v čem ten testující odborník seděl?Je pravda,že při svižnější jízdě víc baští,ale to vlastně každý dvoulitrový benzín.

Odpovědět  |   | 
Sandra  |  28. 04. 2011 14:44

Vše co se tu v článku píše, mohu jen potvrdit! Musím přiznat, že kdyby tak nebumbal, je to nejlepší autíčko na světě.Zkrátka, je to můj miláček a musím vydělat, abych ho vzala ven

Odpovědět  |   | 
Sandra  |  28. 04. 2011 14:46

Jo, a já mám limitovanou sérii s klima i ABSkem, takže...

Odpovědět  |   | 
kanito  |  02. 08. 2015 19:39

Zdravím. Můžete mi poradit ohledně PT-cruisera 2.4GT 164kw...co můžu očekávat dekuji

Odpovědět  |   | 
kanito  |  02. 08. 2015 19:41

Zapomněl jsem dodat r.v. 2006

Odpovědět  |   | 
Patricia  |  19. 12. 2015 17:02

Ahojte vsetci prosim vas o radu :) chcela by som si kupit PT zamilovala som sa na prvy pohlad a ktory typ zo vsetkych verzii je najlepsi pre mna zenu -auto budem vyuzivat z 80% len v meste ziadne dlhe trasy nezalezi mi na tom zda je line a jazdi ako zavodnik ..zaujima ma viac to ktore je viac spolahlivejsie ktore papa menej :) prosim poradte mi rozne citam clanky kde ludia pisu ake je to zle auto a nechcem tomu verit ...kazdy mi vravi ze 1.6 je na prd co si o tom myslite? Kazda raa je dobra :) alebo popripade nemate nejake na predaj? Kto moze piste prosim na fcb : patricia leskova diky moc vsem

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

včera | Jan Mička | 36 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

19.  1.  2021 | Jan Mička | 158 příspěvků

Nejčtenější články

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala