Ahojte vsetci prosim vas o radu :) chcela by som si kupit PT zamilovala som sa na prvy pohlad a ktory typ zo vsetkych verzii je najlepsi pre mna zenu -auto budem vyuzivat z 80% len v meste ziadne dlhe trasy nezalezi mi na tom zda je line a jazdi ako zavodnik ..zaujima ma viac to ktore je viac spolahlivejsie ktore papa menej :) prosim poradte mi rozne citam clanky kde ludia pisu ake je to zle auto a nechcem tomu verit ...kazdy mi vravi ze 1.6 je na prd co si o tom myslite? Kazda raa je dobra :) alebo popripade nemate nejake na predaj? Kto moze piste prosim na fcb : patricia leskova diky moc vsem
Zapomněl jsem dodat r.v. 2006
Zdravím. Můžete mi poradit ohledně PT-cruisera 2.4GT 164kw...co můžu očekávat dekuji
Jo, a já mám limitovanou sérii s klima i ABSkem, takže...
Vše co se tu v článku píše, mohu jen potvrdit! Musím přiznat, že kdyby tak nebumbal, je to nejlepší autíčko na světě.Zkrátka, je to můj miláček a musím vydělat, abych ho vzala ven :-P
Mám PT Cruiser 2.0,rok výroby 02 a opravdu nevím co pán testoval za PT.Do dneška jsem s vozem velmi spokojen a nevyměnil bych ho.Klimatizace,ABS atd,nic v něm nechybí,vše v elektrice,v čem ten testující odborník seděl?Je pravda,že při svižnější jízdě víc baští,ale to vlastně každý dvoulitrový benzín.
ten pán to psal 8.1.2002.....;-)
Vlastnim PT cruser 2,2diesel,po přečteni předchozího testu jsem zjistil ,že ten pán seděl v něčem uplně jiném.Auto má klimu,má abs,má plno další vymožeností,včetně počítače,spotřeba kombí do7l.
Také máme toto autíko a jsme spokojeni, jízdní vlastnosti jsou fajn, pohodlí, konfort, ABS, klima. Jen si to trochu vezme víc na papu. Nedám na něj dopustit. Můj muž se do něj zamolival a ted se hádáme, kdo bude řídit. Nezapomínejme, že to je rodinné a pohodlné auto a né sporťák.(a to já jsem blázen do sportovních vozů);-)
dfgfd
Clanek je castecne opsany ze zahranicniho tisku. Par kilometru nestaci k solidni recenzi.Vlastnim PT Cruiser Limited Edition, Americka verze s 2.4 L, 150 Hp motorem a automatickou prevodovkou. Akcelerace je dostatecna i kdyz je auto obsazeny peti lidma. Vetsinou v tom jezdim sam a akcelerace bohate staci i pri predjizdeni. To co tady autor napsal, ze prevodovka ubira elanu vozu je naprosta blbost. Limited Edition ma veskere vybaveni jako vytapene kozene sedadla, stresni electricke okno, electricky sedadla, klima, ABS, traction control, cruise control, 16" disky atd.Auto je velice prakticky, sedadla vzadu jsou skladaci a daji se vyndat, a predni sedadlo se da take sklopit, tak ze se v malym aute daji odvezt prkna, zebriky a jine dlouhe predmety. PT Cruiser je alternativa oproti Combi. PT Cruiser rozhodne neni pro lidi, kteri nesnasi pozornost. I pres to, ze auto je na trhu ctvrtym rokem stale budi pozornost ostatnich ridicu a kolem jdoucich. Auto budi take velky sex appeal prevazne u zen. Nedavno jsem si projel 2004 Chrysler GT Cruiser Turbo s 215 Hp motorem. Rozdil v pohodlnosti byl nepatrny, rozdil byl v akceleraci s Turbo. Spotreba je samozrejme vyssi. Podle mistniho dealera se GT Cruiseru moc neprodava, spis jsou popularni non-Turbo modely.Auto doporucuji zakoupit tak rok ojete, s co nejmin kilometru.
já s autorem článku souhlasím, co se týká té převodovky-mám automata a vím, že to tak je
No,řekl bych že s tím automatem neumíš...měl jsem automat i ve velkém voze,Volvo,Iveco...osobní ani nepočítám a bylo znát když přišel bambus z traktoru a brečel jak to špatně řadí...že je to na ho... převodovka se mohla uřadit....ještě že tam dávají x ochran,někomu prostě automat do ruky nepatří...sorry..;-)
máš recht to auto je fakt cajk;-)lidi co tomu nerozumi by o nem nemeli vubec psát je to proste mrda:-D
Teda, vyhodit trictvrte milionu za auto, ktery nema klima ani abs a jeste navic ani nejede - "někdy auto nedělá nic jiného, než neustále přeřazuje nahoru a dolů" - to uz musi byt zakaznik opravdu debil. Nedavno sem v nejakem testu cetl, ze automobilka "vyladila" vykon na 140 koni, docela by me zajimalo, jak se takovy vykon ladi - asi cely tym inzenyru tvrde pracoval na snizeni vykonu, aby se jim ta nestabilni kraksna v zatackach neprevracela na strechu ...
Tyhle hovna mohl napsat řidič obyčejný blbý oktávky, nebo něčeho podobnýho. Někdo , komu je styl rockabilly, rock n rol a vše spojené se starou klasickou Amerikou absolutně cizí. Někdo , kdo si blbě a bezcharakterně vozí koule v koncernovejch autech od VW a jediná jeho zábava je fotbal a hokej. Prostě zaostalý pako z rozvojové země. Tvl cobalt, zaplať pánbůh, že vás je v Čechách tolik, protože díky vám sou tyhle skvělý auta jako ojetiny na našem trhu za hubičku. Tak ještě jednou díky moc embéčkáři !!! :) :) :)
Ty zoufalá kundo si to sami co to auto Mrdka . Zoufalá se na sebe podívej. A neotravuj kriple
na co klima? na co ABS? To je auto pro fajnšmekry.. pro ty co mají vkus.. ne pro cimprlíny!! ;-)
cobalt je debil
klad sníženého výkonu je nižši spotřeba a výdrž motou 2l 140koní a víš o tim autě nic má v základu abs a klimatizaci
Milý Cobalte tohle auto má jak klimatizaci tak ABS . Pokud jde o jízdní vlastnosti nesmíš si kupovat s automatickou převodovkou,ve článku to je také zmíněné. Růčo je to všechno v pořádku. Auto na silnici drží a pokud si koupíš 2.0 nafťák tak jezdí výborně a spotřeba je kolem 6.5 až 7l na 100 km. Holt si konzerva, který se takovejhle auťák nezavděčí a raději kritizuješ a jezdíš v autě který má každej. Bojíš se vybočit z řady. ;-)
Chvilku jsem premyslel ze si to koupim a pak jsem koupil Straus turbo od Chryslera (6 valcu). V PT jsem se svezl a to co je v clanku je v podstate blabol. Auto ma sice 4 valce, ale vyko 110koniku je na urovni 6. Reaguje naprosto svizne a tech 200 to dalo celkem bez potizi (sel by i vys, ale netroufl jsem si). To auto je predevsim nesmirne pohodlne a prostorne. Pokud budeme srovnavat stejnou kategorii je to spicka, pokud to budeme srovnavat s sesti ci osmi valci (jak tusim z clanku) tak srovnavame nesrovnatelne...
To ze radi nahoru dolu sem tam je nesmysl a autor to zjevne nechtene spatne popsal. Chrysler dela jedni z nejlepsich automatickych prevodovek. I Mercedes uznal ze Chryslerova divize ma lepsi automaty. Takova trivialnost jako je inteligetni prevodovka, ktera se uci podle stylu jizdy mel Chrysler uz 90. letech a v 94. tiptronic
Jinak motorove je skoda ze je tam jen i4, ktera je vskutku nic moc. Nechapu proc tam Chrysler nedal svoji exceletni 2.7 V6. Mozna kvuli vaze nebo velikosti, tezko rict. Kazdopadne by si PT zaslouzil V6 a nejak by mi k tomu auto proste V6 logicky sedla. Kdybych to auto naznal tak bych nerekl, ze se tam vubec dava najaka i4 :(
To ze tam neni ABS a Klima je z toho, ze je to z jedne casti US auto a zdruhe casti auto vyrabene pravdepodobne v Rakousku, popripade pro Evropu. No podle US je auto stridme vybaveno (dle Evropy luxusne) a patri k levnym autum proto neni ve standardu ABS (na tyhle el. sarapaticky amici moc nehrajou, skoda) a dalsi vec na ktere se da zlevnit je klimoska, ktera neni narozdil od topeni Evropský standard . USA je A/C ve standardu of course. Takze je proste zakladni verze takova jaka je. Oni na to maji jinej nahled, tak pro cloveka neznaleho veci je to trochu zmatecne...
Jo a narozdil od evropske produkce se americka auta neprevraci vlastne ted se prevratil Jeep Jenze cim je prilnavejsi pneu (sirsi a prilnavejsi) tak tim je vesti riziko ze se auto pri smyku na boku "zasekne" a nebude klouzat, tak se proste prevrati. I BMW by mohlo vypravet
No nic, jdu spat
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.