V jedné kapitole redaktor přirovnal Malibu k Fábii.Dále zde jsou kritizována tvary zadních dveří za jejich tvar,to se povedlo,co nabízí Malibu je kritizováno,co nabízí no Octavie u tvaru zadních dveří-tvar atd,je zase vychvalováno a paradoxně je to podobné tvarování.Za tu výbavu a cenu nedostanu ani Octavii,to se musí přitlačit na ceně o další min 150 000,- Kč.Auto je pěkné,velké,spotřeba akorát.Sakra kdy začne Škodovka vyrábět takováto auta s takovou či podobnou výbavou a hlavně tou samou cenou jako Chevrolet....
čauky-mam cruze hb 1.6 , 91 kw, 2013 najeto 50.000km,super autíčko,vzhledově hezké a spolehlivé-má mou naprostou duvěru-ne jak oktávka !
chevrolet cruze hatchback 1.6 ,91 kw-trefa do černého:-)
;-)Malibu je moj top favorit v sedanoch strednej triedy...Je reprezentativne akurat, ma skvely dizajn, ma komfortny podvozok a usporny hoci hlucnejsi motor. Na nase rozbite uzke cesty staci a na dialnici nikdy nejdem viac ako 130 takze nepotrebujem tvrde sportove smadne poleno ale pohodlne auto, ktore ma vynikajucu vybavu za velmi dobru cenu, 5 rocne zaruky a 5 rocne prehliadky a dealeri su ochotni a schopni este zľavovať. Samozrejme bratrancek Opel Insignia ma technicke vychytavky, pohony 4x4, flexi podvozok, a dan za to je vyssia cena. Malibu je vsak na rozdiel od nemeckej produkcie lacnejsie, a na rozdiel od francuzskej produkcie je radenim a riadenim istejsie. Japonske modely sa dotahuju vybavami. Proste pre chaluparov tu ostava Octavia, pre mlade mestske rodiny Hyundai, pre obchodnych cestujucich Ford Focus alebo Mondeo, a pre nas solidakov ktori nepotrebujeme ohurovat a nepotrebujeme ani stonat blahom pri jazde (Honda, Mazda, BMW, Alfa Romeo) je sity na mieru. Ja by som ho bral ale plne by moje potreby uspokojil aj Cruze HB, pripadne Astra sedan, ...ako tvrdim, bud Malibu alebo Cruze a ak mam mierne viac penazi a chcem sa odlisit od masy tak japonske sedany (Toyota Avensis, Mitsubishi Lancer, Mazda 3, vsetky tri teraz ponukaju zaujimave zlavy na skladove a vybehove leziaky)...Ps. jazdim na benzinovej Honde a tuto by som pokojne za Malibu s turbodieslom vymenil. To ze ma odflaknutejsie zlicovane plasty je pre mna nezaujimavy detail, nakolko za 550 ci 600 tisic po zlave nekupite auto s takou vybavou, podvozkom a rozmermi, nekuúpite vazeni...leda z bazaru 6 rocnu ojetinu...
VW octavia ale cenou sa rovná malibu ..B-]
Tak chutná Amerika??Jak komu ... Malibu, s kterým jsem kdysi jezdil, mělo V8, 5005 ccm a nádherně pohodlné svezení, třebaže se jednalo o americký Mid-Size.Dnes se lepí jméno Louise Chevroleta na kde co. Ale to platí všeobecně, takže snad už o žádné značce nelze říci, že by byla "ryzí." S Oktávkou bych to nesrovnával, ale jel jsem v testovacím Suzuki Kizashi, a připadá mi to všechno na jedno brdo. Osobitost se vytratila ... :-(
TOTAL FAILNajvacsi problem je priestor. Teda, jeho absencia. Hlavne v porovnani s minulou generaciu Malibu je to velmi citit.
Hmm, jeden z mala testov, ktore som si poctivo precital az dokonca /povacsinou tie auta poznam/. Rozhodne zaujimave auto a ten, kto uvazuje o novej koktafke, ma o chrobaka v hlave viac...nebite ma hned, ale mne sa ta kara celkom pozdava.
nejsem pro podporu zámořské produkce...
Když si myslíš že je lepší podprovat skopčáckou předraženou produkci:-D:-))
Ano, motor má italský původ, ale není od Fiatu, ale od VM Motori, 50% VM Motori GM patří/patřilo.Chevrolet Fiatí klony používat nemůže, ve smlouvě mezi GM a Fiatem je podmínka využití motorů Fiat POUZE PRO OPEL.Takže Chevrolet má 2,0 od VM Motori, a aby se to nepletlo, má i motor 2,2 (captiva / Antara).tyto motory se vyrábějí v Jižní Koreji, zatímco Fiatí klony v evropských továrnách Opelu.
Tak to ne. Tohle není ten samý motor jako v Cruzu nebo Orlandu. Tohle je ten samý jako v Insignii. Je vyrobený v motorárně v Kaiserslauternu, odvezen do Koreje a v autě se vrací zpátky. Stejně jako putují z motoráren v Evropě dieselové motory 1.3 pro Avea, 1.7 pro Cruze a Traxe a benzínové 1.4 turbo pro Cruze, Orlando a Traxe. Pokud je v Malibu 2.4 benzín tak ten je vyroben v USA.
Amerika by to byla bez dieselu alespoň 6 válců a 3 litry. Takhle je to pouho pouhá evropská náhrada za Octavii...
Octavia je o tridu niz.
Oktavia je k Malibu male mrne.. Malibu je plna Stredna trieda... kym Oktavia nizsia stredna... Oktavia sa moze porovnavat max s Cruzom, no ten je o dost vacsi od O2, a O3 je na tom rozmermi podobne...
Sedaky su standardne, nastavitelnu dlzku aj tak maju len auta uplne inej cenovej kategorie a vyslovene kratke nie su. Sposob uchytenia krytov palubovky je zasuvaci, ale pochybujem, ze by vrzkal pozdlz celej hrany okna, to je blbost. V Malibu som sa uz parkrat viezol a to auto urobilo na mna slusny dojem. Nie je ho mozne zrovnavat s premiovymi nemeckymi znackami, ale rozhodne to auto ma nato, aby oslovilo, aj ked niekto skor uprednostni europsku Insigniu.
Sedadla s nastavitelnou délkou sedáku lze objednat téměř do všech Opelů.Jinak již dávno GM rozhodlo, že Chevrolet bude plnit v Evropě roli levnější značky- některé prvky luxusnější/bezpečnostní výbavy a nejnovější motory prostě nepůjdou do Chevroletu objednat.Ve srovnávacím testu Malibu 2.0 CRDI vs. Insignia 2.0 CDTI v německého časopisu, zvítězila Insignia mimo jiné díky lepšímu dílenskému zpracování, komfortnějšímu podvozku a tiššímu motoru.BTW: Malibu se neprodává dobře ani v USA a GM chystá předčasný facelift.
Year / Chevrolet Malibu U.S. Sales2002 169,3772003 122,7712004 179,8062005 203,5032006 163,8532007 128,3122008 178,2532009 161,5682010 198,7702011 204,8082012 210,9512013 YTD * 30,640
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.