Test Chevrolet Lacetti WTCC: levný hot hatch?

Wuf  |  10. 08. 2008 17:50

Styl? Kde?

Odpovědět  |   | 
Filip  |  10. 08. 2008 19:26

Hm .. dynamika jako benzínová verze Suzuki SX4 ... nic moc

Odpovědět  |   | 
lghlhllkjhl  |  10. 08. 2008 20:22

co ti jebe? 400K za taku staru sunku???

GM by uz malo konecne skrachovat - a s takouto cenovou ponukou sa im ani necudujem.

FUJ

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  11. 08. 2008 20:29

Za to tvoje Fabia II HTP (alias facelift Fabie I z roku 1999) je horka novinka, co? BTW az zkrachuje GM (=nejvetsi automobilka na svete), tak uz tu jine automobilky nebudou, mozna tak nanejvys Toyota a Tata.

A nerozciluj se tolik, ze je Lacetti levnejsi nez tebou zboznovana Fabie, zivot je o prioritach a zdravem usudku, ne o telecim patriotismu...

Odpovědět  |   | 
Thor  |  18. 08. 2008 14:16

Souhlasim s tebou, jen s tim GM se moc neoháněl. Největší je pokud vim Toyota a GM má takový dluhy, že bych za vzor rozhodně nikomu nedával. Už jen ty značky co maj. SAAB je v krachu a nikdo to nekupuje. Od začátku roku prodáno v ČR 71 aut. Cadillac 4. Chevrolet Zachraňuje to Chevrolet, ale jen prodejem "sociálních" modelů. Spark, Aveo. Jedině snad Opel, neni nic moc, ale aspoň se to prodává, jinak GM .... tragédie

Odpovědět  |   | 
VW  |  23. 08. 2008 23:18

takze tu je dalsi zaryty skodovkar ake mas auto ze si si toto dovolil povedat ?

Odpovědět  |   | 
standa-t  |  10. 08. 2008 21:22

ševrolet by měl mít osmiválec, né?

Odpovědět  |   | 
wuf  |  10. 08. 2008 23:04

Na to uz je ten koncern moc zmatenej.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  11. 08. 2008 07:33

Nevim co autor huli, ale rozhodne mu to nedela dobre. Jak muze nekdo blabolit o "nejlevnejsim hot hatchi" a pritom popisovat Korejce s moturkem o vykonu 110k, houpavym podvozkem a nulovou odezvou od rizeni mi ponekud unika.

Odpovědět  |   | 
P.  |  11. 08. 2008 09:42

Jojo, taky se mi to označení nepozdává. Jezdím Leonem II se sport paketem (tvrdý podvozek, pneu 225/45 R17, v zatáčkách super) a s 78kW 1,6, ale doteď jsem si nedovolil označovat to jako hot hatch
To už pak můžem hot hatchem nazývat kdejaký Focus 1,6 a podobná civilní autíčka.

Odpovědět  |   | 
no name  |  11. 08. 2008 10:08

Citroen Saxo VTS, Ford Fiesta XRi apod. Ta auta měla také motory 1,6-1,8 a výkony okolo 100-130 koní a přesto o nich lze hovořit jako o HH. Pravda v segmentu, kde Laceti působí jsou jeho parametry trochu divné a také naladění není přímo sportovní, jak tomu bývá u obecně uznávaných HH, ale přesto záleží vždy na tom, v čem ej ten výkon schovaný.

Odpovědět  |   | 
w  |  11. 08. 2008 12:34

autor si podla mna pomylil oznacenie a Lacetti chcel povodne prirovnat nie k HH ale k HHR

Odpovědět  |   | 
petr  |  11. 08. 2008 11:50

Třeba Fabia HTP = HoT Patch

Odpovědět  |   | 
file12  |  11. 08. 2008 14:05

Jezdil sem s tim. jako hothatch fakt ne;).ale autor to myslel s nadsazkou.(SNAD)
Kola byla první výměna 17tky s 205\45 a pak se jídzní vlastnosti o par bodů zlepšili. A newim kde se vzala cena... U nás ve městě stojí 363 900,-

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  11. 08. 2008 20:17

Nekdo ma rad pohodlnou jizdu, jiny zase, kdyz mu auto skace na sebemenci nerovnosti a pere se s volantem. Kazxdy jsme nejaky, treba dospejes...

Odpovědět  |   | 
Crazy Ivan  |  11. 08. 2008 08:04

Vazena redakce,
Proc mi tyhle recenze na auta chodi do RSS zive a mobilmanie ?
Dneska chevrolet na zive, vcera cosy jineho na mobilmanii.
Az budu chtit pobirat recenze tohoto zanru, pridam si mistni zdroj.

Odpovědět  |   | 
julo9  |  11. 08. 2008 09:34

to co je autor clanku fetuje?
ale to "auto" je co? daewoo daewoo kedy sa uz poucis radsej vyrabaj ople v licencii ako toto

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  11. 08. 2008 20:15

Ty asi tezko uneses, ze Daewoo pro ten tvuj Opel primo vyrabi nektere modely (napr. Antaru), aby si chudaci s predsudky nemysleli, ze kupuji korejce.

Odpovědět  |   | 
julo9  |  12. 08. 2008 08:03

tak si kup nexiu a mas vysnivany kadet

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  12. 08. 2008 19:59

Proc ja? To tys tu basnil o davnych licencich Opla, takze mi nepodsouvej sve infantilni myslenkove pochody. BTW kdyz Daewoo bylo a je soucasti GM - jeden cas se dokonce primo jmenovalo General Motors Korea, aproto sdili radu soucasti s ostatnimi znackami koncernu a naopak, vadi Ti snad to same treba u Tve zboznovane skodovky nebo z toho mas take trauma?

Odpovědět  |   | 
Petr K.  |  11. 08. 2008 11:55

Autor si to asi spletl. Ano, článek by měl docela hlavu i patu, jen slovo "tuning" nahradit slovem "tuzing". Pak by bylo všechno OK.

Odpovědět  |   | 
w  |  11. 08. 2008 12:37

popletenie slov je ospravedlnitelne, pretoze spolukomentovat plazovy volejbal a lukostrelbu od 3:00 a napisat neironicky clanok o Chevrolete je skutocne nemozne

Odpovědět  |   | 
Riwal  |  11. 08. 2008 13:49

Myslím, že tenhle převlečený korejec i se svým optickým paketem WTCC má hot hatchům hooodně daleko. A srovnávat ho s nadupaným Kadettem GSi je úplná pošetilost.

Odpovědět  |   | 

?!?! toto ?!?!

Odpovědět  |   | 
julo9  |  11. 08. 2008 14:16

nedami to toto je typicky vyrobok daewoo spravit nieco poriadne to nie ale len naoko aby to vyzeralo pekne nahodit tam lacnu metalizu a snad sa blbec najde co to kupi
daewoo trieda lacnych metaliz majitel parkujuci pod stromom ho musi zakryt aby mu ho vtaky neosrali lebo ma po metle

Odpovědět  |   | 
Nimra  |  11. 08. 2008 17:20

No nevím. Myslím, že se hoši od Chevroletu budou muset ještě hodně učit, aby dohnali Hyundai a Kiu. Není Korea jako Korea...

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  11. 08. 2008 20:20

Jeje, to se tu zas seslo zamidrakovanych chudaku, co si poridili neco ve stylu Fabie HTP a ted si potrebuji "zduvodnit", proc si radsi neporidili za mensi prachy auto o 2 tridy vys...

Odpovědět  |   | 
AudiA6  |  11. 08. 2008 21:35

presne toto som chcel povedat :D ale povedal si to za mna ale aj tak si neodpustim dlhy prispevok:
zaujimalo by ma kolko z vas co tu kecate ake bolo daewoo, a aky je chevrolet, ste aspon jedno jedine taketo auto vlastnili.... lebo takto to posobi, ze mate doma bicykle a liecite si komplexy, tak si teda vsetci kupte Audiny a nebudu vas zaujimat taketo clanky :P
aby som rozptylil nejake pochybnosti, tak dodam, ze som mal 5 rokov Lanosa, nemozem povedat krive slovo proti nemu a teraz mam pol roka Lacetti WTCC 1,4i a tiez ziadne pripomienky, ma zrychlenie za 11,2s co je dost slusna pruznost za tu cenu a komu by nestacila 1,4ka ani 1,6ka, robi sa aj 1,8ka (zrychluje za 9,8s a maximalku ma 195km/h), pripadne dieslovy dvojliter ... podla mojich vedomosti ziadna ina znacka neponuka auto s takymito parametrami za takuto cenu a o kvalite nemusite pochybovat, poznam spustu ludi co maju daewa aj chevrolety a nedaju na ne dopustit, pretoze sa proste nijak vazne nekazia (5 rokov zaruka), ak aj tak pochybujete, tak ste zaslepenci s predsudkami a nie je vam pomoci

Odpovědět  |   | 
Slaine  |  12. 08. 2008 00:18

Heh, zajímavé - jsi spokojen s Lacceti a 0-100km/h za 11.2s ti přijde jako "dost slušná pružnost". Holt nenáročný člověk...

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  12. 08. 2008 20:05

Za to ty jsi evidetne ten "narocny" semaforovy zavodnik, co si pokazde cestou do Tesca musi kompenovat nedostatecnou funkcnost prirozeni... Snad jednou tihle primitivove vyhynou nebo se pozabiji navzajem a ostatni lide konecne zacnou pouzivat auta jako jine spotrebni zbozi a ne jen jako prodlouzene ego...

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  12. 08. 2008 20:53

Tak na to tvoje spotrebni zbozi musim zareagovat. Nekteri lide (treba jako ja) proste maji auta radi. Pro nekoho jen kus plechu, plastu a skla. Pro nekoho zase ladne krivky, duse auta, vune interieru, zvuk motoru, hra svetel a stinu, hebkost veluru ci kuze. Proc by meli vsichni jezdit v nejakych konzumnich srotech, cist blesk, koukat na novu, vecer jit na pivo, a dalsi den na smenu k pasu? To, ze nekdo jen gecne do auta, nejlepe kdyz to i radi, sviti a blika samo, a jen kroutit volantem? Podle tebe jsem mozna primitiv. No ale co uz.
Jinak proti Lacetti celkem nic nemam. Vzhledove se mi vcelku i libi, ovsem jen a pouze zvenku. To co predvadi uvnitr, to je navrat o desetileti zpet. Sedet jsem v tom sedel, lec nejel. O jizde si nedelam iluze. Jedine, cim muze zaujmout, je vnejsi vzhled a cena. A prostor na zadnich sedadlech.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  13. 08. 2008 13:43

Tys me ale spatne pochopil, taky se povazuji za automobiloveho nadsence, to ovsem neznamena, ze kazdy jiny ridic nim je automaticky taky, naopak, tech, co auto berou jako vec, co ma jen slouzit, je vetsina, aproto je nezajimaji detaily typu jak se auto chova v extremnich situacich, jake ma zrychleni nebo maximalni rychlost. Stale ale nechapu, co maji semaforovi zavodnici spolecneho se skutecnou kladnou naklonnosti k automobilu, k cemu machrovat zrychlenim nebo maximalkou, kdyz jsou dany predpisy, ktere plati pro vsechny.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  13. 08. 2008 21:59

Ja reagoval na konzumni zbozi. Semaforovi zavodnici s tim nemaji co delat

Odpovědět  |   | 
AudiA6  |  13. 08. 2008 17:18

Slaine.... nazvat mna nenarocnym clovekom je "strelba absolutne mimo" :D ja som pred Lacetti mal Audi A6 2,4i, ked som presadal do Lacetti, cakal som ze to bude proste len nakupna taska na kolesach a budem spokojny ked do toho nebudem musiet sadnut, na moje prekvapenie som vsak spokojny, oproti Audine mi tu chyba dvojzonova klima (mam len manualnu) a chcelo by to predsa trochu viac vykonu, ale na bezne pouzitie staci (znovu zdoraznujem, ze komu nestaci, robi sa aj 1,6ka a 1,8cka! ), co sa tyka jazdnych vlastnosti, tie samozrejme na Audi nemaju, ale bezne jazdym sportovo a som bez problemov a dokonca na povodnych gumach Hankook, o ktorych som tiez nemal zrovna vysoku mienku... proste som prijemne prekvapeny a spokojny... podvozok je naladeny kompromisne medzi pohodlim a sportovou tvrdostou

neviem o inom aute ktore by ponukalo takyto sportovo strihnuty design, slusnu vybavu a dostatok priestoru za 400k ... akakolvek ina alternativa za 400k by nemala nieco z toho co Lacetti ma

Odpovědět  |   | 
wuf  |  11. 08. 2008 23:25

Ja fakt nemam HTP

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  12. 08. 2008 20:10

Jen aby!

Odpovědět  |   | 
Slaine  |  12. 08. 2008 00:19

Jediný, kdo v týhle diskusi zmiňuje Fabie HTP, jsi ty. Tak kdo tady má prosímtě mindrák?

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  12. 08. 2008 20:13

No asi ty, kdyz te to tak rozdrazdilo, ne?

Odpovědět  |   | 
julo9  |  12. 08. 2008 07:56

vobec nemam htp ale ty si vychvalus nieco co je ausus /micka 1,5 turbo + fabia 1,9 s dvoma cervenymi pismenkami/

Odpovědět  |   | 
julo9  |  12. 08. 2008 08:05

micka 0-100 za 8s, fabka za 10,5s a daewoo co na to, a micka za cenu daewoo vo vybave vacsej nez tento supersport

Odpovědět  |   | 
julo9  |  12. 08. 2008 08:28

ci pozor supersrot, uz vidim fanatikov daewoo co si kupia a budu ohrozovat vsetkych naokolo

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  12. 08. 2008 20:18

O pritroublych semaforovych zavodnicich jsem uz psal, takze si odpoved dohledej tady kolem... A srovnavat smesnou nakupni tasku s autem stredni tridy to uz je na hospitalizaci...

Odpovědět  |   | 
Slaine  |  11. 08. 2008 21:35

Nechápu, proč tomuhle říkají Hot hatch. On ovšem pan Vašíček bývá naprosto mimo mísu prakticky ve všech testech, ale tohle už je trochu moc. Kde jsou časy, kdy nás tady oblažoval svými výstižnými testy pjanda.

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  12. 08. 2008 17:12

... Proc je toto auto oznacovano jako hot hatch??? Ty nastavce prahu a a nrazniku udelaji z auta HH? To spis snad hot breč. To pak Fabia 1,2HTP se sportpaketem je taky hode vostrej hot hatch. Civic Type-R je pak asi zavodni special, no a WRC vozy jsou asi kosmicke stroje

Odpovědět  |   | 
Childeater  |  12. 08. 2008 21:50

Nechápu negativní kritiky. Pokusím se nebýt k panu Vašíčkovi zaujatý (jde to obtížně). Myslím, že se tentokrát pokusil popsat svoje dojmy z testovaného auta, aniž bych na to potřeboval láhev absinthu a jointa. Samozřejmě uletěl s horkým hatchem, ale ďas to vem. Hlavně, že Lacetti nevypadá jako plachetnice v Sargasovém moři.
Slušná recenze.

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  13. 08. 2008 13:34

Presne tak, to s tim HH je jen ciste subjektivni nadsazka autora recenze, takze nechapu, proc tu loseri nadavaji Daewoo/Chevroletu/GM, ktery tento opticky packet vypustil jen z duvodu pripomenuti svych uspechu ve WTCC a nikoliv kvuli naplneni nejakych sportovnich ambici cestovni verze tohoto vozu...

Odpovědět  |   | 
AudiA6  |  14. 08. 2008 12:25

nadavanie na Daewoo/Chevrolet je v nasich koncinach akysi "ludovy zvyk" ...ludia sa potom citia aki su "nad vecou", lebo si slusne zanadavali na "korejsky smejd" (nic nezmenilo ani to, ze nad nimi drzi svoju ruku GM, proste je to Korea, tak na to je povine nadavat), nikdy mi nikto nepovedal rozumny dovod preco su korejske auta povazovane za smejdy aj napriek tomu ze ich kontroluju americania, ale nadavat na ne, to sa proste musi, lebo to patri k ludovej tradicii ...

ale zoberme si to z inej strany, co taka Skodofka? tu ked zobral pod seba VW, tak vsetci zacali vykrikovat ze je Skodofka vlastne super kvalitna nemecka znacka, pritom sa stale vyraba v Cechach... ked pod seba zobrali Chevroletaci Daewoo, tak sa netvrdi ze je to kvalitna americka znacka, ale sa zdoraznuje ze sa to stale robi v Korei

takze z toho vyplyva ze nemci maju patent na kvalitu a americania su vlastne iba hlupaci, ktori nevedia ako sa auta vyrabaju...? alebo si snad niekto mysli, ze sa proste na to iba v Korei nalepi znacka Chevroletu a nikto sa o nic nezaujima a je im jedno ake meno bude mat Chevrolet v Europe...?

uvedomil si niekto vobec tieto veci?

Odpovědět  |   | 
rohYpnol  |  17. 08. 2008 10:21

Tak v podstate mas pravdu. Jenze Skoda na sobe hodne zamakala a co se tyce kvality vyroby, je na tom pokud se nepletu nyni snad nejlip v koncernu (rozhodne lip nez VW). Navic VW delalo pri nakupu Skody slusny auta. Kdezto Daewoo byly zmetky (Nexie, Racery...), koupil je ale koncern, ktery taky pomalu nevi, co je to rozumne auto. Jinak americane v podstate nevi, co je to poradne auto. Mmj. proto se tam tak dobre prodavaji japonci/evropane. Cili Daewoo na me nepusobilo nejak dobre a korejsky chevrolet taky ne. Jsou to porad podprumerny auta s korejskym interierem, vetsinou ne moc povedenym zevnejskem. Jejich jedinym argumentem je cena. Takovy lidl na 4 kolech.

Odpovědět  |   | 
VW  |  23. 08. 2008 23:14

takze tym si chcel povedat ze vw je horsi ako skoda ? hmmm zaujimave ved to kupuju len sprosti slovaci a cesi lebo si myslia ze to je ich inak takmer cely svet tvrdi ze najlepsie auta su nemecke od opla cez vw az po medaky su to dobre auta a nie zaprdene skodofky co sa len dostali pod kridla vw a tvrdia ze su to kvalitne nemecke auta

Odpovědět  |   | 
AudiA6  |  23. 08. 2008 23:34

citujem : "Daewoo byly zmetky (Nexie, Racery...)" ... ty si ich jazdil? cim boli zmetky? lebo ja poznam ludi co mali Nexie a aj Racery (na tie som pocul len same dobre referencie) a ja sam som jazdil na Lanose a neviem o tom ze by sa tie auta v niecom nepodarili ... Lanos mal 5 rokov ked som ho predaval a neodisla na nom ani jedina vec (bol som prvy majitel)

dalej citujem: "Jinak americane v podstate nevi, co je to poradne auto." ... ty si jazdil na nejakom americkom aute? ja teda neprechovavam ziadne sympatie k americanom (skor antipatie), ale nesudim ich auta pokial som neskusil...

ale najviac ma pobavilo : "Skoda na sobe hodne zamakala a co se tyce kvality vyroby, je na tom pokud se nepletu nyni snad nejlip v koncernu (rozhodne lip nez VW)."
toto ani nekomentujem... ale zasmial som sa slusne

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  12. 08. 2008 22:34

Přátelé, je to dělo, čerství majitelé BMW M3 se teď budou tlouct do hlavy, jakou svou koupí udělali blbost...

Odpovědět  |   | 
AudiA6  |  14. 08. 2008 12:10

...az bude BMW M3 stat 400k, tak potom tvoj prispevok bude davat zmysel ...

Odpovědět  |   | 
sonyboy  |  17. 08. 2008 20:30

zrejme si nepochopil jeho sarkazmus, ale kaslat na to... moja rada, kupte si vsetci Bugatti Veyron - najlepsie jednej farby s rovnakou vybavou, budte unifikovani, sportovi... Nechapem vas... Su ludia, pre ktorych je 400k fakt dost a oni maju tiez sportove chute. Jazdim 160 konove "vozitko" (nenapisem kvoli flame ake), a tazko by sa mi sadalo do niecoho takehoto... Rozdiel je v tom, ze ked som este jazdil 55kW Clio, by mi toto pripadalo velmi sportove... Tak ked nieco napisete, tak si rozmyslite ci to je inteligentna vec, alebo idete machrovat aky ste borci na neskutocne silnych a sportovych autach... Spokojnych majitelov si najde, o tom nepochybujem.

Odpovědět  |   | 
VW  |  23. 08. 2008 23:16

myslim ze mas pravdu vzdy sa najde na vsetko kladna aj zapona vec ziadne auto nieje dokonale

Odpovědět  |   | 
AudiA6  |  23. 08. 2008 23:21

jeho sarkazmus som pochopil, akurat ze jeho prispevok je jedine trapny, pretoze tu nikto netvrdi ze je toto auto porovnatelne s BMW M3, ani tu nikto netvrdi ze je to plnokrvny sportak ... proste je to auto za prijatelnu cenu so sportovymi doplnkami, preto je trapne ked sa tu ide ukajat takymto sposobom... (este by ma zaujimalo ci to BMW vlastni, ked je taky frajer)

ja som jazdil 165 konove ako ty hovoris "vozitko", hore vyssie som to spominal, bolo to AudiA6, takze nieco o tom viem, z Audi som presadol do Chevroletu, samozrejme ze je to rozdiel, ale nie je tak hrozny, ako by sa niekto domnieval (A6ka mala zrychlenie za 9,3s a Lacetti za 11,2), na bezne jazdenie mi to staci, pekne to vyzera, a nestoji to vela, takze ja som spokojny, uz som to tu niekolkokrat napisal a nebudem sa opakovat, proste je to tak

Odpovědět  |   | 
iwunna  |  27. 11. 2012 09:33

Dobreeeej
a mám na Vás takový dotaz... mam take ševyho lacetti 1.4 rok 2004
mam problem s tím že mi nejdřív problikávaly hodiny , poté , když sem někde zastavila a vypla motor , vytáhla sem klíčky a motor stále běžel asi 1 minutu :D
potom nešlo nastartovat....po krátké době to sice chytlo a už normálně startuje , ale když sem vystoupila a zavřela dveře a chtěla zamknout a odejít , začaly svítit všechny kontrolky a bylo slyšet napájení z baterky , jako kdybych seděla normálně v autě a pootočila klíčkem do polohy kde se právě kontrolky rozsvítěj , akorát s rozdílem , že já stála venku
kontrolovaly jsme vše možné , ale když se zahejbalo páčkama na blinkry a hejblo se volantem tak to už to ted nedela ... ale nevim bojim se nechci to jen tak nechavat ....
Nevíte čím by to mohlo být ???
Děkuju

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 38 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster