Test Chevrolet Lacetti WTCC: levný hot hatch?

Opel Kadett GSI. Přesně ten se mi vybavil při přebírání sytě modrého krasavce. Skrývá se za vzhledem ďabla skutečně ostrý vůz?
Test Chevrolet Lacetti WTCC: levný hot hatch?
Seznam kapitol
  1. Úvod, WTCC Ultra, Zpátky do minulosti
  2. Výkonem neurazí, Naměřená dynamika, Korejská houpačka,
  3. Nejlevnější hot hatch, Technické údaje
  4. Kompletní fotogalerie

Nejlevnější hot hatch

I když Lacetti WTCC ve skutečnosti není hothatch, působí sympaticky a na vesnici s ním lze být za celebritu. Styling karosérie se ohromně podařil, interiér je pohodlný, jízdní vlastnosti svědčí komfortní jízdě.

V nabídce základní výbavy neschází airbagy řidiče a spolujezdce, boční airbagy, posilovač řízení, výškově a podélně nastavitelný volant, sedadlo řidiče s nastavitelnou výškou, přední mlhové světlomety, dálkové ovládání centrálního zamykání dveří, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna vpředu a vzadu, klimatizace se vzduchovým filtrem, audiosoustava CD + MP3 s ovládáním na volantu, 6 reproduktorů, bederní výztuha a loketní opěrka řidiče, volant a řadicí páka v kůži, patnáctipalcová litá kola s pneu 195/55 R15boční prahy dveří, chromovaná koncovka výfuku, přední a zadní sportovní nárazník a nezbytný střešní spoiler na pátých dveřích.

Za tuto výbavu si Chevrolet řekne o 378 900,- Kč  vč. DPH. Testovaný vůz byl navíc vybaven metalízou za příplatek 11 500,- Kč vč. DPH. Cena se tak vyšplhala na 390 400,-Kč vč. DPH.  Tak zůstává Lacetti zdaleka nejlevnějším stylovým hatchbackem na českém trhu. Jak se vám líbí?

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Technické údaje

Hodnoty udávané výrobcem

Motor

Řadový, kapalinou chlazený zážehový čtyřválec uložený vpředu napříč
Objem: 1 598 ccm
Největší výkon: 80 kW (110 k) při 5 800 ot./min
Největší točivý moment: 150 Nm při 3 600 ot./min
Palivo: Natural 95

Provozní vlastnosti

Max. rychlost: 187 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 10,7 s
Spotřeba paliva (l/100 km):
Město: 8,2
Mimo město: 5,9
Kombinovaná: 7,1
Objem palivové nádrže: 60 l

Hmotnosti

Pohotovostní hmotnost: 1 175 kg
Užitečná hmotnost: 400 kg

Vnější rozměry

Délka: 4 295 mm
Šířka: 1 725 mm
Výška: 1 445 mm
Rozvor náprav: 2 600 mm

Vnitřní rozměry

Základní objem zavazadlového prostoru: 275 l
Objem zavazadlového prostoru se sklopenými zadními sedadly: 1 045 l

Předchozí kapitola Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod, WTCC Ultra, Zpátky do minulosti
  2. Výkonem neurazí, Naměřená dynamika, Korejská houpačka,
  3. Nejlevnější hot hatch, Technické údaje
  4. Kompletní fotogalerie
Automobilkou s největší hodnotou je Toyota. Ve studii překonala BMW i Mercedes

Automobilkou s největší hodnotou je Toyota. Ve studii překonala BMW i Mercedes

V mezinárodní výzkumné studii obsadila Toyota prvenství mezi automobilkami již po osmé.

dnes | AutoRevue.cz | 1 příspěvek
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

včera | Jan Mička | 23 příspěvků
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

Dacia Duster 1.0 TCe LPG

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | Jan Mička | 107 příspěvků