Test Chevrolet Cruze SW 2,0 VCDi – nejvýkonnější diesel ve své třídě

screepy  |  24. 01. 2013 11:16

Vmax jen 200km/h? To je nějakým způsobem omezený nebo je to daň dlouhých převodů, protože jinak by těch 160k mělo rozjet takové auto určitě na dobrých 210-215kmh, vim, je to malichernost, ale stejně..

Odpovědět  |   | 
 |  24. 01. 2013 12:23

Mě by spíš ten motor zajímal na brzdě. Pravděpodobně je 160 korejských koní tak 140 německých.

Odpovědět  |   | 
vinco  |  24. 01. 2013 17:36

orem toho ze dristas, vysvetli mi co ma chevrolet spolocne s koreou ???
chevrolet je AMERICKA automobilka, tak ako skoda ceska, VW nemecka alebo Kia korejska, bez ohladu na to kde bolo auto danej znacky vyrobene ...

Odpovědět  |   | 
Bohuš  |  24. 01. 2013 18:24

Že ty budeš "východňár"? Ale k věci, asi nevíš, že tenhle AMERICKÝ Chevrolet je bývalé Daewoo a to je odkud?

Odpovědět  |   | 
vinco  |  24. 01. 2013 18:31

dristas ...
to ze chevrolet odkupil skrachovane daewoo neznamena ze sa z neho stal korejec ...
to potom aj VW je ceska firma lebo kupila skodu ?
tento chevrolet nema s Daewoom a koreou absolutne nic spolocne

Odpovědět  |   | 
Bohuš  |  24. 01. 2013 18:48

Ahá, takže Škoda je česká, protože se vyrábí v čechách, přestože patří němcům, ale Chevrolet (Daewoo) je americké, přestože se vyrábí v Korei, ale patří američanům?

Odpovědět  |   | 
JaM  |  24. 01. 2013 19:03

to by platilo, ak by Chevrolet ponechal znacku Daewoo, rovnako ako VW ponechal znacku Skoda.. lenze v tomto pripade, doslo k tomu, ze Chevrolet absorboval fabriky Daewoo pod seba, aj ked urcity cas dalej predaval auta Daewoo ako Chevrolet (hlavne koli CInskemu trhu,kde malo Daewoo dobre meno...)

Takze, ak by VW po tom co prevzal Skodu znacku zlikvidoval a prevzal by fabriky pod VW, a zacal by v nich vyrabat auta VW, tak by sa nedalo hovorit o VW ako o Ceskej Automobilke...

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  25. 01. 2013 21:56

Zajímavá teorie, leč kulhá na všechny 4 nohy. Podle Tebe je to např. auto australské, protože se mj. prodává jako Holden Cruze v Austrálii? A jak už tu padlo, i podle Tebe je to auto korejské, protože se začalo vyrábět a prodávat (a nejen to, bylo tam i kompletně vyvinuto pod taktovkou šéfdesignéra Taewana Kima) jako Daewoo Lacetti Premiere o cca 1,5 roku dříve, než se objevilo v Evropě, a 2 roky dříve, než dorazilo konečně i do USA. Navíc sám GM se profiluje (zcela oprávněně) jako nadnárodní společnost a svou značku Chevrolet jako globální (navíc je to původně švýcarská značka ).

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  25. 01. 2013 22:35

Ve skutečnosti GM převzal Daewoo v roce 2001 a plných 10 let také pod touto značkou auta především v Asii prodával, protože to bylo marketingově výhodnější a MOHL. Přestal s tím z prostého důvodu - koupil zařízení, ale ne práva na značku, kterou vlastní stále existující konglomerát Daewoo, jehož byl Daewoo Motor jen jednou z mnoha částí.

Vtipné na tom je to, že Daewoo nekoupila americká pobočka, nýbrž australská spolu s japonci a číňany (GM Holden Ltd. se Suzuki a SAIC). Navíc tz křeče kolem značky Chevrolet moc nechápu, protože GM Korea zdaleka není jenom o Chevroletu, tam se vyrábějí (nebo vyráběly) auta i pod značkami Holden, Buick, Pontiac, Opel, Saturn, Suzuki, Labo, Alpheon...

Odpovědět  |   | 
JaM  |  24. 01. 2013 18:35

Chevrolet prevzal Daewoo a jeho auta pod seba. Cruze je prve auto kompletne navrhnute pre Chevrolet - ide o globalny model ktory sa predava po celom svete, no povodne urcenie bolo nahradenie Chevrolet Cobalt v Amerike. Cruze nema nic spolocne s Daewoo minulostou.

Odpovědět  |   | 
kk  |  25. 01. 2013 07:00

s Daewoo ma spolocnu krajinu povodu, vyrobne linky a muklov, co to montuju..

Odpovědět  |   | 
petr  |  25. 01. 2013 12:30

Když nemá Chevrolet a Daewoo nic společného, tak proč se Chevrolet Cruze vyrábí i jako Daewoo Lacetti Premiere ?

http://paultan.org/2008/11/03/chevrolet-cruz... ...

Odpovědět  |   | 
petr  |  25. 01. 2013 12:34

A ještě tohle:
"Underpinned by the front-wheel drive GM Delta II platform, GM has confirmed the Cruze development program occurred under a global design and engineering team. The Company said GM Daewoo in South Korea played a leading role in the design and engineering of the Cruze, along with GM's German-based Opel division"

Odpovědět  |   | 
JaM  |  25. 01. 2013 14:13

GM Daewoo je nazov fabriky, nie nazov automobilky... Korejska fabrika bola premenovana z GM Daewoo na GM Korea az v 2011, kym Daewoo ako automobilka prestala fungovat ovela skor...

Odpovědět  |   | 
petr  |  25. 01. 2013 12:40

Tak se musím opravit, jako Daewoo už se nevyrábí, i v Koreji už jej přejmenovali na Chevrolet:
"South Korean-market versions of the Cruze entered production there in 2008 as the "Daewoo Lacetti Premiere". The Lacetti debuted on October 30, 2008, featuring the 1.6-liter naturally aspirated engine. On January 30, 2009, GM Daewoo introduced the turbodiesel engine variant. Inline with the February 2011 renaming of "GM Daewoo" to "GM Korea", the Lacetti Premiere adopted the international "Chevrolet Cruze" name from March 2, 2011. For the owners of the previous model, Lacetti, GM Korea decided to replace the old emblem to that of Chevrolet for free."

Jinak v Austrálii se prodává jako Holden Cruze.

Odpovědět  |   | 
JaM  |  25. 01. 2013 12:54

Povodne GM a Chevrolet chceli zachovat znacku Daewoo aspon na domacom trhu, no nakoniec z toho zislo a fabrika sa premenovala na GM Korea. Rozne nazvy pre to iste auto nie su nicim vynimocnym, napr v Brazilii sa predava Opel Astra a Corsa ako Chevrolet Astra a Chevrolet Corsa.. kym napr americka verzia Avea je oznacovana ako Sonic.

Odpovědět  |   | 
vinco  |  25. 01. 2013 18:57

nechapem preco zop seba neustale robis debila ... comu nerozumies ?

cruze je AMERICKE auto a chevrolet je AMERICKA automobilka, aj ked sa cruze vyraba v GM Korea

je to presne rovnaka situacia ako:

touareg je NEMECKE auto a VW je NEMECKA automobilka, aj ked sa touareg vyraba vo Volkswagen Slovakia

Odpovědět  |   | 
DaewooMaster  |  25. 01. 2013 22:10

Toho "debila" ze sebe děláš akorát Ty. Zjisti si fakta, než začneš rozvíjet další proamerické teorie... Opel Astra není americké auto, Chevrolet Cruze 1. generace není korejské ani americké auto atd. atd. Nesrovnávej nesrovnatelné (např. s VW).

Odpovědět  |   | 
vinco  |  25. 01. 2013 12:54

ty vole, 4 roky stary clanok ...
vsak sa spamatajte, to kde sa auto vyraba predsa nic neznamena, a uz vobec to nemeni na fakte o aku automobilku ide ...
chevrolet je americka firma. cruze je americke auto. bodka.
tak ako touareg nie je slovenske auto ale nemecke ...
tak ako ceed nie je slovenske auto ale korejske ...
tak ako thalia nie je turecke auto ale francuzke
atd

Odpovědět  |   | 
vinco  |  25. 01. 2013 12:56

ani o i30 nikto nikdy nenapise ze je to ceske auto, ani ze Hyundai je cesky vyrobca

Odpovědět  |   | 
petr  |  25. 01. 2013 14:18

Ten článek i když je 4 roky starý jednoznačně vyvrací tvé tvrzení:
"tento chevrolet nema s Daewoom a koreou absolutne nic spolocne"
Jak vidíš, tak vývoj proběhl v továrně Daewoo v Koreji a taky byl po určitou dobu jako Daewoo prodáván. Poté byla továrna GM Daewoo přejmenována na GM Korea, ale původ v Daewoo je jednoznačný, takže tvrdit, že Chevrolet Cruze nemá s Daewoo nic společného je nesmysl.
Cruze se prodává i jako Holden Cruze, takže je tedy Cruze americké nebo australské auto ?

Odpovědět  |   | 
JaM  |  25. 01. 2013 16:31

tak este raz. GM Daewoo bol nazov fabriky, nie Automobilky co vyvijala Cruze. v case ked vyvoj zacal Daewoo ako automobilka neexistovala. ( aj ked jej znacka sa stale pouzivala na trhoch kde malo Daewoo dobre meno, ako napr Korea a Cina.) Auto bolo projektovane v spolupraci s technologickym centrom Opelu odzaciatku ako globalne auto urcene na celosvetovy trh (dostal platformu DELTA II cca 2 roky skor ako ju dostala Astra). v 2011 General Motors rozhodol o premenovani fabriky na GM Korea.

Takze, odporucam rozoznavat dva pojmy - GM Daewoo = GM Korea - nazov fabriky, a Chevrolet ako nazov automobilky.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  28. 01. 2013 12:32

Hrajte si se slovickama jak chcete, stejne se nikam nedostanete. Me je celkem jedno jaka znacka ci stat je oficialni, me zajima hlavne kde a kym bylo auto vyvinute a z jake casti s kym spolupracovali. Octavia je vyvinuta Skodou za pouziti platforem a technologii VW. Takze to bude mit kvalitou blize ke Golfu nez k Favoritu. Lacetti byl vyvinuty Daewoo za pouziti komponentu a technologii Daewoo, ikdyz se pak prodaval jako Chevrolet. Cruze tedy bude mit take kvalitou blize k Lacetti nez ke Camaru. Bodka.

Odpovědět  |   | 
JaM  |  28. 01. 2013 13:40

Cruze bol vyvinuty v spolupraci GM Korea a Opel (rovnaky team co robil na Insignii btw.)... technologicky ma blizsie k Astre J ako k Lacetti.. kedze zdiela podvozkovu platformu, a benzinove motory. Diesel je ale vlastny vyvoj, aj ked koncepcne vychadza z predosleho 150kW dieslu od VM Motori. GM Daewoo/GM Korea nedostal vyvoj Cruze len tak nahodou.. ide totiz o najmodernejsiu fabriku aku v 2008 koncern General Motors vlastnil..

Kazdopadne, tu nikto nepopiera, ze Europske Cruze su vyrabane v Korei.. kvalitativne je vyroba na vyssej urovni ako vyroba v GM fabrikach pre USA ( podla udajov GM, vykazuju auta vyrobene v GM Korea nizsi pocet poruch ako auta vyrobene v Ohiu..)

Odpovědět  |   | 
RplutoD  |  24. 03. 2019 14:45

Chevrolet Cruze je kompilace dvou aut od Opelu. Je to Opel Insignia a Opel Astra.
Chevrolet koupil dvě automobilky a to Opel a Daevoo. Pravdou je, že některé auta jsou vzhledem vyloženě korejec, co si prostě musíme přiznat. Jsou to vozy nižší kategorie. Ale Cruze se prostě povedl a udělali velmi dobré auto.

Odpovědět  |   | 
matyas  |  07. 12. 2015 23:31

hodne nesouhlasim :) mel sem svyho cruze na brzde v cca 35 000, a namerili mu 166k a 392Nm... :)

Odpovědět  |   | 
dj.kure  |  24. 01. 2013 14:31

Pravděpodobně to bude údaj v techničáku a dost pochybuji o tom, že je to maximálka, když já se svým starým šroťáčkem od Francouzů při 72kW (200nm) rozjedu auto na dálnici s klidem na tu dvoustovku a ještě by ochotně zrychlovalo (na to už zase není uplně naladěný podvozek a trošku si svého života vážím).

Odpovědět  |   | 
martan  |  24. 01. 2013 15:11

So 72kW motorcekom napisat ze by pri 200 ochotne zrychloval, kde ochotne nezrychluju ani 130kW motory je riadna davka optimizmu. Trosku sa drzte pri zemi, zbytocne lietat v oblakoch, tu vam to niekto nezozerie

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  24. 01. 2013 16:21

Petr Maleček: doporučoval bych zkontrolovat tachometr, zjevně není moc v kondici

Odpovědět  |   | 
miki  |  24. 01. 2013 16:44

Asi dobrej oddíl..

Odpovědět  |   | 
Honza  |  24. 01. 2013 18:48

Zajímavá otázka je, co znamená "ochotně zrychlovat". Ale záleží od gusta, pro mě ani moje auto - byť 195 kW/400 Nm - nezrychluje nad 200 km/h tak, abych tomu říkal "ochotně"...

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  25. 01. 2013 10:05

Petr Maleček: tys zabil! Doporučuji Vám půjčit si přenosnou navigaci a podívt se na reálnou rychlost při Vašich 200 km/h tacho. Tipuji, že to bude někde kolem 170, pokud auto ještě "ochotně" zrychluje, tak spíš 160.

Odpovědět  |   | 
miki  |  25. 01. 2013 10:08

Na jednom z konkurenčních webů bys byl na 100% nominován na "Zlatý ventilek". Zkus to ! Tam už si odvykli psát takové pitomosti, takže bys měl velkou naději na dobré umístění.

Odpovědět  |   | 
X1  |  24. 01. 2013 18:49

Je to maximalka z cennika. Ale ak ma motor dobry zatah az do 4700 a pri 150 kmh toci na 2500 tak pri 380 krutiaku 200 musi prehupnut lahko dokonca aj s citelnejsich zrychlovanim.

160 diesel koni a 380 krutiak uz vie s autom zamotat (sestku ma, stupne su dlhe, bude to viac ako 200 urcite). Ja mam 218 koni / 450 krutiak, v specifikacii mam max. 205 a dam 230, sice mam 8 autokvalt, ale chcel som poukazat na rozdiel medzi maximalkou v cenniku a skutocnostou, to iste moze platit aj u tohto Chevroletu.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  25. 01. 2013 07:16

X1: máš tam chybku - ten max.krouťák není 380 ale jen 360 a při otáčkách odpovídajících 200kmh bude odhadem už jen cca 330.
Ale na zrychlování by to mělo pořád ještě stačit

Odpovědět  |   | 
F12  |  26. 01. 2013 13:22

Je to jedno si myslim. Ale ja s nkm jel i 220kmh a 200 se da udrzet. Skoro porad.

Odpovědět  |   | 
lubomir  |  13. 08. 2013 20:42

ja mam ten cruze a 163 koni ten udaj 200 km je nepresny dokaze asi 235 ukazovanych

Odpovědět  |   | 
Diakon  |  24. 01. 2013 12:40

jestli to dobre chapu tak motory si chevrolet bere od opelu... dekuji nechci

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  24. 01. 2013 13:43

A Opel je bere od Fiatu

Odpovědět  |   | 
pierre  |  24. 01. 2013 14:04

Ani jeden nemáte pravdu - tenhle motor nemá nic společného s 2.0 CDTi v Opelu a ten zase má už jen minimum společného s 2.0 JTD. Původní 1.9 JTD/CDTi sice vzniknul ve spolupráci GM/Fiat, ale ta byla už v roce 2006 ukončená a od té doby jde každý motor, ač stejného základu, svojí cestou. Na rozdíl od 2.0 TDI, které zrovna spolehlivostí neoplývají, jsou 1.9 a zvlášť 2.0 od Opelu celkem v pohodě.

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  25. 01. 2013 17:37

Ani ty nemáš pravdu. 2,0 diesel je v Koreji vyráběný motor - přepracovaná licence od VM Motori, společně se silnějším motorem 2,2.
Mezi GM a Fiatem je smlouva, která znemožňuje použití společných GM/Fiat motorů mimo Opel. Proto musí korejský Chevrolet používat 1,7 Isuzu / 2,0 VM Motori a 2,2 VM Motori.

Odpovědět  |   | 
pierre  |  31. 01. 2013 21:49

A co jsem napsal? Přesně to co píšeš ty

Odpovědět  |   | 
Ľuboš  |  07. 07. 2013 19:24

Prosím poraďte mi mám si kúpiť 1,7 alebo 2,0 . Na skúšobnej jazde som skúšal obe. 2,0 mi prišla dynamickejšia a tichšia. 1,7 bola pružnejšia v nižších otáčkach, ale aj hlasnejšia pri rozbiehaní. Keby 2,0 dodržala tabuľkovú spotrebu, tak nemám čo riešiť. Skúste niečo napísať o kvalite týchto motorov.

Odpovědět  |   | 
dj.kure  |  24. 01. 2013 14:33

A co je špatného na Fiaťáckých JTDčkách? :o) Pořád radši, než 2.0TDI od koncernu.

Odpovědět  |   | 
JaM  |  24. 01. 2013 16:05

Povodny Diesel (110kW -150k) pochadzal od talianskej firmy VM Motori, novsi 120kW/163k diesel je ale uz kompletne navrhnuty a vyrabany General Motors. v 2012 v nom este pravili kompresny pomer z 16,5:1 na 16,3:1. kazdopadne nejde o Opel ci Fiat motor...

Odpovědět  |   | 
kk  |  25. 01. 2013 07:02

GM uz robilo pokusy s vlastnymi naftovymi motormi... A nedopadli dobre. Nespolahlivost, vysoka spotreba, nekultivovanost a hluk boli preslavene

Odpovědět  |   | 
Jan Gutbayer  |  24. 01. 2013 15:13

Jestli to správně chápu z ceníku, tak xenony AFL ani za příplatek? To je docela škoda, jinak je to auto libový. Taková sociálnější Astra, ale upřímně... za ty prachy bych sakra váhal, jestli si nechat Astru nebo jít do 2.0 VCDi v plný palbě... xenony jsou asi jediný, co by mě převážilo k tý Astře... To že je Cruze proti Astře značně sociálnější v interiéru bych asi přežil... ačkoliv... možná ne

Odpovědět  |   | 
XTad  |  24. 01. 2013 19:54

Tak nejsilnejsi neni, napriklad octavia RS TDI ma 125kW.

Odpovědět  |   | 
Jenyk  |  24. 01. 2013 21:46

A stála....819 900,- (s daní .). A byl to příklad mimořádně špatně naladěného řízení, takže zrovna tenhle vozejk bych sem netahal.

Odpovědět  |   | 
kert  |  25. 01. 2013 07:03

Při takhle těžkém motoru by vůbec neurazil 3.0l 6V místo tohoto přepumpovaného dvoulitru. Jenže to by se Evropanům v Bruselu nelíbilo.

Odpovědět  |   | 
Bedas  |  25. 01. 2013 11:19

"Kolena cestujících vpředu přicházejí často do styku se středovým panelem, bohužel nejčastějí v místech, kde se nacházejí otočné spínače ventilace, takže řidič průběžně a nevědomky mění nastavenou teplotu a jeho spolujezdec otáčky ventilátoru."

Troufám si tvrdit, že toto je největší HOAX k tomuto autu. Nevím, kdo to kdy prvně napsal a tak to rozšířil do světa..ale je to blbost. Nevím, co bych musel mít za kolena a jak bych musel sedět, abych se těch ovladačů vůbec dotkl. Zkoušel jsem všelijaký polohy, ale to bych snad musel mít kolena prasete, abych se mě to povedlo. Podotýkám, že mám tuto faceliftovanou verzi, akorát v HB, nikoliv SW...ale interiér je stejný.

Odpovědět  |   | 
JaM  |  25. 01. 2013 18:37

Vela zalezi od vysky spolujazdca. Ak vezies niekoho dlhsieho, a posunie si sedadlo uplne dozadu, tak bude mat kolena presne v oblasti ovladaca otacok klimatizacie, pricom akekolvek posunutie vypne automaticku klimatizaciu a prepne je na manual. Kazdopadne ak nezvyknes vozit 2m spolujazdcov v predu, tak tento problem mat nikdy nebudes. a v podstate, ak by si spolujazdec posunul sedadlo viac dopredu, pricom nohy by mal pod palubovkou (miesta je tam viac nez dost) tak by tento problem nemal..

Odpovědět  |   | 
HH  |  26. 01. 2013 12:27

Tak tak, mám též HB a při svých 196 cm se v tom autě ztrácím....

Odpovědět  |   | 
asdfghjklmnopqwert  |  02. 02. 2013 15:49

asi mám kolena prasete, povedlo se mi to během 20km předváděčky dvakrát. škoda, tento detail rozhodl o tom, že jsem cruze nekoupil.

Odpovědět  |   | 
1.6  |  25. 01. 2013 12:08

Hydraulicky posilovac rizeni ma i motor 1.6.

Odpovědět  |   | 
DADAsvab  |  25. 01. 2013 21:18

Děkuji, velmi dobře popsaný test automobilu. Pro mne cenné především co do řízení ! Asi umím řídit už jen auta z přelomu ´80 a ´90 let. Z dnešních aut mám často příležitost řídit jen Octávii lift. , Mazdu 3 sedan a Benz C sedan. Jedině u toho medvěda mám pocit,že to auto řídím; u oněch zbývajících jen tuším,že se děje to co chci já. Neumím to tak dobře popsat jako vy... Pokud se nezmůžu na takové auto ,jakým je Mercedes, zůstávám asi raději nadále u svých Youngtimerů a nebo Vámi zde testovaný Cruz zajdu také okusit k nějakému dealerovy

Odpovědět  |   | 
HH  |  26. 01. 2013 12:25

Ten facelift se prostě nepovedl... zlaté 6-úhelníky v masce :)

Odpovědět  |   | 
lubomir  |  13. 08. 2013 20:39

pise sa tam o maximalnej rychlosti 200km/h ale ja hovorim ze ukazovatel rychlosti 220 je podstane malo :D

Odpovědět  |   | 
janek  |  05. 02. 2016 12:57

Mám svého CRUZE 2,0 TDI AUTOMAT již pět let, najeto poctivých 145000km. Každý rok pravidelný servis. Jediná závada prasklá žárovka levá přední. Průměrná spotřeba 7l. Vůbec bych neměnil.

Odpovědět  |   | 
Lenka  |  23. 10. 2016 19:43

Poradi mi niekto? Chcem kupit
Chevrolet Cruze 1.6 16V LS rocnik 2009..Vas nazor na znacku?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 07. 2019 16:57

Jestli to nuceni ruckou nebylo spise zpusobene pneu jako balony.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Dacia Duster na LPG vládne všem. Byl o ni největší zájem, porazila i novou Octavii

Nejčtenější testy roku 2020

Nikde není psáno, že největší zájem musí být o pecky za miliony. Letos to v redakčních testech všem nandala Dacia Duster na LPG!

dnes | Jan Mička | 157 příspěvků
TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 54 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat