to Rode: Je ti doufám jasný, že tady ze sebe už většího pitomce udělat nemůžeš. OK, vezmem to popřadě.
Dynamiku 1.8 máš přímo v testu. Jak je vidět podle tvého dotazu, ani ten prachsprostý test sis nepřečetl. Už toto je důvod k tomu, abych tě nebral jako rovnocenného partnera pro diskuzi a tímto tady ukázkově předvádíš svoji "erudovanost". Co se týče pružné dynamiky 1.6, tak to už je kamaráde na tobě. Ty si plácl krávovinu o tom, že je na tom 1.6 dynamicky stejně, né já. Sice nevím jak si k tomu došel, ale rád se nechám překvapit hodnotama deklasujícíma 1.8.
Co se konkurence týče.
Chevrolet CRUZE HB - 1.8 LTZ - 374.000,-
Renault Megane HB - 1.4TCe Dynamique - 365.000,- + 6.100,- (17" ALU) + 10.100,- (USB) + 15.000,- (garance) = koncová cena 396.000,- což je rozdíl mnou již uvedený 22.000,-
Chevrolet CRUZE HB - 1.8 LTZ - 374.000,-
Fiat Bravo HB 1.4T-Jet MI LIFE - 350.000,- + 5.400,- (volant v kůži) + 23.300,- (17" ALU) + 5.400,- (el. zadních oken) + 4300,- (loketní opěrka) + 10.600,- (tempomat) + 6.400,- (dešťový senzor) + 8.500,- (zadní parkovací senzory) + 10.600,- (CD + MP3) = koncová cena mnou již uvedená 424.000,- !!!
S Citroenem, Korejcema a vůbec se všema co nenabízí 1.8 atmo se zaobírat vůbec nebudu, jak už jsem psal, to není konkurence.
A co se mé káry týče, tak k tomu už se vyjadřovat nebudu. Nevíš, neznáš, plácáš.
Jsem zvědav čím to okecáš tentokrát.