Test: Chevrolet Cruze HB – rodinná alternativa

legnaw  |  10. 10. 2011 11:58

nesouhlasim s autorem... proste tenhle HB je hezci nez sedan.

Odpovědět  |   | 
Jirik7  |  10. 10. 2011 13:52

Mně se zase na Cruzovi libí, že je to jeden z mála dostupných sedanů na trhu. A přece jenom větší než Aveo. Ale jak správně titulek říká, toto je subjektivní. Musím přiznat, že HB se mi libí víc, než jsem předpokládal a bude praktičtější než sedan. Prostě normální auto za přijatelné peníze. Jen by se mi tam víc líbila 1.4T jako za mořem, než ta 1.8ka. Automat k tomu a není co řešit.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  12. 10. 2011 08:50

Nesmysl. HB (dokonce se to dá i říct obecně) je fakt hnus, a ještě v téhle barvě. Sedan je o dost hezčí a proporčně vyváženější.

Odpovědět  |   | 
Murda  |  10. 11. 2011 13:08

Však ti ten hnus nikdo nenabízí. Mě se třeba líbí a musím řící, že svým designem vyniká nad některé světové značky. Co se táká interiéru, také velice líbivý a po tecnické stránce? Tam toho není moc k vytýkání. To by se musel technicky z diskreditovat nový Opel Astra, neboť Chevrolet Cruze 5dv. je ve své podstatě až na designe karoserie jeho dvojče. Jezdím s ním již druhý týden a naprostá pohoda a spokojenost. Tak tedy máš možnost v dnešní době si vybrat. Ze zkušenosti vím, že právě největší kritici pouze závidějí a tak aby si trochu ulevili pouze kritizují. Je mi také jasné, že auto viděli pouze na obrázku a otázkou zůstává, zda je takový super kritik schopen rozpoznat volant od řadící páky.

Odpovědět  |   | 
Murda  |  10. 11. 2011 13:10

Však ti ten hnus nikdo nenabízí. Mě se třeba líbí a musím řící, že svým designem vyniká nad některé světové značky. Co se táká interiéru, také velice líbivý a po tecnické stránce? Tam toho není moc k vytýkání. To by se musel technicky z diskreditovat nový Opel Astra, neboť Chevrolet Cruze 5dv. je ve své podstatě až na designe karoserie jeho dvojče. Jezdím s ním již druhý týden a naprostá pohoda a spokojenost. Tak tedy máš možnost v dnešní době si vybrat. Ze zkušenosti vím, že právě největší kritici pouze závidějí a tak aby si trochu ulevili pouze kritizují. Je mi také jasné, že auto viděli pouze na obrázku a otázkou zůstává, zda je takový super kritik schopen rozpoznat volant od řadící páky.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 12:44

Cruze se mi moc líbí, zejména ta cena, kdy za 300k mám kvalitnější a vybavenější auto než je stejně velká oktávka za 550k.

Jen na tej jednej fotce displeje - to má i dálkovej start?

Odpovědět  |   | 
pepa  |  10. 10. 2011 13:59

jasne tohle Daewoo za 300 je uplne to stejny jako koncernovy auto za 550
Doporucuji zvlast odstavec o primitivnich zavesech kol - proste klasicky nalesteny prd.
Ale libi se ti, jdi do nej

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 15:35

tak jako jasně machrindex pro kdejakýho pepka bude mít větší oktávka, ale jinak za ty prachy zcela jasně vede cruze. až oktávka nebude mít bezpečnost jak 10 let stará paštika, nebudou chtít 11 tisíc za tempomat a 16 tisíc za stabilizaci tak řekni. a oktávka má asi podvozek na magnetu a cruze na listovejch perech co ty pepku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  10. 10. 2011 22:26

neni nahodou stabilizace od classicu v zakladu?
A podle ceho hodnotis tu bezpecnost? Hvezdicky? Tak to pak jo

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 22:44

11 tis. za tempomat je hnus, 16tis. za ESP taky. Cece jaky je priplatek za dual klimu u Cruzeho? Nebo za xenony? 4x4? a joooo ja zapomenul. Cruze to nema v ceniku? hmmm

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 23:01

Odpovědět  |   | 
F12  |  12. 10. 2011 11:15

Kde má Oktávka bixenon, hydropenumatické odpružení, masážní křeslo? Jo já zapomněl, nemá to v ceníku. Nějak si zapomněl zohlednit cenu.

Odpovědět  |   | 
Jorg  |  12. 10. 2011 15:06

Nejde, blbče, o světla nebo masážní sedačku. Jde o použité materiály, jde o kvalitu ocelí, litin, jde o povrchové úpravy plechů, jde o oceli čepů, per.............. prostě o to, co dělá životnost auta. Klidně se nech masírovat. A nejen v sedačce. Od toho se tyhle sračky vyrábějí.

Odpovědět  |   | 
JaM  |  24. 10. 2011 20:15

Cruze ma obojstranny pozink, len sa to nikde neuvadza koli Opplu. (Auta sa vyrabaju v Korei a tam je to jedno z lakadiel) no a co sa tyka kvality a pevnosti, tak Cruze mal druhe najvyssie skore z crashtestov vo svojej triede...

Odpovědět  |   | 
HaK  |  02. 11. 2011 17:44

Vochcávka není auto - je to diagnóza.Jsi toho důkazem...
Určitě tě uspokojí i jiné koncernové parodie!

Odpovědět  |   | 
!  |  11. 10. 2011 15:29

Vzpamatuj se troubo! Srovnávat tento šunt s Oktávkou může pouze dement

Odpovědět  |   | 
asdf  |  11. 10. 2011 23:36

to jo no, oktávka se na to ani nehrabe

Odpovědět  |   | 
F12  |  12. 10. 2011 11:19

A jel jsi s tim demente s ochcávkou? Já mam z Cruze lepší pocit z jízdy ač nemá víceprvek. Proto jsem si ho radši pořídil v plný s cihlověčervenou kůží a věř mi že jsem spokojenejší než s oktávkou co maj 3 sousedi z 5ti.

Odpovědět  |   | 
Jorg  |  12. 10. 2011 15:02

Porovnávat chevrolet s "německou" technologií výroby aut (octávia), může jen magor. Srovnáváte jabka s hruškama. Buďte si jist, že ten cenovej rozdíl bude něčím vykoupen. Čím asi???

Odpovědět  |   | 
Pepík z Pepíkova  |  13. 10. 2011 17:26

marží?

Odpovědět  |   | 
Zbynda  |  14. 10. 2011 09:56

Ja bych tak na nemeckou kvalitu nesazel. Mel jsem VW Golf Plus 1,4TSI 90kW. Koupil jsem ho novy a byly s nim neuveritelne problemy. Tolikrat v servisu jsem nebyl se zadnym jinym autem. Kdyz se asi pred mesicem ukazaly i problemy s lakem, tak jsem to prodal a koupil si prave chevrolet a zatim jsem spokojen. A zrejme i budu , protoze nepredpokladam ze s nim budu asi 8x v servise behem 3 let. VW uz nechci nikdy doma. Navic me vytacel pristup servismanu VW. Pokazde kdyz jsem prisel se zavadou tak jsem byl nejdrive za kokota. A to tam byly i zavady primo ohrozujici bezpecnost.

Odpovědět  |   | 
JaM  |  24. 10. 2011 20:13

Cruze je GM, podvozok pouziva Astra s pokrocilejsim zavesenim zadnych kolies, no zaroven viac problematickym. Auto designovali v Australskom Holdene. Astra zdiela s Cruze este aj tvar palubovky (akurat ze je jednofarebna, inac ma podobny stredovy panel) a rovnaky ma aj Insignia... trochu dost podobnosti k nemeckej skole nemyslis? Cruze je skratka koncernove auto, a aj ked sa u nas nepredava v rovnakej vybave ako v US aby nekonkuroval Astre, tak to rozhodne nie je zle auto. No hlavne to nie je auto stavane pre chaluparov co potrebuju denno denne stahovat spajz. pre bezneho cloveka je to skvele auto, a verzii s dieselovym motorom sa ziadna Oktavia nepriblizi s vinimkou RS (ta dostane konkurenciu coskoro vdaka Cruze SS coupe)

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 13:19

Chevrolet CRUZE HB - 1.8 LTZ - 374.000,-
Chevrolet CRUZE HB - 2.0 VCDi LTZ - 432.000,-

Co může postavit konkurence proti této nabídce? NIC.

V tomto případě nemůžu jinak než vyseknout Chevroletu poklonu. O verzích LT+ se ani nemá cenu zmiňovat, to je absolutní trefa do černého.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 13:27

No pokud u nekoho konci vyber auta tim, ze chce auto vybavene minimem co je vlastni dnesni dobe a dane tride, picne do toho prumerny dizl ci ne moc dobry benzin a da to za cenu, za kterou koupi auto podobne vybavene a omotorovane, tak proc ne.
Problem u Cruzeho zacina okamzikem, kdy zakaznik chce neco jen trochu zajimavejsiho z vybavy, mimo to, co je tak nejak minimalni zkalad segmentu, tam uz cruze nema vubec co nabidnout.

Nicmene za ty penize je to dobra volba. skoda toho, ze pres velky rozvor je v tom mista jako v O1.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 13:49

to Rode: Tu pitomost s minimem dnešní doby komentovat nebudu, to snad ani nemůžeš myslet vážně. Hlavně při pohledu na kterékoliv větší parkoviště v ČR (rozuměj plecháče, švihadla, černý kliky, atd.). Nicméně, můžeš mi tady uvést alespoň jediný příklad auta, které by mohlo konkurovat? Samozřejmě v kontextu motoru, výbavy a ceny.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 13:54

asi ondrášíkův favorit je to magor

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 16:37

jenze ty plechace a holobyty kupuji i u Cruzeho. Tech, co si koupi ten dvoulitrovy dizl v maximalni vybave je minimum, to budou stejne jednotky procent, jako u jinych znacek. Proste tyto levne auta se vyplati kupovat v nizkych vybavach, v tech vyssich jednak nemaji poradne co nabidnout a druhak jejich cenova vyhody strme klesaji.

Jinak aut v nizsi stredni mas docela dost, kdyz vypustis premiovy segment, pak tomu konkuruje kazdy. Motor? K cemu ti je motor co ma 120 kW, kdyz ma prevody jako na najeky osmilitr a v dalnicnich stoupanich ten motor neni schopen na sestku udrzet 140 kmh a musi podrazovat? K cemu jsou mi rozmery, kdyz ve vnitr je to tak dementne udelano, ze si tam poradne nesednes a pod.

Takze konkurenti s danou dynamikou, vybavou a cenou jsou zastoupeni v cele nizsi stredni. A navic ti umozni v pripade zajmu si to auto i opravdu vybavit i necim jinym, nez klimou a radiem ktere nejde na slunku videt.

Odpovědět  |   | 
Screepy  |  10. 10. 2011 17:07

No ty parametry motoru jsou na 1.8 se 140k dost žalostný, zrychlení nad 10s, maximálka 185kmh, to bych tipnul bez znalosti údaje o výkonu na nějakých 115 - 120 koní..a mám obavu, že pokud si bude chtít člověk těch 140 koní, který tam jsou prý schovaný aspoň trochu užít, tak motor zase bude žrát. Je to škoda, auto je to jinak sympatický..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 17:21

to Rode: víc mimo téma už jsi to okecat opravdu nemohl. Já sem hodím dva naprosto konkrétní modely a ty tady začneš plácat něco o jednotkách procent. Buď tady uveď dva konkrétní příklady od konkurence a nebo nepiš nesmysly. A jestli chceš, tak tu srovnávačku můžeš klidně udělat i na nižší výbavu LT+. Jsem opravdu zvědav, kde budeš u konkurence shánět 5dv.HB nižší střední třídy se 140 kobylama, 16" ALU, zadními parkovacími senzory, tempomatem, 413 l kufrem, 5letou zárukou v ceně, atd. za 337.000,-

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 17:29

Ja ti to napsal naprosto presne - cokoli vyjma pramiovy segment. Ty chces znat ty konkurenty a ja ti je mam hledat? Navic proc se upinas napr. na 140 koni? zajimaji te kone, nebo srovnatelna dynamika? Kdyz umi nekdo nabidnout tu samou dynamiku za 120 koni, tak proc bych mel mit 140? Jen proto, ze je Chevrolet neschopny?

Jinak spise to vidim tak, ze tvou vysnenou karu tu nekdo realne zhodnotil a ty to nejsi schopen rozdychat.

Jinak je to presne jak pisu - vyznam ma to auto jen v tech nizkych vybavach, jakmile si tam clovek neco prida je to naprosto mimo.

A ted se zeptam tebe. Kolik stoji cruze s treba s blbyma xenonama? Mame rok 2011 a tak verim, ze xenony alespon za priplatek v nizsi stredni neni nic extras...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 17:52

to Rode: Nechme toho, plácáš se v tom a nikam to nevede. Těma xenonama si to dorazil úplně. Konkrétní auto od konkurence si doposud neuvedl a ani neuvedeš, ale kecat mimo mísu ti jde skvěle.

P.S.: Né, opravdu Cruze není moje vysněná kára. Ty už nevíš čeho se chytit, co?

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 18:00

Jake konkretni mam napsat. Znovu ti opakuji, ze podobnou nabidku najdes u jakehokoli konkurenta vyjma premiovy segment. To tu mam vypisovat vsechny ty konkurenty? Proc, kdyz pod tim pojemem jsem vyjmenoval vsechny? Czruze je zajimavy jen v holobytu, ale ne, jak se osadi motory, ktere stejne nejedou a vybavou, ktera stejne neni vybavou. Pak uz to leti do totalnich uletu.

Ty tu placas, jak je to vyhodna nabidka, tak kdyz to tvrdis, jiste sis to porovnal. Kdyz sis to porovnal, tak jiste nas tu osvezis tim, na co jsi prisel a tedy seznamem konkurentu v obdobne konfiguraci apod. kteri jsou drazsi. Ale ty neco placnes a protoze jsi liny, tak nutis druhe, aby udelali tvou praci? Proc? To ti mozna funguje doma.

Takze ty si podpor sve tvrzeni o tom, jaka je to pecka, ja tu potrebu nemam. Ja Cruze vidim realne.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 18:30

...podobnou nabidku najdes u jakehokoli konkurenta ...

tak napiš konkrétně!!! by mě to zajímalo

ale je jasný že jsem línej si to najít sám, ty se sem chodíš bavit a jsi největší kápo

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 18:38

Samo, ze jsi linej to najit. Libi se mi to maskovani lenosti za to "dodej dukaz" pritom ono tvrzeni tu haze nekdo uplne jiny. Takze popros Shimiho, ten ma urcite prehled hotovy o tom, jake je to super kauf :)

Odpovědět  |   | 
nookie  |  10. 10. 2011 18:52

Například Citroen C4 v exclusive výbavě, současnosti je na něj navíc akce....

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 18:57

nookie: ale no tak, neres konkretni vozy, at si je najdou sami. oni by se hodne divili otevirt ceniky konkurentu.

Odpovědět  |   | 
hawk  |  10. 10. 2011 19:08

doporučuji také otevřít cenníky zn. Huyndai a Reanult atd... Cruze není cenově až zase tak moc výjimečný...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 19:46

to hawk: Já ti to taky vřele doporučuju, u Hyundaie toho moc nenajdeš, nová i30 teprve startuje a u Renaultu najdeš jediného možného konkurenta v podobě Megana 1.4T Dynamique, u kterého se po dorovnání výbavy dostaneš na 400t.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 19:40

to nookie: Myslíš C4 s 1.6 88 kW za 420.000,-? Nóó, tak to jsme bratru 45.000,- v plusu a to už je v této cenové relaci trošku hodně, hm?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 19:06

to asdf: On moc dobře ví, že plácnul kravinu a teď se ji snaží všemožně obhájit, což z principu nelze. Ale třeba se sebere a vypotí alespoň jeden konkrétní model od konkurence, kdo ví. Rukavice je vhozená....

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 19:12

aaa Shimi nasel spolubojovnika na placani se po ramenou, no jak necekena. Tys tu vystrelil, jaka je to pecka nabidka. Tudiz se te taky ptam - kdo je na tom hure, nez Cruze? Ty tu neco tvrdis a ja ti mam nosit dukazy? Jinak koukni se na domovskou konkurenci Cruzeho, tedy dalsi korejce, koukni se na frantiky, koukni se na italy. Ti vsichni ti nabidnout dynamicky to same a v tom holatku co ma cruze i stejnou vybavu a to za +- stejne penize. Bavme se o tom, ze nekde to je 320 nekde 330 a nekde 340 tis. proste nic nestoji stejne. Ale az na par korejskych konkurentu ti kazdy dalsi nabidne i mnohem vice o cemz se Cruzemu ani nezda. Verim, ze kdyz jsem te nasmeroval, ze to srovnani uz zvladnes sam.

Tudiz ja ti na tvou rukavici kaslu, to ty nejsi schopen poporit tvuj blabolek o tom, jak je cruze top nabidka. Neni a ty to vis. A protoze vis, ze na tebe kaslu, abych ti tu lital po cenicich, tak na to hresis a hrajes si tu na duleziteho. Mi je to burtik, jak si Cruzeho obhajovat jako nekdo nemusim. Proste sis kupil suntika za par penez a smir se s tim.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 19:34

to Rode: Já vystřelil? Nebylo to právě naopak? Můj první příspěvek byl na tebe jak červený hadr na býka, takže si udělej jasno v tom kdo na koho vystřelil. Já se na nic koukat nemusím, já v tom mám jasno od začátku na rozdíl od tebe. Takže je ti doufám jasný kdo potřebuje to samostudium? Hned od začátku jsem věděl, že nevíš která bije. Kdybys to měl naštudovaný, tak takovou krávovinu nenapíšeš.

P.S.: No jo, 320, 330, 340 a takhle se můžeme dostat třeba až na 450. Chlape, ty si případ.

Odpovědět  |   | 
nookie  |  10. 10. 2011 20:03

Shimi: No zrovna ta 1.6 VTi je v akci za 349000 + zimni pneu , lze uplatnit financovani pres citroen coz je minus dalsich 40000 + rozsina zaruka, nehlede na to ze lze mirne smlouvat i s dealerem, ale to je zrovna o stesti takze nelze brat v potaz OK. A nepis mi prosimte ze se jedna zrovna o akci je to proste aktualni cena kdo zrovna ted kupuje auto, kupuje za tadyty penize :)

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 20:26

to nookie: Chlape to je ale výbava Tendance, která je na plecháčích, bez parkovacího asistentu, bez USB, bez 5leté záruky, atd. Leasing do toho netahej. Tohle není pro Cruze 1.8 LT+ konkurent.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 20:04

jaky pripad zase, tys tu napsal nejakou konfiguraci za 337 tisic. ja na to napsal, ze stejna konfigurace je tu za 320, tu za 330 tu za 340, ze presnych 337 to nestoji samo nikde a jak tak koukam, tys to opet nijak neobral. Je zajimave sledovat, jak se nekdo zaplete do svych nesmyslu a pak misto toho, aby rekl "ano, jsou tu takovi, co nabidnou to same" se tu do krve hada o tom, jak to neni pravda. A pritom o co jde? O nic.

Takze na ten tvuj blabol zhrzeneho majitele "Co může postavit konkurence proti této nabídce? NIC. " mohu klidne rici - konkurence muze nabidnout za danych podminek to same i vice.

Takze nasedni do Cruze a jdi se vozit po okoli, lepsi karu sis vazne vybrat nemohl.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 20:14

nookie: dyt za ty love mas treba megane 1,4TCE s lepsi vybavou, nebo brutalne levnejsi 1,6tkovou verzi, ktera je dynamicky na tom jako Cruze 1,8 se stejnou vybavou. Mas tu Bravo za stejne penize s mirne lepsi vybavou. Korejci oba nabidnou stejnou vybavu za +- stejne penize. Ty rozdily jsou tak +- 10-15tis. apod. Citron to same apod. Samo Audi A3 za ty love nebude, to uznavam.

Odpovědět  |   | 
nookie  |  10. 10. 2011 20:27

Rude: Jasný vim, že to je přibližně podobný v tomhle sektoru jenom sem dával příklad, kterej si dokážu obhájit bez toho abych tady musel kvůli někomu prolejzat ceníky :)

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 20:44

to Rode + nookie: Chlapci, buď si udělejte sami pro sebe regulérní srovnávačku se vším všudy a nebo tady přestaňte házet hausnumera. Vždyť tady lítaj desetitisíce a je vám to úplně jedno. Navíc v kontextu low-end třídy, kde je každá tisícovka rozhodující. Takhle tady ze sebe děláte akorát šašky. Vy momentálně nemáte vůbec představu o tom, co konkrétně trh nabízí, ale hádat byste se chtěli jak smyslů zbavený.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
nookie  |  10. 10. 2011 20:53

Shimi: Promin, ale ja se s tebou nehadam jenom sem uvedl priklad jestli chces zareaguj na to nejak vecne a muzeme se o tom bavit tomu se nijak nebranim a hadat se fakt nepotrebuju :) btw cenove jsem to snad nejak neprestrelil ne?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 21:00

to nookie: Však já to "hádání" taky nemyslím doslova. A jinak už jsem na tebe dávno reagoval, je to o pár řádků výš.

Odpovědět  |   | 
jana  |  10. 10. 2011 21:14

tak co nějaký protiargument proč blbí amíci třeba nedováží oktávky a vyrabí si korejského cruzíka v orlandu??

Odpovědět  |   | 
jana  |  10. 10. 2011 21:02

no rozhodně jmenovaná auta nejsou na pátém místě v prodeji v USA jako cruze

Odpovědět  |   | 
nookie  |  10. 10. 2011 21:26

Shimi: tak kazdej preferuje neco jinyho v ty vybeve a ocekava taky neco jinyho od motorizace a je dobre ze si muzeme vybrat :) btw s tim usb si to myslel obracene vid? :)
Jana: Jinej trh, co na to rict jinyho :) krom toho ted to je teda jenom moje domnenka, ale predpokladam, ze vesmes to nebude moc podobny modelu pro evropsky trh co? :)

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
jana  |  10. 10. 2011 21:33

především obří trh ,vizuálně se auto kromě lišty na kufru a klik prakticky neliší s např.1.8 se tam
vyrábí taky ,má to ovšem šestku

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 21:44

Cruze je globální auto, na všech trzích se odlišuje pouze v naprostých detailech (jako maska Holdenu atp) + vyspělý trhy dostali 1.4 turbobenzín. Ten tu však není potřeba, 1.6 s 90 kw naprosto bohatě postačuje.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 21:45

sory za hrubku

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 22:14

to nookie: USB nenabízí ani jeden, ale to je detail. Jde o to, že musíme porovnávat porovnatelný. Tady nejde o rozdíl max. 10.000,- a i to je v tomto kontextu pro koncového zákazníka velký peníz, na to se nesmí zapomínat. V případě Cruze 1.8 LT+ vs. C4 1.6 Tendance dělá cenový rozdíl po dorovnání výbavy a dokoupení extra záruky na 5let/120.000 km (u C4) propastných 42.000,- a i tak bude to auto pořád na plecháčích. Srovnávačky od boku, jak to tady předvádí Rode, jsou naprosto k ničemu. Snažím se mu to vysvětlit celou tu dobu, ale on to né a né pochopit. Takže když potom dojde na lámání chleba a srovná se to na korunu, tak se ty cenový nůžky sakra rozevřou. Někde více a někde méně, ale není to otázka pár tisícovek, jak se nám tady snaží někdo namluvit. A to se nebavíme o výbavě LTZ, tam je poměr cena/výkon ještě o kus dál.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 22:27

Hele Shimi koupil sis Cruzeho, vsichni to tu uz chapu, nic lepsiho na svete neni. Pravda kde kdo nabizi to same za ty same penize to same, nebo vice, jen tobe to porad nedochazi a vymyslis tu kraviny. Zapni si ty stranky citronu znovu a srovnej ty vybavy. On je zasadni problem i v tom, ze srovnatelne vybavy nejsou, bud bude trochu chybet u Cruze, nebo u C4. Problem pak nastava v tom, ze to co ma pak C4 navic bude pro tebe "nedulezite" kdezto to co ma Cruze je to nejdulezitejsi na svete.
A jak jsem uz psal, veskera sranda konci v momente, kdy si chce clovek dorovnat Cruze na vybavu konkurence. Ja vzdy skoncil treba na blbostech jako je dual klima nebo treba xenon. Mame rok 2011 a veci, ktere jsou na urovni pracky v domacnosti, tedy naprosto bezna vec o ktere nikdo ani nepremysli to auto ne ze nema v jakekoli zakladni vybave, oni to nemaji ani za priplatek. Ale hlavne, ze je to "top nabidka".

Proste je to to, co jsem psal na pocatku, v holo verzi super. Ve vybave absolutne nekonkurenceschopne a jakmile chce clovek to, co je normalni a bezne, nema narok, protoze to auto to vubec nenabizi.

Nicmene C4 1,6 co pises stoji o 7tis. vice, jak Cruze, ale ma asi 10 prvku vybavy navic.

Odpovědět  |   | 
QinetiQ  |  16. 04. 2012 14:27

nikdy jsem nepochopil co donutí člověka, aby si koupil francouzské auto

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 21:42

to je tak skvělý, že to Rodeho stále baví. C4 se stejnou výbavou je o 120k dražší, megan to samý, oktávka o 200k. fluence a linea jsou hrůza. Cruze, ať je jakejkoliv, v nižší střední nemá konkurenci. je super jak Radeček mele hovna a místo alespoň jedinýho důkazu pak mele ještě větší hovna. Přitom do diskuze nikdy nic nepřinesl

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 22:05

asdf: neskutecne pruhledny pokus mne dotlacit k tomu sem dat tu presnou konfiguraci ;) zkus to priste mene okate a treba se chytim. Takze pro tebe Petre - ano C4 je o 120tis. drazsi a oktavka o 200 a megane taky o 120 drazsi. Mi to nijak nevadi. To shimi ma komplex z toho co si koupil.-

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 22:27

ja ti na to seru, me je to jedno. ale zacal si s tim, ze konkurence ma stejne vyhodne nabidky a pritom nejsi schopen sem pastnout jediny konkurencni auto z nizsi stredni s tempomatem, klimoskou, 90+ kw za 300 tisic korun. jestli to nebude tim, ze neni? nejsi schopen dokazat sva tvrzeni a jen mektas, at sem neco dame my. jsi proste jen prudic a jdi do haje

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 22:35

asdf: ja reagoval na post nekoho, kdo zacal tvrdit o tom, ze konkurence vuci tomu nema co nabidnout. proc bych ja mel neco dokazovat a proc to nechces po tom prvnim? ze ty mas takovy malinky mindracek, co?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 22:30

to Rode: Já si před rokem pořídil Hot-Hatch B-třídy, co to má společného s Cruzem netuším. Jestli tím komplexem netrpí někdo jiný, co myslíš?

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 22:36

Shimi: no jste, HH Btridy, co jineho. Cekal sem kdy se vytasis s obhajobou toho, ze Cruze nemas... proc se za to stydis? dyt je to fajne auto v ramci dane ceny.

Odpovědět  |   | 
Korejec  |  11. 10. 2011 05:17

Je to pořád jenom Daewoo, a nic s tím neuděláš. Není to kvalitní, stejně jako Mégane vyráběný v Turecku. Je za podobnou cenu, jako tahle paštika. Kvalitnější Mégane z Francie je o 80 tis. dražší. Sedni si do toho a pochopíš už nikdy neřekneš, že to tvoje Daewoo je kvalitní, stejně jako levný Mégane. Plasty smrdí, a pod kapotou je vše úplně jinak, motor 1.6 100koní 5. kvalt, versus 1.6 110koní, 6. kvalt. Prostě zapomeň, že koupíš srovnatelné auto někdy o 100tis. levněji, to takhle nefunguje. Levněji to koupíš, ale bude to někde vidět...

Odpovědět  |   | 
Jirik7  |  11. 10. 2011 15:28

Asi by se dali vest o tom spory dlouhou dobu, ale prece jenom jedna poznamka. Tvrdit, ze to je Deawoo/Korejec, je asi jako tvrdit o Škodovce, že nemá nic společného s VW. Naštěstí má. Vzpomeňte na pověst Škodovek třeba v Anglii ještě před 15 lety... a kde je dnes?
Ano, Cruze se možná vyrábí v Korei, no a co? Dneska je to jedno. Je to globální model a celkem se mu daří.
V Cruzovi jsem náhodou seděl a zas tak hrozný to není. Ne že bych si ho šel koupit, protože volba padla na 4x4, ale nijak by mě neurážel.

Odpovědět  |   | 
F12  |  12. 10. 2011 11:25

Další co s tim asi nikdy nejel. Benzín je nanic no. Ale s tou naftou a že neudrží 6tku ve 140 je nehorázná hovadina.

Odpovědět  |   | 
JaM  |  13. 10. 2011 15:11

samozrejme ze je to hovadina... mam Cruze 2.0 163k/120W a v lete som na nom bol na dovolenke, v noci po madarskej dialnici bez problemov 180-200km/h po prazdnej ceste (drzali sme sa par nemcov(alebo skor Turkov) na BMW bez akychkolvek problemov... podradzovat pri 6ke pri 140? nezmysel. Jedine co sa mu da vytknut je maximalka. motor by dal viac ako 205, no 6ka uz nepusti (aj ked tachometer ukazoval 215km/h)

Odpovědět  |   | 
blekota  |  25. 07. 2012 20:49

Ahoj, dovolim si zareagovat na teba, trochu mimo triedu, ale ked chces porovnavat CHevrolet a najnovsi koncernovy vynalez, tak ti dam dva cenniky (neviem, ako u vas, u nas takto):

http://www.skoda-auto.sk/SiteCollectionDocuments/c... ...

http://www.chevrolet.sk/eap/new-spark.pdf...

Odpovědět  |   | 
Vlada  |  20. 12. 2011 14:20

Je vidět, že jsi to auto ani neviděl.

Odpovědět  |   | 
beankot  |  15. 04. 2012 15:29

Mám Cruze 120Kw,najeto 12000km,Rode nemel blbosti.Cruze si nevidel ani zdálky,tak nepíš o jízdních vlastnostech.V pohodě jezdí na šestku i v kopcích,a div se i zrychluje ve strmém kopci na šestku.Rád Tě svezu.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 22:37

hele podme pokracovat zde,j ak se to nevetvi, neni v tom prehled. Tudiz resume je takove, ze shimi se stydi, ze si koupil Cruze a nasli jsme 6 aut, co stoji stejne ci mene.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 22:48

to Rode: Fakt, žes tady tu diskuzi regulérně projel na plný čáře, tě teď strašně žere, co? No, není každý den posvícení.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 22:51

Prohral v cem? Ze jsme odhalili tvuj duvod obhajoby? Ze jsme prisli na to, ze po srovnani vybav je tu asi 8 konkurentu za stejne penize a nekteri i to 10k levneji?

Pak tedy souhlasim, projel jsem to na plne care...

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 23:00

ano, projel.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 23:02

ale jiste Petre, projel na plne care, vzdy to pisu.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 23:02

to Rode: No jo, žere.

V čem? Ve všem, stačí si po sobě tu snůšku nesmyslů přečíst. A mluv za sebe, ty si zatím na nic nepřišel, nic si neodhalil. Nezapomínej, že ve hře je stále můj první příspěvek kolem kterého se to všechno točí. A zatím to moje tvrzení nikdo relevantně nevyvrátil. U tebe se toho nebojím, ty ses vyšachoval ze hry hned na začátku svou neznalostí trhu.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  10. 10. 2011 23:07

Aha, takze to je o tom, ze ty neco placnes a pak tu ma naskocit halda jinych a maji neco vyvracet? Proc? kdybys mel pravdu, budes prvni, co tu napise ono srovnani, ale realne, ne smyslene ala citroen, kde ti chybi par podstatnych udaju. Svou lenost a svou nepravdu chces zakryt tim, ze nutis druhe udelat to, co mas udelat ty sam.

Ja tu taky dal tvrzeni, ze ta auta za stejnou ci lepsi cenu tu na trhu jsou. Zatim jsi toto tvrzeni taky nevyvratil, nebo ano?

Ja nemam ten mindrak z toho, ze jsem si koupil Cruze a musim si to obhajit. To mas ty tu potrebu. Je to tvuj boj ty hot hatchi.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  10. 10. 2011 23:19

to Rode: Aha, tebe nežere jenom projetá diskuze, tebe žere i to, že si Shimi koupil HH.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  10. 10. 2011 23:26

to je jak u blbejch pokud si myslis ze on nema pravdu, tak mu ji vyvrat. nebo cekas ze se z nejakyho pablba prodavajiciho vonafky kazdej sedne na prdel a bude na svy kazdy tvrzeni (ze cruze se svou vybavou nema za cenu konkurenci) psat diplovoku? proste si odepsanej a jdi domu

Odpovědět  |   | 
jandaxx  |  11. 10. 2011 22:06

Klasická goesovina z garáže. Já mám pravdu a Ty vyvrať, že to tak není. Já dokazovat, že to tak je, nebudu. Tohle Radek předváděl každou chvilku. Hádky a provokace. Ať si ho užijí na Autofóru.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 17:10

dalo mi to istu davku trpezlivosti precitat...

A je to uplne klasicky pripad, Rode nieco zadrie a potom odbacanim a provokaciami sa snazi si to obhajit a je to tak uplne zakazdym...

Rode kto je linej ? Preco neprekonas svoju linost a nenajdes nejaku cenovu ponuku, ktora vytre zraky CRUZEmu ? Preco by si mal niekomu dokazovat hladanim ? preto aby si len neplacal do vetra ako vacsinou

btw 4x4 do cruzeho a xenony bude do toho auta to posledne co bude vacsine chybat... kolko meganov, C4 chodi s 4x4 a xenonami ? ked uz cruze s nimi porovnavate...

a to ako si shimi kupil cruze a teraz sa hanbi, to je presne ta ROdeho zufalost kt sa snazi vyprovokovat...

neviem ci zrovna na cruze funguju zle tie jednoduche napravy lebo na C4 odjakziva netrieskaju napravy hlavne zadna, megan ma tiez multilink ze jo ? smiesne ..

Nee ja nemam cruze, jo a ani na nej nemam to som teda uplne bez práva teraz

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 17:48

Vidis to je presne to co jsem psal. Jakmile se zacne resit napr. to, ze jine auto muze mit xenony, tak prijde nejaky Lamal a zacne resit "ja bych to nechtel" nebo "kolik lidi si to koupi" apod. Proc? 2,0 120kW Cruze se prodava dle informaci v necelych 8% pripadu (zdroj sda-cia a pocty registrovanych vozidel dle paliva). Tudiz proc resime naftovou verzi, kdyz si to nikdo neobjednava. Octavie se prodva v CR jako 4x4 v cca 11% tudiz ve vetsi mire, jak Cruze v nafte. Takze ma to smysl resit daleko vice, nez Cruze a jeho naftu. To jsou fakta, ktera si muzes overit, viz. odkaz vyse.

Co se tyka toho zbytku - proc netlacis na shimiho, aby prosel ty weby znacek a dodal konfigurace konkurencu s tim, ze budou drazsi? Proc tlacis na mne?

Jinak jsem ochoten to udelat a dokazat a ve ferove nabidce. Kdyz tu vypisu ta auta s danou vybavou a cenou a budou levnejsi, poslels mi na ucet 20tis. Kc pokud ne, poslu je ja tobe? Beres? To je ferovy byznys, ne?

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 18:03

Ale to, ze auto nejde dovybavit na xenony a 4x4 nemozes brat ako jediny argument, ktorym sa tu budes ohanat... To je napr. u japoncov tiez bezne, ze nejaka ficura do nich nesla objednat, pripadne obmedzene konfiguracie a preto automaticky boli mimo ? Keby nesla objednat auto klima, budis, ale 4x4 kou a xenonom co sa ti vypali po zaruke sa tu neohanaj v tejto cene

ked sa uz bavime o tych percentach kolko aut v tej cene chodi s xenonami a 4x4 ? no urcite menej nez tych 11% tak preco to tu riesime ?

Zo vseobecneho hladiska to je ozaj nepodstatne, ze v cenach kde plava CRUZE nema 4x4 a xenony...tak ako aj konkurencia... ano mas pravdu keby sa do neho dalo objednat napr audio za 30 tisi kc, alebo xendy za 15 tis bolo by to fasa, spaval by si pokojnejsie ? Ako moznost by to bola pekna, ale tym to asi konci...

Shimi predsa napisal nejake cisla, kde si to ty napisal aspon tak ako on ? model/vybava, cenovy rozdiel oproti modelu/vybave ?

pocuj tak to dajme rovno na tych 337 000 kc /nie na 20/ nech mas aspon na toho CRUZE

Ja viem co si tou ferovou nabidkou chcel povedat, ale nejde vzdy len o peniaze, niekedy aj o cest

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 19:09

Ja to Cruze neresim jen z pohledu jedne ceny, ale celkove. Proste je to low endove auto, ktere navic ani prilis neohromi cenou. Ta cena je dobra a ja to nepopiram, ale dnes uz jsou ceny i konkurence uplne jine. Kdyz prisel treba ceed ci i30 tak ta auta stala casto o 20-30% mene, nez konkurence, dnes jsou ti jejich konkurenti levnejsi a umozni pripadne zakaznikovi i prvky co tito levni nemaji. Jejich levnost byla vzdy jedina motivace proc to koupit (mimo par fandu, kterym se to auto libi jako takove).
Koukni se k renoltu, fiatu, citronu - dovybav to na dynamicky srovnatelne auto, doprdni tam auto klimu, CD, ESP, okna v elektrice a porovnej tu cenu. Zjistis, ze ti konkurenti stoji tu 315, tu 320, tu 330, tu 340 - bavim se o tom cruze co stoji 337tis. proste ta auta stoji stejne, maji stejnou vybavu a srovnatelne motory.

Cest? CO to je simte cest v diskusi zde na AR? Vi kolikrat jsem zde vyzyval lidi, at to srovname ferove ne jenom kecama v diskusi? To byly ruzne dynamiky, spotreby, apod. nikdy nikdo nemel odvahu to udelat. A toto je to same. Jinak klidne to dejme na tech 337 ja se toho nebojim, akorat vim, jak to skonci "to neplati" nebo "neni na to smlouva" a "dokaz, ze jsem to ja" jooo takovych tvrdaku tu je dvanact do tuctu.

Takze na trhu jsou v soucasne dobe vozy stejneho segmentu, ktere pri stejne vybave a adekvatni motorizaci stoji stejne. To stejne je +- 5%. Jsou i levnejsi i mirne drazsi. Ale znovu ti to zopakuji, nekdo zde prohlasil, ze ta konfigurace nema konkurenci. Kdyz to nekdo prohlasi vychazim z toho, ze si to porovnaval. Pokud ne, tak at to rekne a jde se dal. Pokud ano, pak jiste je schopen tu konkurenci s obdobnou motorizaci a vybavou co stoji vice ukazat. A to proste neni a ptam se stejne - proc? A ja ti odpovim - protoze kdyz prijde na stranky tech znacek, tak zjisti, ze to asi takove terno neni.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 19:23

To co ty pises je uz uhol pohladu, bavit sa o jednom uhle pohladu a potom do toho pliest dalsie je uz ina vec... to, ze ty das nejake tvrdenie a potom napises, ze sa na to pozeras inac, tak to moze povedat kazdy a nemame zrazu o com debatovat...

Ceed/i30 bohuzial bol o cene, ale aj o zaruke a jazdnych vlastnostiach,.. nejaky seriovy megane alebo c4 sa na ceeda/i30 nechyta to ber ako fakt, ci je to uz praca naprav alebo vyladenie... nespominaj len fakty, ktore ti vyhovuju ak chces byt objektivny

A nejake primitivne stavky o 3 kila to snad nemyslis vazne ? myslis, ze si niekto tak chorobne potrebuje dokazovat pravdu a este si mysli, ze to z neho urobi chlapa ? tu mas priestor dokazat to v debate, pretoze toto je debata nic ine... nemusis sa stavit hned o 3 kila aby si si obhajil cest staci aj link ...btw myslis, ze ti niekto pojde do CZ vytriet zrak na tvojej oblubenej okreske ? ... pokial chce niekto porovnat vykony budis stretni sa, no stavky o 3 kila v nejakej debate postradaju akekolvek zdrave racio, ale to myslim, ze vies i sam ked chces

Odpovědět  |   | 
lukr  |  11. 10. 2011 19:41

lamal_sk: tak to s tou C4 vs ceed/i30 si necham rad vysvetlit nejak tomu nerozumin....

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 20:02

kia zadnou zaruku na pocatku nemela, mela jenom 2 roky, cokoli dalsiho uz bylo s omezenima a relane 7 let bylo jenom na dva komponenty. Az pozdeji to rozsirili, ze se nechali lidi zblbnout a pak byli casto dost prekvapeni je neco jineho.

Jinak porad nachapu proc mam ja neco dokazovat? Copak ja zacal nejake tvrzeni? Prispevek, ktery to odstartoval nebyl muj, ale:

Shimi [160.216.56.xxx] | 10. 10. 2011 13:19
Co může postavit konkurence proti této nabídce? NIC.

a ja mam neco dokazovat? Nekdo neco placne a druhy ma neco dokazovat? Proc po nem nechces, aby ti to dokazal?

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 20:20

To mas pravdu 7r nebolo od zaciatku na vsetko, ale `iba na motor a prevodovku` co je na tom horsie ako konkurencia ? na zaciatku bola zaruka taka ako inde + zvysena na vybrane veci.. tie jazdne vastnosti neopominaj

Jako mne to nemusis dokazovat ked nechces, iba ja som tiez presvedceny o tom, ze cruze je za daneho uhlu pohladu ponuka ako napisal Shimi ... a nejaky megan ani c4 na tom nic nezmeni zatial... pokial mi tu neukazes, ze to je inac nezmenim svoj nazor to je cele...len nazor a to, ze ti to je fuk to je ina vec to si sem potom napis nazor a dalej neries ked sa niekto ohradi pokial nemas na to to vyargumentovat ...ak mi rozumies co myslim..to bola odpoved na otazku preco by si mal nieco mne...ja ked chcem niekoho presvedcit tiez musim siahnut po nejakych faktoch

lukr: comu nechapes? C4 mala vzdy ten najhorsi podvozok v triede s primitivnymi napravami a vlastne aj celym sasi a makkou kasnou a megane siel za peugeotom hned za nim... tak isto so starou lacnou technikou , ktoru ale aspon vedeli ako tak odladit na rozdiel od citroenu... taky opel vedel torzne tyce na zadnej naprave vyladit velmi dobre... ak si teda mal na mysli prave toto z mojho prispevku

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 20:28

Cruze je dnes stejna nabidka jako jsou dalsi korejske vozy. Kdyz prisel sedan na trh, tak vuci konkurenci byl vazne levnejsi a to o dost. Dnes je ale situace uplne jina a hlavne ta konkurence sla s cenou dolu a to vyrazne a ty zakladni modely jsou si desne podobne. Jednou ma nekdo manual klimu a zadni parkovacky, jednou auto klimu bez parkovacek, jednou ma motor 110 koni jednou 120 koni jednou ma stovku za 10,2 jednou za 10,4. Proste je to to same a rozdily zadne, ale ty ceny se u tech modelu nelisi a automobilky to dobre vi, ze ty holatka chce vybrana skupina co si mysli, ze si za malo koupi hodne. Ale proste ta nabidka i vuci Cruze tu dnes je viz. info co jsem psal. Mi je uplne jedno zda to bude nekdo odmitat, nebo ne. Ja si nekouim ani Cruze v zakladu a ani v top zakladu, stejne jako marky jinych aut. Kolega Cruze ma, je skopkojeny a jezdi vesele. Ma vice mene zaklad 1,6, protoze i on dosel k tomu, ze kdyz by si dal lepsi verzi, dostane se cenove tam, kde uz je nabidka siroka a velmi velka a vybrat si muze za +- 5% rozdilu ceny tak za 6-7-8 modelu. Ale je cenou taky jinde.

Tot vse. Pokud je cruze tak jedinecny, at tu nekdo napise tu horsi nabidku, ale to nikdo neudelal. A ani nikoho nenutim, aby to delal. stejne povybira nesmysly.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 20:41

otazka je co dostane za tie prachy inde...okrem papierovej vybavy a ceny...

napr jazdne vlastnosti, tuhost karoserie, mozna i nejaka aspon trocha zabava za volantom, vyvazene riadenie atd ... priestor ?

zoberies si radsej c4 1,6 ktora je mensia, jazdi otrasne, napravy stale buchaju aj ked uz menej, prevodovka donedavna katastrofa ? plechace 15ky ? tak budes pozerat len na cennik a vybavu a nie na to na com budes jazdit ?

vsetko to je len osobna preferencia... ja som tiez za to, ze na +- 20 tisic by som na aute neriesil ked ho chcem sukromne pouzivat aj keby mam obmedzeny rozpocet, no je vela ludi kt pozera na kazdu korunu pripadne si potrpi aj na ine veci ako len vybavu a to co do toho ide objednat

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 20:50

ok, dodej tabulku torzni tuhosti, ja ji vazne nemam. Jizdni vlastnosti budou u vsech +- stejne apod. a uz zacinasa resit veci alal pocit a kraviny. Dokud ses zameroval na objektivni veci melo smysl to resit, ted uz to sklouzlo do toho, ez skoncime tim, ze "cruze lip vypada, proto je lepsi" a muzeme skonci.

tudiz resme vazne to, co muzeme zmerit a objektivne porovnat, ne pocity, to je vec uplne jina.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 20:56

preco by som ti ju mal ja dodavat ?

hele... k tomu co sme sa bavili som uz nemal co viac napisat... teraz som sem priniesol ine veci... snad mi chces povedat, ze makka kasna, sprosta prevodovka a mizerne jazdne vlastnosti ako aj priestor /meratelne/ su dristy hej ?

lenze tu vlastne zacina tvoja deviza kluckovat a obkecavat to vsetko na subjektivne kraviny podla ktorych si kupujes auto aj ty a dobre to vies...

mne nie je jedno aku ma auto prevodovku ani jazdne vlastnosti aj ked to nezmeram, staci, ze to `zmeraju` vsetci kto s tym kedy jazdil a ja tiez... btw na com su potom zalozene testy na subjektivnych kravinach ? tak potom vies co si kedysi pisal

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 21:08

mekka kara ano, pokud tvrdis opak (opet ja nejsem ten, co to tvrzeni prinesl, ze ma mekou karu) tak to asi necim dolozis. Razeni? Clovece jel jsi v Cruze? a jizdni vlasntosti? Jel jsi v Cruze? To neni Honda, Golf ci neco takoveho, to je low costovy korejec.

Jinak proc tu zacinas resit nejake testy, cele toto vlakno je jen a pouze o tom, zda se za ty penize da koupit konkuent. Pokud chces resit jake to auto je, zaloz vlakno nove, at se nemichaji dve temata do jednoho.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 21:16

makku kasnu zistis velmi spolahlivo tym ako sa auto sprava na rozbitych cestach...a z toho pline aj cast jazd vlastn

Preco zas tahas to najlepsie ? Bavili sme sa o konkurencii aj cenovej, nemusis zrovna prikladovat auta s najlepsou kulisou ako WV alebo Honda...rec bola o c4 megane pripadne peugeot co je taky isty lowcostovy europan s otrasnym radenim...

ja som len nacal, ze papierova cena a vybava este o tom ake auto je nic nehovori a prave tam moze byt velky rozdiel... takze konkurencia neznamena len vybava na papieri ale aj subjektivne vlastnosti, ale v tomto stadiu uz necakam, ze nieco uznas ja sa tu uz dotahovat nejdem, mysli si co chces

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
Shimi  |  11. 10. 2011 19:03

to Rode: Radku, já si tu srovnávačku udělal už dávno a na základě toho jsem tu napsal můj první příspěvek. Tys toho nebyl od včera schopen a proto tady píšeš co píšeš. Až si tu nabídku konkurence v klidu projdeš, tak si vzpomeň na něco ve smyslu sypání si popelu na hlavu. A znovu ti opakuju. Neřeš to jestli se to či ono prodává, v jakých procentech, jestli se dají přiobjednat xenony, 4x4, a podobný blbosti. Já jsem si vybral konkrétní model auta, s konkrétním motorem, s konkrétní výbavou a za konkrétní cenu. Vybral jsem si to proto, protože bych o tuto konfiguraci měl jako potenciální kupec zájem. A vím, na rozdíl od tebe, že konkurence by mi v tomto kontextu neměla co nabídnout. Respektive měla, ale za "trošičku" jiný peníz. Já si podobný srovnávačky dělám skoro denně, mimochodem tím jsem tady na AR celkem znám, protože mě to baví a udržuju si tím přehled, co se v tomto odvětví děje. Jak si na tom ty si nám tu už předvedl.

P.S.: Jediný, kdo se mnou zvolené konfiguraci přibližuje nejvíce je Rencek se svým Meganem 1.4T a 1.9dCi.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 20:09

jinak ja vim co mas za auto, neboj ;)

Megane 1,6 je dynamicky na tom stejne jako Cruze 1,8. Ten je dokonce pri dorovnane vybave levnejsi o vice jak tvych vysnenych 10tisic, tudiz ocividne je Cruze hrozna nabidka a neda se to srovnat, protoze dle tebe je pro lidi 10tis. v teto cenove relaci neprekousnutelne. TCE ma vybavu vetsi a o dost a stoji o necelych 10tis. vice. Pak tu mame Bravo s TJETEM v ramci soucasne nabidky, bohuzel s brutalne vetsi vybavou stoji o 15tis. vice. Pak cu mame citrona, ktery stoji to same cca 5tis. Apod. to mas konkretni srovnani, postavene vuci te tvoji vysnene 1,8. U dizlu je to vice mene to same. Ano neni to 1,8 nema to treba 140 koni, ale realne je pro zakaznika urcite lepsi 1,4T co ma 120 koni, MT6, stvoku za 9,5 apod. A muzeme jit ke korejcum tam je ta nabidka naprosto vyrovnana. To uz mame 6 znacek. Ja ti to tu vypisovat do detailu nebudu.

Je logicke, ze zadny konkurent nebude mit stejnou konfiguraci do puntiku, to ani neexistuje a je jasne, ze 337tis. to taky nebude. Nekde to je 330 nekde 345 a nekde 337. Je to to same a pokud zacnes resit kokotiny s tim, ze 10tis. hraje roli na urovni byti a nebyti, tak pak pouziju tvou argumentaci, ale Cruze nema vuci konkurenci co nabidnout, protoze proti vybrane je dokonce drazsi.

Priste si alespon nevymyslej v tom, co nabizi konkurence a jak jsi porovnaval. Mozna jako Dix v ceniku nekde stazenym, kdy ti utika realna nabidka na trhu.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 20:27

ROde detajl... megane 1,6 nebude na tom dynamicky tak ako cruze 1,6 sam dobre vies, ze cas 0-100 je jedna a na papieri..v reale mozes spravit cislo aj o 1s lepsie..nevraviac o tom, ze 0-100 a pruzne zrychlenie je trocha rozdiel ako aj spravanie sa pri bezne vyuzivanych otackach... zrychlenie vo vyssich rychlostiach a predbiehani na 3ku 4 ku je tiez dalsia vec... takze tak rychlo nerob zavery o dynamike...

btw male fukacky su s m6 urcite prijemnejsie ale spolahlivost a spotreba rovnaka ako pri fukacke zas tu 1.8 nejak moc nedava mimo...stale je tu dost ludi co oceni aj atmo motor

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 20:27

* myslel som cruze 1,8 preklep

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 20:53

Jel jsi s Cruze a jeho prevodovkami? 0-100 a Vmax ti jasne ukaze, jak je auto zprevodovane a jak bude pruzne. Proste skocil jsi z roviny objektivni do roviny nesmyslu a toto uz vazne ne. Pokud tu diskusi vratis zpet, nemam s tim problem. Z toho cos tu ted predvedl uz jen cekam, ze za chvili Cruze pozavodi STI a pujdeme spat. Pak tu resis spolehlivost - to mas od koho? Tetka znameho mela problem s turbem, tak je to spatne?

Tudiz ja jdu koukat na fotbal, bo jsme dali gola a muzeme postoupit, na rozdil od jinych a rano odjizdim pryc. Klidne si tu pejte oslavne ody na Cruze jak je dokonaly. Ale na trzich EU, kde ma na rozdil od US trhu realnou konkurenci jeho prodeje naprosto paberkuji. A kdyz je tak dokonaly, je otazkou cim to.

Je to ale skoda, diskuse s tebou mela jedina uroven. Bavil ses bez emoci a bez blosti, ale jak vidim, kdyz dosla fakt, zacneme resit pocity.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 21:08

v max ti ukaze ako je sprevodovany posledny rychl stupen a nie prvych 4-5 , pripadne chut motora vo vyssich otackach.... co mi 0-100 ukaze ako to je sprevodovane? niekto da 100 na 2ke a niekto na 3ke ...

uz zacinas placat STI, tetka problem s turbom atd takze komunikacia s tebou tu a teraz straca vyznam...

btw to ze nejaky chytrak dal gola este neznamena ze ty nie si blbec, alebo ano ? jedine tak vo sne

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 10. 2011 20:53

to Rode:

Tak schválně, co mám za auto?

"Megane 1,6 je dynamicky na tom stejne jako Cruze 1,8." - Není a docela by mě zajímalo jak si na tuhle krávovinu přišel. Všechny auta s atmo 1.6 úplně vypusť, ty nejsou pro 1.8 konkurence. Hlavně v kontextu pružného zrychlení.

"TCE ma vybavu vetsi a o dost a stoji o necelych 10tis. vice." - Zkus se podívat znovu a pořádně. Zjistíš nejen to, že Dynamique nenabízí víc, ale že po dovybavení na úroveň LTZ stojí celá konfigurace o 22.000,- více.

"Pak tu mame Bravo s TJETEM v ramci soucasne nabidky, bohuzel s brutalne vetsi vybavou stoji o 15tis. vice." - Tak tady si přestřelil totálně, viděl si ten ceník vůbec? Po dorovnání výbavy MY LIFE na úroveň LTZ se dostáváme s cenou na úchvatných 424.000,-!!! A i tak bude mít to Bravo manuální klimu.

Kamaráde ty v tom máš ještě větší mezery než jsem si myslel.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  11. 10. 2011 21:11

nemam uz moc casu, tak v kostce...

- muzes mi prosim dodat tabulku pruzne dynamiky te tvoji vysnene 1,8 a tech konkurencnich 1,6? Verim, ze to mas, kdyz opet tvrdis tato fakta.

TCE stoji ani ne o 10tis. vice, jak to cruze 1,8 a to ma vice vybavy a lepsi motor. To je realita. Mam ceniky z predminuleho tydne.

U fiatu je opet tvuj problem, ze neresis aktualni ceny, ale cenikovyk z nejakeho neznamenao data.

Jinak v cem jezdis? Jendak to nesmis psat na tri fora najednou pod stejnym nickem, on kamos google to je svine ukecana a jednak sis toho Cruzeho nemel kupovat ;)

Proste meles nesmysly. A ted uz vasfk koncim.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  11. 10. 2011 21:30

a sme doma:

Rode ty dokaz mne, ze megane 1,6 je na tom dynamicky rovnako ako cruze 1,8 ..

dodaj: pruzne zrychlenia oboch modelov je to tvoje tvrdenie fesak...

toto su zas tvoje subjektivne kecy ja si myslim, ze uz ani nema zmysel to cele riesit ..

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  11. 10. 2011 23:44

to Rode: Je ti doufám jasný, že tady ze sebe už většího pitomce udělat nemůžeš. OK, vezmem to popřadě.

Dynamiku 1.8 máš přímo v testu. Jak je vidět podle tvého dotazu, ani ten prachsprostý test sis nepřečetl. Už toto je důvod k tomu, abych tě nebral jako rovnocenného partnera pro diskuzi a tímto tady ukázkově předvádíš svoji "erudovanost". Co se týče pružné dynamiky 1.6, tak to už je kamaráde na tobě. Ty si plácl krávovinu o tom, že je na tom 1.6 dynamicky stejně, né já. Sice nevím jak si k tomu došel, ale rád se nechám překvapit hodnotama deklasujícíma 1.8.

Co se konkurence týče.

Chevrolet CRUZE HB - 1.8 LTZ - 374.000,-
Renault Megane HB - 1.4TCe Dynamique - 365.000,- + 6.100,- (17" ALU) + 10.100,- (USB) + 15.000,- (garance) = koncová cena 396.000,- což je rozdíl mnou již uvedený 22.000,-

Chevrolet CRUZE HB - 1.8 LTZ - 374.000,-
Fiat Bravo HB 1.4T-Jet MI LIFE - 350.000,- + 5.400,- (volant v kůži) + 23.300,- (17" ALU) + 5.400,- (el. zadních oken) + 4300,- (loketní opěrka) + 10.600,- (tempomat) + 6.400,- (dešťový senzor) + 8.500,- (zadní parkovací senzory) + 10.600,- (CD + MP3) = koncová cena mnou již uvedená 424.000,- !!!

S Citroenem, Korejcema a vůbec se všema co nenabízí 1.8 atmo se zaobírat vůbec nebudu, jak už jsem psal, to není konkurence.

A co se mé káry týče, tak k tomu už se vyjadřovat nebudu. Nevíš, neznáš, plácáš.

Jsem zvědav čím to okecáš tentokrát.

Odpovědět  |   | 
bobi  |  12. 10. 2011 09:48

Vám zcela uniklo proč tento Rode takto píše?? No Cruze má přeci jeho kolega a on mu ho závidí
a to těžce, nevím proč odpovídáte na neurasthenické bláboly těžce zakomplexované osoby.
Ono těch Cruzů jezdí vcelku málo, takže jeho kolega je s tímto autem navíc daleko nápadnější než třeba s oktávkou... tam bude ten problem

Odpovědět  |   | 
bsfd  |  12. 10. 2011 13:56

Hip hip Korea
S Daewoo na vecne casy a nikdy jinak

Odpovědět  |   | 
Josef II  |  12. 10. 2011 15:26

Všimnul jsem si jedný věci. Na fotkách, který ukazujou palubní počítač, je několikrát zobrazena spotřeba. Od 9 do 10 litrů. Jelikož samozřejmě nejde o momentální spotřebu, potom je to pěkná zhovadilost. Průměrnou spotřebu 10 litrů jsem neměl ani na největší sračce, kterou jsem kdy měl - Hyundai Sonátě. A že šlo o dvoulitrovej benziňák, 5ti stupňovou převodovku, 100 koní a 1750(!) kilo váhy auta. I tak jsem míval průměr kolem 8 litrů. Ale to bylo před 10 lety, kdy byl benzín za polovičku dnešních cen.
Průměr tohoto auta, se spotřebou 10l/100km patří spíš někam do Ruska, tam je benzín (nebo nafta) za hubičku.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 10. 2011 15:49

to Josef II: Mě spíš zaráží hloupost některých lidí. Probůh co čekáš, že se objeví na palubáku za hodnotu, když má to auto najeto 169 km!!!! Všimni si, že stačilo ujet jen pár dalších km a hodnota spadla z 10.5 na 9.2. A co teprve až to auto bude mít nalítáno 25.000 km. Kurňa chlape trošku přemýšlej než něco napíšeš.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  12. 10. 2011 16:19

stavim sa, ze ti tu niekto napise, ako moc orodujes za vysnivany cruze... pritom su to bezne veci co pises, ale niekomu nedojde ani take ...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 10. 2011 16:51

to lamal_SK: Ti co mě znají ví, že mi jsou automobilky jako takové u zádele. Já řeším pouze dobrou a špatnou nabídku v ten daný moment.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  12. 10. 2011 17:03

Shimi: snad sa riadis aj tym ako to auto jazdi, prip. aku techniku vyuziva, lebo vyhodna cennikova cena a vybava a stara oprdena koncernova technika, ktora funguje mizerne to je druha vec... to potom aj z vyhodnej ponuky na papieri robi outsidera

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  12. 10. 2011 17:18

to lamal_SK: Správně, ale to není nijak v rozporu s tím co jsem napsal. "dobrá či špatná nabídka" = mix všech proměnných

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  12. 10. 2011 17:29

urcite, ja som tym nechcel vyvratit co si tu pisal cely cas, iba som spomenul nejake `subjektivne blaboly`, kt. Bohu dik hraju tiez rolu ..

Odpovědět  |   | 
jirka.8  |  18. 10. 2011 23:07

mam cruzeho 16 asi 1 rok rozhodovani cruze-oktavia =kradeze .cena .Zatim zadny problem najeto 17000 km ,zadne vrzani jak jsem se nekde docetl .spotreba 6.7-7.4 vetsinou do prace ve 4 lidech -50 km .Zatim zme skusenosti .jak se tady nekteri handrkujete cruze versus oktavia nemohu rici jestli jsem zvolil spravne.Nevim jak to auto bude vypadat za 5-10 let,oktavi1 nad prumerna-mimo nekterych motoru.s 2 uz to pry tak slavne neni (z doslechu).mam auto za 300000 t. a myslim s nadprumernou vybavou,nelibi se me treba u oktavie2 ze ji nabizeji za zajimavou cenu ale nic tam neni.dokoupeni ori.radia asi 8400kc.Timto neodrazuji zajemce na koupi oktavie ,ale chcete li kupovat nove auto tak hlavne prolezte vsechny autosalony vsech znacek o kterych uvazujete a hlavhe se ptejte.A vyberte auto kde se budete citit pohodlne . AUTO SLOUZI VAM NE VY JEMU Jirka

Odpovědět  |   | 
PETR  |  15. 04. 2017 17:58

čauky-mam cruze hb 1.6 91 kw,najeto 50.000 km-super auto,jak vzhledově tak i po motorysticke strance ,ani na chvíli jsem nepremyslel nad oktavkou-nebrat,uvažuji,že ho vymenim za CHEVROLET MALIBU 2013-nadhera-kam se hrabe oktavka

Odpovědět  |   | 
PETR  |  06. 09. 2017 18:11

Dnes jsem obul na Cruze hb 1.6 91 kw- 17 kola- 215 50 r17-a vypadá to fakt dost dobře-jinak stříbrná metaliza-chrom zrcátka-kliky dveří atd.-super kára.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4

Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?

28.  2.  2021 | Richard Herbich | 33 příspěvků
Nová Škoda Fabia je luxusnější. Už jsme ji řídili, bude to největší malé auto na trhu

Škoda Fabia IV 1.0 TSI DSG

Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.

25.  2.  2021 | Jiří Baborský | 72 příspěvků
TEST Volkswagen Golf GTE 1.4 PHEV: Dobrý přítel bohatého pendlera

Volkswagen Golf GTE

Plug-in hybridní GTE je nejvýkonnější eko verzí Volkswagenu Golf. Slibuje úsporný provoz i vysoký výkon, jak ale funguje v podmínkách české zimy?

24.  2.  2021 | Richard Herbich | 26 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zbraň ničivé síly. Má dostřel až 39 km

Tatra 8x8 s českou houfnicí DITA je nová zb…

Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.

2.  2.  2021 | | 56 N/A
Daniel Fuglevič
ArmádaČeský trhTatra
Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Mohla patřit k nejrychlejším autům u nás

Škody 763 se bála i Veřejná bezpečnost. Moh…

Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“

27.  2.  2021 | | 51 N/A
Daniel Fuglevič
Maximální rychlostPolicieŠkoda
Největší Tatra v historii je vrtný speciál 16x8. Jeho parametry fascinují dodnes

Největší Tatra v historii je vrtný speciál …

Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.

4.  2.  2021 | | 28 N/A
David Rusol
TatraNákladní auta
Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si dnes zadáte do výroby. Jiná volba není

Tohle je nejlevnější Škoda Fabia, kterou si…

Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.

9.  2.  2021 | | 30 N/A
Daniel Fuglevič
KonfigurátorŠkoda FabiaKombi
Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bude mít obří kufr a stylové zadní lampy

Nová Škoda Fabia se oficiálně odhaluje. Bud…

Škoda už naplno rozjíždí vlnu upoutávek na novou generaci Fabie. Kromě prvního snímku odhaluje i pár informací.

11.  2.  2021 | | 40 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkoda Fabia