No jak to tu tak pročítám, tak si říkám pár věcí....Sporťák to rozhodně není a já raději auto co má pořádný kola, silnej motor a na brzdy je spoleh - no znám spoustu lidí, co na tohle kašle a koupí si spojler, mrčítka, modrý žárovky, chromovanou koncovku výfuku a jsou spokojeni a že auto nejede je vůbec netrápí - hlavně že vypadá - tak proč by jim něco "sport" neměl výrobce nabídnout už v základu. Další věcí je počet hvězdiček v Euro NCAP. Ono to samozřejmě o něčem svědčí, ale je to asi tak stejná mánie jako s dětskými autosedačkami - ok, je určitě dobře že jsou, ALE hlavní je nebourat a vědomí že moje auto má 5 hvězdiček, tak můžu jet třista z místa je hooooodně moc mimo realitu. Čili pokud si ve stejné ceně budu moct vybrat, zvolím auto s lepší bezpečností ale příspěvek toho kdo tu napsal že i20 který je tuším to bylo "jen" o 1300Euro dražší je úplně jinde, tak souhlasím, ale on je taky ÚPLNĚ JINDE I CENOU - vždyť těch pár euro je třetina ceny tohoto Chevroletu. Čili toto auto dle mého není zrovna žádný zázrak, ale od škody 120 má hodně daleko a za daný prachy to není vůbec špatná volba.
Já zas nemám rád "chytráky", co jen tak zpochybňují či bagatelizují testy NCAP.1) Nic lepšího a objektivnějšího než NCAP není.2) Žádný test nezohlední všecchny možné reálné havárie.3) Je to jedno z mála vodítek, které poukazuje na (ne)bezpečnost vozidel.To, že hlavní je nebourat, přeci nepožehná koupi ve srovnání s konkurencí nebezpečného vozu! I superlevný a jednoduchý Logan měl 3*!Za posledních 14 dní do mě téměř vletěl kdosi zprava, když jsem jel po hlavní. Dál jsem skoro srazil malé děcko, které mi vjelo před auto, opět, když jsem jel po hlavní. Být trochu nepozorný, už jsem měl tedy 2 srážky. Otázka nebourat je dnes spíš věcí náhody.Známá měla nedávno nehodu - čelní střet s kamionem, který jel příliš rychle a vjel v zatáčce do protisměru. Naštěstí seděla v novém Méganu. Sedět třeba Octavii1, tak by na tom byla zřejmě o dost hůř. Z šuntu jménem Aveo by ji ani nemuseli vystříhávat.Jestli se vyplatí dnes podle něčeho vůz vybírat, je to právě bezpečnost. A lepší vodítko, než NCAP neznám. Jinak lze nalázt spíše ojedinělé testy různých autoklubů (ADAC, OATMC...).
Milý chytráku já tu nikoho za chytráka neoznačoval, tak bych si podobné tituly taky vyprošoval. Poukazoval jsem na to, že i20 je lepší ale taky o třetinu dražší a nejde o to kolik je to peněz - jde o to, že je to třetina a to je zatraceně hodně. Dále jsem poukazoval na to že je hlavní nebourat a ne sázet na hvězdičky z NCAPu. A to samozřejmě nespočívá pouze v pasivní bezpečnosti, ale zejména v aktivní bezpečnosti. To že si myslíš že známá zvládla srážku s kamionem díky tomu že seděla v meganu a ne v oktávce a že by ji za stejných podmínek z avea už ani nemuseli vystříhávat svědčí o tom, že máš v hlavě přesně ten hvězdičkový výmaz, který jsem měl na mysli. Ač jsem u toho nebyl, ač o tom nevím ani ň, tak si zcela jistě troufnu tvrdit, že srážku s kamionem zvládla proto, že prostě měla velkou kliku, že včas zareagovala, že to byla šťasná souhra náhod ale zcela jistě ji nezachránily hvězdičky z NCAPu. A právě tohle je problém vás hvězdičkářů - v hlavě jen hvězdičky z testu ale jinak totál výmaz :-(Tím nechci snižovat hodnotu testů - když budu vybírat ze srovnatelné nabídky pak zcela jistě vůz s lepším hodnocením v testu, ale rozdíl 30 procent není srovnatelná nabídka...
vlastním aveo 2011 a jsem příjemě překvapen jak z jízdy tak i ze spotřeby ... je to jenom 1.2 62kw ale stačí a co se týče crach testu ten poslední dopadl dobře viz .. www.autoweb.cz ... Ochrana dospělých cestujících byla výtečná, Aveo dostalo 34 bodů, tedy 95 %. Jak čelní, tak i boční náraz a náraz na sloup neznamenají vážnější riziko. Dobře dopadl i test ochrany krční páteře při nárazu zezadu. Aveo si prý dokáže dobře poradit i s ochranou cestujících různého vzrůstu a pozice za volantem. Stejně tak příkladná je i ochrana dětí - jedna z nejlepších v segmentu B.Další body Aveo dostalo za vybavenost elektronickými asistenty - má nejen ESP a připomínač nezapnutých pásů vpředu i vzadu, ale rovněž omezovač rychlosti, který u Euro NCAP také hodnotí body. Ani ochrana chodců nebyla špatná a s 54 % spadá Chevrolet Aveo k těm šetrnějším autům.takže za ty peníze je to ok ..
A já zas nemám rád "chytráky", co se večer před spaním modlí k NCAPu, ale neobtěžují se tam ani podívat a radši tady plácají blbosti.. Aveo sedan totiž v NCAPu s celkovým hodnocením není, dostalo akorát 1,5 hvězdy za čelní náraz, ale v celkovém hodnocení by v pohodě dosáhlo na 3 hvězdičky. Tebou milovaný Logan dostal za ochranu chodců pouhou 1 hvězdičku (Aveo 3) a za ochranu dětí 3 (Aveo 4), čili celkové skóre pro Aveo tam je 79 bodů, zatímco tvůj milovaný Logan sklidil celých 55! :-D V kontextu tohoto je pak celé Tvé další bábolení již jenom úsměvné teoretizování o ničem, protože to, jak auto dopadne v laboratorních podmínkách při 60 km/hod, opravdu nemá nic společného s tím, jak dopadne na silnici při 90 km/hod a výš...
Super, hlavně že jsme nezpochybnili ani jeden ze 3 mnou uvedených důvodů... Tragický výsledek čelního nárazu Avea omluvíme tím, že test nebyl kompletní. Taky fajn přístup. A že bylo Aveo lepší vzhledem k chodcům? Aby ne, když je z papíru :-D
Jo tak nedopadlo nejlíp. Ten kdo si to auto kupuje a trochu aspon si něco o něm přečte tak to ví. Pokud si vzpomínám tak podle us testů nedopadlo zase špatně (rozdílná rychlost). Testy NCAP sice něco vypovídají ale hvězda sem hvězda tam. Každopádně aspoň že jde chevy dobrým směrem. Spark 4* cruze 5* kdy byl jeden z nejlepších testů ve třídě. Cruze je také podvozkově jiné auto a světelné míle vzdálené předchozím daewoom. Těšim se na nové aveo a snad tam daj tu 1,4T a nebudou se omezovat kvůli Opelu.
Aveo nedostalo 1,5 hvězdy za náraz zepředu, ale za ochranu posádky. Ale je pravda, že to velmi ovlivnil právě náraz zepředu kde dopadlo Aveo tragicky a získalo tragické 3 body (Logan 11). Aveo dostalo lepší hodnocení za náraz z boku za což může to, že mělo na rozdíl od Loganu boční a hlavové airbagy. Pro srovnání Daewoo Lanos z roku 1998 má za náraz zepředu 6 bodů (2x víc než Aveo). Hůř dopadlo jen Suzuki Baleno z roku 1998 (2 body) nebo BMW 3 z roku 1997 (2 body), podobně na tom jsou Ford Escort z roku 1998 (3 body), Hyundai Accent z roku 1998 (4 body) nebo Mitsubishi Lancer taktéž z roku 1998 (4 body).
Chtěl bych mít auto bez hvězdiček. Tam by smrt byla jistá:-D
Kup si jakékoli a pak s ním jeď na železniční přejezd čelně proti jedoucímu vlaku. Kdo uhne první je srágora :-D
Jeden o voze, druhý o koze. Megane a Logan je rozdíl....
Aha, on píše i o Loganu, tk to sorry...B-]
Je pravda, ze lepsie je neburat a ja osobne jazdim v zasade predpisovo (lahke prekrocenia rychlosti sa obcas vyskytnu jedine pri predbiehani na rovinke ak mi nejaky dobrak zacne pridavat plyn). V zasade teda prekracujem rychlost iba ak si to bezpecnost vyzaduje a vyhybam sa tomu.Napriek tomu sa ale moze stat, ze clovek stretne nejake Q7 valiace sa v protismere (vo vseobecnosti su to velmi slaby vodici, slabeho ducha - cest vynimkam). S tou i20-tkou by som mal nepomerne vyssiu sancu na prezitie ako s tymto Aveom, i ked malu. Nehovoriac o bocnom naraze, kde je pritomnost zaclonovych a bocnych airbagov otazkou zivota a smrti.. OK niekto radsej usetri 1300 €..beriem. Pri leasingu to spravi par drobnych, rozdiel je len pri platbe cash.EuroNCAP je synteticky test, ale tak zle s vypovedacou hodnotou to zase nie je. Poukazal napriklad aj na slabiny takych aut ako Kia Venga, Mazda CX7...Isteze ked sa niekto vali ako zmyslov zbaveny na Audine A6 proti betonovemu muriku tak to nemoze prezit v nicom..to je logicke. Napriek tomu ze kabina ostava relativne neporusena. Velmi sa cudujem, ze takto jazdia aj ludia okolo 40. Je to velmi smutne. Clovek by cakal ze po 30-tke dostanu rozum.Musim zdoraznit ale, ze nielen oproti 120-tke, ale aj oproti Felde je to priam uzasne auto a priznavam sa, ze aj ja som ho chcel kupit jedneho casu..
Podla mna Chevroletaci toto auto zabudli na trhu tak trochu omylom a netrpezlivo uz chystaju nastupcu. Hlavnym problemom auta je technologicka zaostalost a NEbezpecnost ako pisal spoludiskutujuci vyssie.Ja osobne by som v tejto triede urcite i20. Je to technologicky ovela vyspelejsie auto, ktore sa smelo moze rovnat aj s VW Polo (az na tie plasty). Cenove navysenie je len nejakych 1300 € a ma o nieco mensi kufor, ale kto by si taketo auto kupoval kvoli kufru.Ozaj taka otazka do placu..ako je na tom vlastne Logan so spolahlivostou? Interier je sice strasny ale pri tej cene a 3* Euro NCAP to niekomu moze vyhovovat.
Mně tahle auto jako Chevrolet, Hyundai, Kia, Dacia atd připadají, že jsou dělané tak na max. 6 let, potom už jen a jen starosti a odchod do důchodu. Citr a Ren dávám tak o dva roky víc, VW koncernu dalších 5 navrch a kdyby Japonci nerezavěli, tak asi jako VW.
Ty jsi asi pěkně blbej
A čo by si chcel, auto na 25 alebo 50 rokov ? Proste žiješ v kapitalizme, práčka má životnosť 10 rokov, chladnička tiež, auto máš mať tiež 10 rokov a potom kúpiť nové. Už nie si v socializme, že sa vyrába 10 rokov to isté, teraz máš rok starý televízor a je pomaly zastaralý... Z niečoho sa ten vývoj nových vecí musí platiť, na úkor kvality...
Ale o tom já nepíšu. Jestli máš pocit, že je pro Tebe lepší koupit 2x za 10 let novou Dacii, Chevro, Hyun, Kiu, než jednou auto, na které nemusíš deset let "sáhnout", tak si taková auta kupuj. Já jsem jen vyjádřil svůj subjektivní názor.
Uznávám, že je to trochu mimo mísu, ale stejně mi to nedá, abych se neozval. Trochu mě točí, když čtu, jak se v kapitalismu vyrábějí šmejdy. To už všichni zapoměli, že když jste patřili mezi ty vyvolené a přivezli si z Mototechny novou Š120/Žiguli/Dacii..., tak jste s ním museli strávit několik dní v garáži, podotahovat všechny možné šrouby, nakonzervovat podvozek a opravit další nedodělky, než se vůbec dalo jezdit? A že auta vydržela déle? Aby ne, když na nové nebylo. Jen si vzpomeňte, kolik víkendů padlo na vrub údržbě, aby rodinka mohla na výlet. A když už na nové bylo, muselo se v Mototechně mazat, aby vůbec nějaké bylo. A nebo se dalo koupit ojeté, dražší než nové.Tak jen zapátrejte v paměti. Kdo z vás by tehdy měl takové Aveo klidně s okýnkama na kličku a bez klimy, byl by king široko daleko. Ostatně vzpomínáte, jak se k nám začal vozit Daewoo Racer ;-)
souhlasím s panem Petrem K.s velkým K protože se vyzná.Vlastním chevrolet aveo 2009 to vaši kritizovanou edici sport line.Je to 1,4 101k a na ježdění po městě a výlety mimo úplně super auto za ty peníze,vidím je zde hodně zěch co v Aveu ani neseděli natož jeli.V čem jezdíte Vy? 13 let staré feliciie s prorezlým spodkem?Auto je dnes na 10 let a pak se koupí nový tak to prostě je ,já osobně bych 10 let ve stejným autě nevydržel.Až budu další auto tak pokud bude aveo dobře sloužit koupím zase Chevy.Jinak jste asi pozapoměli že k verzi sportline jsou v ceně litá kola zdarma RSW.to je ušetřených 8000kč.Bez nich to koupíte stejně jako s nimi myslím cenově,takže rýpálci ať si v těch Vaších kitovaných rachotinách nerozbijete čumáčky pápá
Souhlas, ale stačilo by to jednou ;-)
On to nejspíš jenom jednou napsal i odeslal - ale díky amatérismu programátorů z CPressu pak stačilo, aby po odeslání příspěvku 2× reloadnul stránku s diskusí (třeba jenom mrknout jestli ho někdo nepochválil) a bylo to...
Nyní spíše z Mladé fronty :D
Ták ták, sám bych to nenapsal líp
A bude taky Aveo Blackline, Greenline, Comfortline, Henlein...? Jako auto za hubičku pro pojížďky po městě a jednou za uherák třeba na Kokořín klidně. Ale dělat z toho "sportline"? A dát si do toho jen tyhle krásné koberečky a červeně obšitý volant? To mi tam pak schází ještě plastohliníkové pedály, bakelitoaluminiová hlava řadící páky, supervoňka ve výdechu klimy a taky rychlohusto křídlo jinak to prostě není tak nějak stylově čistý...
+1
po mesici v USA, kdy sem mel pujceny Chevrolet Impala, uz vim ze si Chevy nikdy nekoupim - auto velky a luxusne pohodlny, ovsem tapecirunk byl tak o cislo mensi nez karoserie, v kufru sme ho vyhakli a objem se hezky zvetsil, blbla v nem elektroinstalace ikdyz to auto bylo nove (z niceho nic se prohodila funkcnost zapnuti vnitrniho osvetleni takze sme zavreli dvere a svetlo ve vnitr svitilo) - napadlo nas vyjmout pojistku pro vnitrni osvetleni, coz sice vypnulo vnitrni svetylka ale taky prestal fungovat pravy predni blinkr pricemz mel jinou samostatnou pojistku .. no proste diky ale nechci
Tohle autíčko jsem měl taky. Tehdy se jmenovalo Daewoo Lanos. Se stejným motorem. Svižné je, zvlášť po městě. Ale o sportovním výkonu se nedá mluvit, a to hlavně díky podvozku. Je tak měkký a houpavý, že nějakou agresivnější jízdu neustojí. A při vyšší rychlosti moc nesedí. Na dálnici jsem si netroufl na víc než cca 170 (a to jen krátkodobě), i když by motor měl na víc.
Tohle Lanos nikdy nebyl. Alespoň u nás. Tak tady nemaťte čtenáře. Lanos byl kdysi dávno před cca 15 lety...
Na to, jak je článek dlouhý, tak v něm postrádám řadu podle mě závažných informací. Článek mi připomínal spíše placenou inzerci...Tak například jsem nenašel stejně jako v téměř nikdy informaci o kvalitě světel, dále pak jaké nabízí záruky, zda je karoserie zinkovaná atp. Naprosto jsem postrádal jakékoliv srovnání s konkurencí - v čem je zrovna tenhle vůz pro potenciálního zájemce výhodný a předčí konkurenci, co je naopak jeho slabinou. Konstatování ve smyslu - stojí to pár šlupek a vše tomu odpovídá je sice možná pravdivé, ale přijde mi to jako dost nedostatečná informace. Za stejný peníz jdou koupit i jiné vozy.Zcela jsem postrádal alespoň zmínku o velmi negativním až se nebojím říct tragickém výsledku v NCAP - pouze 1* (neznamená jedna s hvězdičkou ;)). Když i takový lidovůz, jako je Logan, zvládne 3***...Prostě článek sestavený z prodejního bulletinu B-]
"140kkč na úvěr"- reklama na kapotě...to musejí být tyhle finanční služby dobře naúročený, že z toho pokryjou rozdíl do normální ceny pro prodeje. je hezké za co prodejce své zákazníky má, že se jim snaží podstrčit myšlenku, jak je to výhodné na ten úvěr...
Toto je ale problém všech prodejců. Naštěstí, stále lze při různých akcích získat auto na úvěr bez navýšení nebo s minimálním přeplatkem vůči prodejní ceně. Základem je vyšší akontace.
Dobrý den,na konci první kapitoly máte pravděpodobně chybu: ,,...pokud chcete klimatizaci a airbag před řidičem s možností deaktivace...", pravděpodobně by tam mělo být airbag před spolujezdcem.S pozdravem, Marty
Dobrý den, děkuji za postřeh, opraveno.
mozno je to specialna edicia pre samovrahov :-)))
V podstatě asi je - tuším že to byl zrovna tenhle konkrétní model, kterýmu při obligátním projíždění okruhu v 5th Gear upadlo přední kolo...
S tím názvem zkouší, kolik se najde debilních lidí, co to na základě takového krasožvástu koupí!? Asi jako Fabia II Sportline 1.2 HTP 40kW, kterou jsem onehdá zahlíd v salónu. Hlavně že měla bílou střechu a 17" Trinity...
Kecáš žádná Fabia II 40kW není
sa sekol len o 4kW, to nie je az take hrozne :-)
To je dost drsné, seknout se o 4 kW - je to celých 10 % !!! :-D
Já už odečet zapnutou klimatizaci B-] Ono prostě plusmínusautobus, stejně je to jedno, ani dvounásobek by to nespasil. Holt každej nemá Fabii HTP s 4 válcovým turbem, aby se to pak nestydělo za sportovní název ;-)Ale těch 10% zní každopádně vražedně... :-D
Jiste. Pak jeste zmatene pisete o 17" kolech misto ve skutecnosti nainstalovanych 15".No a zejmena jste nepochopil, ze nekomu mohou vyhovovat treba pohodlne sedacky tehle verze a je mu celkem jedno, ze to jezdi tak, jak takove auto s 44kW motorem musi jezdit. Ne rozdil od zde recenzovaneho vozu to ma aspon docela fajn podvozek. :o))
Jo a zapoměl jsem na sedačky, ty rádobysportovní už se pravda celkem dají, ale nechápu, že ani za příplatek není možná bederka?! Mě z nich teda záda bolijou...
Nene, v salůnu byly fakt 17", taky jsem valil bulvy. Podvozek nevím, možná oproti tomuhle, dobře. Ale včera jsem měl tu čest v FII procestovat 100km a celkem děs běs, to jsem fakt nečekal.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.