uplne ako z katalogu predajcu, trapnejsie urobenu platenu reklamu som v zivote nevidel,
Autor recenzie sa zmieňuje v článku o nudných európskych interiéroch, ja by som to slovo nudný zamenil skor za konzervatívny, pretože nie každý je schopný trpieť módne výstrelky... ten interiér toho Cadillacu je podobný novej Fieste, mna to teda nenadchlo a podľa mna je to len ofaj na zákazníkov, aj keď nehovorím, že design sa nemá meniť.... a ten zovňajšok... je to také naplácané všetko na seba.... ako zlisovaná hranatá obluda.. BMW 3 alebo MB C klasse sú oproti tomu fešáci podľa mna.. ale šak čo.. nejako musia vyzerať tie americké autá inak... to je americká štýl... veľké kolesá, veľké hranaté tvary... ale kvantita nie je kvalita!
... monstrum si může koupit akorát tak recesista, který může postrádat jen tak půldruhého milionu Kč. ;-)
si nějak moc vzdělanej ne ? za cenu 1 680 000 se sem dováží CTS-V což je nejrychlejší sériový sedan na světě , rychlejší než M3/M3 , C63AMG , RS6 . .. .. . za tu cenu myslim že moc dobrej kup aneb motor z vetty ZR1 pod kapotou cadillac rodinného sedanu mi nepříjde špatný . .. . . zrychlení 0-100 do 4snejrychlejší podvozek jaký kdy byl použit v automobilu, kdo nechápe nechť si naštuduje co znamená u cadillacu MagnaRide či CVRSS
Ak je ta spotreba co udava autor skutocna tak to je fakt parada! Ved ja jazdim so svojou 190 konovou benzinovou predokolkou v manuale priemerne za 11-12 litrov. Ak dokaze tento american s 311 konmi a automatom jazdit za rovnake hodnoty a navyse ma podla autora vyborne jazdne vlastnosti plus kvalitny interier a podla mna aj celkom pekny zovnajsok tak je nacase aby som navstivil nejakeho predajcu a vyskusal si ho. Zmena je zivot ;-) Ameriku som nikdy nemal :-))
s V8 Northstar 304bhp jezdim v průměru kolem 14L a jezdim opravdu rychle , když jedu předpisově dostal sem se na životní minimum což bylo 8,9/100 ale to už není ono, musí se toho výkonu využívat........ málokdo chápe že dvoutunová limuzína vesele předjede malé sportovní auta a díky STS verzi to neni jen v přímém směru ale i v zatáčkách.....
Alfa 156 2.5V6?;-)
Pane Vašíčku, musím Vám poděkovat za kvalitní článek. Myslím, že jste mi prodloužil život tak o půl roku. Vaše fantastické slovní obraty, eufemický popis vozu a jeho chování mě fantasticky pobavily.Prosím, pište dál. Vytrvejte. Nedejte na kverulanty. Já jsem si napřed myslel, že jste nekvalitní redaktor, ale vy musíte psát dál.Těším se pokračování humoristických článků a přeji v další publikační činnosti mnoho zdaru.Martin Nota - Childeater
Doprdele, tak jsem se na recenzi tohohle auta těšil, když jsem ho prvně zahlédl. Pak jsem viděl, že se tohoto úkolu zhostil pan Vašíček. No, nezklamal. Perla: "Slastné zadunění prozrazuje původ motoru a nenechává na pochybách, že nás čekají nejhezčí chvilky motoristického života. Motor se mechanicky rozjíždí takřka bez potřeby plynu a ševelí 1 500 ot./min. Tolik mu stačí k poklidné, úsporné jízdě."Co je to mechanické rozjíždění? Jaké slastné dunění? Jak může slastně dunět a zároveň ševelit?... 3-[Nemohl by si do auta sednout pan Ondrášík nebo Janda a popsat v pár větách, jak se s tím jezdí a jak to vypadá?!To auto se mi vážně líbí, ale chci si přečíst recenzi a ne slohové cvičení které vypadá jako propagační materiál od laciné reklamky.
Nojo,jenže R.O. nadřazenost současné americké produkce (C6 a CTS) nad zbytkem světa nikdy neuzná a P.J. ještě teď nemůže vydýchat časy ZR1 a CTS-V na ringu (brát s rezervou):-DKaždopádně, nebýt zkurvené socialistické celní a daňové politiky EU, tak už jsem si to dovezl.
Jakto, že neuznám? Koukni se na články např. o CTS-V apod. Nemám problém přiznat realitu. Jistě, design je u současného Caddy pro mně těžko stravitelný, ale to nění pro mne měřítko kvality. A PJ je z Vette taky nadšený.
fpoho :) jen ten článek měl psát někdo, kdo je dobře zvyklý aspoň na šest válců :-D
"Na rovince fascinuje intenzivním zrychlením doprovázeným hymnickou zvukovou kulisou, mohutným zaduněním lesního rohu a hvizdem koncovek výfuku.Při losím testu mohutná záď stabilizuje do posledního okamžiku tak srdnatě, že příď již opouští asfalt, zatímco zadní kola nekompromisně přikazují stopu. Jistota v přímém směru v zatáčkách je strhující od nejnižších rychlosti až po maximum, které udává omezovač."Hynku!!! Viléme!!! Jarmilo!!!:-DStrhující jistota v nejnižších rychlostech mě rozesmála tak, že se mi valí slzy po tváři. Fakt jsem dostal záchvat... :-D:-DPS.co je to jistota v přímém směru v zatáčkách? Já si pod tím představuju, že opouštím zatáčku v přímém směru do škarpy...:-D
A jeli jste s PJ v tomhle testovaném CTS? Pokud jo, byl bych vám vděčný za dojmy z auta. Obzvláště pak jak se s tím cestovalo, jestli to bylo pohodlný a jak se jevilo sladění motoru a převodovky. Dík...;-)
Jel, ale byla to jen pár kilometrů dlouhá projížďka, takže nic, na čem by se dalo stavět. Přišlo mi to vcelku dobré, ale komfort na delší cesty neposoudím, stejně jako akustickou pohodu atd. Přišlo mi to jako z německé produkce, tedy dotažené, vyvážené a příjemné.
Takže šmejd! Dík.
Prima, cennější info než celá recenze...B-]Slastné zadunění co prozradí původ motoru ve mě vzbudilo dojem, že se jelo s TDIčkem.
.... takže GM bude rád, když prodá desetinu toho co BMW ši Audi.
Asi nemas smysl pouštět se do hodnocení designu vozu - to je rozbuska sama pro sebe :-) Osobně řeknu pouze dva argument proti pořízení vozu : 1. sevis v ČR - spolehnout se na současnou servisní síť v ČR nemusí být vždy to nejlepší řešení - absence většího množství konkurence svádí občas prodejce k opravdu "zajímavému" chování2. cena ojetiny po cca 2-3 bude opravdu strašná ... Garantuji Vám, že kdejaky Passat s cenovkou kolem 800.000 se bude prodávat za lepší cenu než Cadillac - nemluvě o cenově srovnatelné německé kunkurenci recenzovaného CTS.
Píšeš, jako bys kupoval každé 2-3 roky prémiovou vyšší střední, takže máš na to. Ale na druhé straně tě trápí pokles ceny a servis. Takže nemáš na to. Co vlastně chceš sdělit?
No já myslím, že z tvého příspěvku je nad slunce jasné, že na to nemáš ty :-) Přesvědčení spousty lidí, že člověk kupující si tzv. "premiovky" následně cenu ojetiny - neřku-li servisu - prostě neřeší .. je řekněme úsměvné :-) Věř mi, že tě po první výměně takového vozu ( ano, cca 2-3 roky jsou ideální čas na výměnu, už jen z důvodu dobíhajícího leasingu a skončené záruky) bude zatraceně zajímat, jestli o tvé stávající auto bude v bazarech či na protiúčet zájem a jestli za něj dostaneš 800.000 nebo 300.000. Nebo co si nám nezkušeným chtěl vlastně sdělit ?
spousty lidí kupující si tzv. "premiovky" ví, že u luxusního zboží je pokles ceny při prodeji použitého vysoký. Platí to nejen u aut, ale i u např. hodinek, šperků apod. U luxusního značkového zboží se neplatí jen užitná hodnota, ale i prestiž. a tu při prodeji použitého jaksi neprodáš. Veř mi, že kdo na to má, ten to neřeší. Víc takových lidí však žije v západní evropě.Tady si nekteří kupují luxusní auta hlavně proto, aby soused záviděl a pak je nesmírně štve, že prodělali.
:-)) z kapes ti kouka slama a davas tu lidem skoleni, jak se chovaj "bohati" - tedy tak jak si je predstavujes ty .. pochlub se - cim jezdis ?
trabantem. a ty?
2,5 roku starym BMW 320D koupenym od nova od Bychla
To jako Ty teplicak muzes o ostatnich rikat, ze jim kouka slama z kapsy? Nemas tam taky nekolik stebel? Ono asi s tim autem nemas moc co machrovat, znalce.
Lol - rika nekdo kdo ma starou Sonatu :-) Na rozdil od ostatnich tluchubu to auto vazne mam a poctive jsem si ho zaplatil - stalo pres 1.250.000 :-) btw ja jsem se zadnou kupou prachu nechlubil - ale tak jak nikdo zminil se auto chystam na konci leta taky obmenit.. Chci jen verit, ze si na tom stejne :-)
Gratulace k volbe :-) Holt BMW ma drahou příplatkovou výbavu - vím sám dobře o čem je řeč :-)
Takže jeden válec stál čtvrt mega a omáčka dalších čtvrt mega? Není to moc na takové malé auto? Ale zas to asi málo žere, to jo, a to je hlavní
To je poměrně přesné. Až na ten konec, neznám lidi, co si kupují auta proto, aby soused záviděl.
.. vůbec to není přesné, Obecně si premiové značky drží lépe cenu, bavíme se zde o procentuelním poklesu ceny. je jasné že na autě za milion proděláš za tři roky více než na Loganu, ale procentuelně nikoli.
Mně to přesné přijde, protože lidé absolutními penězi, nikoliv relativními.
AHA, tak tímhle jsi se dokonale představil i podepsal. Dál asi nemá cenu diskutovat.
Potom by bylo asi nejlepší koupit si Chevrolet Spark nebo Dacii Logan, na těch se po pár letech tratí asi nejméně.
Trochu demagogie příteli :-)
Domnívám se, že váš přítel nejsem :-), nicméně demagogii tu předvádíte vy. Už v době Mountfieldu, kdy se nejsociálnější CTS s 2.6 manuálem nabízely v inzerátech, auto již v té době neprodávané (nejslabší byl 2.8) prodávalo za 550-600 tisíc, čili ne až tak mizerné peníze na to, o jaké holátko šlo a na to, že se jich najednou v inzerátech objevovaly desítky najednou (=větší konkurence, nižší cena).Čili to, že po 2-3 letech bude toto dost nabušené CTS stát v bazaru 300 tisíc, je naprosto absurdní. Navíc pokud člověk vyloženě nepočítá každou korunu, tak si auto vybírá především podle jeho vlastností, jak mu sedne a ne podle toho, zda ho po letech prodá za 650 tisíc nebo za 600 tisíc. Samozřejmě beru výjimky, také je potkávám. Ale dělat z toho obecný trend je dost mimo.
Ty taky vypadas na cloveka, co se tvari, ze ho nova kompletni sada kol na Veyrona za 1.200.000 nerozhodi :-D Schvalne si s tvym Cadillacem (predpokladam, ze ho teda mas ...) zkus objet par bazaru a uvidime jak budes nadsenej :-) Obecne plati - americke auto - neduvera ceskych zakazniku. K poklesu hodnoty u CTS prispeje samozrejme take velkoobjemovy benzinovy motor - trh s ojetyma autama je prekvapive konzervatini. Kdejaky Passatek v zakladni vybave treba s nejslabsim dieselem se proda porad o moc lip nez starsi Cadillac. A co se tyka CTS - vsak oni jeho kvality zhodnoti presevsim kupci - uvidime jak na tom bude za rok s prodanymi kusy oproti treba BMW, Audi nebo MB :-)
A ohledně těch motorů - jakékoliv benzínové auto s motorem dva litry a výš, natož s automatem, je u nás hůře prodejné. A je úplně jedno, jestli je to auto z Boleslavi, Mnichova nebo Detroitu.
Tedy pohybuji se mezi lidmi s nadstandardními přijmy, kteří si běžně kupují auta drahá (+2m) a mění je tak co 2-4 roky. Jak kdo. A mohu říci, že z nich je jen asi jeden, kterému je aboslutně putna, zda poté auto prodá za 100kKč, nebo za 500kKč. Ostatní i přes to, že pro ně je např. auto za 2M to samé, co pro většinu auto za 100k, toto řeší, řeší provozní náklady, řeší spoustu jiných věcí.Samo, že primárně řeší to, zda se jim auto líbí, vyhovuje jim, servisní dostupnost apod. Ale, že by bezhlavě neřešili, za kolik to pak prodají, to je spíše snem těch, co na to nemají, že až jednou budou mít, tak si užijí a nebudou řešit.Ale věřím, že mnoho lidí je takových co to neřeší. Já si taky koupil auto u kterého jsem věděl, že následný prodej bude katastrofa po stránce prodejní ceny, ale prostě šel jsem do toho, ale už bych to jen tak bezhlavě neudělal.
Sada kol za mega dvěstě by mně rozhodila. Když něco hodnotíš, je nutné být v relaci. Abych si vybíral auto za mega a půl podle toho, jestli ho pak prodám za 600 nebo 700 tisíc, to mi přijde ujeté. Opakuji, jsou lidi, kterým ne, ale nemyslím, že je to trend. Čti pořádně.S Cadillacem nepotřebuju objíždět bazary - prodávat ho nechci. Ostatně když jsem si ho kupoval, tak jsem absolutně neřešil, za kolik ho jednou budu prodávat. Nicméně pro zajímavost dodádm, že ten můj (STS) stál obdobně jako stejně staré BMW 740. Z hlediska ztráty hodnoty jde těžko porovnávat typický spotřebák typu Passat a luxusní záležitost stylu CTS nebo třeba BMW.
Prosímvás, já se pohybuju mezi lidma či firmama co ty prémiovky kupujou a vezte tomu, že ti lidi kupní, stejně jako prodejní cenu řeší. Stejně jako řeší cenu a dostupnost servisu a řadu dalších věcí.Osobně nevidím na STS zásadně nic nepodařenýho, ale problémem odbytu bude jeho poněkud brutální vzhled předku a zadku (takže auto bude budit nežádoucí pozornost) a samozřejmě pokles hodnoty a řídká servisní síť.
Uplne suhlasim s Filipom. Servis v CR a SR na tieto auta je strasny. Preto s mojim chodim do Rakuska....Kazdopadne ma pobavila reakcia Petra, ktory bud v tomto aute nikdy nesedel alebo ma len potrebu kritizovat Americke vyrobky. Toto auto vlastnim v rovnakej motorizacii aka je testovana a mozem iba potvrdit, ze auto je fantasticke. Nemozem porovnavat s BMW alebo MB pretoze som nikdy ziadne nevlastnil, ale tento Cadilac je vskutku pecka. Krasny interier, skvela motorizacia a podla mna nadherny dizajn ktory ma odlisuje od ostatnych aut na ceste. Az na ten servis a drahe nahradne diely...ale to je dan, za US auto
Proč jste všichni vykakaní ze servisu a náhradních dílů? Vlastnili jste někdy BMW nebo MB? Na ně jsou snad náhradní díly levné?? Servisy na Cadillac tady jsou. Udělejte si vlastní názor a ten tady potom prezentujte, ale neustálé papouškování už není ani směšné jako spíš trapné.
Cadillac sice nemam, ale touzil jsem po Jaguaru - srdecni zalezitost... po zkusenostech lidi v mem okoli s jejich servisem me to preslo, ostatne oni jiz povetsinou tez kupuji jina auta... Neni to az tak otazka ceny (i kdyz i to hraje samozrejme roli) jako spise pristupu... holt kdyz je jeden v Brne a druhy v Praze...
Já tedy se servisem v Průhonicích problém nemám. Když k tomu přidám velmi vysokou spolehlivost, nemám s tím opravdu problém.Nové CTS se mi opravdu dost líbí, akorát jsem docela zklamaný, že i Cadillac musí všechno imitovat. Imitace hliníku, imitace karbonu, imitace difuzoru, falešené chladící okénko... kdybych CTS neznal, úplně by si mi tam vkrádalo "imitace auta". Možná jsou ty všemožné imitace daní za poměrně velmi příznivou cenu.
První pěkná amerika. Nepočítám nějaké muscle car klasiky. V té cenovce se ale dají najít více hravější auta.
Pane Autore, tohle je akorat zaplacena reklama pro toto monstrum. Bud jste zaplaceny ceskym zastoupenim a nebo jste totalni diletant s jalovyma rukama. V clanku je plno nesmyslu a jestli toto monstrum ma byt ridicsky zabavne, tak jste vzivote nejel v jinem premiovem aute. Vychvalovani interieru beru tak, ze jste nesedel a poradne si neohmatal materialy v MB, BMW a hlavne neokusil jejich ergonomie. To ze si troufate tvrdit, ze CTS prekonava BMW v jizdnich vlastnostech, to uz je opravdu sila. Neni vam ani trosku divne, ze takto optimisticky v hodnoceni tohoto auta jste jedine vy? Mel jsem tu moznost osobne a na aute je spousta vad, ktere evropan nezkousne. Kus cesty Cadillac usel, ale to je vse ...
zajímavý jak člověk co nikdy neseděl v žádném USA autě o nich vše ví a hned si dovolí tento článek takto imbecilně komentovat........cadillac vždy byla automobilk která byla na vrcholu kvality a luxusu, né nadarmo vyráběla i dražší vozidla než RRGM stojí za valnou většinou automobilových patentů, většinu vymyslela, jako první aplikovala a vyrábí nejdelší dobu tudíž s tím mají největší zkušenosti a mají ty věci nejkvalitnější ... . . . proti MB a BMW nic nemám ale zkuste si v přímém porovnání proti konkurenci z USA a pochopíte sami že EU auta sou spíše parodie až na pár výjimek
tak schválne - ktoré patenty má cadilac?
Tak třeba první zavedla celouzavřenou kabinu, elektrický startér a osvětlení v základní výbavě, rovněž první sériový motor V8 nebo mechanickou převodovku se synchronizací.
Kurňa, a já blb si koupil Focuse! Vědět to, že P206 je tak skvělý při 190 km/hod na silnici, mohl jsem pěkně ušetřit! :-D (Ono zvládat i FF při 190 km/hod není úplná rekreace). Zdraví D.M.
focuse? ten vrak tahanej z rajchu pro lidový masy? to jsi fakt blb (nebo socka):-P
hele a že ho máš určitě stříbrnej a v kombíku.:-D
na prvni pohled auto myslim vypada velice dobre - muzes ty problemy co zminujes rozvest ?
Petrovo tvrzeni jiste neni nejaky vystrel do tmy. Podivejte se pro objektivitu i na porad Roadlook TV na konkurencnim serveru, kde jsou vysvetleny ty problemy pro ktere auto nelze v jizdnich vlastnostech srovnavat s premiovou znackou.
Na roadlook bych nedal ale...v aute jsem osobne sedel a mam prime srovnani s Audi A6 rv. 2005 a BMW 535d. Brzdy spatne davkovatelne, rizeni tak dlouhe, ze auto je velice nebezpecne ovladat pri sportovni jizde (samozrejme s dieslem byt 210kW lze stezi mluvit o sportovnim svezeni)...smyk=velky problem+nula informaci o tom, kdy se auto urve. Clovek cekal pri 310ps dynamiku srovnatelnou s alespon s 3.2FSI a ejhle velke zklamani. To same se tyka automatu. Jedine co se mi libilo byl interier, tedy pouze do te doby, nez jsem sednul za volant a chtel pri jizde neco nastavovat...ergonomie otresna. Palubka a casti interieru v kuzi jsou pekne a celkove provedeni uchazejici, ale to zminene nedostatky nedozene ani heverem. Klidne mi nadejte do c*raku, ale tohle proste neni recenze ve ktere to auto vychazi jak by melo...
V žádne recenzi páně Vašíčka auto nevychází tak, jak by mělo.
Fajn, konečně člověk s konkrétní zkušeností.
Taky mi takhle oslavná recenze nezapadá mezi ostatní poměrně skeptické. Ja říkate, na americké auto to není zlé, ale srovnávat s BMW?
Souhlasim... BMW nesaha Cadillacu ani na blatnik. Mas pravdu.
Dokud se v obou nesvezou a budou o tom jen blábolit jak tohle a támhleto tak at si klidně žijou v nějakym omylu mě to je jedno...... EU aut sem vyzkoušel už mraky ale od jízdy z USA čistokrevnym autem nechci ty německý a evropský parodie na auto už ani vidět ani cejtit...... ani zpracovánim ani motorizací to nešahá GM ani po kotníky...... BMW se dá trochu porovnávat, možná audi ale to je tak max co by se dalo z DE aut vzít , MB je značka sama o sobě, nudná design ničim nenadchne a nebejt 7let zdarma servis tak si to koupí leda miliardář neb poruchovost je u dost modelů opravdu velká . .. .
Proč si nekteří evropané myslí, že evropa je pupek světa? To si myslíš, že nikdo nemůže vyrobit lepší auto než BMW? Myslíš, že to s hlediska pravděpodobnosti není možné? Redaktor v tom jezdil týden, jezdil i v nemeckých prémiovkách. A napsal tenhle článek. Konkrétně a jasně. Jaké máš ty zkušenosti s touto třídou?
Podsouváš věci, které jsem nikdy neřekl. Proto ještě jednou: "Taky mi takhle oslavná recenze nezapadá mezi ostatní poměrně skeptické". Viz třeba konkurenční roadlook. Pokud jedna recenze zmiňuje několik nedostatků a druhá je čistě oslavná a připomíná propagační materiál výrobce, něco mi nesedí. Všimni si, že jsem neřekl, že nikdo nemůže vyrobit lepší auto než BMW a moje zkušenosti jsou irelevantní - pouze porovnávám recenze.
No vzhledem k tomu ze vetsina americkych aut je na 130 skoro neriditelna, tak je skepse na miste.
ameriku jsi viděl maximálně na obrázku, nebo se někde mihla po ulici a budeš tu plácat takový kraviny....!
Kdyz myslis :)
Co si konkretne riadil? Moje 300m ko mi nepripada pri 160ke nejake ulietane ...
Nejvic sem najezdil s Pontiacem GrandPrix GTP (290 koni). Rychost kolem 160 uz je docela slusnej adrenalin a kolem 190 (v malickym Peugeotu 206 naprosto pohodova rychlost) sem uz div neutrh volant a to sem jel rovne. Krome toho po seslapnuti plynu se nejdriv nic nedeje, pak to automatu dojde a tak teda podradi pricemz mezitim se rozjede kompresor a ve vysledku clovek zakousnutej do volantu hleda ve zpetnym zrcatku ten kamion co do nej zezadu narazil :))). To ze automat neudrzi auto aby se nerozjelo dozadu z kopce, to je dalsi vec. Ale je to dany tim ze sem zvyklej na evropsky auta. Amici s tim stejne jedou tech svejch 60MPH po rovny osmiproudy dalnici, takze jim to pride dobry.Pokud si to kupoval v evrope, tak to ma asi podvozek serizenej pro evropu, jak tu nekdo psal.
pricemz mezitim se rozjede kompresor Jen takhle hláška mi stačí k tomu, abych si udělal obrázek i tom dalším.
mně stačil ten pežot 206 ve 190 :-D
přesně - tos mě předběh :-D:-D ..To o něm říká vše ... marná debata.... néé já fakt nemůžu -- Peugeot a 206 k tomu :-D
S Peugeotom 206 2,0 HDI som osobne siel 205km/h tachometrovo, co sa cca rovna rychlosti 195 aku ma aj zapisanu v technickom preukaze... a by ste sa divili ake ma to auto citlive riadenie, aj jemny pohyb volantom znamena dost velký pohyb po ceste - treba si dat pozor. O nejakom nechutenstve zmenit smer nemoze byt ani rec.Ano auto ma tuhu zadnu napravu, tazky predok, krakty razvor, v ostrych zakrutach je menej stabilne, prechadza z nedotacavosti rychlo do smyku, ale... nema to ziaden suvis s tym zeby 206-ka nesla 190km/h.
Panove potrebuji doplnit vzdelani? :)http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharged
PAnove nepotrebuji doplnit vzdelani..... asi jsi si spletl kompresor a turbo..... kdyz pises o prodleve pri pridani plynu.... tu kompresor na rozdil od turba nema vis?
Nespletl, v Pontiacech byl opravdu kompresor. O to větší bomba to je, že tam pan expert poznal tu prodlevu, než se kompresor po sešlápnutí plynu roztočil.
No tak kdyz to vysletlim polopaticky aby to mistni geniove pochopili: seslapnu pedal diky zarazenymu vysokymu stupni ma motor nizky otacky a jelikoz kompresor je pohanen motorem pomoci remenu ma nizky otacky i on a tudiz moc nefouka, automat podrazuje, zvednou se otacky motoru, tim se zvednou i otacky kompresoru tim i tlak vzduchu automat dokonci podrazeni a auto vyrazi jako by ho nekdo kopnul do prdele. Naky dalsi otazky?
No, polopaticky, stačilo bohatě napsat "v nižších otáčkách motor nemá dost síly". Což platí o naprosté většině benzínových motorů. Ale chápu, že šlo o Pontiac a tak bylo potřeba zdůraznit, že jde o americkou plečku.
HEHE - napríklad práve motory od BMW týmto neduhom nedisponujú... a sme pri tom prečo sa amerikán nechytá na Európu, tobôž na špic, kde sú autá nemeckých výrobcov.;-)
To ze ma malo sily v nizkejch otackach by az tak nevadilo, kdyby to melo manualni prevodovku nebo aspon automat, kterej by tomu vykonu odpovidal a dalo se to pritom zrychleni ridit. Nerikam, ze sem si s tim autem neuzil dost srandy, ale srovnavat to s evropskyma autama proste nejde.
"vetsina americkych aut je na 130 skoro neriditelna" ???? Bravo, jsi odborník. Prosím te, kde si jezdil ve vetsine americkych aut? V americe? ty musis mit hodne kamaradu, dobre ze ti je pujcili. Ale doufam, ze te nikdy nechytli policajti, protoze tam se 130 jezdit nesmi.
Dyk ty krapy sou jeden jak druhej, ridil sem jich par a budes se divit ale v americe funguje neco cemu se rika pujcovna aut a nemaj tam takovy vylitany herky jako u nas ale relativne novy auta. A reknu ti tajemstvi, dokonce i u nas se jezdi vic nez 130 a pritom to neni dovoleny... to sou veci, vid? Ono taky ta nizka cena tech aut se proste nekde projevit musi. Platy sou tak trochu vetsi nez v Cine, tak hold setrej na technologii a materialech.
blackriderpodle mě si řídil leda tak škodu 120 černé barvy a je ti možná 10 let dle toho jak se tady vyjadřuješ . . . . tajemství nevim kde si pochytil tak u nás se jezdí rychlejc to ano ale v USA sou za to dost tvrdý postihy a koukni se někdy k nim na dálnice, všichni tam striktně dodržujou rychlost , hrabat(prokluz) je tam taky dost tvrdě pokutováno proto sou auta už vybavená protiprokluzy...... rychle se tam jezdí možná tak v noci. . . . . . nízká cena, to mě baví . . . . naštuduj si pojem něco jako "ekonomika" apod a možná to jednou pochopíš . . .. . bůhůžel pro nás auta v USA sou byly a řek bych že stále budou kvalitnější včetně kvalitnějších použitých materiálů než stejná auta u nás...... je to smutný ale je to tak......myslíš že export třeba onoho BMW jde do USA za stejnou cenu jakou ho koupíš tady ? zamysli se , exportuješ do USA bmw 5er v maxilmální výbavě a silným motorem za cenu nejsociálnější 5er v našem ceníku.... je to proto že málo vybavené BMW se slabým motorem by si v USA nikdo nekoupil proto tam BMW musí exportovat s minimální cenou, myslíš že jen proto že si BMW dělá obrovskou marži na autě s výrobní cenou třeba 700tis který ti prodaj za 1,4mil je nekvalitní jen proto že srovnatelné GM auto stojí v přepočtu 800tis a tim že BMW se tam doveze za 900tis a jen ty blbeček ho tady platíš 1,4mil ? tomu je něco jako ekonomika a kurzy aneb dementní čecháčkové vezmou tohle vybavený BMW s pěknym motorem v USA a posílaj ho zpět do čr kde na tom opět vydělávaj, chceš teda říct že ti dovezly BMW který je horší kvality než to co ti stojí tady v salonu ? přečti si něco nechť BMW hodlá přestat s exportem pokud se bude z USA vyvážet zpět ........ a na závěr vytáhni tu hlavu ze záchodový mísy možná začneš přemejšlet . . .
Podle me s tebou sijou hormony. Ale neboj az vyrostes najdes si holku a tyhle pubertalni vylevy te prejdou :).
Je treba si uvedomit, ze je rozdil mezi tim, co se prodava v USA a co se prodava tady v EU. A ted nemluvim o neoficialnich exportech US aut do EU, ale o oficialnich dovozech automobilek. Auta pro US jsou ve vetsine pripadu naladena mekceji, houpaveji, jsou jinak zprevodovana, maji jina bezpecnostni meritka atd.
To je mozny zadnou evropskou verzi americkyho auta sem neridil.
je jedno, jestli napises prispevek nebo ne. v obou pripadech je hodnota rovna nule.
Coz je porad vic nez tvoje prispevky :)
:-D:-D:-D Velká pravda :-)
Kolik amerických aut dejme tomu maximálně tři roky starých jsi v poslední dobře řídíl?
Já jsem před pár měsíci řídil v Las Vegas Dodge Charger po dobu jednoho měsíce a nad 130km/h se auto stávalo totálním plaváčkem!! Něco neskutečného...
řídil si chargera za nejvejš 400tis na naše, auto je stejnej plaváček jako Octavia2 a je to stejná třída . . .. . zkus si Chargera SRT8 kterej tě v přepočtu výjde 650tis a uvidíš sám kde by skončila Octavia RS proti němu.....
Jezdil jsem měsíc v Chrysleru Pacifica a nepřišlo mi to nic extrémního, ani při 100 mph v Nevadský poušti. Ale to je možná proto, že má údajně společný podvozek s Mercedesem R-klasse.
společnej podvozek nemaj, pacifica je brána jako je třeba naše galaxy/touran apod . . . . . vem v potaz že auto má MSRP na poloviční ceně našeho tourana, neni to bráno jako vrchol nějakejch MPV auta ale i přesto je pohodlnější než tuareg ....chrysler v USA už není bráno jako echt kvalita je to poseldní dobou stejná sra*ka jako je náš VW. . . . .
Maximalne tri roky stary zadny. Byl sem tam pred 4 lety a takze tem autum ted uz bude neco malo pres 4 roky :).
Petr, daj sa liecit
Vas prispevek je naprosto zoufaly, naprosto bez argumentu. Zatimco autor testu pise zcela konkretne, tak vy o nicem (a to jeste v lepsim pripade) nebo volite styl urazek, viz. druha veta vaseho prispevku. Kdyz napisete, ze je na aute spousta vad, ktere Evropan nezkousne, tak tedy nejake vady uvedte. Alespon dve, kdyz uz jste jich objevil tolik. Taky prosim uvedte, kdo jiny nebyl pri hodnoceni auta tak optimisticky. I zde, prosim, uvedte alespon dva neoptimisticke testy.
S tou spotřebou si děláte p*** né :-D 9,5 ve 130km/h beru, ale 12,5 při průměrné!!! 180km/h leda z kopce za kamionem ;-)
Jasne ze kecaji...
Vzhledem k extrémně težkým převodům, kdy při dálniční 130km/h točí na 6ku jen něco přes 2000 ot/min, se tomu dá věřit. Prostě ten motor je na dálnice dělaný. Pravděpodobně ale dost žere na okreskách.
No, ja bych to tak optimisticky nevidel. Takove BMW 530i touring bere pri 180kmh pres 17litru (taky sestikvalt), jina auta pri stejne rychlosti obdobne, pochybuju ze amici maji zazracny recept na snizeni spotreby o 30% :-D To jen pan Vasicek trochu blbe meril.
na co potřebuješ recept......s V8 Northstar 304hp jezdim za mín než ty a jezdi rychlejc....... pokud máš problémy to pochopit tak se nech léčit .. .. ... . pokud tě to potěší tak máš motor na ho*no a přečti si něco o 5.0i motoru třeba od tvýho úžasnýho BMW že jede dvakrát líp než tvuj při mnohem menší spotřebě......... když motorum nerozumíš tak se nezapojuj do diskuze , nech si změřit MAF, vyměni kabely a svíčky třeba ti to bude brát mín....
Ahojky poradi mi nekdo mam BMW 530i touring,zacal mi tect olej z posilovace.potrebovala bych schema nebo vykres prevodky rizeni - snekova diky moc
Vidím, že jsou zde všichni chytří. Proč by si měl redaktor vymýšlet? Já jsem si ted koupil VOLVO SBO 3.2 a zírám jak úsporně(relativně) se tím autem dá jezdit. Po okreskách běžně 9l a cesta brno praha a zpět rychlostí kolem 150-160 za 10,5 l. Ty nový motory jsou fakt po stránce spotřeby dost vychytaný.
Jestli jsi jel rychlosti 150-160kmh, tak ses k prumeru 150-160 ani nepriblizil, realne tak 130kmh prumer. Jeste neco prihod abys kompenzoval nepresnost palubniho pocitace (tipuju min. +0,5l) a odecti chybu tachometru (do 10kmh) a uz to vypada uplne jinak.
General Motors je na pokraji krachu. Pristi rok klidne muzou prodat znacku Caddilac Cinanum a to pak bude prestiz ;-)
Tohle auto me fakt chytlo za srdce uz v dobe filmu Mr.&Mrs. Smith... samozrejme v cerne barve :) ale je fakt mazec 11.2 ... kdyz s o2 RS jezdi mistni diskuteri prumerne za 9.5-10
Na konci článku mate uvedeno v udajích " Vidlicový kapalinou chlazený zážehový čtyřválecObjem: 3 564 ccm " má tam být šestiválec tak si to opravte :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.