Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW

31 komentářů

Cadillac Ranch
7. ledna • 21:54

Zdar kucí, trochu jiný pohled na stejnou věc od Cadillaců - http://www.cadillac-ranch.cz/cs/novinky/112-zbrusu-nov... ... B-]

Patrik
28. prosince • 1:49

s autorem nesouhlasim v 4x4 - xdrive funguje uplne stejne blbe,alespon v bmw 5. Nikdy nevite kdy zabere, kolikrat se me stalo, ze i kdyz zadni kola ztrati prilnavost nebo se protaci napr na ledu, prednii naprava si sepne kdy chce, jednou ano pak 3x ne. Xdrive je pouze marketing, nic jineho, nevyjede to ani mirnej kopecek s mokrou travou. Prodal jsem to a koupil si Subaru a jak ridicsky, zabavou tak 4x4 je bezkonkurencni, jediny auto na trhu co ma vsechno pohromade.

Demolition
23. prosince • 0:23

http://www.youtube.com/watch... Tu je maly testik v US

Seabow
19. prosince • 10:08

Pekny test.....pekne auto....tieto ameriky maju nieco doseba.....ale ked by som uz mal tie peniaze na take auto je tu stale ten pocit, ze ci nemam zobrat radsej nieco od nemeckej premie..nieco overene a servisna siet tiez celkom inde....ked by som uz chcel byt trosku individualista tak idem do vynikajuceho Infinity s V6 alebo Jaguaru. V Cechach vidim predaj na par kusov u nas mozno nejake jazdenky dovezene. Ten dvojliter ma sice slusne parametre ale nevidim dovod uprednostnit ho pred 3.6 V6, ktory urcite nebude mat horsiu spotrebu pri normalnej jazde a prejav a charakter niekde inde. Chysta sa vraj diesel.....este z toho sa mozno preda par kusov....sice sa celkom priblizili nemcom ale este to bude chciet zapracovat...inac americke porovnavacie testy s napr. BMW 328i vychadzaju pomerne dobre pre ATS...len ci budu take priaznive vysledky ked si ich zoberu do parady Europsky novinari....ale snaha sa ceni....a vysledok nieje vonkoncom zly...takze palec hore pre Cadillac.

Phoenix
19. prosince • 8:44

Pěkný test, pro mě asi jen škoda toho motoru, já pořád těm malolitrážním nemůžu přijít na chuť :-(
Ovšem nejvíc mě pobavily věty: "Jak je na fotkách vidět, během testu nám počasí nepřálo. Abych se přesně vyjádřil, bylo regulérně hnusně" :-) To je fakt podařená formulace :-)

Petr Ježek
2. února • 12:52

Turba do dvou litrů by neměla tahat víc než jedenapůl tuny, Proč? Když chcete s těžkou turbokárou při výjezdu pohnout, studený motor a studené turbo dostávají takovou čočku, že při pravidelných luštěninách rychle odcházejí. Totéž s nedomazáním turba při vypnutí nezchlazeného... Nemám nic prioti turbomotorům, ale musí být konstruovány a používány tak, aby fungovaly navzdory těm, co se drží volantu a nic nechápou a ani nechtějí chápat.

Zelí
18. prosince • 21:51

Toto auto má naprosto nepřehlédnutelný design - skoro se vkrádá do úst slovo architektura... socha. Není to jakási beztvará hmota, kus plácnuté plastelíny jak nám předvádí výše preferovaní šikmookáči.
Je to stejná klasa jako gallardo nebo aventador.
Klobouk dolů před amíkama - umí ( když chtějí ).

lubos777
18. prosince • 11:42

Zvonku Jaguar, zvnútra Kórejec.

Coolibra
18. prosince • 14:51

a není to náhodou další překapotovaná Insignia? Ten motor mohl být většího calibru a bez turba ale co Slováčci ti by se na to jen koukali, maj tam teďka hodně nepovedené poplatky za silnější motory, není-liž pravda soudruzi.

X1
18. prosince • 17:26

BNerozumiem Tvojmu príispevku, co ma Cadilac ATS so Slovenskom? Mozno si to pleties s minulostou, kedy sa Porsche Cayenne vyrabalo v Bratislave, ale vtedy neexistovali nalepky "made in EU" pre auta tak to stiahli.

asdf
18. prosince • 16:20

Jo je. Asi tak jako je Bentley překapotovaný Seat :-D

Lovap
18. prosince • 11:59

Odporúčaná návšteva očného.

Skyline
17. prosince • 22:28

Tak jestli to neni ani BMW, tak se to na Infiniti diva uz z hodne velke dalky. G37 je v tomto segmentu porad to nejlepsi, co lze po ridicske strance mit - nehlede na vyssi vykon a vyrazne lepsi zvuk V6. Pri spotrebe 13 na 100 mi smysl turbeneho ctyrvalce pod kapotou premiovky ponekud unika.

Tominos
18. prosince • 15:58

Infiniti G37 je určitě super, akorát ten jeho design nemusí někomu vyhovovat (mně se ale líbí). A rozhodně raději atmo V6 3.7 než oturbený dvoulitr, zvlášť když je spotřeba podobná B-]

Petr Ježek
2. února • 12:48

Mám "otrbený dvoulitr" v šestiválu Busso. Rozhodně bych a třílitrovou atmosférou neměnil. Proč? Týž blok, silnější stěny, vyšší životnost i utlumení, vyšší výkon, krouťák i zrychlení... Něco podobnmého u volvích tlačených pětiválů. Prostě není turbo jako turbo.

Skyline
19. prosince • 9:43

Vsak "nekomu nemusi vyhovovat" ani design BMW, to bych zrovna jako problem Infi nevidel. Me se taky libi, na rozdil od tohoto cadillacu ktery mi pripada jako porad stejna hranata krabice uz od toho modelu co rozdaval Beda Travnicek, ani nevim, co to bylo, ale k mauntfildu a vidlakum se to hodilo:-)

KarelAntonin
17. prosince • 18:39

No vzhled nevypadá nejhůř, ale ty rozměry a slabá motorizace. Lepší bude počkat jestli nepřijde nástupce STS .

asdf
17. prosince • 22:07

Macháčku Macháčku. Nepřijde. Už tu je. A jmenuje se Cadillac XTS. B-]

KarelAntonin
17. prosince • 23:31

XTS je nástupce DTS a ne STSB-]

asdf
18. prosince • 13:50

Kecy. B-]

KarelAntonin
18. prosince • 14:23

Ano Vaše
DTS stejně jako XTS patří do Full-size car kategorie
kdežto
STS patřil do Mid-size car kategorie

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
asdf
18. prosince • 16:19

Áno. A proto je XTS v délce přesně mezi nimi. A rozvor to má menší než STS. O deset centimetrů :-D:-D:-D. A i kdybys měl pravdu, tak na na takový auto není místo, protože mezi ATS a XTS je stále vyráběné CTS.Prostě se smiř s tím, že STS a DTS je nahrazeno XTS. B-]

KarelAntonin
20. prosince • 16:46

No uvidíme :-D

runner42
17. prosince • 18:04

Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 203 kW v 1,6 tunovém spotřebním sedanu se spotřebou 13 litrů benzínu??
Jsem jediný, ve kterém tato čísla vyvolávají nepříjemné pocity?
Nic proti Cadillacu, nejsou v tom koneckonců sami, ale mám pocit že tahle čísla jsou přímo zárukou vysokých provozních a servisních nákladů.

jean
18. prosince • 17:01

Veď to, pri tej spotrebe by jazdil aj small-block so životnosťou nafurt.

Havlíček
17. prosince • 22:45

No jo, ale kdo by čekal, že auto za milión bude jezdit zadarmo. Mám podobnej motor i spotřebu, provozní náklady mě vychází asi na 9,50 kč na kilometr. Servis ale zatím 0, za čtyři roky žádná závada (japonec).

Petr Ježek
2. února • 12:42

Proč jen v patnáctiletém Volvu S60 2.3 T5 s jen o chlup nižším výkonem a krouťákem než tento Caddy jezdím celoročně pod deset na sto? U Caddyho je něco špatně...

Ernie
17. prosince • 17:34

Preco nejdu fotografie v galerii v rovnakom poradi ako su ich miniatury? 3-[

X1
17. prosince • 16:22

K tomu porovnaniu s Xdrive, pri BMW (aspon jednotke) to funguje tiez tak, ze primarna naprava je zadna a predna sa len pripaja, ale Xdrive to vie nejako delit nie len medzi napravy, ale samostatne na jednotlive kolesa a tak lepsie eliminuje pretacavost/nedotacavost. Presny princip fungovania nepoznam, ale zakruty sa daju pekne "rezat".

asd
20. prosince • 15:23
Vendelín
17. prosince • 16:51

A tak to já si myslím, že ne každý xDrive to umí

Doporučujeme

Články odjinud