Test: Cadillac ATS 2.0L AWD – americké (skoro)BMW

X1  |  17. 12. 2012 16:22

K tomu porovnaniu s Xdrive, pri BMW (aspon jednotke) to funguje tiez tak, ze primarna naprava je zadna a predna sa len pripaja, ale Xdrive to vie nejako delit nie len medzi napravy, ale samostatne na jednotlive kolesa a tak lepsie eliminuje pretacavost/nedotacavost. Presny princip fungovania nepoznam, ale zakruty sa daju pekne "rezat".

Odpovědět  |   | 
Vendelín  |  17. 12. 2012 16:51

A tak to já si myslím, že ne každý xDrive to umí

Odpovědět  |   | 
asd  |  20. 12. 2012 15:23
Ernie  |  17. 12. 2012 17:34

Preco nejdu fotografie v galerii v rovnakom poradi ako su ich miniatury?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 12. 2012 18:04

Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec o výkonu 203 kW v 1,6 tunovém spotřebním sedanu se spotřebou 13 litrů benzínu??
Jsem jediný, ve kterém tato čísla vyvolávají nepříjemné pocity?
Nic proti Cadillacu, nejsou v tom koneckonců sami, ale mám pocit že tahle čísla jsou přímo zárukou vysokých provozních a servisních nákladů.

Odpovědět  |   | 
Havlíček  |  17. 12. 2012 22:45

No jo, ale kdo by čekal, že auto za milión bude jezdit zadarmo. Mám podobnej motor i spotřebu, provozní náklady mě vychází asi na 9,50 kč na kilometr. Servis ale zatím 0, za čtyři roky žádná závada (japonec).

Odpovědět  |   | 

Proč jen v patnáctiletém Volvu S60 2.3 T5 s jen o chlup nižším výkonem a krouťákem než tento Caddy jezdím celoročně pod deset na sto? U Caddyho je něco špatně...

Odpovědět  |   | 
jean  |  18. 12. 2012 17:01

Veď to, pri tej spotrebe by jazdil aj small-block so životnosťou nafurt.

Odpovědět  |   | 
KarelAntonin  |  17. 12. 2012 18:39

No vzhled nevypadá nejhůř, ale ty rozměry a slabá motorizace. Lepší bude počkat jestli nepřijde nástupce STS .

Odpovědět  |   | 
asdf  |  17. 12. 2012 22:07

Macháčku Macháčku. Nepřijde. Už tu je. A jmenuje se Cadillac XTS.

Odpovědět  |   | 
KarelAntonin  |  17. 12. 2012 23:31

XTS je nástupce DTS a ne STS

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 17. 12. 2012 23:41

Odpovědět  |   | 
asdf  |  18. 12. 2012 13:50

Kecy.

Odpovědět  |   | 
KarelAntonin  |  18. 12. 2012 14:23

Ano Vaše
DTS stejně jako XTS patří do Full-size car kategorie
kdežto
STS patřil do Mid-size car kategorie


Odpovědět  |   | 
asdf  |  18. 12. 2012 16:19

Áno. A proto je XTS v délce přesně mezi nimi. A rozvor to má menší než STS. O deset centimetrů . A i kdybys měl pravdu, tak na na takový auto není místo, protože mezi ATS a XTS je stále vyráběné CTS.

Prostě se smiř s tím, že STS a DTS je nahrazeno XTS.

Odpovědět  |   | 
KarelAntonin  |  20. 12. 2012 16:46

No uvidíme

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  17. 12. 2012 22:28

Tak jestli to neni ani BMW, tak se to na Infiniti diva uz z hodne velke dalky. G37 je v tomto segmentu porad to nejlepsi, co lze po ridicske strance mit - nehlede na vyssi vykon a vyrazne lepsi zvuk V6. Pri spotrebe 13 na 100 mi smysl turbeneho ctyrvalce pod kapotou premiovky ponekud unika.

Odpovědět  |   | 
Tominos  |  18. 12. 2012 15:58

Infiniti G37 je určitě super, akorát ten jeho design nemusí někomu vyhovovat (mně se ale líbí). A rozhodně raději atmo V6 3.7 než oturbený dvoulitr, zvlášť když je spotřeba podobná

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  19. 12. 2012 09:43

Vsak "nekomu nemusi vyhovovat" ani design BMW, to bych zrovna jako problem Infi nevidel. Me se taky libi, na rozdil od tohoto cadillacu ktery mi pripada jako porad stejna hranata krabice uz od toho modelu co rozdaval Beda Travnicek, ani nevim, co to bylo, ale k mauntfildu a vidlakum se to hodilo

Odpovědět  |   | 

Mám "otrbený dvoulitr" v šestiválu Busso. Rozhodně bych a třílitrovou atmosférou neměnil. Proč? Týž blok, silnější stěny, vyšší životnost i utlumení, vyšší výkon, krouťák i zrychlení... Něco podobnmého u volvích tlačených pětiválů. Prostě není turbo jako turbo.

Odpovědět  |   | 
lubos777  |  18. 12. 2012 11:42

Zvonku Jaguar, zvnútra Kórejec.

Odpovědět  |   | 
Lovap  |  18. 12. 2012 11:59

Odporúčaná návšteva očného.

Odpovědět  |   | 
Coolibra  |  18. 12. 2012 14:51

a není to náhodou další překapotovaná Insignia? Ten motor mohl být většího calibru a bez turba ale co Slováčci ti by se na to jen koukali, maj tam teďka hodně nepovedené poplatky za silnější motory, není-liž pravda soudruzi.

Odpovědět  |   | 
asdf  |  18. 12. 2012 16:20

Jo je. Asi tak jako je Bentley překapotovaný Seat

Odpovědět  |   | 
X1  |  18. 12. 2012 17:26

BNerozumiem Tvojmu príispevku, co ma Cadilac ATS so Slovenskom? Mozno si to pleties s minulostou, kedy sa Porsche Cayenne vyrabalo v Bratislave, ale vtedy neexistovali nalepky "made in EU" pre auta tak to stiahli.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 12. 2012 21:51

Toto auto má naprosto nepřehlédnutelný design - skoro se vkrádá do úst slovo architektura... socha. Není to jakási beztvará hmota, kus plácnuté plastelíny jak nám předvádí výše preferovaní šikmookáči.
Je to stejná klasa jako gallardo nebo aventador.
Klobouk dolů před amíkama - umí ( když chtějí ).

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  19. 12. 2012 08:44

Pěkný test, pro mě asi jen škoda toho motoru, já pořád těm malolitrážním nemůžu přijít na chuť
Ovšem nejvíc mě pobavily věty: "Jak je na fotkách vidět, během testu nám počasí nepřálo. Abych se přesně vyjádřil, bylo regulérně hnusně" To je fakt podařená formulace

Odpovědět  |   | 

Turba do dvou litrů by neměla tahat víc než jedenapůl tuny, Proč? Když chcete s těžkou turbokárou při výjezdu pohnout, studený motor a studené turbo dostávají takovou čočku, že při pravidelných luštěninách rychle odcházejí. Totéž s nedomazáním turba při vypnutí nezchlazeného... Nemám nic prioti turbomotorům, ale musí být konstruovány a používány tak, aby fungovaly navzdory těm, co se drží volantu a nic nechápou a ani nechtějí chápat.

Odpovědět  |   | 
Seabow  |  19. 12. 2012 10:08

Pekny test.....pekne auto....tieto ameriky maju nieco doseba.....ale ked by som uz mal tie peniaze na take auto je tu stale ten pocit, ze ci nemam zobrat radsej nieco od nemeckej premie..nieco overene a servisna siet tiez celkom inde....ked by som uz chcel byt trosku individualista tak idem do vynikajuceho Infinity s V6 alebo Jaguaru. V Cechach vidim predaj na par kusov u nas mozno nejake jazdenky dovezene. Ten dvojliter ma sice slusne parametre ale nevidim dovod uprednostnit ho pred 3.6 V6, ktory urcite nebude mat horsiu spotrebu pri normalnej jazde a prejav a charakter niekde inde. Chysta sa vraj diesel.....este z toho sa mozno preda par kusov....sice sa celkom priblizili nemcom ale este to bude chciet zapracovat...inac americke porovnavacie testy s napr. BMW 328i vychadzaju pomerne dobre pre ATS...len ci budu take priaznive vysledky ked si ich zoberu do parady Europsky novinari....ale snaha sa ceni....a vysledok nieje vonkoncom zly...takze palec hore pre Cadillac.

Odpovědět  |   | 
Demolition  |  23. 12. 2012 00:23

http://www.youtube.com/watch...

Tu je maly testik v US

Odpovědět  |   | 
Patrik  |  28. 12. 2012 01:49

s autorem nesouhlasim v 4x4 - xdrive funguje uplne stejne blbe,alespon v bmw 5. Nikdy nevite kdy zabere, kolikrat se me stalo, ze i kdyz zadni kola ztrati prilnavost nebo se protaci napr na ledu, prednii naprava si sepne kdy chce, jednou ano pak 3x ne. Xdrive je pouze marketing, nic jineho, nevyjede to ani mirnej kopecek s mokrou travou. Prodal jsem to a koupil si Subaru a jak ridicsky, zabavou tak 4x4 je bezkonkurencni, jediny auto na trhu co ma vsechno pohromade.

Odpovědět  |   | 
Cadillac Ranch  |  07. 01. 2013 21:54

Zdar kucí, trochu jiný pohled na stejnou věc od Cadillaců - http://www.cadillac-ranch.cz/cs/novinky/112-zbrusu-nov... ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A