Kdyby byl potřeba obrazový materiál....https://youtu.be/4xNwCSfPGIY...
Kabáň si na nijakom BMW ani neškrtol, za toľký čas sa ani neudomácnil.
Nové Z4 je daily car jkako vyšitý, se kterým se dá pobavit. Jen chybí ostřejší verze, stávající TOP je přes všechny klady až zbytečně komfortní při svezení na hraně. Pomalé řízení s nevyhlazenými umělými přechody funguje na hladké silnici s dlouhými oblouky, v případě horšího povrchu a pomalejších zatáček se trochu rozhází a chybí bezprostřednost reakcí.Z4 tedy každopádně ano, určitě R6 verze a přimlouvám se za nějakou více M verzi;-)
a kde v tom budeš jezdit? Dva týdny a potom co?, zaparkuješ a budeš jezdit do obchodu s čtyřválcem. Podívej se jak jsou ty šestiválce vylágrovány a podivuji se, že aji ty nový myslí na to, že chlaščou olej, nebot ta litrovka v kufru je na co? Každý nemá auto na dvakrát ročně na okruh. Ale tvůj příspěvek nahoře hovoří jasně, jezdíš v autech jen v kombinéze, žádný plavky, ale teorie ti jde.
Nemuzes soudit podle bazarovek. R6 je pri bezne udrzbe mezek za super naklady. Vylagrovano je vetsino od tech dalsich majitelu.Ty teoretiku ;-)
psal jsem, že jsem jiný, R6 nevlastním a tak nevozím olej v kufru. Mám N46:-) Jo a jak další majitelé to vylágrují,jakou dělají chybu?
Spatnou udrzbou a zachazenim. Proti gustu zadny disputat. Uz kvuli vyvazenosti a zvuku je ma volba R/V6 nebo V8 (ne u Z4)
Za 70t km som nedolieval žiadny olej mimo výmen, tak neviem o čom píšeš. N55 a B58 sú vydarené motory a vhodné na slušné ladenie.
Já píši k článku, na co mají tam ten olej v tym kufru a nic o tobě, že ty máš v dobrým stavu šestiválec neznamená, že to mají všichni.
Na co? Olej vozim ve vsech autech...bez vyjimky.A tohle auto na okruh patri spis na osahani si limitu svych i vozu. Jinak to okruhova hracka prilis neni.
jsem jiný.
Supra má to jediné co Z4 chybí a to je pevná střecha, kompaktní a stylové dvoumístné coupe v nabídce BMW postrádám. Dávalo by mi mnohem větší smysl než ta přerostlá kráva řady 8. Cabria mě dočista míjí, otevřené nebe nad hlavou sem si v mládí užil na motorkách, v autě sem po něm nikdy netoužil.
U BMW máš ešte 2-er coupé a slušný výber motorov.
Roadsterů je málo, navíc ubyde konkurence v podobě SLK/SLC. BMW v tom má tradici, takže roadster zapadá. Víc takových aut to chce, romantiku za volant a ne jen krabice na chůdách.
správně SIRe ;-)
ten hifi zesilovač je v kufru jak u první Z4? Jestli ano, tak ten kufr zmenšuje. Spotřeba podle mně je velká a měli by tam dát nějaký pohodový motor.
na spotřebu stačí pohodová jízda..mě spíše vadí ty sedačky, bez odvětrávání či alcantary..
alcantara když jezdíš v plavkách, tak se dělají fleky.
Nepřekvapil:-D
Jaké prase, krom tebe, může sedět v autě v plavkách?
No v plavkách jsem jezdil i na vojně a v roadsteru se snad jezdí v plavkách, na co proboha to je, můžeš to vysvětlit tomu, kdo jezdí v plavkách i na motorce, na plachetnici, na surfu i na kole. Tvl. ty si asi jiná generace, jen bílá košile, kravata a boty. Jels vůbec v autě bez bot? Leštils vůbec někdy auto? Cos měl na sobě, když ho meješ?
Jediná práce designéra pana Kabáně u BMW a asi ta nejhorší v jeho kariéře. Jeho práce miluju a jsou famózní.Od uměleckého díla Veiron přes překrásný Superb až po krásný facelift Octavie, který každý odsuzoval a až dnes se ujazuje na vyšších prodejích výběhového modelu, že měl pan Kabáň pravdu a byla to trefa. Nejlepší redesign. Dnes je taOctavia hezčí a hezčí.Bohužel tohle BMW je průser. Kopie Mercedesu žádná osobnost a originalita, 4 kulaté světlomety a žebra ledvinek zavrhl. To je jako zabalit Kečup do modrého obalu. Pane Kabáň tohle se opravdu nepovedlo. To není BMW ze kterého budou lidi paf
Na každom aute pracuje desiatky dizajnérov .
Meleš tady h.vna, Kabaň na Z4 nenakreslil ani čárku. Jeho prvním projektem měla být další generace sedmičky ale mezitím ho převeleli k Rollsu.B-]
Faktem je, že krasavec to úplně není. Ale zajímavé auto jo. Díky za každý nový kabrilet na trhu!
1. Nemyslím, že to auto designoval Kabaň2. Mně se to auto docela dost líbí :-)
to asi se líbí každýmu, jenom jeho nátura to nedovolí přiznat nebo třeba se mu nelíbí auta, co jsou určeny na vození basy s pivem.:-D
a nebo exotika tak prostě pořádná, třeba gt-r, slr, viper a tak dále, tenhle (na každým místě prolis a-la asie fakt nemusí sednout každému ;)
Nejsem si jisty z ceho cerpas, ale jsou to bludy. Kaban se v BMW nedostal k nicemu. Byl tam necely rok a to v dobe, kdy Z4 bylo jiz zfinalizovano.
Kabaň se v BMW dostal k navrhování designu příští generace BMW 7er.
Základní rysy? Pak jsem OK, protože ty jsou už desetiletí neměnné.
Nejsem člen designového týmu automobilky BMW, nedokáži tedy říci, kolik z jeho práce se nakonec promítne do finálního produktu. Jelikož se ale v automotive pohybuji dost dlouho, řekl bych, že za ty necelé dva roky, kdy byl Kabaň u BMW, toho mohl stihnout navrhnout docela dost.
Byl tam rok, ne dva.
Psal jsem necelé dva, ale dobře, 13 měsíců má blíže k jednomu roku, beru.I tak to ale nemění nic na tom co jsem napsal. Rok je ve vývoji nového vozu dost dlouhá doba na to, aby se po odchodu designera hodila veškerá práce do koše a začalo se s čistým listem papíru.
A na novou 7er bych to nesázel, tam je už po FL a tvary nové generace budou již usazeny. Jestli něco, pak možná 5er, ale neočekávám větší invenci právě kvůli brzkému přechodu do RR.
Kdy Kabáň skončil ve škodě a kdy se kreslila Z4?
jasný škodovky se kupují kvůli designu, to ví každý soukromník :D...jinak samozřejmě tohle BMW nebude nikdo kupovat, a už i je to vidět i na těch testech jak je to nepovedený a nepěkný..poraď nám ještě něco..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.