TEST BMW Z4 M40i: Konečně takové, jaké jsme ho vždycky chtěli!

Ruda  |  02. 07. 2019 19:13

Jediná práce designéra pana Kabáně u BMW a asi ta nejhorší v jeho kariéře. Jeho práce miluju a jsou famózní.Od uměleckého díla Veiron přes překrásný Superb až po krásný facelift Octavie, který každý odsuzoval a až dnes se ujazuje na vyšších prodejích výběhového modelu, že měl pan Kabáň pravdu a byla to trefa. Nejlepší redesign. Dnes je taOctavia hezčí a hezčí.

Bohužel tohle BMW je průser. Kopie Mercedesu žádná osobnost a originalita, 4 kulaté světlomety a žebra ledvinek zavrhl. To je jako zabalit Kečup do modrého obalu. Pane Kabáň tohle se opravdu nepovedlo. To není BMW ze kterého budou lidi paf

Odpovědět  |   | 
..  |  02. 07. 2019 19:39

jasný škodovky se kupují kvůli designu, to ví každý soukromník :D...jinak samozřejmě tohle BMW nebude nikdo kupovat, a už i je to vidět i na těch testech jak je to nepovedený a nepěkný..poraď nám ještě něco..

Odpovědět  |   | 

Kdy Kabáň skončil ve škodě a kdy se kreslila Z4?

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 07. 2019 20:29

Nejsem si jisty z ceho cerpas, ale jsou to bludy. Kaban se v BMW nedostal k nicemu. Byl tam necely rok a to v dobe, kdy Z4 bylo jiz zfinalizovano.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 07. 2019 07:49

Kabaň se v BMW dostal k navrhování designu příští generace BMW 7er.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 07:55

Základní rysy? Pak jsem OK, protože ty jsou už desetiletí neměnné.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 07. 2019 08:24

Nejsem člen designového týmu automobilky BMW, nedokáži tedy říci, kolik z jeho práce se nakonec promítne do finálního produktu. Jelikož se ale v automotive pohybuji dost dlouho, řekl bych, že za ty necelé dva roky, kdy byl Kabaň u BMW, toho mohl stihnout navrhnout docela dost.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 08:36

Byl tam rok, ne dva.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 07. 2019 09:40

Psal jsem necelé dva, ale dobře, 13 měsíců má blíže k jednomu roku, beru.
I tak to ale nemění nic na tom co jsem napsal. Rok je ve vývoji nového vozu dost dlouhá doba na to, aby se po odchodu designera hodila veškerá práce do koše a začalo se s čistým listem papíru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 07. 2019 07:28

A na novou 7er bych to nesázel, tam je už po FL a tvary nové generace budou již usazeny. Jestli něco, pak možná 5er, ale neočekávám větší invenci právě kvůli brzkému přechodu do RR.

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 07. 2019 20:30

1. Nemyslím, že to auto designoval Kabaň
2. Mně se to auto docela dost líbí

Odpovědět  |   | 

to asi se líbí každýmu, jenom jeho nátura to nedovolí přiznat nebo třeba se mu nelíbí auta, co jsou určeny na vození basy s pivem.

Odpovědět  |   | 
Filda  |  04. 07. 2019 12:54

a nebo exotika tak prostě pořádná, třeba gt-r, slr, viper a tak dále, tenhle (na každým místě prolis a-la asie fakt nemusí sednout každému ;)

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 07. 2019 20:37

Faktem je, že krasavec to úplně není. Ale zajímavé auto jo. Díky za každý nový kabrilet na trhu!

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  03. 07. 2019 00:47

Meleš tady h.vna, Kabaň na Z4 nenakreslil ani čárku. Jeho prvním projektem měla být další generace sedmičky ale mezitím ho převeleli k Rollsu.

Odpovědět  |   | 
jano  |  03. 07. 2019 15:55

Na každom aute pracuje desiatky dizajnérov .

Odpovědět  |   | 

ten hifi zesilovač je v kufru jak u první Z4? Jestli ano, tak ten kufr zmenšuje. Spotřeba podle mně je velká a měli by tam dát nějaký pohodový motor.

Odpovědět  |   | 
//  |  02. 07. 2019 20:40

na spotřebu stačí pohodová jízda..mě spíše vadí ty sedačky, bez odvětrávání či alcantary..

Odpovědět  |   | 

alcantara když jezdíš v plavkách, tak se dělají fleky.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  02. 07. 2019 22:40

Jaké prase, krom tebe, může sedět v autě v plavkách?

Odpovědět  |   | 

No v plavkách jsem jezdil i na vojně a v roadsteru se snad jezdí v plavkách, na co proboha to je, můžeš to vysvětlit tomu, kdo jezdí v plavkách i na motorce, na plachetnici, na surfu i na kole. Tvl. ty si asi jiná generace, jen bílá košile, kravata a boty. Jels vůbec v autě bez bot? Leštils vůbec někdy auto? Cos měl na sobě, když ho meješ?

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 05:09

Nepřekvapil

Odpovědět  |   | 
TVL  |  03. 07. 2019 00:43

Supra má to jediné co Z4 chybí a to je pevná střecha, kompaktní a stylové dvoumístné coupe v nabídce BMW postrádám. Dávalo by mi mnohem větší smysl než ta přerostlá kráva řady 8. Cabria mě dočista míjí, otevřené nebe nad hlavou sem si v mládí užil na motorkách, v autě sem po něm nikdy netoužil.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 07. 2019 09:50

Roadsterů je málo, navíc ubyde konkurence v podobě SLK/SLC. BMW v tom má tradici, takže roadster zapadá. Víc takových aut to chce, romantiku za volant a ne jen krabice na chůdách.

Odpovědět  |   | 

správně SIRe

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  03. 07. 2019 16:27

U BMW máš ešte 2-er coupé a slušný výber motorov.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 05:08

Nové Z4 je daily car jkako vyšitý, se kterým se dá pobavit. Jen chybí ostřejší verze, stávající TOP je přes všechny klady až zbytečně komfortní při svezení na hraně. Pomalé řízení s nevyhlazenými umělými přechody funguje na hladké silnici s dlouhými oblouky, v případě horšího povrchu a pomalejších zatáček se trochu rozhází a chybí bezprostřednost reakcí.

Z4 tedy každopádně ano, určitě R6 verze a přimlouvám se za nějakou více M verzi

Odpovědět  |   | 

a kde v tom budeš jezdit? Dva týdny a potom co?, zaparkuješ a budeš jezdit do obchodu s čtyřválcem. Podívej se jak jsou ty šestiválce vylágrovány a podivuji se, že aji ty nový myslí na to, že chlaščou olej, nebot ta litrovka v kufru je na co? Každý nemá auto na dvakrát ročně na okruh. Ale tvůj příspěvek nahoře hovoří jasně, jezdíš v autech jen v kombinéze, žádný plavky, ale teorie ti jde.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  03. 07. 2019 16:34

Za 70t km som nedolieval žiadny olej mimo výmen, tak neviem o čom píšeš. N55 a B58 sú vydarené motory a vhodné na slušné ladenie.

Odpovědět  |   | 

Já píši k článku, na co mají tam ten olej v tym kufru a nic o tobě, že ty máš v dobrým stavu šestiválec neznamená, že to mají všichni.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 19:15

Na co? Olej vozim ve vsech autech...bez vyjimky.

A tohle auto na okruh patri spis na osahani si limitu svych i vozu. Jinak to okruhova hracka prilis neni.

Odpovědět  |   | 

jsem jiný.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 19:14

Nemuzes soudit podle bazarovek. R6 je pri bezne udrzbe mezek za super naklady.
Vylagrovano je vetsino od tech dalsich majitelu.

Ty teoretiku

Odpovědět  |   | 

psal jsem, že jsem jiný, R6 nevlastním a tak nevozím olej v kufru. Mám N46 Jo a jak další majitelé to vylágrují,jakou dělají chybu?

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 19:56

Spatnou udrzbou a zachazenim. Proti gustu zadny disputat. Uz kvuli vyvazenosti a zvuku je ma volba R/V6 nebo V8 (ne u Z4)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 07. 2019 06:15

Kdyby byl potřeba obrazový materiál....

https://youtu.be/4xNwCSfPGIY...

Odpovědět  |   | 
jano  |  03. 07. 2019 15:53

Kabáň si na nijakom BMW ani neškrtol, za toľký čas sa ani neudomácnil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A