TEST BMW Z4 M40i: Konečně takové, jaké jsme ho vždycky chtěli!

Ruda  |  02. 07. 2019 19:13

Jediná práce designéra pana Kabáně u BMW a asi ta nejhorší v jeho kariéře. Jeho práce miluju a jsou famózní.Od uměleckého díla Veiron přes překrásný Superb až po krásný facelift Octavie, který každý odsuzoval a až dnes se ujazuje na vyšších prodejích výběhového modelu, že měl pan Kabáň pravdu a byla to trefa. Nejlepší redesign. Dnes je taOctavia hezčí a hezčí.

Bohužel tohle BMW je průser. Kopie Mercedesu žádná osobnost a originalita, 4 kulaté světlomety a žebra ledvinek zavrhl. To je jako zabalit Kečup do modrého obalu. Pane Kabáň tohle se opravdu nepovedlo. To není BMW ze kterého budou lidi paf

Odpovědět  |   | 
..  |  02. 07. 2019 19:39

jasný škodovky se kupují kvůli designu, to ví každý soukromník :D...jinak samozřejmě tohle BMW nebude nikdo kupovat, a už i je to vidět i na těch testech jak je to nepovedený a nepěkný..poraď nám ještě něco..

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 19:47

Kdy Kabáň skončil ve škodě a kdy se kreslila Z4?

Odpovědět  |   | 
WP  |  02. 07. 2019 20:29

Nejsem si jisty z ceho cerpas, ale jsou to bludy. Kaban se v BMW nedostal k nicemu. Byl tam necely rok a to v dobe, kdy Z4 bylo jiz zfinalizovano.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 07. 2019 07:49

Kabaň se v BMW dostal k navrhování designu příští generace BMW 7er.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 07:55

Základní rysy? Pak jsem OK, protože ty jsou už desetiletí neměnné.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 07. 2019 08:24

Nejsem člen designového týmu automobilky BMW, nedokáži tedy říci, kolik z jeho práce se nakonec promítne do finálního produktu. Jelikož se ale v automotive pohybuji dost dlouho, řekl bych, že za ty necelé dva roky, kdy byl Kabaň u BMW, toho mohl stihnout navrhnout docela dost.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 08:36

Byl tam rok, ne dva.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  03. 07. 2019 09:40

Psal jsem necelé dva, ale dobře, 13 měsíců má blíže k jednomu roku, beru.
I tak to ale nemění nic na tom co jsem napsal. Rok je ve vývoji nového vozu dost dlouhá doba na to, aby se po odchodu designera hodila veškerá práce do koše a začalo se s čistým listem papíru.

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 07. 2019 07:28

A na novou 7er bych to nesázel, tam je už po FL a tvary nové generace budou již usazeny. Jestli něco, pak možná 5er, ale neočekávám větší invenci právě kvůli brzkému přechodu do RR.

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 07. 2019 20:30

1. Nemyslím, že to auto designoval Kabaň
2. Mně se to auto docela dost líbí

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 20:33

to asi se líbí každýmu, jenom jeho nátura to nedovolí přiznat nebo třeba se mu nelíbí auta, co jsou určeny na vození basy s pivem.

Odpovědět  |   | 
Filda  |  04. 07. 2019 12:54

a nebo exotika tak prostě pořádná, třeba gt-r, slr, viper a tak dále, tenhle (na každým místě prolis a-la asie fakt nemusí sednout každému ;)

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  02. 07. 2019 20:37

Faktem je, že krasavec to úplně není. Ale zajímavé auto jo. Díky za každý nový kabrilet na trhu!

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  03. 07. 2019 00:47

Meleš tady h.vna, Kabaň na Z4 nenakreslil ani čárku. Jeho prvním projektem měla být další generace sedmičky ale mezitím ho převeleli k Rollsu.

Odpovědět  |   | 
jano  |  03. 07. 2019 15:55

Na každom aute pracuje desiatky dizajnérov .

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 19:56

ten hifi zesilovač je v kufru jak u první Z4? Jestli ano, tak ten kufr zmenšuje. Spotřeba podle mně je velká a měli by tam dát nějaký pohodový motor.

Odpovědět  |   | 
//  |  02. 07. 2019 20:40

na spotřebu stačí pohodová jízda..mě spíše vadí ty sedačky, bez odvětrávání či alcantary..

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  02. 07. 2019 20:49

alcantara když jezdíš v plavkách, tak se dělají fleky.

Odpovědět  |   | 
Jumbo  |  02. 07. 2019 22:40

Jaké prase, krom tebe, může sedět v autě v plavkách?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 15:32

No v plavkách jsem jezdil i na vojně a v roadsteru se snad jezdí v plavkách, na co proboha to je, můžeš to vysvětlit tomu, kdo jezdí v plavkách i na motorce, na plachetnici, na surfu i na kole. Tvl. ty si asi jiná generace, jen bílá košile, kravata a boty. Jels vůbec v autě bez bot? Leštils vůbec někdy auto? Cos měl na sobě, když ho meješ?

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 05:09

Nepřekvapil

Odpovědět  |   | 
TVL  |  03. 07. 2019 00:43

Supra má to jediné co Z4 chybí a to je pevná střecha, kompaktní a stylové dvoumístné coupe v nabídce BMW postrádám. Dávalo by mi mnohem větší smysl než ta přerostlá kráva řady 8. Cabria mě dočista míjí, otevřené nebe nad hlavou sem si v mládí užil na motorkách, v autě sem po něm nikdy netoužil.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  03. 07. 2019 09:50

Roadsterů je málo, navíc ubyde konkurence v podobě SLK/SLC. BMW v tom má tradici, takže roadster zapadá. Víc takových aut to chce, romantiku za volant a ne jen krabice na chůdách.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 15:39

správně SIRe

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  03. 07. 2019 16:27

U BMW máš ešte 2-er coupé a slušný výber motorov.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 05:08

Nové Z4 je daily car jkako vyšitý, se kterým se dá pobavit. Jen chybí ostřejší verze, stávající TOP je přes všechny klady až zbytečně komfortní při svezení na hraně. Pomalé řízení s nevyhlazenými umělými přechody funguje na hladké silnici s dlouhými oblouky, v případě horšího povrchu a pomalejších zatáček se trochu rozhází a chybí bezprostřednost reakcí.

Z4 tedy každopádně ano, určitě R6 verze a přimlouvám se za nějakou více M verzi

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 15:50

a kde v tom budeš jezdit? Dva týdny a potom co?, zaparkuješ a budeš jezdit do obchodu s čtyřválcem. Podívej se jak jsou ty šestiválce vylágrovány a podivuji se, že aji ty nový myslí na to, že chlaščou olej, nebot ta litrovka v kufru je na co? Každý nemá auto na dvakrát ročně na okruh. Ale tvůj příspěvek nahoře hovoří jasně, jezdíš v autech jen v kombinéze, žádný plavky, ale teorie ti jde.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  03. 07. 2019 16:34

Za 70t km som nedolieval žiadny olej mimo výmen, tak neviem o čom píšeš. N55 a B58 sú vydarené motory a vhodné na slušné ladenie.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 17:18

Já píši k článku, na co mají tam ten olej v tym kufru a nic o tobě, že ty máš v dobrým stavu šestiválec neznamená, že to mají všichni.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 19:15

Na co? Olej vozim ve vsech autech...bez vyjimky.

A tohle auto na okruh patri spis na osahani si limitu svych i vozu. Jinak to okruhova hracka prilis neni.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 19:34

jsem jiný.

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 19:14

Nemuzes soudit podle bazarovek. R6 je pri bezne udrzbe mezek za super naklady.
Vylagrovano je vetsino od tech dalsich majitelu.

Ty teoretiku

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  03. 07. 2019 19:41

psal jsem, že jsem jiný, R6 nevlastním a tak nevozím olej v kufru. Mám N46 Jo a jak další majitelé to vylágrují,jakou dělají chybu?

Odpovědět  |   | 
WP  |  03. 07. 2019 19:56

Spatnou udrzbou a zachazenim. Proti gustu zadny disputat. Uz kvuli vyvazenosti a zvuku je ma volba R/V6 nebo V8 (ne u Z4)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  03. 07. 2019 06:15

Kdyby byl potřeba obrazový materiál....

https://youtu.be/4xNwCSfPGIY...

Odpovědět  |   | 
jano  |  03. 07. 2019 15:53

Kabáň si na nijakom BMW ani neškrtol, za toľký čas sa ani neudomácnil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A