Test BMW X6 xDrive50i: Úspěšný kritice navzdory

Kejbl  |  23. 02. 2015 10:56

Ten vrzající interiér je ovšem kolosální ostuda.

Odpovědět  |   | 
vojta  |  23. 02. 2015 11:08

Tak samozřejmě to stojí za zamyšlení, ale je vidět že skupina závistivců, která nemůže najít jinak na výborném autě jiné chyby se dostavila okamžitě a opakuje jen to co už bylo řečeno v testu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2015 13:10

Než použijes slovo závist, tak se mrkni do slovníku, co vlastně znamená? Skutečně si myslíš, ze někdo někomu muže závidět BMW???
Ještě bych možná pochopil závist v rámci značek jako Pagani, Rolls Royce nebo Bentley.
Stručně řečeno, nemyslím ze někdo muže závidět zrovna BMW, když své vlastní pořídí pod cenou ojete dacie. Třeba nějakou starou 3er.

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  23. 02. 2015 13:58

Abych ti odpovedel, samozrejme ze BMW se da zavidet. Zavidet se da i fabie, lidi jsou holt divni, ty se na to divas z pohledu nadstandartne zabezpeceneho cloveka, to ti tvuj pohled lehce krivi.

Jinak k vrzajicimu interieru, v aute v zakladni cene 2,2mil Kc, (dvaceladvamilionu!!!) je to samozrejme obrovsky fail. U spousty BMW bych napsal "nevadi to, protoze BMW jezdi nejlip", ale tady se musim ptat:"ma to cenu?" Vazne beznej zakaznik velkeho SUV doceni vic auto rezajici zatacky nez dokonale zpracovany interier? Jednoduse toto je fail pro BMW.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2015 14:44

Já tomu proste nechci uvěřit. Co to muze byt za jedince, který druhému závidí něco jako BMW? Nechápu to. To je úplně to samé, jako kdyby jeden druhému záviděl telefon od Apple. Ano, je to jakoby premiovka, ale ma to polovina národa.

Jinak k tomu interiéru. To není fail, to je proste standard. A cena tady nehraje žádnou roli.
Od doby, kdy BMW převzalo Rolls Royce, začaly v některých kusech vrzat sedačky. Psali o tom v článku o vnitřním hluku v autobildu.
A ano, i auto za tři miliony muze byt v některých místech odflaknute: http://youtu.be/eiCjvoQKVSs...

BMW umí dělat jiné věci, interiéry jim proste nejdou nehlede na cenu.

Odpovědět  |   | 
ahm  |  23. 02. 2015 14:59

No vidis, znovu uhodis hrebicek na hlavicku a znovu nechapes. Ja se ti nedivim, kdyz clovek nema nejakou vlastnost tezko si predstavuje ze ji nekdo jiny ma, nebo ji je primo prolezly. Vez ze lidi zavidi, zavideli a zavidet budou i nos mezi ocima. A ze je be em ve velky "nos" je snad jasne. Nevim cim vic by si mohl vyprovokovat souseda/kolemjdouciho/diskutera na autorevue nez prave BMW X6. Btw. i ty diskuse zde pod clanky o tomto aute, ty urazlive komentare na ty kdo si to dovoli koupi, mluvi za sebe.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  24. 02. 2015 00:11

clanok je o novej x6. nova x6 stoji tak 80tis eur. takze 99.9% obyvatelstva cz ci sk ma kurva co zavidiet.
to ze mas stastie a mas dost penazi na taketo auta ty, neznamena ze ma dost stastia kazdy.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  24. 02. 2015 13:08

Omyl, já bych nikomu nic nezáviděl, i kdybych měl plat 7000, se kterým jsem mimochodem začínal kdysi dávno.
Závidět BMW je jedno za kolik peněz je prostě pitomost, právě proto, že je to běžná komerční značka. Nic zajímavého, co by za tu závist stálo.
Pokud si nějaký řidič BMW myslí, že bych mu mohl jeho auto závidět, tak ať si s tím pocitem třeba namaže chleba.
Tady jde o to, že kdykoliv někdo majiteli BMW řekne do očí realitu nebo dokonce použije kritiku, tak je označen za závistivce. Prostě ti lidi nedokážou pochopit pravý stav věci, proto použijí oblíbenou závist. Všechno se svádí na závist. Nelíbí se ti moje BMW? Závidíš mi ho... To je idiocie...

Odpovědět  |   | 
LanRic  |  24. 02. 2015 15:23

Částečně s tebou souhlasím, ale závidět se dá prakticky všechno jak bylo napsáno výše. Jak píšeš tak jsou "blbouni" kteří si to berou osobně a mají tendenci lidem vnucovat nějakou představu prestiže, ale na druhou stranu jsou tu lidi, kteří si prostě vybrali bavoráka a ti pak mají u části obyvatelstva automaticky nálepku "blbouna" s BMW. A ti se neostýchají ji vyjádřit. Měl jsem šest let 3 kupéčko E92 a tuhle závist jsem zažil několikrát. Pána jsem pustil na přechodu, tak si přede mnou asertivně odplivl a zlostně se na mě podíval. Dvakrát mi někdo vysypal na kapotu odpadky a jednou vypustil všechny čtyři kola. A rozhodně to nebylo kvůli špatnému parkování nebo nějaká msta, jelikož když jsem trojku vyměnil za, sice o trochu levnější, "neprémiové" kupé(jelikož BMW trochu zapomnělo jak dělat zajímavá kupéčka), tak tyhle věci zmizeli.

Prostě určité věci vzbuzují v určitých lidech závist. Rozhodně je ale dobře, že ty sám ji necítíš ať už z jakéhokoliv důvodu.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 02. 2015 12:23

To je bmw standard-povrzávající interiér. Tím odvádí pozornost uživatelů od zásadnějších nedostatků svých produktů. Je to jejich taktika.
PS.
S povrzávajícím interiérem jsem naposled bojoval v Š120 a vyhrál jsem. S ohledem na složitost dnešních aut se to asi vyhrát nedá.

Odpovědět  |   | 
belga  |  23. 02. 2015 12:57

Mám BMW už téměř 2 roky a najeto cca 95000 km ale interiér nepovrzává ani nedrncá. Že by jiný výrobce než ten Váš?

Odpovědět  |   | 
belga  |  23. 02. 2015 13:03

pardon "nedrnčí"

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2015 13:12

Jen obrovske štěstí na kus.

Odpovědět  |   | 
belga  |  23. 02. 2015 13:53

Myslíte ? Z vyjádření spoluvlastníků stejné značky, teda kromě Vás, s povrzáváním interriéru žádná zkušenost.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2015 14:36

Jasně. Teď jsme byl na olejovém servisu a ptal jsem se na to přijímacího technika. Velké problémy s kvalitou interiéru a s vrzanim. On se tedy neptal spoluvlastniku BMW, on vychází přímo z reálných zkušenosti se svými zákazníky.
Já mam osobně zkušenost jen s novými kusy (tzn nájezd do 1000 kilometru). 1er v pohodě, X1 najeto 511 km vzalo zadní plato v kufru, 3er v pohodě, i3 vrzalo to na dvou místech někde v A sloupku a za palubovkou u okna. Moje 5er (tlačítka klimatizace skripou, dveřní výplně skripou, sedadla vrzou v místech, kde se dotýká kůže a plast, strop vrzal při přejezdu nerovnosti, zadní roleta vrzala, středova konzole vrze cela).
A když uz tady nemáme moji zkušenost a technika z autorizovaného servisu, pak muže posloužit vývoj testu velkých BMW zde na autorevue.
Test X5 - vrzajici interiér, test X6 vrzajici interiér. Co ještě více by me mělo přesvědčit o tom, ze BMW proste na kvalitu interiéru jednoduše kašle. Je to známa věc, ze ostatní premiovky umí interiéry lépe, ze se více soustředí na co nejlepší práci v tomto směru.

Odpovědět  |   | 
stanleyy  |  23. 02. 2015 18:53

na mojich ex E90 aj F10 nic nevrzgalo, na F20 je tak isto vsetko v poriadku.
BMW ma celkovo velmi dobry interier v tomto smere, hlavne posledne modely (ked porovnam s Audi, ktore je v tomto smere dost katastrofalne... vrzgalo a tukalo snad kazde, ktore som mal pozicane). Problem X5/X6 mozno fakt suvisi s vyrobou v USA...

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  25. 02. 2015 04:23

Mám X5, 6 let, 160 000 km, nic nevrže, interier působí robustně.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 02. 2015 19:26

Nedáš si "znalče - experte" zase pokoj? Opakuji ti snad po sté - nešiř pomluvy a neurážej BMW, zejména, když do nového ani nesedneš a i o ojetině se ti jen zdá....
Můžeš nám specifikovat "standard BMW" ve věci povrzávajícího interiéru? Z mého okolí 4 BMW (nové/staronové), ani jedno nepovrzává. Potom nám zde ještě něco, milé Zelí, napiš o tom, o jaké "zásadnější nedostatky svých produktů" v případě BMW jde. Na nějaké "jedna paní povídala" ale zapomeň - chceme slyšet holá ověřitelná fakta.

Odpovědět  |   | 
Ghostyx  |  24. 02. 2015 10:42

Josefe, to nejsou zřejmě pomluvy, jelikož já mám taktéž stejnou zkušenost s mojí X6 teď už minulé generace, kterou jsem koupil jako novou (AuTec) a po necelých 10 000 km mi tam snad vrže v interiéru vše, co je myslitelné. Od něčeho někde ve dveřích spolujezdce, palubovce až po sedačku. Se.re mě to již nějakou chvíli natolik, že jsem to reklamoval (ještě v rámci záruky) u výše zmíněné dnes již neexistující firmy, kde jsem místo řešení dostal pouze slova "útěchy", že bohužel to je častá bolístka dnešních BMW hlavně "made in USA" a že pokud nechci rozebírat celej uťák (na mý náklady jak jinak) a dělat tam jakýsi dodatečný nástřik nějakou pěnou, či co, což po této informaci opravdu nechci, tak se s tím prý musím raději smířit a třeba mě to přejde. Přešlo mě to! Až natolik, že po těchto zkušenostech příště již raději přejdu k jiné značce, jelikož za tý prachy jsem očekával poněkud větší přidanou hodnotu...

Odpovědět  |   | 
stealth  |  24. 02. 2015 11:38

Jako bys mi mluvil z duše. Přesně. Já jsem to taky reklamoval, importér si mě zavedl do systému jako buňku v excelu a nic dalšího se nedělo. A taky jsem se s tím smířil. Smířil jsem se s faktem, že pokud si koupíš za necelé dva miliony auto, musíš dělat v případě BMW kompromisy. Zvýšit hlasitost u rádia a snažit se to nevnímat.
Já přejdu k jiné značce téměř určitě. Bude to buď Audi A6 Allroad nebo Audi S6 Avant.
Jen mě fascinuje, že s tím BMW prostě nic nedělá. Pro takovou značku to musí být normální lusknutí prsty. Nevěřím, že by s těmi kapacitami, co zaměstnávají neudělali alespoň tak kvalitní interiéry, jako dělají u Audi.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  24. 02. 2015 20:55

Zdá se mi to neuvěřitelné. Já bych na tvém místě kontaktoval centrálu. Zkusil jsi jet do značkového servisu za hranicemi a řešit reklamaci tam? Známý měl problémy s českým "značkovým" servisem BMW, tuším, že to byl servis z Prahy-Východ. Nejdřív na zbytek garanček a pak už na pravidelný servis víc jak 4 roky jezdí do Německa za hranice a je nadmíru spokojený. Vyjde mu pravidelný servis prý dokonce levněji než v Česku, ochota personálu nesrovnatelná. Obětuje 1x ročně den dovolené, auto ráno dá do servisu, poohlédne se po městě a okolí a večer se vrátí domů... I kdyby mu auto nabourali, tak by ho tam nechal prý opravit tam.
Já osobně s BMW zkušenosti nemám, akorát jsem se "trošku" povozil půjčenou M3. Nebylo to špatné, ale cena přes 1,7 milionu je za hranicemi mých možnosti.

Odpovědět  |   | 
PS  |  27. 02. 2015 11:29

BMW teda nemám, jen korejskou imitaci automobilu (cee`d). Měl jsem taky pár problémů s vrzáním palubky + boule na palubce, a 3x během 3 let mi ji bez problémů vyměnili za novou... S dohledáním a odstraněním dalších pazvuků také nebyl problém, snaha maximální, výsledek dobrý... Je fakt, že jsem byl nasr..., že tohle dělá nové auto, ale po zkušenostech lidí s prémiovými značkami si říkám, že to byla naprostá banalita...
Když dnes vidím spolehlivost a kvalitu zpracování u firemních oktávek III a Superbů (vše výbava Laurin a Klement), tak proti korejcům již nemůžu říci křivé slovo...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2015 13:06

Ostuda? Proč jako ostuda? Vrzat nebo povrzavat muže každy interiér. U BMW je to podle me standardní věc, kterou je třeba značce odpustit.
Můj interiér vrže a skřípe. Dotknes se tlačítka, skřípe to atd.
Doporučuji test nové X5 zde na autorevue. Po dvanácti tisících rozvrzany interiér.
Je třeba to brát v kontextu BMW jako značky. Proste tomu nevěnují pozornost a soustředí se na ergonomii a ovládáni infotainmentu.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  23. 02. 2015 11:34

Protože se to tady už minule diskutovalo, tak jedna poznámka ke spotřebě.
Dovoluji si upozornit, že pokud bylo tastované auto obuto na 255/50/R19, tak nelze spotřebu při 150km/h hodnotit podle údajů tacho, a to ani odhadem při nejlepší rovince, která se zdá opravdu vodorovná. Kalibrace je totiž nastavena až na maximální rozměr 305/25/R21, takže při zohlednění použitého rozměru kol a legislativní 8% odchylky tachometru jelo vozidlo se 150km/h tacho ve skutečnosti přibližně 132 km/h.
Ani se nedivím, že se redaktorům zdálo, že na vozidle rychlost není vidět.

Pro změření spotřeby při ustálené rychlosti 150km/h by tachometr musel ukazovat 169 km/h.

Odpovědět  |   | 
Kocour  |  23. 02. 2015 12:45

Hmm. 19" kolo + 50mm (2"×2) guma = 23". 21" kolo + 25mm (1"×2) guma = 23". Asi máš lepší počty, ale vychází mi, že ty kola budou stejně velká, jen jedno bude pohodlnější na našich cestách. Jak jsi tedy docílil odlišné rychlosti? V BMW něco spletli?

Odpovědět  |   | 
Jára Cimrman  |  23. 02. 2015 13:01

Pravdu má, on pravdu má!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2015 14:49

Připomíná mi to hru Cimrman v říši hudby. Strefil jsem se?
Já pravdu mam!

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  23. 02. 2015 16:50

Tak předpokládám že odborná redakce používá při měření rychlosti serióznější prostředky než je tachometr vozidla, ale z hlediska spotřeby ani tohle nic neřeší.
Pro věrohodné stanovení spotřeby nelze přece použít žádný údaj z informačního systému auta. Chybu může mít rychloměr, měřič vzdálenosti i samotný "průtokoměr".

Spolehlivou přesnost dá asi jedině měření externími cejchovanými prostředky, nezávislými na testovaném vozidle. Rád bych věděl, co se na tohle dnes vlastně používá.

Odpovědět  |   | 
Michal V.  |  23. 02. 2015 13:14

Od kdy se profil pneumatiky udává v milimetrech Kocoure ???

Odpovědět  |   | 
Lukáš  |  23. 02. 2015 14:29

Kocour baví. Profil pneu je přeci procento šířky pneu v mm (např. 215 x 55 je 55% z 215 mm, profil tedy je 118 mm)

Odpovědět  |   | 
ahm  |  23. 02. 2015 14:32

Tvrdis ze auto a jeho tachometr je kalibrovany na maximalni rozmer, ktery ma byt 305/25/R21, inu dobra:
305/25/R21? Vazne? Protoze pokud jo dokazal si presny opak toho co si dokazat chtel. V tomto pripade by ten "kalibrovaci rozmer" mel mensi polomer nez ten rozmer v testu, tim i mensi prumer a tim samozrejme i mensi obvod. Takze onen v testu pouzity disk s vetsim obvodem by zapricinil presny opak toho co tvrdis, auto jede ve skutecnosti jeste rychleji nez jak ukazuje tachometr. Takze pri tachometrove 150 jela ona X6 dokonce 161km/hod (pri zanedbani odchylky). Btw. potvrzuje to i ten link co jsi sem hodil, jen to chce priste zadat spravne original a new tire size a ne obracne.

Prvni rozmer, pry "konfiguracni": 30.5cm *0.25 => 7.625cm vysoka guma, pricteme polomer kola, tedy 21 palcu (x2,54cm) deleno dvema => 26.67cm. Takze polomer kola v teto konfiguraci je 34.295cm
Druhy rozmer pouzity v testy: 25,5cm *0,5 => 12,75cm + 24,13cm (polovina R19 disku) a dostavame vysledny polomer 36,88cm. Obvod s R21 diskem je 215,4cm a obvod s R19 diskem je 231,6cm.

Kazdopadne ikdyby si treba omylem napsal spatnej rozmer kola/pneu, tak ti to stejne moc nevychazi, coz? Ten blabol s 14L spotrebou pri 110km/hod a 20L pri 150km/hod.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  09. 05. 2018 01:24

Jenže maximální rozměr není 305/25/R21, nýbrž 325/30R21 a ten má stejný průměr jako 255/50/R19.

Odpovědět  |   | 
Fero  |  23. 02. 2015 12:42

Pekne citanie o tom aute, ani som necakal. Viem si predstavit asi fakt radsej X3 35i v M pakete, a este clovek usetri. Skoda ze ten predny cumak a najme svetla ma ta X3 a X4 taky cudny. Ani facelift moc tomu nepomohol.
Ale pokial chce clovek takeho mastodonta, tak jedine X5 a X6. A tento motor jednoznacne, je taka zlata stredna volba.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 02. 2015 13:32

To je otázka co chceš. Ono by se to mohlo použit i na pětku a trojku. Proč vlastně kupovat 5er se slabším motorem, když 3er nabídne daleko více výkonu, bude mrstnejsi a zábava s ni bude větší.
X6 nabídne proti X3 jednak větší možnosti konfigurace a jednak ticho a klid za volantem. Mne jde především o ticho a klid v interiéru. Chci jet třeba stopadesat a poslouchat u toho jemně poskládane tóny Dana Bárty. No a na to je X6 lepší.
Někomu to je jedno a bere hbitejsi a obratnější auto. Ale obecně u me vždy platilo, ze jsem byl spokojený s autem jen do doby, než jsem přesedl do vyšší třídy.
Třeba o audi a3 se říká, ze je velmi dobře odhlucnene, lépe než golf. A já si pak z vyšší střední sednu do a3 a je tam šílený hluk. Tlacim na spínače oken ale okna jsou zavřena. :)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  23. 02. 2015 16:19

Chce to použít hlukoměr. Pocit je značně subjektivní kategorie. Jednak každý člověk má jiný "hluch celkový" a pak každý má jinak nastavený "ekvalizér". Měřením pak člověk zjistí, že rozdíl v hlučnosti mezi A6 a Passat je v rychlosti 100km/h jen cca 0,5dBA. Ale frekvenční rozdělení je takové, že někomu se může zdát rozdíl ve vnímané hlučnosti výrazný a někomu stejný, případně opačný.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  23. 02. 2015 20:18

No vidíš Zelí, že když chceš, tak z tebe vypadne norrnální příspěvek. Já jen doplním, že by bylo potřebné proměřit spektrálním analyzátorem celé slyšitelné spektrum a stejně tak "otestovat" uši konkrétní osoby. Zjistilo by se, že každá osoba individuálně vnímá rozdílné zvuky (hluky) ať z hlediska intenzity (síly), tak z hlediska kmitočtu. Někomu více vadí dunivé ruchy a jiný zase citlivěji reaguje na vysoké kmitočty. Ještě existuje jedna možnost - zabudování do kabiny auta generátoru zvuku, který na základě procesorového zpracování snímaného hluku generuje hluk s opačnou amplitudou a tím se úroveň hluku v kabině auta sníží a teoreticky by mohlo být dosaženo absolutního ticha. Prý něco takového Honda dává do Civicu společně s radiem a dokonce to prý funguje a když se prý vypne radio, tak rušivé hluky jsou silnější (slyšitelnější). Za pár let by s rozvojem technologie mohlo dosáhnout toho, že by v kabině bylo úplné ticho a dokonce i remcající manželku by generování opačných amplitud "remcavého" zvuku dokonale "utišilo"....
Chci ještě doplnit objektivní skutečnost, že mnoho věcí spojených s autem je vnímáno hodně subjektivně, a proto doporučuji při výběru auta si pořádně všechno vyzkoušet (a s autem se pořádně povozit) a teprve potom auto koupit. To, co se píše v různých časopisech a píše v různých diskusích, to je často zavádějící, protože z pohledu čtenáře mohou být "ověřené" informace posouzeny někým, který všechno vnímá naprosto odlišně od čtenáře lačnícího po informacích.
Pověstné dunění některých dieselů řada lidí vůbec neslyší (nevnímá), tak proč by to toto lidé měli vůbec řešit?

Odpovědět  |   | 
Fero  |  23. 02. 2015 16:37

Co tak citam, tak sme strasne uz rozmazleny, chcelo by to kazdemu si obcas sadnut a povozit sa v nejakom 30 rocnom Favorite, alebo kludne aj baworaku, a hned by sa vam zdala aj A3 superticha a komfortna.
Ako ja osobne by som chcel priestornost 5 er, ale s mrstnostou a mensou hmotnostou 3er, ale take sa uz vraj chysta, s pouzitim karbonum a dalsich lahsich materialov. Ale stacilo by asi robit tie auta jednoduchsie, bez tolkej zbytocnej vybavy, aj ked by neboli take tiche a komfortne.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  23. 02. 2015 13:19

První generaci jsem obhajoval, byla to kombinace jedinečnosti a majestátnosti. Jenže druhá generace je jen jakási kopie, k tomu máme X4 a další se chystají, takže opakovaný vtip už nebude vtipem.

Odpovědět  |   | 
 |  23. 02. 2015 20:49

Musim se s Vami podelit o svou zkusenost... Mam minulou generaci X6 koupenou pred rokem (novy vuz). Vrzaji obe zadni dvere pri prejezdu nerovnosti. Pred X6 jsem vlastnil 4 roky X5 a krome chronickeho vrzani

Odpovědět  |   | 
 |  23. 02. 2015 21:02

Kufru, tak vrzal plast u sedadel (u ovladani el.posuvu) a snad vsechno ostatni. X6 jsem koupil jako individual a bohuzel jsem si nepomohl... Pred X5 jsem mel trojku e90, ktera byla kvalitni a nevrzala ani po sedmi letech. Myslim, ze to souvisi s mistem vyroby. Bmw z USA jsou nekvalitni smejdy, je to trapne resit u takovych aut problemy s vrzanim

Odpovědět  |   | 
Moik  |  24. 02. 2015 17:49

Já taky nejsem zastáncem tohoto auta.. je to sice od BMW trefa do černého, ale v pravém slova smyslu...do černého svědomí lidí. Auto navrženo pro odlišení se Evropanů, se v Česku stalo synonymem pro dokazování si....něčeho. Mám dojem, že čím větší maloměsto, tím vyšší penetrace X6.

To, proč celé auto shazuju je fakt, že je o 150k bez daně dražší, jak odcházející Superb ve výbavě LaK a to včetně béžové kůže automatu atd.

A to je dnešní BMW - trojka 103kW sedan za 650 bez daně... to je mainstream, ne prémie.


Sám mám trojku E90 a ne a ne ji vyměnit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  27. 02. 2015 00:15

Vy tady řešíte vrzání. To pls neřešte, to je standard u BMW, s tím se je třeba smířit.
Ale tohle je záživné:

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-o... ...

Koupit si nové auto za dva miliony a mít tři odstíny laku, to neumí ani Lada. :)
Připomíná mi to mou úplně první reklamaci, kdy jsem měl poškrábané dekorační lišty už z výroby. Samozřejmě se vynořili rytíři modrobílé vlajky a prohlásili, že jsem si auto dorasoval sám a že se k němu neumím chovat. Vsadím se, že i tuto reportáž budou fanatici brát jako konspiraci... :)

Odpovědět  |   | 
Bakula  |  27. 02. 2015 14:44

X6 bola hnusná odjakživa, ale tento facelift, no to je fakt hnus, opuchnuté, bez rysov, vyzerá jak namočený chleba...nehovoriac o absolútnej zbytočnosti takéhoto kríženca, keď nevie byť ani tereňák, ani pohodlný cesťák, ani do toho nič nenaložíte, hlavne, že to má 2,5 tony....baworáci by sa mali preplesknúť a robiť zase elegantné autá

Odpovědět  |   | 
krušnohorec  |  16. 04. 2016 21:13

No nevím muj známi ho ma takže jsem snim parkrat jel .Nejsem přehnaně náročný a nevšiml jsem si že by něco vrzalo nebo skřipalo,neřešim z čeho je přistrojová deska ,z kůže či dřeva atd.každý má jiný vkus prostě po této stránce docela dobrý až nadprůměný auto dále mě nepřivaďi do tranzu 8či12nebo20reproduktoru neboť ani z rolsu neuděla nikdo koncertní sál.Na můj vkus ale větši hluk v kabině alespoň v této cenové kategorii .Ovšem velikost a prostor no nevím když nastupuji tak si vždy vzpomenu na film Vrchní prchni na scenu kdy stará pani nasedá do velorexu a ptá se jak se tam leze ,,jako do tanku jako do tanku"a to nejsem žadnej čahoun spíše naopak(173cm)pokud se tam nasoukám tak už dobrý .Ale zase když jste ve vnitř tak máte opravdu pocit bezpečí jako v tanku,takže jako ve škole za 2-....

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  02. 05. 2016 16:47

Ve Vrchní, prchni se vůbec nehovoří o tanku. To plácáte nesmysly. Vrána tam odpovídá staré paní, na otázku, jak se do toho leze: "jako za kulomet, přikrčit a mírně zaklonit..."

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A