TEST BMW X6 M50d: Tři turba a několik otázek

13 komentářů

Antiautomat
8. února • 20:23

X6 je uspech a to sa musi uznat.
Podla mna je to sice absolutny hnus, ale ak sa predava, potom si na seba zarobi. A o to ide.

fela
9. února • 8:43

+ samozrejme platí, že prerastené autá vždy priťahujú ľudí... z nevedno akého dôvodu....

stealth01
9. února • 11:06

Já mám sedan 3er a potom velké prerastene SUV. Přitahují mě obě stejně... Tyhle teorie mají mnohdy docela trhliny... ;-)

bzzz
9. února • 11:26

Cloveku v hlave spise zustane 'skret', vexlak nebo blondyna za volantem X6 nez bezny (nenapadny) ridic. Nakonec je stejne dulezitejsi kdo JAK nez v cem jezdi. Jinak tyhle teorie casto plati lokalne resp po urcite casove obdobi, ale vseobecne zavery bych z nich nedelal.

Jaroslav
10. února • 13:32

Mam x 6 tri mesice 40D s M paketem najeto mam uz 13.000 prvni nove BMW jsem mel v r 1994 E36 325TDS nejsem vekslak ani blondyna aby clovek mohl zaplatit okolo 2.5 milionu za auto musi hodne pracovat. Zena ma X1 mame rodinou firmu mame radi vetsi auta s lepsim pocitem bezpeci BMW je perfektni ridicske auto kolik ma motor turb neresim auto je novy v zaruce 200.000 km ujede vzdy vetsinou menim po 150 tis. X6 navic je krasny auto rad bych se zeptal tech kdo na x6 plivou jaky auto vlastni kolikati jsou majitele a kolik km rocne najedou dekuji

Antiautomat
10. února • 10:54

Az tak jednoducho by som tuto vec neodbavil. Predsa len, pri vybere auta - teda okrem financnej stranky, rozhoduju velkou a casto dominantnou mierou osobne preferencie a vkus. Niekto radsej zvoli nieco nenapadne a prakticke, niekto ma nutkanie byt niecim vynimocny, snahou sa odlisit a hlavne predviest pred okolim. A od toho nie je uz daleko aby to svoje presvedcenie o vlastnej vynimocnosti a dokonalosti zacal uplatnovat na ceste. A hned je pruser a mate co do cinenia s debilom (umelec, akvivista, jutuber, pan dolezity podnikatel alebo powerpoint manazer a podobna haved, mame takeho ukazkoveho kkta u nas, ktory to na mna v praci skusil 2x: prvy a posledy) a tieto pripady patria na oddelenie psychiatrie - alebo rozbit cifernik.
Neda sa to pausalizovat a napasovat na vsetkych, ale ak sa takyto magor 'podari' , potom je vysledny efekt taky ze na image nagelovaneho debilka doplacaju ti normalni. Ktorych je vacsina, chvalabohu.
Na ten debilny zvysok jedine nakladacka na trojmesacnu PN . V pripade recidivy (malo pravdepodobne), opakovat s lekciou o zbere zubov z afaltu, zlomenou rukou. Takato vakcinacia potom zabera ako jednorazovka dozivotne a dalsia recidiva naozaj nehrozi.
A este raz, vdaka tym, ktori sa na ceste spravaju slusne. Nie sme neomylni, nik nie je (na rozdiel od horeuvedenej havede) dokonaly. Tymto kedykolvek a rad pomozem, napriklad ked ich vytiahnem z malin u nas pod chatou. Kedykolvek a rad.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bafunak F1
14. ledna • 1:56

Komplex méněcennosti

stealth01
9. února • 7:11

Naprostý souhlas s každým slovem. Kde to mám podepsat?

R
8. února • 17:51

Můj názor: x6 úplně zbytecne auto 🤓 a model m50d? Doufám, ze mají pro klienty dostatek náhradních aut až jim ten výplod nejmodernější technologie jako obvykle chcipne 😃

Antiautomat
8. února • 20:26

Mne sa napriklad celkom pozdava X5 s25d (jazdil som). Pokial nedate na reci vyrobcu o servisnych intervaloch a date tomu to co to potrebuje, mam za to ze je to prijemne auto a bude sluzit.

R
9. února • 15:22

25d nekomentuji. Pouze m50d a to z vlastní zkušenosti je špatný poruchovy model

Antiautomat
9. února • 21:14

Co sa na tom lunochode vysypalo, teda ak sa smiem spytat....Tipujem spravne? B-]

bzzz
8. února • 16:35

Jen poznamecka... Ve zminovanem testu Cayenne je ve srovnavaci tabulce uvedena mj X6ka. Pokud tady zminujete Cayenne, sluselo by se pridat Porsche i do srovnavaci tabulky (veslo by se, odzkouseno) ;-)

Doporučujeme

Články odjinud