TEST BMW X5 M50d: Tohle je další SUV, které zaujme i řidiče!

urx  |  18. 12. 2018 13:02

Nicmene svemu vzoru - Skode Kadiak - se ani nepriblizuje...

Odpovědět  |   | 
pirate  |  18. 12. 2018 19:25

Takový model Škoda nevyrábí.

Odpovědět  |   | 
...  |  18. 12. 2018 22:05

Jó, když nemá někdo smysl pro humor.......... zkus se podívat do slovníku, co je to "Ironie".

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  19. 12. 2018 01:25

Cpe to do každý diskuze. K popukání to není.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 12. 2018 13:07

Já tedy z nového idrivu až tak nadšený nejsem. Proti zmatenému donedávnému to sice nabralo, především díky konfigurovatelnosti, o něco více logiky, ale z tohoto pohledu je pořád jednoznačně nejlepší MMI Touch. A to ideálně ve verzi, která je v současné Q7. Ta úplně poslední s dotykovým spodním displejem s haptickou odezvou je fajn na efekt, ale ergonomie se zhoršila, aniž by přibyly funkce. Navíc, u Audi funguje skvěle hlasové ovládání skoro všeho, co v autě vůbec ovládat jde, včetně pokynů v češtině. Což se o BMW tvrdit nedá.
Ale jinak klobouk dolů, X5 udělala obrovský skok dopředu. Bohužel i v ceně. Za tytéž peníze je SQ7.....

Odpovědět  |   | 
Jano  |  18. 12. 2018 14:12

A4 Allroad nové. Od 0° C do - 10 °neskutočné vrzganie interieru,búchanie dolného ukotvenia bespečnostných pásov, pravá zadná strana je o 3cm nižšie ako lavá !!!! a to je len začiatok. Po dvoch týždňoch je auto v servise a POSTUPNE NA ŇOM BUDU MENIŤ PRUŽINY .až neprídu na chybu. Zo servisom začnú až 7 januára 09. Nevieme ,ako to skončí. Ide sa objednať ALPINA X3D.

Odpovědět  |   | 
jean  |  18. 12. 2018 16:02

Skús si zvýšit teplotu v interiéri na 20 stupňov, tak to má väčšina užívateľov . Máme toto auto ako služobák a nevŕzga nič ani pri -10°C. Skôr by som poslal negrov s letlampama na toho, čo ladil prevodovku a odozvy motora, v bežnom režime radí laxne a motor sa tvári ako neprebudený. Ja s tým jazdím len v S režime, vtedy je radenie v poriadku, aj motor žije, ale to zas stuhne aj podvozok, čo toto auto moc nepotrebuje.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  18. 12. 2018 17:41

Klídek, žádnou A4 nemá

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  20. 12. 2018 09:47

Běda jak někdo pohaní německou AUTOUNION. Okamžitě lže, protože to auto nemá. Koncernoví Magoři TVL...Moje G30 v podobných mrazech skřípe v kufru neuvěřitelně. Nefungující klika u spolujezdce pod -1°C je už taková skutečnost pro zasmání. Naposled jsem pořídil za takový prachy německý výrobek.

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 12. 2018 06:00

Nikdy mi MMI neopřišlo lepší než iDrive a to v žádnéí z generací. BMW vždy intuitivnější, s logičtějším uspořádáním funkcí, integrovaný touchpad, vystouplá tlačítka hlavních okruhů. Ovládání hlasem má za mě zatím nejdochozenější zatím MBUX. Ale dle prvních testů 3er se BMW minimálně dotáhlo.

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  19. 12. 2018 09:00

Tohle mě vždycky rozesměje. Spolehlivě. Logika idrivu, kde naprosto zmateně spatlali do středového displeje část palubního počítače, noční vidění, telefon, vzájemně se to vypíná (například telefonát vypne noční vidění), logika pohybu v menu idrivu absolutně zmatená, pro stejný krok v různém levelu menu je naprosto odlišný postup, přeskoky v menu atd. Audi v generaci MMI 4G bylo a 4G+ je téměř bez chyby, snad jedině obrácený směr pohybu voliče a občasné duplicity tam a na středovém displeji se daly vyčítat, ale bohatě to vynahradil bezva nápad s kartami v přístrojovém štítu, správně rozmístěné funkce a dokonalá přehlednost. Současná haptika tomu neublížila, pořád se to dá bezvadně ovládat, jen to vyžaduje o fous víc pozornosti, než Touch4G+ a nezaměňovat do s dotykovým displejem. O tom, že Audi virtual cockpit je galaxii napřed před BMW, netřeba mluvit.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 12. 2018 04:58

To dostáváš na školení prodejců nebo tě tím prodejci krmí? MMI s obráceným používáním, zdlouhavým listováním, nesmyslným zadáváním adres atd je na míle vzdáleno...daleko za iDrive

Nevím co je na virtual cockpitu úžasně daleko? Dát si navi do budíků? To mě nikdy neoslnilo.

Zkus si občas konkurenční auta, jsi-li prodejce a nenech se krmit PR omáčkou. Jestli jsi jen Audi kupec, tak chápu, že jsi si už zvykl

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  20. 12. 2018 13:44

Mezi lidi s reánou zkušeností s infotainmenty napříč D3 s tím nechoď, chápali by to maximálně tak, že se snažíš o anekdotu, ale pak pointa nikde a jen budeš za troubu.

Odpovědět  |   | 
mijunio  |  18. 12. 2018 16:41

No ještě aby svítili blbě když si za ně musí zákazník připlatit dalších 50 litrů.

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 12. 2018 17:15

Pokud u M50d všeobecně vychytali spolehlivost, proč ne...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 12. 2018 17:25

Zapracovali na tom.... turbo mají třikrát zálohované. To byv tom byl čert, aby aspoń jedno nefungovalo.

Odpovědět  |   | 
Vofčáček  |  18. 12. 2018 18:15

To by mohlo vysvětlovat, proč se ještě nikdy nepodařilo M50 naměřit na zkušebně výkon, který BMW uvádí, zatím to mělo vždy o pár desítek koníků méně...Asi šlo turbo (spíš dvě) na procházku.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 12. 2018 17:25

Kolko bude stat oprava celku ak sa jedno z tych 4 duchadiel vysype? Su tam 4, cize pravdepodobnost je tu dost vysoka. Mozno sa obratit na ineho vyrobcu samozrejme, ale to lacne a velmi dostupne nebude tiez. Cize auto typu 'vypali sa ziarovka a vrakac'. Urcite je to ej ekon...pardon, ekologicke!

Inak X5 sa mi ovela viac paci ako X6, hoci subjektivne sucasna Q7 je dizajnovo o svetelny rok dopredu. Otazka je, ci ta M verzia naozaj stoji za to ak to porovname s nizsim modelom. Podla mna nie.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 12. 2018 19:45

Dobre, dajme tomu ze sa vyserie hocico ine.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 12. 2018 22:12

Strategická výhoda je taky v tom, že můžou dát každé turbo od jiného dodavatele a to by v tom byl čert, aby aspoň jeden nedodal fungující kousek. Výkon je natolik vysoký, že většina uživatelů vůbec nepozná, že funguje jenom jedno turbo a ostatní jsou v kopru.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  19. 12. 2018 15:42

Jak často ti odchází turba u aut do řekněme 5 let? Doba prvních oktávek nebo dvojkových lagun je 15 let pryč, nám z flotily cca 20 aut s otrubenými benzíny a cca 10 diesely s nájezdy vždy do cca 220tkm turbo neodešlo za posledních 10 let ani jednou.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  20. 12. 2018 16:27

Mně u aut nikdy turbo neodešlo, to s tebou souhlasím, ale turba se opravují a repasují ve velkém, takže se někde a některým značkám kazí. Pokud kolega výše má špatné zkušenosti s bavorským trojturby, tak to asi bude jedna z těch postižených značek.

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  18. 12. 2018 21:58

Tříturbová X5 M50d byl zmetek k pohledání, v servise častěji než jakákoliv jiná motorizace BMW, jestli platí přímá úměra, tak čtyřturbová 50d se může rovnou strčit do servisu jako trvalá úloženka. Kolega se minulé generace zbavil po roce a nějakých 40tkm, protože potřebuje jezdit a nebyl snad měsíc, který by odjezdil bez návštěvy servisu, přičemž tam byly výpadky třeba i 14 dní a neustálé přesedání do náhradních aut. 30d je proti tomu držák.

Odpovědět  |   | 
...  |  18. 12. 2018 22:13

Problém tedy není v počtu turb (umíte někdo pády slov turbo a turba???), ale v konstrukci motoru a ostatních komponentů. Takže je úplně jedno jestli má 3 nebo 4 turba. Předpokládám, že u BMW nejsou hlupáci a z chyb tebou popsaných se v další verzi vyvarovali.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 12. 2018 14:03

Problem je, ze sa snazia usetrit na zakaznikovi ako sa len da. Pokial by ten motor mal 4litre a 6 riadnych hrncov, plus na to obycajne dvojite preplnanie, tak 350kW/900Nm by to dal lavou zadnou. Plus, samozrejme ze by to zralo menej. No, lenze co z toho ked taky motor by sa nedal kombinovat zo vsetkym moznym napriec porfoliom a hlavne, nedajboze museli by sme to nanovo vyvijat, mat dalsie rozne vyrobne takty a co uplne najhorsie, nedali by sa pouzivat zdielane komponenty. Pri dalsej predstave zeby to chcelo k tomu aj drahsiu verziu ZF8HP uz prislusny excel zeleny tak v 'zelenom' nie je.

Takze vezmeme to co uz mame davno vo vyrobe zabehnute (s minimalnymi zmenami), natlacime do toho viac vzduchu, vymenime logo na dekli a nalezite zdvihneme cenovku. A zakaznik mekoce blahom.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 12. 2018 14:26

Predpokladam turbo podle vzoru mesto, tudiz jste pouzil - domnivam se - spravny tvar.

Odpovědět  |   | 
Jirka Sirka  |  19. 12. 2018 15:51

Nesmysl, mám opačné informace. Ty spolupracující turba nemusí mít natáčení rozvodných lopatek jako jednoturbové verze a jsou v podstatě nesmrtelné.

Odpovědět  |   | 
Leoš  |  19. 12. 2018 16:16

A kde čteš, že píši o odcházení turb? Ano, turba dnes odchází zcela výjimečně u všech výrobců a 50d není výjimkou. Ale 50d je velice komplikovaný motor na jedné straně vyhnaný na max. litrový výkon a na druhé straně plnící všechny regulace, takže je plný čidel, ventilů, serv, řídící elektroniky, SW a sere se na něm právě toto el. příslušenství, jedno čidlo, druhé čidlo, obtokový ventil, zadřená el. klapka, řídící SW přehráván asi 5x, prostě nekonečná story závad na elektronice a regulaci motoru. Přidání čtvrtého turba nezvýší pravděpodobnost, že odejde turbo, ale přibude další regulace, další čidla, další potenciál závad na elektronice.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 12. 2018 17:47

no, skratka kolko turbo tolko adidas.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  19. 12. 2018 17:49

Kde su tie *opacne* informacie prosim?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 50 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A