Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

hlinar  |  02. 09. 2011 06:39

... na jednom miste. A posledni veta: "Jisté je pouze to, že jízdně lepší sériově vyráběné SUV na trhu nenajdete." me dorazila. Zapomnel jste, ze existuje AUDI Q7 V12.

Odpovědět  |   | 
jeykey  |  02. 09. 2011 07:11

Q7 V12 TDI nemá na okreskách proti X5 M nárok

Odpovědět  |   | 
Rode  |  02. 09. 2011 07:37

ano, pak tu jsou SUV, ktere autor ani nevidel ala SRT verze US SUV, pak tu mame Porsche apod. tech moznosti je vice, jenze uprimne receno nelze se autorovi divit. Zkusenosti s podobnymi vozy zadne, tudiz pokud sedne do neceho takoveho, je naprosto unesen a hyri pouze superlativy.

A nejde jen o to auto a dynamiku, ale treba i o vnitrni prosotr. Nevim kolik meri, ale pri mych necelych 190 cm najit dost mista za volantem v X5 je problem, ale 3 dospeli podobneho vzrustu si v X5 pohodlne proste neposadi.

Zasadni problem je ale absentujici nahled, srovnani apod. coz by posunulo test jinam. Euforicky clanek o tom, jak to zasekne do sedacky a hura dale.

Jinak k te spotrebe, kdyz sem s tim drandil dva dny, nebyl problem drzet na dlouhych usecich pri rychlem tempu spotrebu na 30 litru a to vyrazne. Pri vylozenem blbnuti umi byt nadrz temer prazdna po 200 km.

Nicmene i tak fajny test :)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  02. 09. 2011 08:04

To auto je už jako marketingový koncept cíleno na jedince, kteří to potřebují "nadstavit". O nic jiného jim nešlo. SUV jenom na oko. Žádné předstírání a pokusy o terénní použitelnost, žádná snaha o větší vnitřní prostor ..... nic. Limitní inklinace k jednosedadlovému monstru. Jenom hrozivě vyhlížející bedna, která má navodit pocit převahy. Jedna z nejodpornějších marketingových fabulací na trhu. Normální jedinci k tomu cítí podvědomý odpor.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  02. 09. 2011 09:06

Takze ten, kdo vidi svet jako ty je normalni a vsichni ostatni ne. Ale tak proc ne, mas na to pravo.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  03. 09. 2011 20:32

Ano, existují i normální věci. A logicky to ostatní normální není. Toto auto není normální. Ale nikdo nikomu neupírá to právo na jiný názor a pohled na věc.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  04. 09. 2011 01:57

Třeba chce někdo sporťák a do nízkého auta se mu už špatně nasedá

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  04. 09. 2011 12:51

Ať si každý koupí co jen chce, já to přece nikomu neberu. Jen jsem vysvětloval jak je to s normálností.

Odpovědět  |   | 
zz  |  09. 09. 2011 09:21

Kdo si che kupit sportak si urcite nekupi SUV.

Stale je to len faceliftnutya dodavka. A na ceste to drzi len elektornika a 4x4. A ten motor a fyzika tej elektronike moc nepomahaju.

Ake ked si chce clovek nieco dokazat a potrebuje zavyst okolia Je to urcite dobra volba. Vdaka motoru ta nebudu obiehat priemerne sportovo ladene sedany. Takze Ego neutrpi A tiez je to "premiova" znacka takze sa nebudu pochechatat ostatni rovnako postihnuty.

Odpovědět  |   | 
anonym  |  07. 09. 2011 08:32

Dobře zformulovaný názor - můj plný souhlas!

Odpovědět  |   | 
zoro  |  05. 09. 2011 11:31

tak s tou výškou sranduješ?
to je totál kravina!!!
a dlhodobý priemer na tom je 20 litov. a to sa nekrotím.
tak píšte to čo počujete ďalej.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  08. 09. 2011 11:52

Ale no tak neplácejte ... X5 této generace mám od nova, měřím 195 cm a místa mám habaděj ... Za mnou je místa spousta a kufr je zcela vyhovující .. ideální auto, do kterého naložím všechno co je třeba, neztratí se ani na dálnici ani na polní cestě, či v zimě na horách.

Už se těším na nový model.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  08. 09. 2011 14:35

Ahoj, a mohu se zepat, za volant jakého SUV se bez problémů vejdeš? Uvažuji o koupi nového auta a mam 200 cm. Díky

Odpovědět  |   | 
tomas  |  13. 03. 2013 13:49

ja mam tiez skoro 200cm a do x5 sa v pohode zmestim, dokonca ked si nastavim sedacku v predu ako tak si sadnem aj dozadu.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  02. 09. 2011 10:24

Ono je to o ceně. X5 M je nejlepší SUV za 2,7 mega, za 1,5 MEGA je nejlepší Jeep GrandCherokee SRT8 6,4 V8 - zrychlení z nuly na sto za 4,6 s :o)

Za 3 mega je zas nejlepší Caynne turbo....

Problém je, že Jeep dosahuje 70-80% výkonosti, co až jdou tak dražší konkurence....

Odpovědět  |   | 
MAR  |  08. 09. 2011 19:34
Marty  |  09. 09. 2011 10:37

Však to má slova jen potvrzuje - Cayeene Trubo 0-100 za 4,3 s a Jeep za 4,6 s. Cayenne stojí 3 mega Jeep půlku.
To je rozdíl co

Čtvrt míle dá Kája za 12,8 s a Jeep za 13,3.

A Jeep má pouze o 30 HP méně.

Prostě za svojí cenu dosahuje parametry skoro na prémii, ale stojí půlku.
Navíc výhodou že to není turbo ale klasická atmosféra.

Odpovědět  |   | 
cert  |  06. 09. 2011 18:54

To Audi vyraba nejaku sportovu verziu Q7? Nieco ako RSQ7 alebo aspon SQ7? NIE cize Audi BMW X5M nevie konkurovat.

Odpovědět  |   | 
xj  |  02. 09. 2011 07:48

je vidět, že autor si auto zamiloval a pocity z jízdy jsou popsané výborně! moc díky! a smysl a cílovou skupinu zemí pro prodej tohoto auta Vám odhalím - tady v Moskvě jich jezdí několik.... V Rusku preferují SUV a pokud se svým SUV někdo může předehnat nějaké Subaru, tak proč ne.... Sice jsou tu skoro pořád zácpy, ale v noci se na moskevských ulicích dobře závodí... a cena benzínu tu opravdu nikoho z možných majitelů X5M netrápí

Odpovědět  |   | 
doombukurest  |  02. 09. 2011 10:38

znie to hnusne ze prehnat subaru:(
ale ano musim priznat ze naposledy ked som isiel tak som mal este neupravene subaru teda 300ps a za mnnou sa objavila x6 cesta brasov-poiana brasov ked niekto pozna:)) v zakrute som mu usiel ale nie o vela a na rovinke som nemal sancu.....to auto ma tak neskutocny vyjazd s zakrut ze to co ja ziskam v najazde tak to mi on 3x vrati pri zrychleni pri vychadzani...je to smutne ale je to tak:(

Odpovědět  |   | 
radelo  |  08. 09. 2011 19:59

ty ses trosku mimo ne? Za prve mel si ubohych 300 koni proti CCA 550 u X5M a pak si zavodil s X6, coz X5M nesaha ani po paty. Blbe

Odpovědět  |   | 
To je fuk  |  02. 09. 2011 14:53

No, v Rusku je možná netrápí cena benzínu, ale v Německu je zcela jistě trápí katastrofálně malý dojezd, kdy člověk musí doslova tankovat na každé benzínce na dálnici

Odpovědět  |   | 
Mitch  |  02. 09. 2011 19:34

I zakladni turbo s 500k bude lepsi nez toto.

Odpovědět  |   | 
asterix  |  03. 09. 2011 12:28

a na to jsi přišel jak?

Odpovědět  |   | 
obseerver  |  06. 09. 2011 21:35

Možno kvôli tomu, že je o 215 kg (skoro 10 percent) ľahšie pri maličko väčšom krouťáku (700nm vs 680nm). Tie kone (500 vs 555 u Mka) sa prejavia až v top rýchlostiach.

Odpovědět  |   | 
tony  |  02. 09. 2011 22:49

Za neustaleho porusovani predpisu ...

Odpovědět  |   | 
a  |  03. 09. 2011 11:35

velke auta si kupuju ludia ktori maju dost pudu sebazachovy a zaroven inteligencie aby vedeli ze velke auta su vyrazne bezpecnejsie. lepsi vyhlad tiez nieje na zahodenie, plus par dalsich podla mna dost menej podstatnych vyhod. x5m si kupuje clovek ktory chce este bezpecnejsie auto a zaroven rychle a exkluzivne. skutocne nechapem co je na tom tak takze pochopit pre vsetkych redaktorov autorevue od jeho vzniku

Odpovědět  |   | 
Posraldescu  |  03. 09. 2011 22:25

Už ty reklamní letáky raději nečti

Odpovědět  |   | 
a  |  04. 09. 2011 08:47

ozyvaj sa az raz absolvujes fyziku zakladnej skoly, ok? :)

Odpovědět  |   | 
zz  |  09. 09. 2011 09:32

Tak si ju zopakny aj ty A skus si najst veci ohladne taziska.

Odpovědět  |   | 
zz  |  09. 09. 2011 09:31

Velke neznamena bezpecnejsie.

Su situacie kedy je to nevyhoda. Uz len fakt ze mas vysoko tazisko ta pri istich narazoch znevyhodnuju. Takze sa moze stat ze 10% skod bude z narazu od Fabky a zbytok z toho ze ta tak dobre trafil ze si sa skotulal cez zvodidla do potoka (cca dva roky sa v Bratislave stala havarka Fabvia v.s. Hummer-2 A "vyhrala" fabka Ta nebola na boku a opreta o lampu.)

p.s. Navyse hviezdickove testy nepocitaju z motorkarmy a inimy zabavkamy na ceste. Kde ti deformacne zony nepomozu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 09. 2011 18:59

vonkajsi dizajn je vec nazoru /aj ked mne toto pripada ako totalny gyc, je to akesi cele prehnane, ukricane, skratka skor dobre do cirkusu/, ale pani, nech sa na mna nik nehneva, podareny interrier vyzera naozaj inak, je to plne chaotickych zlomov, tam, kde sa caka linia je hrana a opacne, proste chaos, S TYM INTERIEROM UZ NIECO KONECNE SPRAVTE.

Odpovědět  |   | 
netko  |  04. 09. 2011 22:02

Normalne vklude staci 30D v M- pakete plus neake doplnky a si vyrehotany, spotreba pri normalnej jazde 8,5l v pohode pri dynamicke musis inak tocit motor aby si isiel na 12l na priemerku. Ked sa pohras s plynovym pedalom vie to dobre tlacit do sedacky a este preradis na sport a ides manual a uz sa tesis. Tos jedina chybicka krasy - nie je to hracka za par drobnych.

Odpovědět  |   | 
JJ  |  07. 09. 2011 19:31

zaprvé ja mam 192 cm jezdím X5 a opravdu stím nemam žadnéj problem a za druhé je pravda že to auto není terenní suv ale špička na české silnice plus na hory to bohatě stačí a nic proti ale když vozíte lidi tak je to bezva.... a a stejnak je to jedno pač tu srovnavate kupéčka s SUV kolikrát a tisíc hlav tisíc názoru :)

Odpovědět  |   | 
Milan  |  08. 09. 2011 12:10

X5 je skvělé auto. Když jsem do něj poprvé sednul na prezentaci, cítíl jsem se divně - jako v tanku . Mé předchozí zkušenosti s velkýma SUV byly navíc opravdu tristní (XC 90, předchozí generace X5 atd.) - ale po dlouhém přemýšlení jsem si nechal poradit (standardní světlý výška u BMW 5 kombi mi už bohužel nestačila - a přece to byl vůz hlavně na dálnici/klasické silnice).

Po pár tisících ujetých km jsem si uvědomil, že jsem našel pro mne naprosto ideální auto. Dá se s ním bez problémů jezdit na dlouhé cesty po dálnicích/okreskách , kde se rozhodně neztratí, zvládá bez problému výlety do hor a cesty po polních cestách a i když je to kus auta, ani centra měst nejsou problém. Sníh ani nečas Vás rozhodně nezaskočí. Do středního/těžkého terénu jsou pochopitelně naprosto jiná auta - ale ta jsou pro mne zbytečná (a často mají tristní chování na běžné silnici).

I když jsem vyšší postavy (195cm) mám všude spousta místa, a stejně tak i moji spolujezdci - naopak si myslím, že X5 je jedno z nejvíce prostorných SUV této kategorie (Srovnání s Q7 je v tomto ohledu pro Audi tristní). Xdrive funguje na jedničku, 6xautomat je prima (a nový 8x rychlostní, který se v autech již prodává je prostě úžasný).

Ano, auto má i svoje mouchy - zadní dveře by bylo dobré otevřít do většího úhlu, když je otevřena spodní část kufru tak menší člověk hůře dosáhne na konec kufru, je trochu ztížený nástup do vozu (vyšší posaz) - ale to je jen zvyk.

Celkově mám jen ty nejlepší zkušenosti. Po mnoha sedanech / kombi (i BMW) mám auto, které mi opravdu vyhovuje. Čekám na nový model - doufám, že bude vše ještě o chloupek lepší.


P.S. s naftou 3.0D mám spotřebu (za posledních 27.000 km) 10,8.


Odpovědět  |   | 
Dav  |  03. 11. 2011 19:51

Mám černou x6 m , je to auto pro radost, neuvěřitelně sedi ,na plyn reaguje okamžitě, neni to na honění hloupé frajeřiny, nýbrž pro radost z jízdy. V Něměcku,na prázdné dálnici jsem ji protáhl 320km/h ujedete takřka každému, spotřeba kolem 18l což neni tak hrozné když 2 až 2,5l benziny si berou 10-12l a je to uplně o nečem jiném, Program M-drive děla s běžné x6 doslova dravce a s-ková převodovka řadí v7,5tisicích, stovka je za 4,7s to je na dva a pul tuny váhy strašný výkon, nechá se jet 130km/h na dvojku a poslouchat zvuk podobný lambu,ale také v klidu na šestku za doprovodu hluboce brumlavých zvuků, skvělá čtyřkolka, jen ten servis je naročnější,ale to už k takovému autu prostě patří.je špatné říkat ,že moc žere ,že octavia jezdi za 5l a stačí, to je hloupost ,až budu chtít auto co žere 5 koupím si jí. všichni co se mnou nesouhlasíte, pučte si ji a dejte tomu sto dvěstě km a absolustně změníte názor,poznáte co to je opravdová zábava za volantem a že chlapy si za svou práci nebo dřinu zaslouži odměnu,třeba v této podobě

Odpovědět  |   | 
deivukas  |  03. 03. 2012 16:01

sice na to auto asi nikdy nebudu mit ale souhlasim s tebou...taky nerozumim jak lide muže porovnavat ty spotřeby s neporovnatelnima autama

Odpovědět  |   | 
nojno  |  22. 12. 2011 08:44

x5 M je nejdokonalejší auto jaký kdy postavily

Odpovědět  |   | 
Richard Studenovský  |  29. 04. 2012 23:16

Jezdí stejně jako X3 a X5? Tak to je hodně úsměvné hodnocení.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan