TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

Aladin  |  17. 02. 2019 08:42

O autech by se nemělo říkat, že jsou ošklivá a nepochybuji, že x4 je skvělá kára, která udělá majitelům velkou radost. Nicméně, když jsem vůz spatřil na živo, musím říci, že tak hnusnou čínskou záď snad nikdy žádný vůz neměl.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  17. 02. 2019 08:54

Souhlas, co jsou všechny vlastnosti platné, když je X4 hnusná jak noc.

Odpovědět  |   | 
JK  |  17. 02. 2019 10:54

Přesně, vždycky když potkám X6, nebo X4, tak si říkám, jak je možný, že takhle odporná auta přišla z Německa?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 02. 2019 13:02

To všechno je slabý odvar proti nové X4.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  17. 02. 2019 16:42

Jak se mi např. Duster nelíbí, tak tohle bych asi dal až za něj. Snad to časem Kabaň trochu zachrání.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  17. 02. 2019 09:07

Renaultu se každý směje, že má ve znaku dámské přirození. Ale BMW ho teď dokonale trumfnul. Tam je teď na přední masce rovnou celá prdel.......

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  17. 02. 2019 09:14

myšák má ve znaku hned 3 přirození

Odpovědět  |   | 
setr  |  17. 02. 2019 13:51

No teda bohužel, ani tohle BMW se mi nelíbí. U auta za 2 mega bych to považoval za celkem zásadní, aby bylo krásný. Nepochybuju ale, že tenhle dyzajn svoje věrný zákazníky má. Naštěstí se s nimi nemusím potkávat... Nevkus by měl bejt trestnej.

Odpovědět  |   | 
JK  |  17. 02. 2019 18:58

Trestnej ne. To už je příliš velký extrém. Ale korigovanej - měly by se na nevkus udělat emisní normy. V některých krásných historických centrech by podobné kreatury neměly mít možnost parkovat a dehonestovat tak svým vzezřením okolí. Tedy jezdi si v čem chceš, vlastni si co chceš, ale tak jako by byla zvrácenost obložit katedrálu polystyrenem, tak by mělo být považováno za zvrácené výskyt těchto příšer v určitých oblastech. Stejně jako se brojí proti grafickému odpadu zdobícímu většinu českých měst a městeček, tak i auta utvářejí vizuální obraz prostoru.

Odpovědět  |   | 
king014  |  17. 02. 2019 15:45

bohužel tohle auto vzhledově evokuje vykrmené prasátko s kolečkama,, proti tomuhle je X6 doslova kráska

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 02. 2019 00:51

Jako skaredy jsou obe, ale z nejakeho duvodu design X6 chapu, asi ze je tak velka, tak to asi nejak akceptuju. X4 je osklive kacatko. Ani ryba, ani rak.

Proc se tomu vlastne rika crossover?

Vzdyt X3 je naprosto stejna technika a je to SUV jak vysity a nikdo tomu crossover nerika, nebo se pletu? Jen tomu vic sklonili zadni okno a dali tvrdsi podvozek
(teda u BMW je to SAV ja vim, ikdyz vsichni ostatni tomu rikaji SUV)

Ne ze by to melo nejaky dopad na ten design...

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 02. 2019 16:31

Tak nevim, Miro, jelikoz si Vas pamatuji jeste z carauta/autocaru nechce se mi verit to bodove hodnoceni 9/10...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 02. 2019 19:24

Slušný turista:AutoRevue.cz Autoforum.cz Autoweb.czauto.cz

Odpovědět  |   | 
Miro M.  |  17. 02. 2019 23:28

Berete těch devět čistě za techniku a chování na silnici.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  17. 02. 2019 17:00

no to je hnusnej mastodont

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  17. 02. 2019 20:39

Autor porad mluvi o stiraci. Ja jsem myslel, ze se pouziva jen sterac. Ale asi nejsem dost cool. Jinak strejda to auto ma a je s nim hodne spokojeny. Predtim mel Q5 s naftovym sestivalcem. Moc jsem tomu kvuli sklonu strechy neveril, ale i vysoky dospely cestuje vzadu opravdu pohodlne.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  17. 02. 2019 21:07

Suhlasim a myslim, ze vacsina diskutujucich, ktori tu kritizuju toto auto by si cikla do treniek ak by ho mali moznost vyskusat povedzme na 24 hodin. Ja netvrdim ze je krasne, ale jazdne vlastnosti, motor, prevodovka, podvozok, riadenie to je nieco, pre co sa tento model kupuje. Mne by stacil.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  17. 02. 2019 22:20

No jenže ona se X4 se moc nekupuje a prodeje vloni o více než 20% klesly, naopak prodeje X3 jsou daleko lepší a rostou a přitom je to auto se zcela shodnou technikou, takže je jasné, že design X4 odpuzuje.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 02. 2019 04:19

Není to tím, že se střídaly generace a X4 měla pomalejší náběh výroby?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 02. 2019 17:35

Neměl by jsi podceňovat zdejší diskutující. Ostatně neni problem se v tom svézt. Jízdní vlastnosti X4 jsou pro mě normální, nic jsem do trenek nevypustil. :)Není třeba z BMW dělat něco, co není. I M2 působí lehce nevyvazene v porovnání s Porsche.

Odpovědět  |   | 
tom  |  18. 02. 2019 07:06

Je otázka, co znamená dospěly člověk. Mam 193 cm a nesedl jsem si na zadní sedačky ani v x6 ani v x4. Ale každý si asi chvali svoje. Stejne jako majitele O1 tvrdí, ze s místem na zadních sedadlech se da zit, tak majitele bavoraku tvrdí, jak je to prostorné.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  18. 02. 2019 22:25

Ale 193 je vysoky nadprumer, s takovou postavou si pohodlne nesednes v mnoha autech. Psal jsem to hlavne proto, ze zatimco X6 je za prostor na hlavu na zadnich sedadlech kritizovana, X4 z nejakeho duvodu je v tomto ohledu vychytanejsi. A jinak stryc je naprosty opak tveho tvrzeni, ten nadava na kazde auto co mel krome Mondea pred petadvaceti lety a soucasne X4. Kdysi mimochodem presedlal z petkoveho BMW hlavne kvuli stisnenemu interieru.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  20. 02. 2019 18:37

Hnus na osemnastu. Inak Elanius, na Tvojej pozvanke sa uz pracuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A