TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

Aladin  |  17. 02. 2019 08:42

O autech by se nemělo říkat, že jsou ošklivá a nepochybuji, že x4 je skvělá kára, která udělá majitelům velkou radost. Nicméně, když jsem vůz spatřil na živo, musím říci, že tak hnusnou čínskou záď snad nikdy žádný vůz neměl.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  17. 02. 2019 08:54

Souhlas, co jsou všechny vlastnosti platné, když je X4 hnusná jak noc.

Odpovědět  |   | 
JK  |  17. 02. 2019 10:54

Přesně, vždycky když potkám X6, nebo X4, tak si říkám, jak je možný, že takhle odporná auta přišla z Německa?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  17. 02. 2019 13:02

To všechno je slabý odvar proti nové X4.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  17. 02. 2019 16:42

Jak se mi např. Duster nelíbí, tak tohle bych asi dal až za něj. Snad to časem Kabaň trochu zachrání.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  17. 02. 2019 09:07

Renaultu se každý směje, že má ve znaku dámské přirození. Ale BMW ho teď dokonale trumfnul. Tam je teď na přední masce rovnou celá prdel.......

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  17. 02. 2019 09:14

myšák má ve znaku hned 3 přirození

Odpovědět  |   | 
setr  |  17. 02. 2019 13:51

No teda bohužel, ani tohle BMW se mi nelíbí. U auta za 2 mega bych to považoval za celkem zásadní, aby bylo krásný. Nepochybuju ale, že tenhle dyzajn svoje věrný zákazníky má. Naštěstí se s nimi nemusím potkávat... Nevkus by měl bejt trestnej.

Odpovědět  |   | 
JK  |  17. 02. 2019 18:58

Trestnej ne. To už je příliš velký extrém. Ale korigovanej - měly by se na nevkus udělat emisní normy. V některých krásných historických centrech by podobné kreatury neměly mít možnost parkovat a dehonestovat tak svým vzezřením okolí. Tedy jezdi si v čem chceš, vlastni si co chceš, ale tak jako by byla zvrácenost obložit katedrálu polystyrenem, tak by mělo být považováno za zvrácené výskyt těchto příšer v určitých oblastech. Stejně jako se brojí proti grafickému odpadu zdobícímu většinu českých měst a městeček, tak i auta utvářejí vizuální obraz prostoru.

Odpovědět  |   | 
king014  |  17. 02. 2019 15:45

bohužel tohle auto vzhledově evokuje vykrmené prasátko s kolečkama,, proti tomuhle je X6 doslova kráska

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 02. 2019 00:51

Jako skaredy jsou obe, ale z nejakeho duvodu design X6 chapu, asi ze je tak velka, tak to asi nejak akceptuju. X4 je osklive kacatko. Ani ryba, ani rak.

Proc se tomu vlastne rika crossover?

Vzdyt X3 je naprosto stejna technika a je to SUV jak vysity a nikdo tomu crossover nerika, nebo se pletu? Jen tomu vic sklonili zadni okno a dali tvrdsi podvozek
(teda u BMW je to SAV ja vim, ikdyz vsichni ostatni tomu rikaji SUV)

Ne ze by to melo nejaky dopad na ten design...

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 02. 2019 16:31

Tak nevim, Miro, jelikoz si Vas pamatuji jeste z carauta/autocaru nechce se mi verit to bodove hodnoceni 9/10...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 02. 2019 19:24

Slušný turista:AutoRevue.cz Autoforum.cz Autoweb.czauto.cz

Odpovědět  |   | 
Miro M.  |  17. 02. 2019 23:28

Berete těch devět čistě za techniku a chování na silnici.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  17. 02. 2019 17:00

no to je hnusnej mastodont

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  17. 02. 2019 20:39

Autor porad mluvi o stiraci. Ja jsem myslel, ze se pouziva jen sterac. Ale asi nejsem dost cool. Jinak strejda to auto ma a je s nim hodne spokojeny. Predtim mel Q5 s naftovym sestivalcem. Moc jsem tomu kvuli sklonu strechy neveril, ale i vysoky dospely cestuje vzadu opravdu pohodlne.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  17. 02. 2019 21:07

Suhlasim a myslim, ze vacsina diskutujucich, ktori tu kritizuju toto auto by si cikla do treniek ak by ho mali moznost vyskusat povedzme na 24 hodin. Ja netvrdim ze je krasne, ale jazdne vlastnosti, motor, prevodovka, podvozok, riadenie to je nieco, pre co sa tento model kupuje. Mne by stacil.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  17. 02. 2019 22:20

No jenže ona se X4 se moc nekupuje a prodeje vloni o více než 20% klesly, naopak prodeje X3 jsou daleko lepší a rostou a přitom je to auto se zcela shodnou technikou, takže je jasné, že design X4 odpuzuje.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 02. 2019 04:19

Není to tím, že se střídaly generace a X4 měla pomalejší náběh výroby?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 02. 2019 17:35

Neměl by jsi podceňovat zdejší diskutující. Ostatně neni problem se v tom svézt. Jízdní vlastnosti X4 jsou pro mě normální, nic jsem do trenek nevypustil. :)Není třeba z BMW dělat něco, co není. I M2 působí lehce nevyvazene v porovnání s Porsche.

Odpovědět  |   | 
tom  |  18. 02. 2019 07:06

Je otázka, co znamená dospěly člověk. Mam 193 cm a nesedl jsem si na zadní sedačky ani v x6 ani v x4. Ale každý si asi chvali svoje. Stejne jako majitele O1 tvrdí, ze s místem na zadních sedadlech se da zit, tak majitele bavoraku tvrdí, jak je to prostorné.

Odpovědět  |   | 
Anonym  |  18. 02. 2019 22:25

Ale 193 je vysoky nadprumer, s takovou postavou si pohodlne nesednes v mnoha autech. Psal jsem to hlavne proto, ze zatimco X6 je za prostor na hlavu na zadnich sedadlech kritizovana, X4 z nejakeho duvodu je v tomto ohledu vychytanejsi. A jinak stryc je naprosty opak tveho tvrzeni, ten nadava na kazde auto co mel krome Mondea pred petadvaceti lety a soucasne X4. Kdysi mimochodem presedlal z petkoveho BMW hlavne kvuli stisnenemu interieru.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  20. 02. 2019 18:37

Hnus na osemnastu. Inak Elanius, na Tvojej pozvanke sa uz pracuje.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 24 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A