Při pohledu na takto "vyzdobené" auto je vám hned jasné, že nepůjde jenom o sportovní paket | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Při pohledu na takto "vyzdobené" auto je vám hned jasné, že nepůjde jenom o sportovní paket | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Žádný zadní difuzor! Tady hraje prim dvojice koncovek výfuku | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Žádný zadní difuzor! Tady hraje prim dvojice koncovek výfuku | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Chrom nahradil matný šedý odstín. Ani toho ale není příliš | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Chrom nahradil matný šedý odstín. Ani toho ale není příliš | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Volič automatické osmistupňové převodovky je už nestárnoucí klasika. Skvěle se ovládá a v manuálním režimu má správnou logiku řazení | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Volič automatické osmistupňové převodovky je už nestárnoucí klasika. Skvěle se ovládá a v manuálním režimu má správnou logiku řazení | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Interér mezigeneračně prošel revolucí. Ergonomicky je bez problémů, materiály jsou špičkové a můžete si pořídit i sadu příjemných vůní | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Interér mezigeneračně prošel revolucí. Ergonomicky je bez problémů, materiály jsou špičkové a můžete si pořídit i sadu příjemných vůní | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Kufr má základní objem 550 litrů, 1600 litrů dostanete po sklopení opěradel | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Kufr má základní objem 550 litrů, 1600 litrů dostanete po sklopení opěradel | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Volič automatické osmistupňové převodovky je už nestárnoucí klasika. Skvěle se ovládá a v manuálním režimu má správnou logiku řazení | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Volič automatické osmistupňové převodovky je už nestárnoucí klasika. Skvěle se ovládá a v manuálním režimu má správnou logiku řazení | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Novinkou je digitální přístrojový štít, který známe už z dalších modelů BMW. Mění zobrazení podle zvoleného režimu a je skvěle čitelný | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Novinkou je digitální přístrojový štít, který známe už z dalších modelů BMW. Mění zobrazení podle zvoleného režimu a je skvěle čitelný | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Z motoru toho moc vidět není, dává o sobě ale naštěstí velmi hlasitě vědět | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Z motoru toho moc vidět není, dává o sobě ale naštěstí velmi hlasitě vědět | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Při pohledu na takto "vyzdobené" auto je vám hned jasné, že nepůjde jenom o sportovní paket | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Při pohledu na takto "vyzdobené" auto je vám hned jasné, že nepůjde jenom o sportovní paket | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Jednadvacetipalcová kola M Double-spoke 718M Bicolour Cerium Grey stojí 37.674 Kč | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Jednadvacetipalcová kola M Double-spoke 718M Bicolour Cerium Grey stojí 37.674 Kč | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Brzdy nepůsobí přehnaně obrovsky, hezky se však dávkují a jsou slušně dimenzované | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Brzdy nepůsobí přehnaně obrovsky, hezky se však dávkují a jsou slušně dimenzované | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Modré třmeny brzd jsou pro vozy M Performance charakteristické | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Modré třmeny brzd jsou pro vozy M Performance charakteristické | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Přední ledninky jsou zase o kus větší | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Přední ledninky jsou zase o kus větší | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Chrom nahradil matný šedý odstín. Ani toho ale není příliš | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Chrom nahradil matný šedý odstín. Ani toho ale není příliš | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

BMW postupně mění světelný podpis. Dělá to ale tak šikovně, že i nové vozy z dálky bezpečně rozeznáte | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

BMW postupně mění světelný podpis. Dělá to ale tak šikovně, že i nové vozy z dálky bezpečně rozeznáte | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Tímto otvorem proudí horký vzduch od brzd | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Tímto otvorem proudí horký vzduch od brzd | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Koncovky výfuku nejsou pouze naoko, nicméně i tak se nyní díváte na okresné prvky, které jsou nasazeny na klasických rourách | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Koncovky výfuku nejsou pouze naoko, nicméně i tak se nyní díváte na okresné prvky, které jsou nasazeny na klasických rourách | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Audio harman/kardon nemá chybu! Stejně jsem ale nejraději poslouchal motor a střelbu od koncovek výfuků. Foto: Ondřej Kroutil

Audio harman/kardon nemá chybu! Stejně jsem ale nejraději poslouchal motor a střelbu od koncovek výfuků. | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Přístrojový štít je skvěle čitelný za každých světelných podmínek.  Foto: Ondřej Kroutil

Přístrojový štít je skvěle čitelný za každých světelných podmínek. | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Panoramatický parkovací systém je dobrá věc, když máte kamery čisté, což je v zimním období spíše vzácnost | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Panoramatický parkovací systém je dobrá věc, když máte kamery čisté, což je v zimním období spíše vzácnost | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Krajní zadní opěradla jsou polohovatelná, ploché sedáky však příliš komfortu na cestách nedopřejí | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Krajní zadní opěradla jsou polohovatelná, ploché sedáky však příliš komfortu na cestách nedopřejí | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Zato vpředu je to úplně jiná káva! Sedadla mají perfektní tvar, jsou bohatě dimenzovaná a u řidiče lze dokonce nastavovat sevření bočnic | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Zato vpředu je to úplně jiná káva! Sedadla mají perfektní tvar, jsou bohatě dimenzovaná a u řidiče lze dokonce nastavovat sevření bočnic | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Bavoráky bývají klasicky trochu tužší, ani se sportovním podvozkem a 21palcovými koly však není jízda nepohodlná | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Bavoráky bývají klasicky trochu tužší, ani se sportovním podvozkem a 21palcovými koly však není jízda nepohodlná | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Problém mohou představovat pouze mikronerovnosti, respektive pneumatiky run flat, které je neumějí odfiltrovat | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

Problém mohou představovat pouze mikronerovnosti, respektive pneumatiky run flat, které je neumějí odfiltrovat | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil

| BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil

Žádný zadní difuzor! Tady hraje prim dvojice koncovek výfuku | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil
Chrom nahradil matný šedý odstín. Ani toho ale není příliš | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil
Volič automatické osmistupňové převodovky je už nestárnoucí klasika. Skvěle se ovládá a v manuálním režimu má správnou logiku řazení | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil
Interér mezigeneračně prošel revolucí. Ergonomicky je bez problémů, materiály jsou špičkové a můžete si pořídit i sadu příjemných vůní | BMW X3 M40i Foto: Ondřej Kroutil
65
Fotogalerie

TEST BMW X3 M40i: Řadové šílenství!

Kapitoly článku:


6I6A8250.JPG6I6A8253.JPG6I6A8255.JPG
6I6A8257.JPG6I6A8258.JPG6I6A8259.JPG
6I6A8262.JPG6I6A8265.JPG6I6A8269.JPG
6I6A8272.JPG6I6A8275.JPG6I6A8278.JPG
6I6A8280.JPG6I6A8282.JPG6I6A8284.JPG
6I6A8288.JPG6I6A8291.JPG6I6A8292.JPG
6I6A8294.JPG6I6A8299.JPG6I6A8301.JPG
6I6A8303.JPG6I6A8306.JPG6I6A8309.JPG
6I6A8312.JPG6I6A8314.JPG6I6A8317.JPG
6I6A8321.JPG6I6A8323.JPG6I6A8324.JPG
6I6A8325.JPG6I6A8326.JPG
6I6A8327.JPG6I6A8331.JPG6I6A8332.JPG
6I6A8334.JPG6I6A8338.JPG6I6A8340.JPG
6I6A8343.JPG6I6A8359.JPG6I6A8368.JPG
6I6A8370.JPG6I6A8378.JPG6I6A8383.JPG
6I6A8386.JPG6I6A8390.JPG6I6A8393.JPG
6I6A8405.JPG6I6A8412.JPG6I6A8417.JPG
6I6A8426.JPG6I6A8438.JPG6I6A8441.JPG
6I6A8450.JPG6I6A8453.JPG6I6A8457.JPG
 

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud