Při pohledu na takto "vyzdobené" auto je vám hned jasné, že nepůjde jenom o sportovní paket | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Žádný zadní difuzor! Tady hraje prim dvojice koncovek výfuku | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Chrom nahradil matný šedý odstín. Ani toho ale není příliš | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Volič automatické osmistupňové převodovky je už nestárnoucí klasika. Skvěle se ovládá a v manuálním režimu má správnou logiku řazení | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Interér mezigeneračně prošel revolucí. Ergonomicky je bez problémů, materiály jsou špičkové a můžete si pořídit i sadu příjemných vůní | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Kufr má základní objem 550 litrů, 1600 litrů dostanete po sklopení opěradel | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Volič automatické osmistupňové převodovky je už nestárnoucí klasika. Skvěle se ovládá a v manuálním režimu má správnou logiku řazení | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Novinkou je digitální přístrojový štít, který známe už z dalších modelů BMW. Mění zobrazení podle zvoleného režimu a je skvěle čitelný | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Z motoru toho moc vidět není, dává o sobě ale naštěstí velmi hlasitě vědět | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Při pohledu na takto "vyzdobené" auto je vám hned jasné, že nepůjde jenom o sportovní paket | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Jednadvacetipalcová kola M Double-spoke 718M Bicolour Cerium Grey stojí 37.674 Kč | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Brzdy nepůsobí přehnaně obrovsky, hezky se však dávkují a jsou slušně dimenzované | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Modré třmeny brzd jsou pro vozy M Performance charakteristické | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Přední ledninky jsou zase o kus větší | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Chrom nahradil matný šedý odstín. Ani toho ale není příliš | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil BMW postupně mění světelný podpis. Dělá to ale tak šikovně, že i nové vozy z dálky bezpečně rozeznáte | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Tímto otvorem proudí horký vzduch od brzd | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Koncovky výfuku nejsou pouze naoko, nicméně i tak se nyní díváte na okresné prvky, které jsou nasazeny na klasických rourách | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Audio harman/kardon nemá chybu! Stejně jsem ale nejraději poslouchal motor a střelbu od koncovek výfuků. | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Přístrojový štít je skvěle čitelný za každých světelných podmínek. | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Panoramatický parkovací systém je dobrá věc, když máte kamery čisté, což je v zimním období spíše vzácnost | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Krajní zadní opěradla jsou polohovatelná, ploché sedáky však příliš komfortu na cestách nedopřejí | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Zato vpředu je to úplně jiná káva! Sedadla mají perfektní tvar, jsou bohatě dimenzovaná a u řidiče lze dokonce nastavovat sevření bočnic | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Bavoráky bývají klasicky trochu tužší, ani se sportovním podvozkem a 21palcovými koly však není jízda nepohodlná | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil Problém mohou představovat pouze mikronerovnosti, respektive pneumatiky run flat, které je neumějí odfiltrovat | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil | BMW X3 M40i | Foto: Ondřej Kroutil 65 Fotogalerie TEST BMW X3 M40i: Řadové šílenství! Jan Mička 4. ledna 2018 • 13:57 Kapitoly článku: Úvod, dojem, interiér Motor, jízda, závěr Kompletní fotogalerie Předchozí Na začátek BMW BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars. BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GT • BMW Řada 7 • BMW X1 • BMW X2 • BMW X3 • BMW X4 • BMW X5 • BMW X6 • BMW X7 • BMW Z4 Vstoupit do diskuze (23) AutoRevue.cz TestyBMWAudiVolvoSUVRolls-RoyceVidlicový šestiválecKvalitní povrchHezké autoConnectedDrive ServicesProvozní nákladyVýfukTestovaný vůzDiodový světlometDlouhá dobaPravý pruhHnací sílaBěžná verzeMezigenerační obměnaNejsilnější variantaJeremy ClarksonNejvětší výkonTestovaný motorAlfa Romeo StelvioZdvihový objemAuta SUV na Heureka.cz