TEST BMW X3 M40i: Řadové šílenství!

23 komentářů

Ne321
7. ledna • 19:39

Benzinove SUV a jeste takhle silne je do Evropy nesmysl. Na jezdeni pomalu neni potreba takhle silny motor a kdyz na to slapnete tak turbomotor s vysokou kasli udela spotrebu k patnacti litrum bez vetsiho usili a nahaneni se. Takze pak jezdite pri delsich presunech od pumpy k pumpe protoze realny prakticky dojezd je pak nekde mezi 300 - 350 km. Silny diesel ma nejenom nizsi i papirovou spotrebu, ale hlavne s kazdym dalsim kilometrem rychlosti se nuzky spotreby vice a vice rozeviraji ve prospech dieselu.
Tohle je tak do Ameriky aby mel clovek pocit, ze ma silne auto, kdyz jede po dalnici ustalenou rychlosti 75 mil v hodine a i tam uz je ta spotreba celkem nic moc i kdyz jeste snesitelna.

amg43
7. ledna • 19:09

v porovnávací tabulce je mylně uvedeno GLA mělo to být GLC!

JohnST
4. ledna • 23:11

Autor sa nechal evidentne uniest. Ten motor az taky zazrak nie je. Staci to auto nalozit piatimi ludmi a batozinou a jeho pruznost bude na urovni dvojlitroveho Passata. K spotrebe sa nebudem ani vyjadrovat. 15L/100km je na tom aute bezny udaj. B-]

Jan Mička
6. ledna • 10:03 • šéfredaktor AutoRevue.cz

Dobrý den,a zkoušel jste toho dvoulitrového Passata také naložit pěti lidmi a zavazadly?

lamal_SK
8. ledna • 21:20

nie neskusal johny nema ani toho 2.0 passata, ale potreboval to vytiahnut lebo jeho tatko ho nechal na kolenach prejst v jeho octavii 1.9tdi 66kw ... tak logicky passat 2.0 tdi je topshit

JohnST
6. ledna • 13:29

Pan Micka.
B8 Passata 150koni poznam doverihodne. Ked ho nalozim ako ste povedal, dokonca hore dam dve kola a box, tak na ceste do Italie priemer na celu cestu 116km/hod, tak na konci mi svieti 8L/100km. Samozrejme dynamika ide dole. Ale Passat je dvojliter a mainstreamove auto. Ked to porovnam, aby to bolo fer s Audi A4 3.0TDI (272koni),tak ten motor nema ziadny problem s dynamikou ani nalozeny. Presiel som s tym autom aj Grossglockner a podotykam boli sme tam styria a nemalo to najmensi problem zrychlovat do kopca. Ja ten motor v BMW poznam m,nakolko zena ho ma v BMW X3 sluzobnom aute, ale ked sme isli do Rakuska lzyovat teraz cez sviatky, tak ma ten motor nepresvedcil. Vaha auta bola cca 2200kg a pri prekracovani Villachu prevodovka musela podradovat, aby som udrzal v kopci 130km/hodinu. A o spotrebe sa nebudem vyjadrovat. Das ist hruza!!!B-]
Vsetko dobre

Martin
24. října • 23:23

Koupil jsem x3 m40i tátovi. Víte co se stane když do něj naložíte 5 lidí a batožinu? Vubec nic. Motor to ani nepozná. :-)

Martin
27. března • 19:50

Tak to musí být firma kde pracuje vaše žena v balíku, když dá vaší ženě auto se spotřebou 15l, jak píšete. Navíc srovnávat passata s x3 může jen člověk, co má auto jen na vození si zadku do práce. Strašná blbost.

Roman
9. ledna • 14:10

A odkial ho ma Vaša žena?? Zopár nových G01 X3 M40i somuž pojazdil...
B-]

HonzaGT-R
6. ledna • 21:57

Dobrý den JohneST, jestli má vaše žena X3 35i pak se jedná o motor N55B30M0 225KW/306 koní a 400NM.V X3 M40i je nový motor B58 265KW/360 koní a 500NM.To jenom tak pro upřesnění.
Navíc nová X3 je o cca 55 kg lehčí, ale to je detail.Pěkný den.B-]

JohnST
7. ledna • 1:54

Dobry den. Jedna sa o model X3 M40i STANDART vykon 360koni-500Nm.
Pohotovostna hmotnost EU 1885kg.
Cize asi ide o testovane auto panom Mickom.
Pekny denB-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
9. ledna • 16:35

Pane, tady nejde o racionální diskuzi, tady se bavíte o bmw a to je pro mnoho lidí náboženství, ty lidi nepřesvědčíte, to je víra. To je stejné jako s věřícími církve suv...

Elvis12
7. ledna • 12:19

Ach jo, to jsou zase bláboly. Tohle Bmw zadupe toho vašeho prasata i s tou Audinou do země. Podle mě jen kecate a pochybuju, že vaše žena má služební auto s takovým motorem. Možná tak X318d

stealth01
6. ledna • 9:03

To nemyslíš asi vážně ze?

Jouda
4. ledna • 16:18

A pak přijde Alfa Romeo Stelivo QV a namaže si BMW i Audi na chleba. Za stejnou cenu. Testy už jsou a je to bestie.

Kankunen
4. ledna • 19:20

Ale až budeš mít peníze, tak si stejně nakonec koupíš 3,0 v naftě.

stealth01
4. ledna • 19:27

Taky si myslím. Stelvio je ok, ale kdybych vybíral v této kategorii, tak určitě X3 v testované. motorizaci.
Nikdy bych to jako fanoušek tradic a sportovního ducha značky Audi neřekl, ale po jízdě v tomto autě a jízdě v SQ5 musím říct, ze X3 je projevem daleko zábavnější.

Sir CHerokee
4. ledna • 23:37

Mi se jízdně líbil GLC 43 AMG. Audi mě zklamalo, v BMW jsme nejel. Ale sám se SUV vyhýbám.

upítko
4. ledna • 14:36

do čech je to nesmysl, v US za ty peníze mám dva mega trucky v plný palbě a jezdím vysmátej než v takovým rádoby suv za dvojku

Martin
27. března • 19:43

V US možná. V Evropě, kde si člověk může užít neomezené Německo a Alpské vrchy to má velký smysl.

Stan
4. ledna • 16:02

Co to je za větu???? Tady je to nesmysl v US máš dvě plechové garáže na kolech. Navíc srovnávat tohle a americký truck je jako srovnávat Tissotky a dědovy kukačky...

Jarineq
4. ledna • 15:54

No vidis pres ty tvoje trucky za pulku je ve svete X3 cenene auto BMW je draha znacka v Evrope lide netouzi jezdit s Ramem sestimetrovym a spotrebou 25 litru do kteryho lezes jako na pudu v Americe je to jinak. Ale i v Americe stoji BMW jednou tolik co jejich pickup

Dix_
4. ledna • 14:30

Jediné co nejde,tak dálkově ovládané parkování.Přitom nová X3 je na to připravená.

Doporučujeme

Články odjinud