Benzinove SUV a jeste takhle silne je do Evropy nesmysl. Na jezdeni pomalu neni potreba takhle silny motor a kdyz na to slapnete tak turbomotor s vysokou kasli udela spotrebu k patnacti litrum bez vetsiho usili a nahaneni se. Takze pak jezdite pri delsich presunech od pumpy k pumpe protoze realny prakticky dojezd je pak nekde mezi 300 - 350 km. Silny diesel ma nejenom nizsi i papirovou spotrebu, ale hlavne s kazdym dalsim kilometrem rychlosti se nuzky spotreby vice a vice rozeviraji ve prospech dieselu.Tohle je tak do Ameriky aby mel clovek pocit, ze ma silne auto, kdyz jede po dalnici ustalenou rychlosti 75 mil v hodine a i tam uz je ta spotreba celkem nic moc i kdyz jeste snesitelna.
v porovnávací tabulce je mylně uvedeno GLA mělo to být GLC!
Autor sa nechal evidentne uniest. Ten motor az taky zazrak nie je. Staci to auto nalozit piatimi ludmi a batozinou a jeho pruznost bude na urovni dvojlitroveho Passata. K spotrebe sa nebudem ani vyjadrovat. 15L/100km je na tom aute bezny udaj. B-]
Dobrý den,a zkoušel jste toho dvoulitrového Passata také naložit pěti lidmi a zavazadly?
nie neskusal johny nema ani toho 2.0 passata, ale potreboval to vytiahnut lebo jeho tatko ho nechal na kolenach prejst v jeho octavii 1.9tdi 66kw ... tak logicky passat 2.0 tdi je topshit
Pan Micka.B8 Passata 150koni poznam doverihodne. Ked ho nalozim ako ste povedal, dokonca hore dam dve kola a box, tak na ceste do Italie priemer na celu cestu 116km/hod, tak na konci mi svieti 8L/100km. Samozrejme dynamika ide dole. Ale Passat je dvojliter a mainstreamove auto. Ked to porovnam, aby to bolo fer s Audi A4 3.0TDI (272koni),tak ten motor nema ziadny problem s dynamikou ani nalozeny. Presiel som s tym autom aj Grossglockner a podotykam boli sme tam styria a nemalo to najmensi problem zrychlovat do kopca. Ja ten motor v BMW poznam m,nakolko zena ho ma v BMW X3 sluzobnom aute, ale ked sme isli do Rakuska lzyovat teraz cez sviatky, tak ma ten motor nepresvedcil. Vaha auta bola cca 2200kg a pri prekracovani Villachu prevodovka musela podradovat, aby som udrzal v kopci 130km/hodinu. A o spotrebe sa nebudem vyjadrovat. Das ist hruza!!!B-]Vsetko dobre
Koupil jsem x3 m40i tátovi. Víte co se stane když do něj naložíte 5 lidí a batožinu? Vubec nic. Motor to ani nepozná. :-)
Tak to musí být firma kde pracuje vaše žena v balíku, když dá vaší ženě auto se spotřebou 15l, jak píšete. Navíc srovnávat passata s x3 může jen člověk, co má auto jen na vození si zadku do práce. Strašná blbost.
A odkial ho ma Vaša žena?? Zopár nových G01 X3 M40i somuž pojazdil...B-]
Dobrý den JohneST, jestli má vaše žena X3 35i pak se jedná o motor N55B30M0 225KW/306 koní a 400NM.V X3 M40i je nový motor B58 265KW/360 koní a 500NM.To jenom tak pro upřesnění. Navíc nová X3 je o cca 55 kg lehčí, ale to je detail.Pěkný den.B-]
Dobry den. Jedna sa o model X3 M40i STANDART vykon 360koni-500Nm.Pohotovostna hmotnost EU 1885kg.Cize asi ide o testovane auto panom Mickom.Pekny denB-]
Pane, tady nejde o racionální diskuzi, tady se bavíte o bmw a to je pro mnoho lidí náboženství, ty lidi nepřesvědčíte, to je víra. To je stejné jako s věřícími církve suv...
Ach jo, to jsou zase bláboly. Tohle Bmw zadupe toho vašeho prasata i s tou Audinou do země. Podle mě jen kecate a pochybuju, že vaše žena má služební auto s takovým motorem. Možná tak X318d
To nemyslíš asi vážně ze?
A pak přijde Alfa Romeo Stelivo QV a namaže si BMW i Audi na chleba. Za stejnou cenu. Testy už jsou a je to bestie.
Ale až budeš mít peníze, tak si stejně nakonec koupíš 3,0 v naftě.
Taky si myslím. Stelvio je ok, ale kdybych vybíral v této kategorii, tak určitě X3 v testované. motorizaci. Nikdy bych to jako fanoušek tradic a sportovního ducha značky Audi neřekl, ale po jízdě v tomto autě a jízdě v SQ5 musím říct, ze X3 je projevem daleko zábavnější.
Mi se jízdně líbil GLC 43 AMG. Audi mě zklamalo, v BMW jsme nejel. Ale sám se SUV vyhýbám.
do čech je to nesmysl, v US za ty peníze mám dva mega trucky v plný palbě a jezdím vysmátej než v takovým rádoby suv za dvojku
V US možná. V Evropě, kde si člověk může užít neomezené Německo a Alpské vrchy to má velký smysl.
Co to je za větu???? Tady je to nesmysl v US máš dvě plechové garáže na kolech. Navíc srovnávat tohle a americký truck je jako srovnávat Tissotky a dědovy kukačky...
No vidis pres ty tvoje trucky za pulku je ve svete X3 cenene auto BMW je draha znacka v Evrope lide netouzi jezdit s Ramem sestimetrovym a spotrebou 25 litru do kteryho lezes jako na pudu v Americe je to jinak. Ale i v Americe stoji BMW jednou tolik co jejich pickup
Jediné co nejde,tak dálkově ovládané parkování.Přitom nová X3 je na to připravená.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.