TEST BMW X3 M40i: Řadové šílenství!

Dix_  |  04. 01. 2018 14:30

Jediné co nejde,tak dálkově ovládané parkování.Přitom nová X3 je na to připravená.

Odpovědět  |   | 
upítko  |  04. 01. 2018 14:36

do čech je to nesmysl, v US za ty peníze mám dva mega trucky v plný palbě a jezdím vysmátej než v takovým rádoby suv za dvojku

Odpovědět  |   | 
Jarineq  |  04. 01. 2018 15:54

No vidis pres ty tvoje trucky za pulku je ve svete X3 cenene auto BMW je draha znacka v Evrope lide netouzi jezdit s Ramem sestimetrovym a spotrebou 25 litru do kteryho lezes jako na pudu v Americe je to jinak. Ale i v Americe stoji BMW jednou tolik co jejich pickup

Odpovědět  |   | 
Stan  |  04. 01. 2018 16:02

Co to je za větu???? Tady je to nesmysl v US máš dvě plechové garáže na kolech. Navíc srovnávat tohle a americký truck je jako srovnávat Tissotky a dědovy kukačky...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 03. 2019 19:43

V US možná. V Evropě, kde si člověk může užít neomezené Německo a Alpské vrchy to má velký smysl.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  04. 01. 2018 16:18

A pak přijde Alfa Romeo Stelivo QV a namaže si BMW i Audi na chleba. Za stejnou cenu. Testy už jsou a je to bestie.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  04. 01. 2018 19:20

Ale až budeš mít peníze, tak si stejně nakonec koupíš 3,0 v naftě.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  04. 01. 2018 19:27

Taky si myslím. Stelvio je ok, ale kdybych vybíral v této kategorii, tak určitě X3 v testované. motorizaci.
Nikdy bych to jako fanoušek tradic a sportovního ducha značky Audi neřekl, ale po jízdě v tomto autě a jízdě v SQ5 musím říct, ze X3 je projevem daleko zábavnější.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  04. 01. 2018 23:37

Mi se jízdně líbil GLC 43 AMG. Audi mě zklamalo, v BMW jsme nejel. Ale sám se SUV vyhýbám.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  04. 01. 2018 23:11

Autor sa nechal evidentne uniest. Ten motor az taky zazrak nie je. Staci to auto nalozit piatimi ludmi a batozinou a jeho pruznost bude na urovni dvojlitroveho Passata. K spotrebe sa nebudem ani vyjadrovat. 15L/100km je na tom aute bezny udaj.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  06. 01. 2018 09:03

To nemyslíš asi vážně ze?

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,

a zkoušel jste toho dvoulitrového Passata také naložit pěti lidmi a zavazadly?

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  06. 01. 2018 13:29

Pan Micka.
B8 Passata 150koni poznam doverihodne. Ked ho nalozim ako ste povedal, dokonca hore dam dve kola a box, tak na ceste do Italie priemer na celu cestu 116km/hod, tak na konci mi svieti 8L/100km. Samozrejme dynamika ide dole. Ale Passat je dvojliter a mainstreamove auto. Ked to porovnam, aby to bolo fer s Audi A4 3.0TDI (272koni),tak ten motor nema ziadny problem s dynamikou ani nalozeny. Presiel som s tym autom aj Grossglockner a podotykam boli sme tam styria a nemalo to najmensi problem zrychlovat do kopca. Ja ten motor v BMW poznam m,nakolko zena ho ma v BMW X3 sluzobnom aute, ale ked sme isli do Rakuska lzyovat teraz cez sviatky, tak ma ten motor nepresvedcil. Vaha auta bola cca 2200kg a pri prekracovani Villachu prevodovka musela podradovat, aby som udrzal v kopci 130km/hodinu. A o spotrebe sa nebudem vyjadrovat. Das ist hruza!!!
Vsetko dobre

Odpovědět  |   | 
HonzaGT-R  |  06. 01. 2018 21:57

Dobrý den JohneST, jestli má vaše žena X3 35i pak se jedná o motor N55B30M0 225KW/306 koní a 400NM.

V X3 M40i je nový motor B58 265KW/360 koní a 500NM.

To jenom tak pro upřesnění.
Navíc nová X3 je o cca 55 kg lehčí, ale to je detail.

Pěkný den.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  07. 01. 2018 01:54

Dobry den. Jedna sa o model X3 M40i STANDART vykon 360koni-500Nm.
Pohotovostna hmotnost EU 1885kg.
Cize asi ide o testovane auto panom Mickom.
Pekny den

Odpovědět  |   | 
Elvis12  |  07. 01. 2018 12:19

Ach jo, to jsou zase bláboly. Tohle Bmw zadupe toho vašeho prasata i s tou Audinou do země. Podle mě jen kecate a pochybuju, že vaše žena má služební auto s takovým motorem. Možná tak X318d

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 01. 2018 16:35

Pane, tady nejde o racionální diskuzi, tady se bavíte o bmw a to je pro mnoho lidí náboženství, ty lidi nepřesvědčíte, to je víra. To je stejné jako s věřícími církve suv...

Odpovědět  |   | 
Roman  |  09. 01. 2018 14:10

A odkial ho ma Vaša žena?? Zopár nových G01 X3 M40i somuž pojazdil...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 03. 2019 19:50

Tak to musí být firma kde pracuje vaše žena v balíku, když dá vaší ženě auto se spotřebou 15l, jak píšete. Navíc srovnávat passata s x3 může jen člověk, co má auto jen na vození si zadku do práce. Strašná blbost.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  08. 01. 2018 21:20

nie neskusal johny nema ani toho 2.0 passata, ale potreboval to vytiahnut lebo jeho tatko ho nechal na kolenach prejst v jeho octavii 1.9tdi 66kw ... tak logicky passat 2.0 tdi je topshit

Odpovědět  |   | 
amg43  |  07. 01. 2018 19:09

v porovnávací tabulce je mylně uvedeno GLA mělo to být GLC!

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  07. 01. 2018 19:39

Benzinove SUV a jeste takhle silne je do Evropy nesmysl. Na jezdeni pomalu neni potreba takhle silny motor a kdyz na to slapnete tak turbomotor s vysokou kasli udela spotrebu k patnacti litrum bez vetsiho usili a nahaneni se. Takze pak jezdite pri delsich presunech od pumpy k pumpe protoze realny prakticky dojezd je pak nekde mezi 300 - 350 km. Silny diesel ma nejenom nizsi i papirovou spotrebu, ale hlavne s kazdym dalsim kilometrem rychlosti se nuzky spotreby vice a vice rozeviraji ve prospech dieselu.
Tohle je tak do Ameriky aby mel clovek pocit, ze ma silne auto, kdyz jede po dalnici ustalenou rychlosti 75 mil v hodine a i tam uz je ta spotreba celkem nic moc i kdyz jeste snesitelna.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 37 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 133 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A