Test BMW X1 xDrive20d (F48): Skvělý klasický crossover

Pepa  |  13. 03. 2016 18:42

Bavime se o SUV - poprosim svetlou vysku vozu. Dekuji.

Odpovědět  |   | 
Vincent  |  13. 03. 2016 19:25

Vy jste si údaje v textu nevšiml?

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  13. 03. 2016 21:35

Ne, ale uz jsem ji nasel. Dik.
Kazdopadne tato verze mi prijde vic SUV a do terenu jako predchudce. I diky mensim previsum. Svetlou vysku bych taky tipoval vyssi u teto verze...

Odpovědět  |   | 

Uz v nadpisu pisou, ze se bavime o CUV.

Odpovědět  |   | 
JohnnyH_  |  13. 03. 2016 21:04

To, že už to není zadokolka, bych z mínusů odebral - vždyť dneska chce každý traktora fčtyřkolce.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 03. 2016 21:24

Náhodou se mi dost zamlouvá. Je praktické, k chalupě to bez problému dojede a svižnou jízdu taky zvládá dobře. No a kdo chce vyloženě sportovat nechť si koupí trojku.

Odpovědět  |   | 
stanley  |  14. 03. 2016 05:58

jedina vec, co mi fest vadi na novej X1 je mechanicky volic automatu.. Viem, ze je to kvoli prevodovke od Aisinu a pohonu prednych kolies, ale aj tak.. fail!
Ten, kto jazdi poslednych 6-7 rokov na BMW s automatmi so ZF s joystickom kruto zaplace...
u mna jediny dovod, preco by som si X1 nekupil a siel do Mercedesu...

Odpovědět  |   | 
richard  |  14. 03. 2016 08:32

Do Mercedesu s tím nesmyslným héblem pod volantem místo páčky stěračů?

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  14. 03. 2016 08:47

Mechanický volič je daleko přirozenější, protože dává jasnou odezvu, že volič "zapadl" do příslušné pozice. Joysticky čím dál víc používané jsou jen levná náhražka mechaniky a mimo podobnosti s prostředím počítačových her nepřináší nic.

Odpovědět  |   | 
Honziss  |  14. 03. 2016 09:01

Mel jsem joystick v 1er s 8zf 4 roky a je to to nejlepsi ovladani automatu co znam. Tahle monstr paka je archaickej prezitek..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2016 09:26

Naprostý souhlas. Joystick je super řešení.

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  14. 03. 2016 11:54

Určitě existuje nemalá skupina lidí, kterým bude vyhovovat joystick i místo volantu, takže proti gustu žádný dišputát.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 03. 2016 12:25

Idealni jsou 2 joysticky... doporucuji 4 z 5 tankistu

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2016 09:25

Chodit bez slunečních brýlí je daleko přirozenější, protože to dává jasnou odezvu, ze venku svítí slunce na plné pecky

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  14. 03. 2016 11:52

Trochu kulhající přirovnání, ovládání automatu joystickem je jako mít nasazování slunečních brýlí pomocí kladkostroje ovládaného elektromotory, ovládání automatu mechanickým voličem je jako nasazovat si ty brýle rukou.

Odpovědět  |   | 
Dinar  |  14. 03. 2016 12:48

Klik dopředu - R, klik dozadu - D... Nic jednoduššího neexistuje, kladkostroji!

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  14. 03. 2016 14:24

No vždyť ano, jako na PC, jenom tiše cvakají mikrospínače, joystick je možná zbytečný, příště budou stačit touchpady nebo dokonce dotykové obrazovky. Ťuk sem, ťuk tam, není nic jednoduššího.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2016 17:03

Rozumím tomu správně, že u automatu chceš cítit nějakou zpětnou vazbu? Chod páky? Ale vždyť je to do háje automat. Na co tam potřebuješ cvaknutí do polohy? Chceš-li mermomocí propojit své tělo s autem, tak BMW ti alternativně téměř ke všem modelům (včetně M) dává k dispozici manuál.

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  14. 03. 2016 20:20

Ne, nechci zpětnou vazbu, mám prostě rád mechanické věci fungující prostým způsobem, když je volič v definované poloze D tak jedu dopředu, když je v definované poloze R tak jedu dozadu a když je v definované poloze P tak je v parkovacím módu. Stejně jako třeba volant, který když je otočený vpravo tak auto jede vpravo (a míra toho otočení odpovídá míře natočení kol) a když vlevo tak auto jede vlevo. Nevím proč vynalézat volant, který bude mít při pohybu vlevo i vpravo jen mikrospínače a podle počtu ťuknutí natočí více nebo méně kola a definované pozice bude přímo, jistě by to fungovalo, bylo by to možná pro marketing dané automobilky jistě efektní, ale proboha proč to dělat.
Nápady jak tyto jednoduché principy inovovat považuji za samoúčelné a nic nepřinášející. Takže nápad Astonu s tlačítky (na jízdu dopředu, další na jízdu dozadu, další na parkování), Jaguaru či Land Roveru s výsuvným kolečkem od sporáku, kterým se otáčí, místo aby se posouvalo jako u klasického voliče (proboha, proč podélný pohyb auta převádět na otáčení kolečkem do strany?) nebo dalších automobilek s joystickem (jediné plus je, že joystick zachovává alespoň definovanou fyzickou pozici pro parkování) a D a R nahrazuje mirospínačem. Nikde netvrdím, že joystick brání používání, jenom říkám, že nevidím jeho přínos proti klasickému voliči, nad kterým se kolega v úvodu vlákna zhrozil jako nad něčím zoufalým a přitom dal za příklad ještě hloupější řešení voliče na páčce pod volantem v Merglu.
Když se vrátím k jádru diskuze, tak použití klasického voliče v BMW absolutně nic nekazí a dávat jej jako důvod přechodu k Mercedesu vidím jako vymýšlení si zástupných důvodů, kolečka, tlačítka, mikrospínače ani páčky pod volantem nepřináší žádné výhody proti klasickému voliči. Pokud takové výhody znáš, tak je klidně vyjmenuj.

Odpovědět  |   | 
stealth  |  14. 03. 2016 20:58

Budu hodně upřímný. Ten volič byl jedním z několika důvodů, proč jsem před lety opustil nápad na objednávku Audi A6 a objednal BMW 5. Na facelift A6 jsem čekal jak na smilování a modlil se, ať je tam geniální joystick, protože zvažuji koupi modelu S6, než nám vymřou osmiválce. Bohužel se tak nestalo. Nic jako divnou páku alá ta v X1 bych nechtěl. Možná by to byl jeden z důvodů jít ke konkurenci.

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  14. 03. 2016 21:02

V čem je ta "podivná páka" v X1 horší než páčky pod volantem v Merglu. Ale prosím konkrétně, o designu se nebavme, ten je individuální, bavme se o funkci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2016 10:21

Tak to netuším, Mercedes má nějaké páčky pod volantem? No rozšířil jsi mi obzory.
Co se týče funkce, tak je tady přece jen jedna drobnost, která pomáhá zadokolkám dostat se ze sněhu. Jde o to, že v návodu k nové M3 se píše, že můžu pákou pohybovat rychlými pohyby a střídat tak efektivně režimy D a R, abych se vyhrabal a to aniž bych šlápl na pedál brzdy. Funguje to do tuším 10km/h. Škoda, že se nebavíme o designu, tam je to snad jednozančné ne? Nebo chceš mít v autě třeba za dva a půl milionu (cena S6 + drobnosti) vysoko trčící klacek?

Odpovědět  |   | 
Honziss  |  14. 03. 2016 18:01

Presne! Bmw uz nemam, mam dalsi dve auta s automatem a ani jedno z nich nema volic tak vychytanej. Blabol o kladkostroji muze napsat jen ten kdo v tom sedel 5 minut na salonu...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 03. 2016 10:53

... a tak sme zase usetrili...

Odpovědět  |   | 
D-reader  |  14. 03. 2016 13:04

stejně jako dvojkovou active řadu vidím jediný důvod kupovat jen v nadupaných verzích,
které pokračují, kde ostatní končí.
taky nechápu, proč mít tímto pyjem zbytečně zabrané místo, asi aby byla vidět příslušnost k sockám (ani téměř jedenapůl míče bmw na lepší nestačí)

Odpovědět  |   | 
Martin.F  |  14. 03. 2016 13:38

Boli sme na predvádzacej jazde X1 18D ....auto výzorovo skvelé , žena je z neho mimo , priestoru tak akurát , len tá cena ....ale , ale , ale....po debate s predajcom sme prišli na to že bez problémov sa dá vybaviť zľava 16 až 19%....a tým pádom sa dostávam na cenu auta ktoré som povodne chcel kúpiť - Scout 135kw.....
Kedže tento motor 18d je úplne zhodný z verziou 140 kw priplácať + 2000 eur sa mi nechce , ked mi to v profituningu urobia za 500 a tých kw bude 162....
Jediné čo by som vytkol okrem zatial slabému 18d , je tá malá navigácia.....oproti proffesional vyzerá ako nokia 3110 vs iphone6 :) a bohužial v každej " skladovke " majú prevažne iba základnú navigáciu a čakacie doba na nové ktoré si vyskladám 3 mesiace + ....

Odpovědět  |   | 
elc  |  14. 03. 2016 15:54

Jen zvědavost. kyž jsi původně uvažoval o scoutu, proč sis nakonec koupil auto o dvě třídy menší?

Odpovědět  |   | 
Martin.F  |  14. 03. 2016 17:27

Nič som ešte nekúpil aby som nerobil ramená , len kúpiť plánujeme...
Ale k veci sedel si už v O3 a sedel si už v BMW X1 ? Kde je auto o 2 triedy menšie ? Jedine ak v dĺžke batožinového priestoru....v X1 je presne toľko miesta ako v terajšom Scoute 2 ktorý vlastníme....nenosím do autosalónu meter , ale vždy si sadnem za seba...
V O3 je miesta porovnateľne ako v X1 (tých pár cm na zadných sedadlách nie je pre mna až tak podstatné ja mam 185 cm a 95 kg - za seba si sadnem aj v X1 a nohy sa mi nedotýkajú sedadla) ....a ruku na srdce X1 je ( čisto subjektívne ) omnoho omnoho krajšie auto ako Scout...na mojom mi tie plasty neako pasujú na O3 sa mi zdá najma ten zadný nárazník ako z iného auta...
Ďalšia vec : cenová politika SR dealerov škody je neúprosná....ak kupuje človek auto ako súkromná osoba je problém vybaviť akú koľvek zľavu , na skladové vozidlá je problém dostať vôbec 5% zľavu.....

Odpovědět  |   | 
elc  |  14. 03. 2016 20:56

právě že jsem seděl a je to něco absolutně nesrovnatelnýho. nebavíme se o místě vpředu, ale právě vzadu, kde se ty auta totálně lišej - scout hodně místa a velkej kufr, X1 místo jak z kindr vejce a podstatně menší kufr.

Já nehaním ani jedno z těch aut - každý má svýho kupce (třeba scout má ve srovnání s x1 podvozek z žebřiňáku), ale prostě mě zarazilo, že je někdo chce porovnávat...

To je jako napsat - chtěl jsem jít koupit bagr, ale nakonec jsem se rozhodl pro kombajn...

Odpovědět  |   | 
stealth  |  14. 03. 2016 21:36

No 16 až 19 procent je teda hodně vysoká sleva. Není nemožná, ale divím se jí. Kolem této hodnoty se většinou dají koupit auta na sklad, přihlášené na prodejce a po několika měsících odkoupené bez jediného kilometru zákazníkem, který si je naspecifikoval dle svého.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  14. 03. 2016 13:50

Naftu už bych u nového auta neriskoval,

http://www.novinky.cz/auto/397518-odpor-proti-n... ...

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 03. 2016 18:06

Co je na tomautě klasického. Nic. Tak jako na všech autech bmw není klasického vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2016 19:26

S tím nemůžu souhlasit. Třeba na 507 je klasické skoro vše. Jo ty asi myslíš na moderních BMW ;)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  15. 03. 2016 16:57

Poslední bmw, které mělo klasickou koncepci se vyrábělo za Adolfa během II.světové. A pak už nikdy. Životu nebezpečný paskvil vyráběný u bmw od šedesátých let s motorem na přední nápravě a pohonem zadní osy není žádná klasická koncepce. V úsměvném příměru se dá s ohledem na to, že vlastníci bmw jsou příbuzní nechvalně známého esesmana Goebelse, tázat, jestli mají těma nepodarkama na svědomí více mrtých než jejich asesácký strejda.
Optimální řešení osobního auta běžné velikosti je známo prokazatelně od padesátých let minulého století. Je to motor vpředu napříč před přední nápravou a pohon přední nápravy.
Zaostalci z bavorska na to přišli snad jako poslední výrobci na zeměkouli. Předběhli je nejen zoufalci z japonska, ale i korejci a číňani. Oslavovat produkci těchto totálních zaostalců múže jen naprostý zoufalec.
Pokud si někdo kupuje auto podle toho, že je tam jakási elektronická šaltpáka automatické převodovky, tak to je už zcela mimo mé chápání. To se snad nedá ani komentovat.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2016 18:33

A to někdo psal, že si kupuje auto podle "šalpáky"? Mimochodem, když vidíš na parkovišti nějaké BMW, snažíš se ho třeba poškrábat pětikorunou, protože je zlé a hnusné?

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 03. 2016 19:03

Zelí | 15. 03. 2016 16:57 | [78.80.205.xxx] - obsahem příspěvku Zelí opět potvrdil typickou zelnatost jeho "myšlení" a vyjadřování. Něco takového může vyplodit jen debil... a Zelí. Naštěstí existují jiné dostupné zdroje informací a nikdo není závislý na tom, co zde napíše nějaké Zelí jehož "chápání" lze vyčíst i z jiných zelnatých příspěvků v diskusích Autorevue. Co se týče těch "termínů", které používá Zelí, cituji: "paskvil, nepodarky, zaostalci, zoufalci,...", tak bych to viděl na terminologii definující "chápající" Zelí, v jehož hlavě rozhodně nemůže být šedá kúra mozková, ale pouhé "bláto". Tomu blátu asi Zelí porozumí, protože termín bláta už použil v jednom z jeho posledních příspěvků. Konstatování v poslední větě tohoto příspěvku příspěvku, cituji: "To se snad nedá ani komentovat.", je naprosto výstižné pro obsah příspěvků a potvrzování zkušeností Zelí. Je vidět, že s BMW neujel ani metr a podle jeho "názorů" snad jediné auto, které řídil, je ojetá felicia, nebo max octavia1, kterou si navíc půjčil od tatínka...
A na závěr, Zelí, potvrzuji ti pod tvým příspěvkem jedno "minus", předpokládám, že nebude poslední...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  15. 03. 2016 19:17

A sakra... ty si dobrý pacient

Odpovědět  |   | 
stealth  |  14. 03. 2016 21:08

Původní X1 jsme měli půjčenou, když byla pětka (téměř už tradičně) na nějaké opravě v servisu. S manželkou jsme se tak dlouho nezasmáli. To auto, ať má jízdní vlastnosti třeba jako Formule 1, absolutně neodpovídalo pojmu "prémiový". Laciný interiér, zavření dveří bylo o stupeň horší, než jaké zvukově doprovázelo Wartburg. Zcela novému vozu vrzalo plato zavazadlového prostoru, to vše doplňovaly dekory s černým "vietnam hifi" klavírním lakem a hrubá kůže na volantu (pokud to ovšem byla kůže). Nad tím vším hrozivě jak z hororu visela cena přes milion. Motor a jeho charakteristika, přenos vibrací a hluku do kabiny, to vše bylo dost děsivé a přece legrační. Dovedu si takto představit Ladu Nivu, ne značku, která ve statistikách vypadává jako "luxusní automobilka".
A tady na tomto modelu je vidět, jak moc velký pokrok mnichovští udělali. Kromě komického voliče automatu je to o několik tříd dospělejší auto. Nejel jsem v něm, ale opět asi premiant v jízdních vlastnostech, i když nyní na to jde opačnou cestou (k předku se připojuje zadní náprava). Docela mu fandím, což bych před dvěma lety ještě neřekl.

Odpovědět  |   | 
pinkerton  |  15. 03. 2016 06:45

hmmm, jsi bmw, ja LR a musis vedet, ze za chvili bude problem koupit klasicky vuz, Defender skoncil, BMW dela predokolky, samy asistent , ridici nula cela nic, na cem jeste budes moci jezdit jako za mlada? moji touhou je dnes uz jenom tohle www.imz-ural.com

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 03. 2016 19:11

Reakce na stealth | 14. 03. 2016 21:08 - pětka, a už vůbec ne poctivé emko, se nedá s X1 vůbec srovnávat. Příplatky u BMW je kapitola sama o sobě. V základu vypadá BMW opravdu blbě. Pokud se "vyšperkuje" "doplňkama", je to už jiné. Ale potom ta cena...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2016 22:48

Reakce na Tebe... :) Srovnávat můžeš cokoliv s čímkoliv. Já ale nikde nepíšu, že něco srovnávám. Já jsem psal, že když byla pětka v servisu, tak nás se ženou slzely oči smíchy, když jsme projížděli X1 první generace. Něco tak strašně laciného, tak odfláknutého jsem snad ještě neviděl. Dveře bouchaly fakt jako u Wartburgu, úplně jsem si vzpomněl na svá mladá léta. To auto prostě mělo mít cenovku 390.000 v akci. Přesto se ale našli lidi, co si to koupili kvůli jistým jízdním vlastnostem.
A Josefe, nepřeháněj to s tou masturbací nad prémiovými vozy. Není všechno zlato, co se třpytí. Poctivé emko je snad jediná výjimka. Jako ty vozy vyšší střední nebo M3 jezdí fakt dobře, ale že bych se z nich posadil na zadek, to po mně nemůžeš snad ani chtít. Jediné z čeho se mi rozklepou kolena je Ferrari FXX, jinak mě takové ty obyčejné značky jako BMW a Mercedes moc neberou.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 03. 2016 23:31

Nad poctivým emkem se Stealthe shodneme a X mne nikdy nebrala, možná na to hledí stejně i u BMW, a proto je flákají. Jinak v mém věku mne už nechávají superspec auta, třeba jako i ten Veyron či König, zcela chladným, spíše bych bral RR, ale bohužel na něj peníze nemám. S tím, co mám, jsem naprosto spokojen a necítím potřebu měnit. Jsem rád, že si mohu dovolit jezdit v něčem jiném, než v koncernových produktech a nemusím se bát, že mi auto někdo ukradne nebo vykrade přesto, že pakatel nestálo. Nakonec lze ještě poznamenat, že život jen o autech není.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 03. 2016 13:51

Tak samozřejmě, že není (pokud nejsi zrovna těhotný a nemáš za měsíc jet pro úplně novou M3 ).
Taky už nejsem malý kluk, abych si věšel na zeď plakáty Paganiho produktů. Ale prostě ta výjimečnost v podání Ferrari nebo Pagani, ten zvuk vytočeného dvanáctiválce od Lamborghini vs konfekce a nuda běžných značek včetně D3 je jako nebe a dudy. Prostě chci tím jen naznačit, že když nějaký hošík přidá ve své 330i z roku 2006 na křižovatce plyn a roztočí atmosférický řadový šestiválec, tak se prostě za ním ani neohlédnu, prostě je to pro mě stejné, jako kdyby projela Dacia Logan. Prostě až na výjimky mě nechává produkce D3 (tedy, jak jsem naznačil mimo třeba R8, SLS nebo staré dobré 850CSi) zcela chladným, žádné emoce ve mně nevzbuzují.
A nová X1 se povedla, moc se mi to auto líbí. Co se týče kvality, je to velmi sporné. Oni se přece nemohou vykašlat na jeden model z nabídky, ne? Prostě jejich filozofie by měla být, pokud tam je znak BMW, máte záruku nejpečlivějšího zpracování a luxusních materiálů.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 03. 2016 21:33

Vidím to obdobně Stealthe. Máme hodně podobné názory na věc...

Odpovědět  |   | 
panHAJZL  |  15. 03. 2016 12:33

Ja nevim, me se ty bavoraky prestavaj libit....ten vzhled,napodobeniny motoru....pane boze,jak muze fungovat ta nafta 1,5 l. 3 hrnce? O nejakem terenu se nelze bavit ani nahodou.
Asi jawm starej vul,ale v baraku se ridim tim,ze kdyz naftu,tak aspon kolem 2,5 L a kdyz benzin,tak aspon 4 L.....a samozrejme vice jak 4 hrnky!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 03. 2016 09:10

no to je otazka priorit, ale pokial na poskakovanie medzi semaformi treba tak velky motor /na plnu dialnicu urcite tiez/, potom....no nic. Nechajme tak.

Odpovědět  |   | 
sss  |  16. 03. 2016 19:33

Mám ho niečo okolo mesiaca a som veľmi spokojný!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 03. 2016 20:45

Tak užívej. Blahopřeji

Odpovědět  |   | 
DDT  |  20. 03. 2016 17:43

"Skvělý klasický crossover" - co je na tomhle skvělého a klasického?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A