TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

16 komentářů

Lol
14. dubna • 7:31

Ten zadek mi připadá, že někdo zahodil krabičku na zem a přišlápnul. Je to hrozně zmáčklé. Pěkné, ale není můj styl. Uměli dělat auta s agresivnějším vzhledem teda ...

Stary pes
13. dubna • 22:02

Nadherne auto, uplne mimo moje prasiatko. Az mi srdce stislo...

Peter
13. dubna • 16:12

Automobilka ktorá si nevie vyrobiť vlastnu automaticku prevodovku /kupuju ZF/ a totalne pohorela v kralovskej F 1 a má škaredý design prakticky u všetkých modelov sa nemože absolutne rovnať naj automobilke sveta ktorou je "MERCEDES".

jano
17. června • 21:55

Nič Ti nehovorí Nelson Piquet majster sveta v F1, a 3x víťazsvo na Le Mans ,kde si Mercedes zalietal po pár nezdaroch radšej odišiel. Pre neho posledný ročník po tréningu ani nenastúpil.

Frankie
13. dubna • 15:03

Za mě Bentley Continental GT, a spokojil bych se i s V8. Od BMW mi mnohem větší smysl dává M5. U osmy vítězí forma nad obsahem. Velký, těžký a přitom je tam méně místa než ve čtyřkovým kupé. Navíc se mi dvakrát nelíbí. Na to jak střecha rychle padá mi záď přijde bachratá. Ale já nejsem cílovka, takže na tom co si myslím pramálo záleží.B-]

Kosanovič
13. dubna • 19:31

Souhlas, poslední generace Conti je libová.

Josef
13. dubna • 11:57

Hezké a moc dobré auto. Svezl jsem se s ním jen na místě spolujezdce. Zažil jsem i kratší zatáčkový úsek s "ostřejším" způsobem jízdy a málem jsem se pozvracel... Auto sedí jak přišité, snese toho opravdu hodně a dynamka mu vůbec nechybí. To se dalo ale samozřejmě předpokládat. Z mého pohledu má toto AUTO jen jedinou chybu - cenu, na kterou bohužel nedosáhnu. A proto ho ani nemusím "testovat" a zkoušet za volantem a "srovnávat" s něčím jiným...
Jsem na zemi a proto se po obědě rád svezu na jarním výletě s mým sedanem, který je jen zlomkem výkonu a ceny diskutovaného "bavoráčku". Ovědomuji si přitom ale, že mnoho lidí nedosáhne bohužel ani na cenu mého sedanu...
A k příspěvkům některých zdejších "znalců"? Bez komentáře.:-)

Petoo55
13. dubna • 9:16

"Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad prozatím ještě nevyjela."
. . .
"Třída gran turismo má ale nového krále. Promiň, Lexusi."
:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O
No na mňa silná káva.

Sir_CHerokee
13. dubna • 13:02

V luxusních kupé bych dal přednost MB S coupé a Lexus LC500. Když jde člověk cenově níže, pak Camaro nebo lépe Mustang. Bavor není tak zajímavý designově, ač to bude super auto. Trochu to zabíjí tím pohonem 4x4.

stealth01
13. dubna • 13:22

Bohužel v LC500 bude pro vysoké lidi nejméně místa. 850 jsem chvíli ridil. Zajímavý počin, ale IMHO Mercedes S je na tom daleko lépe.

bzzz
13. dubna • 21:33

To je nahodicka, minimalne 7 diskutujicich (-7) ridilo LC, 850ku i Sko a nesouhlasi s vama ;-)

stealth01
14. dubna • 16:35

Ty minusy jsou programové. Je tady pár jedinců, kteří mě nenávidí. Dokonce na mě posílají trapná udání. Jedno jsem teď řešil až na policejním prezidiu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
14. dubna • 18:13

V Cesku se uspech, uprimnost a/nebo jinakost netoleruje.

Josef
14. dubna • 19:53

To je důvod, proč se "držím zpět" a raději nevybočuji z řady (nejenom zde v diskusích, a proto ani nikde neuvádím značku a model mého auta)... Je zajímavé, že jsem dostal stejný počet minusů jako stealth01...
K tématu diskuse o BMW850 jen doplním, že mně osobně se více líbí LC, ale to je otázka vkusu, kterou má každý jiný. V LC jsem ale nejel (a ani s ním nepojedu - nemám důvod, kupovat ho nebudu) a nemohu tedy dojmy z jízdy sdělit a hodnotit. "Povozil" jsem se pořádně jen Lexusem RC, který je ale výkonově (a cenově...) nesrovnatelný s diskutovaným BMW. Svezení s RC je příjemné a zábavné, umí toho také hodně, ale na soutěžení to není... Co se týká kvality zpracování a "vymazelnosti", je Lexus pro mne favoritem, ale i to souvisí s vkusem a měřítkem hodnot, které každy vnímá jinak. Doporučuji proto každému osobně vyzkoušet a "ošahat" a nedbat toho, co si člověk někde přečte. A názory některých zdejších "diskutérů" "odborníků" je třeba brát s velikou "rezervou"...:-)

JK
13. dubna • 12:06

Lexus není úplně můj šálek kávy, ale na rozdíl od tohoto BMW mu asijsky střižená kastle prostě sedí. Tahle osma není atraktivní/elegantní ani zvenčí ani zevnitř. Interiér považuji za designérské selhání v téhle kategorii, tady jej rozválcuje i onen Lexus. Kdyby raději vzali koncept Gran Lusso a jen jej uvedli do produkce, mohli mít jedno z nejkrásnějších GT všech dob, takhle mají naopak velice nevkusně vypadající produkci, která působí jak po zásahu kutila už na salonu.

bzzz
13. dubna • 11:17

Jj Lexus a Mercedes o fous v necem lepsi + vyjmenovane starosti, ale lepsi definivce jeste nevyjela ;-)

Doporučujeme

Články odjinud