TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

Petoo55  |  13. 04. 2019 09:16

"Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad prozatím ještě nevyjela."
. . .
"Třída gran turismo má ale nového krále. Promiň, Lexusi."

No na mňa silná káva.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2019 11:17

Jj Lexus a Mercedes o fous v necem lepsi + vyjmenovane starosti, ale lepsi definivce jeste nevyjela

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 04. 2019 12:06

Lexus není úplně můj šálek kávy, ale na rozdíl od tohoto BMW mu asijsky střižená kastle prostě sedí. Tahle osma není atraktivní/elegantní ani zvenčí ani zevnitř. Interiér považuji za designérské selhání v téhle kategorii, tady jej rozválcuje i onen Lexus. Kdyby raději vzali koncept Gran Lusso a jen jej uvedli do produkce, mohli mít jedno z nejkrásnějších GT všech dob, takhle mají naopak velice nevkusně vypadající produkci, která působí jak po zásahu kutila už na salonu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 04. 2019 13:02

V luxusních kupé bych dal přednost MB S coupé a Lexus LC500. Když jde člověk cenově níže, pak Camaro nebo lépe Mustang. Bavor není tak zajímavý designově, ač to bude super auto. Trochu to zabíjí tím pohonem 4x4.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 04. 2019 13:22

Bohužel v LC500 bude pro vysoké lidi nejméně místa. 850 jsem chvíli ridil. Zajímavý počin, ale IMHO Mercedes S je na tom daleko lépe.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2019 21:33

To je nahodicka, minimalne 7 diskutujicich (-7) ridilo LC, 850ku i Sko a nesouhlasi s vama

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 04. 2019 16:35

Ty minusy jsou programové. Je tady pár jedinců, kteří mě nenávidí. Dokonce na mě posílají trapná udání. Jedno jsem teď řešil až na policejním prezidiu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2019 18:13

V Cesku se uspech, uprimnost a/nebo jinakost netoleruje.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 04. 2019 19:53

To je důvod, proč se "držím zpět" a raději nevybočuji z řady (nejenom zde v diskusích, a proto ani nikde neuvádím značku a model mého auta)... Je zajímavé, že jsem dostal stejný počet minusů jako stealth01...
K tématu diskuse o BMW850 jen doplním, že mně osobně se více líbí LC, ale to je otázka vkusu, kterou má každý jiný. V LC jsem ale nejel (a ani s ním nepojedu - nemám důvod, kupovat ho nebudu) a nemohu tedy dojmy z jízdy sdělit a hodnotit. "Povozil" jsem se pořádně jen Lexusem RC, který je ale výkonově (a cenově...) nesrovnatelný s diskutovaným BMW. Svezení s RC je příjemné a zábavné, umí toho také hodně, ale na soutěžení to není... Co se týká kvality zpracování a "vymazelnosti", je Lexus pro mne favoritem, ale i to souvisí s vkusem a měřítkem hodnot, které každy vnímá jinak. Doporučuji proto každému osobně vyzkoušet a "ošahat" a nedbat toho, co si člověk někde přečte. A názory některých zdejších "diskutérů" "odborníků" je třeba brát s velikou "rezervou"...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 04. 2019 11:57

Hezké a moc dobré auto. Svezl jsem se s ním jen na místě spolujezdce. Zažil jsem i kratší zatáčkový úsek s "ostřejším" způsobem jízdy a málem jsem se pozvracel... Auto sedí jak přišité, snese toho opravdu hodně a dynamka mu vůbec nechybí. To se dalo ale samozřejmě předpokládat. Z mého pohledu má toto AUTO jen jedinou chybu - cenu, na kterou bohužel nedosáhnu. A proto ho ani nemusím "testovat" a zkoušet za volantem a "srovnávat" s něčím jiným...
Jsem na zemi a proto se po obědě rád svezu na jarním výletě s mým sedanem, který je jen zlomkem výkonu a ceny diskutovaného "bavoráčku". Ovědomuji si přitom ale, že mnoho lidí nedosáhne bohužel ani na cenu mého sedanu...
A k příspěvkům některých zdejších "znalců"? Bez komentáře.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  13. 04. 2019 15:03

Za mě Bentley Continental GT, a spokojil bych se i s V8. Od BMW mi mnohem větší smysl dává M5. U osmy vítězí forma nad obsahem. Velký, těžký a přitom je tam méně místa než ve čtyřkovým kupé. Navíc se mi dvakrát nelíbí. Na to jak střecha rychle padá mi záď přijde bachratá. Ale já nejsem cílovka, takže na tom co si myslím pramálo záleží.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  13. 04. 2019 19:31

Souhlas, poslední generace Conti je libová.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 16:12

Automobilka ktorá si nevie vyrobiť vlastnu automaticku prevodovku /kupuju ZF/ a totalne pohorela v kralovskej F 1 a má škaredý design prakticky u všetkých modelov sa nemože absolutne rovnať naj automobilke sveta ktorou je "MERCEDES".

Odpovědět  |   | 
jano  |  17. 06. 2019 21:55

Nič Ti nehovorí Nelson Piquet majster sveta v F1, a 3x víťazsvo na Le Mans ,kde si Mercedes zalietal po pár nezdaroch radšej odišiel. Pre neho posledný ročník po tréningu ani nenastúpil.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  13. 04. 2019 22:02

Nadherne auto, uplne mimo moje prasiatko. Az mi srdce stislo...

Odpovědět  |   | 
Lol  |  14. 04. 2019 07:31

Ten zadek mi připadá, že někdo zahodil krabičku na zem a přišlápnul. Je to hrozně zmáčklé. Pěkné, ale není můj styl. Uměli dělat auta s agresivnějším vzhledem teda ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

dnes | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A