TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

Petoo55  |  13. 04. 2019 09:16

"Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad prozatím ještě nevyjela."
. . .
"Třída gran turismo má ale nového krále. Promiň, Lexusi."

No na mňa silná káva.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2019 11:17

Jj Lexus a Mercedes o fous v necem lepsi + vyjmenovane starosti, ale lepsi definivce jeste nevyjela

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 04. 2019 12:06

Lexus není úplně můj šálek kávy, ale na rozdíl od tohoto BMW mu asijsky střižená kastle prostě sedí. Tahle osma není atraktivní/elegantní ani zvenčí ani zevnitř. Interiér považuji za designérské selhání v téhle kategorii, tady jej rozválcuje i onen Lexus. Kdyby raději vzali koncept Gran Lusso a jen jej uvedli do produkce, mohli mít jedno z nejkrásnějších GT všech dob, takhle mají naopak velice nevkusně vypadající produkci, která působí jak po zásahu kutila už na salonu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 04. 2019 13:02

V luxusních kupé bych dal přednost MB S coupé a Lexus LC500. Když jde člověk cenově níže, pak Camaro nebo lépe Mustang. Bavor není tak zajímavý designově, ač to bude super auto. Trochu to zabíjí tím pohonem 4x4.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 04. 2019 13:22

Bohužel v LC500 bude pro vysoké lidi nejméně místa. 850 jsem chvíli ridil. Zajímavý počin, ale IMHO Mercedes S je na tom daleko lépe.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2019 21:33

To je nahodicka, minimalne 7 diskutujicich (-7) ridilo LC, 850ku i Sko a nesouhlasi s vama

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 04. 2019 16:35

Ty minusy jsou programové. Je tady pár jedinců, kteří mě nenávidí. Dokonce na mě posílají trapná udání. Jedno jsem teď řešil až na policejním prezidiu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2019 18:13

V Cesku se uspech, uprimnost a/nebo jinakost netoleruje.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 04. 2019 19:53

To je důvod, proč se "držím zpět" a raději nevybočuji z řady (nejenom zde v diskusích, a proto ani nikde neuvádím značku a model mého auta)... Je zajímavé, že jsem dostal stejný počet minusů jako stealth01...
K tématu diskuse o BMW850 jen doplním, že mně osobně se více líbí LC, ale to je otázka vkusu, kterou má každý jiný. V LC jsem ale nejel (a ani s ním nepojedu - nemám důvod, kupovat ho nebudu) a nemohu tedy dojmy z jízdy sdělit a hodnotit. "Povozil" jsem se pořádně jen Lexusem RC, který je ale výkonově (a cenově...) nesrovnatelný s diskutovaným BMW. Svezení s RC je příjemné a zábavné, umí toho také hodně, ale na soutěžení to není... Co se týká kvality zpracování a "vymazelnosti", je Lexus pro mne favoritem, ale i to souvisí s vkusem a měřítkem hodnot, které každy vnímá jinak. Doporučuji proto každému osobně vyzkoušet a "ošahat" a nedbat toho, co si člověk někde přečte. A názory některých zdejších "diskutérů" "odborníků" je třeba brát s velikou "rezervou"...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 04. 2019 11:57

Hezké a moc dobré auto. Svezl jsem se s ním jen na místě spolujezdce. Zažil jsem i kratší zatáčkový úsek s "ostřejším" způsobem jízdy a málem jsem se pozvracel... Auto sedí jak přišité, snese toho opravdu hodně a dynamka mu vůbec nechybí. To se dalo ale samozřejmě předpokládat. Z mého pohledu má toto AUTO jen jedinou chybu - cenu, na kterou bohužel nedosáhnu. A proto ho ani nemusím "testovat" a zkoušet za volantem a "srovnávat" s něčím jiným...
Jsem na zemi a proto se po obědě rád svezu na jarním výletě s mým sedanem, který je jen zlomkem výkonu a ceny diskutovaného "bavoráčku". Ovědomuji si přitom ale, že mnoho lidí nedosáhne bohužel ani na cenu mého sedanu...
A k příspěvkům některých zdejších "znalců"? Bez komentáře.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  13. 04. 2019 15:03

Za mě Bentley Continental GT, a spokojil bych se i s V8. Od BMW mi mnohem větší smysl dává M5. U osmy vítězí forma nad obsahem. Velký, těžký a přitom je tam méně místa než ve čtyřkovým kupé. Navíc se mi dvakrát nelíbí. Na to jak střecha rychle padá mi záď přijde bachratá. Ale já nejsem cílovka, takže na tom co si myslím pramálo záleží.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  13. 04. 2019 19:31

Souhlas, poslední generace Conti je libová.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 16:12

Automobilka ktorá si nevie vyrobiť vlastnu automaticku prevodovku /kupuju ZF/ a totalne pohorela v kralovskej F 1 a má škaredý design prakticky u všetkých modelov sa nemože absolutne rovnať naj automobilke sveta ktorou je "MERCEDES".

Odpovědět  |   | 
jano  |  17. 06. 2019 21:55

Nič Ti nehovorí Nelson Piquet majster sveta v F1, a 3x víťazsvo na Le Mans ,kde si Mercedes zalietal po pár nezdaroch radšej odišiel. Pre neho posledný ročník po tréningu ani nenastúpil.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  13. 04. 2019 22:02

Nadherne auto, uplne mimo moje prasiatko. Az mi srdce stislo...

Odpovědět  |   | 
Lol  |  14. 04. 2019 07:31

Ten zadek mi připadá, že někdo zahodil krabičku na zem a přišlápnul. Je to hrozně zmáčklé. Pěkné, ale není můj styl. Uměli dělat auta s agresivnějším vzhledem teda ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 132 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A