TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

Petoo55  |  13. 04. 2019 09:16

"Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad prozatím ještě nevyjela."
. . .
"Třída gran turismo má ale nového krále. Promiň, Lexusi."

No na mňa silná káva.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2019 11:17

Jj Lexus a Mercedes o fous v necem lepsi + vyjmenovane starosti, ale lepsi definivce jeste nevyjela

Odpovědět  |   | 
JK  |  13. 04. 2019 12:06

Lexus není úplně můj šálek kávy, ale na rozdíl od tohoto BMW mu asijsky střižená kastle prostě sedí. Tahle osma není atraktivní/elegantní ani zvenčí ani zevnitř. Interiér považuji za designérské selhání v téhle kategorii, tady jej rozválcuje i onen Lexus. Kdyby raději vzali koncept Gran Lusso a jen jej uvedli do produkce, mohli mít jedno z nejkrásnějších GT všech dob, takhle mají naopak velice nevkusně vypadající produkci, která působí jak po zásahu kutila už na salonu.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  13. 04. 2019 13:02

V luxusních kupé bych dal přednost MB S coupé a Lexus LC500. Když jde člověk cenově níže, pak Camaro nebo lépe Mustang. Bavor není tak zajímavý designově, ač to bude super auto. Trochu to zabíjí tím pohonem 4x4.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 04. 2019 13:22

Bohužel v LC500 bude pro vysoké lidi nejméně místa. 850 jsem chvíli ridil. Zajímavý počin, ale IMHO Mercedes S je na tom daleko lépe.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 04. 2019 21:33

To je nahodicka, minimalne 7 diskutujicich (-7) ridilo LC, 850ku i Sko a nesouhlasi s vama

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 04. 2019 16:35

Ty minusy jsou programové. Je tady pár jedinců, kteří mě nenávidí. Dokonce na mě posílají trapná udání. Jedno jsem teď řešil až na policejním prezidiu.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 04. 2019 18:13

V Cesku se uspech, uprimnost a/nebo jinakost netoleruje.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  14. 04. 2019 19:53

To je důvod, proč se "držím zpět" a raději nevybočuji z řady (nejenom zde v diskusích, a proto ani nikde neuvádím značku a model mého auta)... Je zajímavé, že jsem dostal stejný počet minusů jako stealth01...
K tématu diskuse o BMW850 jen doplním, že mně osobně se více líbí LC, ale to je otázka vkusu, kterou má každý jiný. V LC jsem ale nejel (a ani s ním nepojedu - nemám důvod, kupovat ho nebudu) a nemohu tedy dojmy z jízdy sdělit a hodnotit. "Povozil" jsem se pořádně jen Lexusem RC, který je ale výkonově (a cenově...) nesrovnatelný s diskutovaným BMW. Svezení s RC je příjemné a zábavné, umí toho také hodně, ale na soutěžení to není... Co se týká kvality zpracování a "vymazelnosti", je Lexus pro mne favoritem, ale i to souvisí s vkusem a měřítkem hodnot, které každy vnímá jinak. Doporučuji proto každému osobně vyzkoušet a "ošahat" a nedbat toho, co si člověk někde přečte. A názory některých zdejších "diskutérů" "odborníků" je třeba brát s velikou "rezervou"...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  13. 04. 2019 11:57

Hezké a moc dobré auto. Svezl jsem se s ním jen na místě spolujezdce. Zažil jsem i kratší zatáčkový úsek s "ostřejším" způsobem jízdy a málem jsem se pozvracel... Auto sedí jak přišité, snese toho opravdu hodně a dynamka mu vůbec nechybí. To se dalo ale samozřejmě předpokládat. Z mého pohledu má toto AUTO jen jedinou chybu - cenu, na kterou bohužel nedosáhnu. A proto ho ani nemusím "testovat" a zkoušet za volantem a "srovnávat" s něčím jiným...
Jsem na zemi a proto se po obědě rád svezu na jarním výletě s mým sedanem, který je jen zlomkem výkonu a ceny diskutovaného "bavoráčku". Ovědomuji si přitom ale, že mnoho lidí nedosáhne bohužel ani na cenu mého sedanu...
A k příspěvkům některých zdejších "znalců"? Bez komentáře.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  13. 04. 2019 15:03

Za mě Bentley Continental GT, a spokojil bych se i s V8. Od BMW mi mnohem větší smysl dává M5. U osmy vítězí forma nad obsahem. Velký, těžký a přitom je tam méně místa než ve čtyřkovým kupé. Navíc se mi dvakrát nelíbí. Na to jak střecha rychle padá mi záď přijde bachratá. Ale já nejsem cílovka, takže na tom co si myslím pramálo záleží.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  13. 04. 2019 19:31

Souhlas, poslední generace Conti je libová.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  13. 04. 2019 16:12

Automobilka ktorá si nevie vyrobiť vlastnu automaticku prevodovku /kupuju ZF/ a totalne pohorela v kralovskej F 1 a má škaredý design prakticky u všetkých modelov sa nemože absolutne rovnať naj automobilke sveta ktorou je "MERCEDES".

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  13. 04. 2019 22:02

Nadherne auto, uplne mimo moje prasiatko. Az mi srdce stislo...

Odpovědět  |   | 
Lol  |  14. 04. 2019 07:31

Ten zadek mi připadá, že někdo zahodil krabičku na zem a přišlápnul. Je to hrozně zmáčklé. Pěkné, ale není můj styl. Uměli dělat auta s agresivnějším vzhledem teda ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 70 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A