TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

pan Michaelidis  |  18. 10. 2018 09:06

Bavorská Octavia RS!

Odpovědět  |   | 
Futurista  |  18. 10. 2018 12:06

Dík, dneska mě tohle pobavilo nejvíc. A hned mě ten smích přešel, když jsem si uvědomil, že na autorevue bych se tomu v nadpise ani nedivil...

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 10. 2018 17:32

Jen bohuzel tolikrat opakovany vtip, az se stal nejtrapnejsi hlaskou diskuzi. Vzdy se ovsem najde hlupak, ktery ho znovu pouzije a zasvini diskuzi, ke ktere by jinak nemel co napsat.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:48

hlavně že ty jsi vtipní jak prdel..

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 10. 2018 06:25

Já se o vtip nesnažil, primitive.

Odpovědět  |   | 
G  |  18. 10. 2018 10:18

Po dlouhých letech trucování konečně BMW uznalo svou porážku, opustilo RWD a přiznalo, že do přemotorovaného sedanu vyšší střední třídy patří AWD, protože je to jediný způsob jak efektivně přenést velký výkon na silnici. U Merglu a Audi se musí chechtat, tam na to přišli už před mnoha roky.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  18. 10. 2018 11:11

Ale zase mají M2, pro ty co to umí s volantem.

Odpovědět  |   | 
Sova  |  18. 10. 2018 11:58

No pro ty co to umí doopravdy s volantem má Mergl AMG GT a Audi R8. BMW má kulové, resp. kulové na baterky, tedy i8.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  18. 10. 2018 12:48

Ty tu hážeš milionama navíc, jak Babiš.

Odpovědět  |   | 
fero  |  18. 10. 2018 13:39

Ako mozes porovnat M2 a R8? :D Babis komentar top!

Odpovědět  |   | 
Sova  |  18. 10. 2018 14:47

Já je neporovnávám, já jen říkám, že sporťáky vyrábí Mergl nebo Audi. BMW žádný sporťák nemá.

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 10. 2018 06:26

M2, M3, M4 je co?

Odpovědět  |   | 
gg  |  19. 10. 2018 15:02

nic..

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 10. 2018 14:46

Co má Audi nebo M-B pro ty co umí a chtějí řídit v cenové kategorii 1-2,5mio? Ano obě značky mají supersporty, BMW je však až na vyjímku M1 nikdy nedělalo. Zpřístupňuje však v mnohem větší míře prožitky z řízení a více práce širšímu spektru lidí.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  18. 10. 2018 15:49

Pre tych, co to vedia, m3 e46 pripadne 190E 2.5-16.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:52

no ale ty to nejsi..

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 10. 2018 17:35

Chechtat se muze leda BMW. Jako posledni pristoupilo na modu tech co neumi ovladat pravou nohu a pracovat s plynem.
Pro ty ostatni pak prislo s vypinanim predniho pohonu.

Bohuzel novinari zpovykali jantary, pro ktere je cislo zrychleni z klidu na 100kph dulezitejsi nez ostatni, mnohem dulezitejsi vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
G  |  18. 10. 2018 19:19

BMW a chechtat? Leda tak zalézt dva metry pod zem, je to 4 nebo 5 let co se šéf divize M dušoval, že jedině RWD a že AWD do M5 nepřipadá do úvahy.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:46

bavorský superb RS

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 10. 2018 06:25

Před 4-5 lety? Ale kdeže. Mimochodem, jak se vyvíjí trh s auty, tak směřují auta samotná. Jen hlupák by očekával jiný způsob.

Odpovědět  |   | 
Karel Drdel  |  18. 10. 2018 13:49

Diletanti! Já se spíš divím, jak BMW může půjčit takové auto na týden nýmandovi, který tvrdí: "To generace F10 už tak charakterní náčiní nedostala, poprvé přišla s osmiválcem..."
Co takhle E39 M5 s pětilitrem (4.9l) V8, 400 hp, 500 Nm?

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 10. 2018 14:47

Generace F10 byla hlavně těžká, neobratná a přitom tvrdá. Nic na ní nebylo a jakýkoliv model s R6 nebo V8 v benzínu byl mnohem příjemnější.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den,
děkuji za velmi laskavou připomínku. Pochopitelně generaci M5 E39 znám. Ve větě mi jen vypadla myšlenka, chtěl jsem F10 označit za první přeplňovaný osmiválec v rodu (proto ve větě stojí také teze o méně charakterním náčiní) a první verzi s tímto motorem 4,4, který v modifikované verzi slouží dodnes. S pozdravem, Milan Lažanský

Odpovědět  |   | 
Peter  |  18. 10. 2018 19:43

M5 E39 sa či rýchlo míňajú. Teda aspoň tie v rozumnej cene. Kupujte kým sa dá. Ja som hľadal dva roky. Pritom tých nových je plno.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 10. 2018 14:40

Na autorevue se pravděpodobně nastěhovala banda z autofora, nebo sem dávají svoje "inteligentní" příspěvky možné členové tamnější redakce.

Číst se tu diskuze nedají a reagovat na takové množství hloupých smysl ani nemá. Chudák M5.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  18. 10. 2018 21:45

hlavně že to aspoń ty děláš nejlíp..

Odpovědět  |   | 
Povolanim syn  |  18. 10. 2018 16:34

No uz aby ho tatka koupil na firmu, letos se firme dost darilo a tak bude k petadvacetinam autiko, jupiii.

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:48

a hned to roztřelit ať to pojištovna zacáluje..

Odpovědět  |   | 
JK  |  18. 10. 2018 17:03

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?
Může, ale bez urážky, M5 není ani supersport, ani ve smokingu. Je to spíš rychlejší fialové sako s vycpávkama, proteinem a holou hlavou.

Odpovědět  |   | 
WP  |  18. 10. 2018 17:30

Pro chude duchem zcela jiste, hlavne se vymezit a pak pripsat nesmyslneho favorita, visiciho nad pelechem pubescenta

Odpovědět  |   | 
..  |  18. 10. 2018 21:50

to nikoho nezajímá možná tebe blbe..

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 10. 2018 06:44

Je škoda, že internet není adresný, fracci jako ty potřebují pár facek. Ne je řešit na netu.

K M5 nemáš podle svých hloupých výkřiků nic, chodíš jen opruzovat, proč nezůstaneš na autoforu?

Odpovědět  |   | 
PTK  |  19. 10. 2018 12:17

Sám tady začneš napadat jiné (chudé duchem, pelech pubescenta) a když ti někdo po právu řekne, že jsi blb, tak ho vyhazuješ z diskuze a pral by ses? Jdi do háje s takovým kádrováním, komančové už tu nevládnou. A na to autoforum se hodíš úplně nejlépe právě ty.

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 10. 2018 13:02

To, že tady parta (možná je to jen jeden otroubek) nesmyslně zasírá diskuzi pod zajímavým testem a někdo se proti tomu vymezí ti přijde jako projev blba?
Pak je mi tě líto.

Odpovědět  |   | 
..  |  19. 10. 2018 15:00

potrefená husa se vždycky ozve..jsem klidný

Odpovědět  |   | 
WP  |  19. 10. 2018 15:25

Je dobře, že ti medikace zabírá

Odpovědět  |   | 
PTK  |  20. 10. 2018 09:25

Kde vidíš v příspěvku JK, že zasírá diskuzi? Pouze se ohradil proti názoru redaktora, že M5 je supersport. Nic víc a nic méně. Podle mě napsal pravdu, M5 žádný supersport není a nikdy nebyl protože to vždycky byl a je přemotorovaný velký sedan vyšší střední třídy. Ale i kdyby jeho výrok na adresu auta byl nekorektní nevím, kde bereš právo na osobní urážky, JK diskutuje k autu, diskuzi zašíráš ty tím, že okamžitě cizí názor na auto nálepkuješ osobními urážkami.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 10. 2018 18:58

Kde redaktor tvrdi o M5, ze je supersport? Kde jsi prisel na premotorovanost a na to, ze jsem psal jakekoliv osobni urazky?

Tohle teoreticke plkani tech co nevedi je otravne, preber si to jak chces.

Fakt je ten, ze M5 ma dynamicke parametry supersportu minule dekady, kdo to popira, lze sam sobe.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 201 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro