TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?Může, ale bez urážky, M5 není ani supersport, ani ve smokingu. Je to spíš rychlejší fialové sako s vycpávkama, proteinem a holou hlavou.
Pro chude duchem zcela jiste, hlavne se vymezit a pak pripsat nesmyslneho favorita, visiciho nad pelechem pubescenta ;-)
to nikoho nezajímá možná tebe blbe..
Je škoda, že internet není adresný, fracci jako ty potřebují pár facek. Ne je řešit na netu.K M5 nemáš podle svých hloupých výkřiků nic, chodíš jen opruzovat, proč nezůstaneš na autoforu?;-)
Sám tady začneš napadat jiné (chudé duchem, pelech pubescenta) a když ti někdo po právu řekne, že jsi blb, tak ho vyhazuješ z diskuze a pral by ses? Jdi do háje s takovým kádrováním, komančové už tu nevládnou. A na to autoforum se hodíš úplně nejlépe právě ty.
To, že tady parta (možná je to jen jeden otroubek) nesmyslně zasírá diskuzi pod zajímavým testem a někdo se proti tomu vymezí ti přijde jako projev blba?Pak je mi tě líto.B-]
Kde vidíš v příspěvku JK, že zasírá diskuzi? Pouze se ohradil proti názoru redaktora, že M5 je supersport. Nic víc a nic méně. Podle mě napsal pravdu, M5 žádný supersport není a nikdy nebyl protože to vždycky byl a je přemotorovaný velký sedan vyšší střední třídy. Ale i kdyby jeho výrok na adresu auta byl nekorektní nevím, kde bereš právo na osobní urážky, JK diskutuje k autu, diskuzi zašíráš ty tím, že okamžitě cizí názor na auto nálepkuješ osobními urážkami.
Kde redaktor tvrdi o M5, ze je supersport? Kde jsi prisel na premotorovanost a na to, ze jsem psal jakekoliv osobni urazky?Tohle teoreticke plkani tech co nevedi je otravne, preber si to jak chces.Fakt je ten, ze M5 ma dynamicke parametry supersportu minule dekady, kdo to popira, lze sam sobe.
potrefená husa se vždycky ozve..jsem klidný
Je dobře, že ti medikace zabírá;-)
No uz aby ho tatka koupil na firmu, letos se firme dost darilo a tak bude k petadvacetinam autiko, jupiii.
a hned to roztřelit ať to pojištovna zacáluje..
Na autorevue se pravděpodobně nastěhovala banda z autofora, nebo sem dávají svoje "inteligentní" příspěvky možné členové tamnější redakce.Číst se tu diskuze nedají a reagovat na takové množství hloupých smysl ani nemá. Chudák M5.
hlavně že to aspoń ty děláš nejlíp..
Diletanti! Já se spíš divím, jak BMW může půjčit takové auto na týden nýmandovi, který tvrdí: "To generace F10 už tak charakterní náčiní nedostala, poprvé přišla s osmiválcem..."Co takhle E39 M5 s pětilitrem (4.9l) V8, 400 hp, 500 Nm?
Dobrý den,děkuji za velmi laskavou připomínku. Pochopitelně generaci M5 E39 znám. Ve větě mi jen vypadla myšlenka, chtěl jsem F10 označit za první přeplňovaný osmiválec v rodu (proto ve větě stojí také teze o méně charakterním náčiní) a první verzi s tímto motorem 4,4, který v modifikované verzi slouží dodnes. S pozdravem, Milan Lažanský
M5 E39 sa či rýchlo míňajú. Teda aspoň tie v rozumnej cene. Kupujte kým sa dá. Ja som hľadal dva roky. Pritom tých nových je plno.
Generace F10 byla hlavně těžká, neobratná a přitom tvrdá. Nic na ní nebylo a jakýkoliv model s R6 nebo V8 v benzínu byl mnohem příjemnější.
Po dlouhých letech trucování konečně BMW uznalo svou porážku, opustilo RWD a přiznalo, že do přemotorovaného sedanu vyšší střední třídy patří AWD, protože je to jediný způsob jak efektivně přenést velký výkon na silnici. U Merglu a Audi se musí chechtat, tam na to přišli už před mnoha roky.
Chechtat se muze leda BMW. Jako posledni pristoupilo na modu tech co neumi ovladat pravou nohu a pracovat s plynem.Pro ty ostatni pak prislo s vypinanim predniho pohonu.Bohuzel novinari zpovykali jantary, pro ktere je cislo zrychleni z klidu na 100kph dulezitejsi nez ostatni, mnohem dulezitejsi vlastnosti.
BMW a chechtat? Leda tak zalézt dva metry pod zem, je to 4 nebo 5 let co se šéf divize M dušoval, že jedině RWD a že AWD do M5 nepřipadá do úvahy.
Před 4-5 lety? Ale kdeže. Mimochodem, jak se vyvíjí trh s auty, tak směřují auta samotná. Jen hlupák by očekával jiný způsob.
bavorský superb RS
Ale zase mají M2, pro ty co to umí s volantem.
no ale ty to nejsi..
No pro ty co to umí doopravdy s volantem má Mergl AMG GT a Audi R8. BMW má kulové, resp. kulové na baterky, tedy i8.
Pre tych, co to vedia, m3 e46 pripadne 190E 2.5-16.
Co má Audi nebo M-B pro ty co umí a chtějí řídit v cenové kategorii 1-2,5mio?;-) Ano obě značky mají supersporty, BMW je však až na vyjímku M1 nikdy nedělalo. Zpřístupňuje však v mnohem větší míře prožitky z řízení a více práce širšímu spektru lidí.
Ako mozes porovnat M2 a R8? :D Babis komentar top!
Já je neporovnávám, já jen říkám, že sporťáky vyrábí Mergl nebo Audi. BMW žádný sporťák nemá.
M2, M3, M4 je co?
nic..
Ty tu hážeš milionama navíc, jak Babiš.
Bavorská Octavia RS!
:-D Dík, dneska mě tohle pobavilo nejvíc. A hned mě ten smích přešel, když jsem si uvědomil, že na autorevue bych se tomu v nadpise ani nedivil...
Jen bohuzel tolikrat opakovany vtip, az se stal nejtrapnejsi hlaskou diskuzi. Vzdy se ovsem najde hlupak, ktery ho znovu pouzije a zasvini diskuzi, ke ktere by jinak nemel co napsat.
hlavně že ty jsi vtipní jak prdel..
Já se o vtip nesnažil, primitive.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.