Mate nekdo s M4 zkusenost, jak se da jet zhruba pohodlne rychle se stazenou strechou ve dvou lidech a nasazenym vetrnym deflektorem, aniz hy ho vitr umlatil? Koukal jsem na spoustu testu, ale tohle jsem nikde nepochytil
do cca 130 naprosty komfort bez jakehokoli naznaku foukani uvnitr. Do tech 160-170 lehky vanek v oblasti hlavy (mam 188). Nad to uz to zacina byt citit a nekde od tech 180-190 uz tam neni bezvetri vubec, ale neni to do tech 200 zadne mlaceni vetrem uvnitr. Jen uz to tam proste citis a postupne to roste. Nicmene opravdovy komfort je do tech +- 150 pak uz to zacina.
Díky;-)
Všiml si někdo, že to auto má 4 plnohodnotné místa ? Srovnávat to není s čím, žádný jiný kabriolet 4 plnohodnotné místa nemá ! Porsche 911 :-D tam se nevejdu normálně ani dopředu, RS5 to je ještě větší parodie na auto, vnitřní prostor se rovná prázdné plechovce od piva, Jaguar ? co vím tak se snaží dělat funkční vozy cca poslední 3roky, tak nevím jestli bych tam běžel.
Pokud někdo stojí o 4místné cabrio, tak prosím.Mě se to ale nelíbí a nikdy bych si to nekoupil i když na to taky mám.Cabrio nebo chcete-li Roadster je věc srdce a ne rozumu a proto by to měla být, podle mě, klasika. Tzn. 2místné, benzinový motor vpředu podél, manuál, náhon zadních kol, střecha plátěná popř. pevná zasouvací.Taky bych nepotřeboval víc než 150kW výkonu, protože s tím nemíním závodit po dálnici ale projíždět se s otevřenou střechou po klikatých okreskách, třeba v Itálii nebo ve Španělsku.O tom, že takhle neuvažuji jenom sám, svědčí prodejní úspěchy Mazdy MX-5.Klidně bych bral i BMW Z4 nebo Mercedes SLK 200. I na Porsche Boxter bych se nachal přemluvit, přestože neodpovídá mím kritériím, ale je překrásný.:-)
Tak zkus nejdřív zhubnout pod 100 kilo, pak ti prostor RS5 i 911 přijde dostatečnýA porovnávat M4 s Jaguárem, to je už na léčebnu závislostí.
Mě M4 nezklamala, je to vyvážené a precizní auto, jak se na BMW sluší a patří, bravo ! Samozřejmě ti co nato nemají a nic o tom neví, můžou mínusovat :-)
No vidíš, já na to M4 mám, ale fakt je, že o ni nic moc nevím. Takže ani plus ani minus.Jinak je to příjemné auto, moc hezké, ale po zkušenostech s BMW už bych si znovu tuto značku domů nekoupil.
Nezklamala, délka 4,7 metru, hmotnost dvě tuny... obrovské GT pro německé důchodce a hraje si na jízdu bokem :D :DProstě BMW :D
duchodci beztak kupuji sedmicku,,,
Nevím co kupují důchodci u nás, ale v DE podle Autobildu to jsou hlavně praktická menší MPV jako je Mercedes řady B a pod.
Ježíš, zase ten asijský brečák, méé, méé, Honda, búú, búú, Nissan :-D neplač nám tu, že tě zase předjede kdejaký německý důchodce v M4, se staženou střechou s hmotností dvě tuny a délkou málé plachetnice :-D :-D :-D
Mě je úplně jedno, co mě předjede. Není mi sedmnáct. :-PAle k té charakteristice gratuluji, velmi výstižná. Dvě tuny na měkkém podvozku jsou opravdu charakteristikou důchodcovské lodě, a ne sportovního auta.
Prachatí důchodci nejezdí často ve 4místném Cabriu. Nýbrž v 2místném Coupé popř. Roadsteru.Nemají, zaprvé, v tom vzadu koho vozit a za druhé nemají rádi za krkem průvan nebo pražící slunce.
Ted cekam tu zaplavu lehcich 4 mistnych kabrioletu s pevnou skladaci strechou a vykonem alespon 430k. A propo, takove audi s temer 1,8 tunovou RS5 v nekabriolet verzy, to je teprv otesanek. +300kg proti coupe od BMW B-]
Člověče to jsou parametry jak z klasických státních výběrovek. Čtyči lidi, pevná skládací střecha, výkon min 430k.No, takže pokud by to byly cabriolety alespoň bez nutnosti té skládací střechy (což je stejně rozhodnutí každého výrobce, kterou cestou se pustí) a počtu míst, tak tady máš vozy, které minimálně v interiéru jsou úplně z jiného vesmíru, než BMW M4:Porsche 911 GTS Cabriolet: 1495 kgJaguar F-TYPE R Cabriolet: 1665 kgAudi R8 Spyder: 1735 kgVšechny tři výše zmíněné bych bral vždy raději, než M4.
nechtel bych videt interier u toho jaguara a audi po par letech pouzivani, to porsche a audi stoji 4m, jaguar neco pres 2m, pokud bych si kupoval cabrio za 4m tak asi m6 convertible nebo sl63/65 convertible, california uz je moc draha,,,anebo i8 spyder pokud ho budou vyrabet
ale notak, to uz beru jako ze ti tece do bot kdyz musis vytahovat 2 mistne auta (az na to porsche teda co je o tridu mensi a drazsi vuz = coz hmotnost vysvetluje) zrovna ty co mas vzdy plnou hubu kecu o fanatickych fanouscich. Ale ja ti pomuzu, hmotnost tve milovane audi je 2t (RS5 cabrio), a to ma jen platno.
Mé milované audi :-D No, tak dobře, já vytáhnu tři auta, Porsche, Jaguar a Audi, ale zcela určitě jsem fanatik do audi :-DPokud bych si měl vybrat, vždycky bych volil Porsche. Jejich image, design, kvalita a výkony jsou fantastické. Ale to je můj osobní názor, nikomu ho nenutím.A co se týče RS5, tam je to prostě totální úlet. Melou o hliníku a lehké konstrukci, ale udělají auto s dvěma tunami hmotnosti. Samozřejmě je v tom "pan Motor", ale celková hmotnost už je fakt mimo.Pokud bych měl volit mezi M4 a RS5, sáhnu po BMW. Se skřípěním zubů bych překousl interiér a kvalitu zpracování, ale myslím, že zde je vítěz naprosto jasný.Mimochodem, když už si do huby bereš mou hubu plnou keců, nedávno jsem četl na moje auto.cz perfektní recenzi na Alpinu D3. Víš proč perfektní? Protože ten majitel byl fanouškem, dokonce přiznal, že by nic jiného než BMW/Alpinu nechtěl, ale v dalších větách a diskuzi vyjádřil obdiv nad biturbem od VAG, řekl, že se mu líbila RS4 (pokud si pamatuju) a tím si získal naprosto můj obdiv. On je fanouškem, ale dokáže ocenit i kvalitu jiných aut a motorů. Pokud mi tento člověk řekne, že miluje BMW, pak je to pro mě fanda do aut, ne fanatik s modrobílou mlhou před očima.
No bud fanatik (a nemusi jit jen o fanatickou prizen, ve tvem pripade jde spis o fanatickou neprizen), anebo nevis o cem mluvis. Pises jako o statni vyberovce, ale pritom bylo zadani velice snadne. Vykonny kabriolet premiove stredni tridy, takze MB, BMW, Audi, Lexus, Jaguar. Posledni dva nenabizi nic, F type coupe do toho netahejme, to je auto uplne mimo zadani koncepci, cenou, poctem mist. Audi ma RS5 cabrio, BMW ma M4 cabrio, a MB ma CLK cabrio (nebo ted E class cabrio a chysta se i C class cabrio, zrejme). Hmotnostma si pak stoji BMW 1,8t, Audi 2t, MB 1,9t a to navic jedine BMW ma vyhodu pevne skladaci strechy (lepsi celorocni pouzitelnost, teoreticky lepsi odhlucneni, a prakticky lepsi odolnost proti vandalum). Takze objektivne je cvalik od BMW to nejlepsi co se da sehnat.Ze takove auto podle mne postrada smysl a zabiji to cim by M4 mela byt je na jinou debatu, ale stale smysluplnou debatu. Naopak kdyz nekdo pri baveni se o M4 zacne vytahovat Porsche Carreru S cabrio tak jen ukazuje ze je mimo. To auto stoji v zakladu 3,35mil Kc. Pominu ted to ze je to fakticky o rad mensi vuz a bavme se o te cene, co znamena. Znamena jednoduse to ze za takove penize muze Porsche nabidnout zasadne jinou skladbu materialu z kterych je vuz staven, logicky. Zadne auto s polovicni cenou nikdy nemuze mit hmotnost porsche pri velikosti porsche a byt rentabilni.I prez svuj velky prevelky respekt k porsche (je to moje vysnena znacka) se tato konkurencenekonkurence neda brat vazne. No a posledni R8 cabrio je z toho tveho vyctu nejvetsi ulet, jednak proto ze jde o supersport s motorem uprostred, srovnavan s konvencnim 4 mistnym cabriem konkurence, a druhak proto ze jej uvedes ikdyz vis ze Audi ma pro M4 cabrio primeho konkureta. Jen o 200kg tezsi. :-))
To ses dostal ses uz uplne mimo.M4 bych si nekoupil o nic vic nez jakekoliv jiny ctyrdverovy cabriolet, protoze vsechny vypadaji hnusne, bez vyjimky. Ale pokud nekdo ctyri sedadla opravdu chce, tak se asi s dvoumistnym autem nespokoji i kdyz je bez pochyby lepsi. Stejne tak srovnani hmotnosti je potom uplne mimo - ctyrmistne cabriolety jsou hnusne proto, ze jsou neprirozene protahle. Protahni Audi R8 na 4 mista a bude vazit o dost vic nez BMW.To ani nemluvim o tom, ze Jaguar je o 40 % drazsi, ostatni jeste o vic.Taze pokud chces auto na 4 mistny convertible v cenove kategorii M4 (coz jsou ve naprosto jednoduche podminky, zadne zadani ala statni zakazka), tak moc moznosti nemas a ani bych se nedivil, kdyby byla M4 ta nejlepsi.Samozrejme druha vec je, za ja osobne smysl takoveho auta nechapu a podle toho kolik jich vidim na ulicich ho nechapou ani ostatni.
Bavíme se na stejné úrovni, viď? ;-)Tvoje dvě věty:M4 bych si nekoupil o nic vic nez jakekoliv jiny ctyrdverovy cabriolet (hm, tak čtyři dveře).Stejne tak srovnani hmotnosti je potom uplne mimo - ctyrmistne cabriolety jsou hnusne proto, ze jsou neprirozene protahle. (hmotnost se rovná délka)mě ujistily o tom, že jsme už dva úplně mimo.Hlavně, že si rozumíme. :-))Teď vážně, já nepopírám, že M4 nemá přímou konkurencí a klidně může být nejlepší a nejlehčí ve třídě čtyřmístných kabrioletů. Ale jsou zde prostě lehčí kabria se srovnatelnými výkony a teď myslím především Porsche. Je to cenově jinde posazené, ale na to se diskutující nade mnou neptal, ne? Ostatně důvody ke koupi můžou být různé. Sportovní tradice: 1. Porsche, 2. Jaguar, 3. Audi, 4. BMWImage: 1. Porsche s Jaguarem, někde vzadu Audi a BMWVýkony: 1. Porsche s BMW, 2. Jaguar, 3. Audi (4.8s na stovku je fakt moc)Cena: 1. BMW 2. Jaguar 3. Porsche 4. Audi(je to jen můj pohled na věc, ne dogma ani fakt)
Ze ja se s tim pisu, kdyz pak napisu misto ctyrmistny ctyrdverovy :).Jiste ze jsou zde lehci convertibles se srovnatelnymi vykony, jen jsou velikostne uplne jine a stoji uplne jine penize. A vic mista pro lidi muze byt mnohem uzitecnejsi vlastnost nez nizsi hmostnost, protoze co si budeme povidat - convertibles se stejne vzdycky hodily vic na povozeni kamaradu po plazi nez na opravdove sportovani.Ale uz bych to ukoncil - ja s tebou ve vysledku souhlasim, taky bych si radej koupil lehci, mensi, vyrazne peknejsi a exkluzivnejsi Posche nebo Jaguar, kdybych chtel convertible. Jen bych si musel byt vedom, ze vic nez jednoho kamarada najednou nikdy nesvezu a ze budu muset otevrit penezenku o hodne vic.
kamarády bych v tom nikdy nevozil. Za to ale "una chica en bikini" s velkou radostí! ;-)
Jaký je důvod koupit si M4 convertible místo 430d convertible?
jaky je duvod koupit si 430d convertible misto 428i convertible?
Které kupé od BMW s 4.2 osmiválcem myslíš?BMW šetří kde se dá... laciná ocel místo hliníku a váhu pak redukuje sníženou robustnostní konstrukce. To auto se musí kroutit jako žížala.A největší vtip je ten motor... Audi poctivá 4.2 V8 atmosféra, zatímco BMW usoplený třílitrový šestiválec staré koncepce z podřadných materiálů, který váží nachlup stejně, jako ta V8.
vysvetli me co je poctivyho na prepracovanym 4.2 kterej najdes treba v q7 a beztak i ve vw touareg, phaeton,,,i kdyby ta m4 mela turbo sestivalec z 335i tak to porad bude poctivejsi protoze to porad bude mit motor bmw a ne neco co ma geny vw, takhle ma audi i podvozky a co nema od vw to maji od lamba (r8) poctivci :-D
Proč rovnou nenapíšes ze nenavidis cokoliv z koncernu VW a jsi fanaticky zaslepenec do BMW? Bylo by to rychlejší, všichni ostatní by si o tobě pomysleli své a byl by klid. Místo toho tady jasné davas najevo, ze jsi typicky fanatik. Nevíš o ostatních autech vůbec nic, nejezdil jsi v nich a ve výsledku jses mimo i teorii. Přes osmdesát procent dílu na r8 je zcela odlišných od lamba. r8 vychází ze závodních speciálů LeMans (a hádej, kdo tu dvacetictyrhodinovku pravidelně vyhrává)? Pro me osobně ma audi větší tradici v automobilovém sportu než to tvé BMW. BMW umí velmi dobře auta, hlavně mkove modely, ale spostu věci kopírují od ostatních. V době, kdy audi nabízelo full led světla, nenašel jsi v ceníku BMW nic jiného než bixenony. Pak přebrali dotykovou plošku na zadávání písmen do infotainmentu a opět - hádej od koho? Od audi. Najdi si počet technologických patentu audi. Od června si audi zaregistrovalo přes 200 novych technologii. Kolik jich registrovalo BMW? O kvalitě se nezmiňuji, každé auto se muže pokazit. Víš co by ti otevřelo oči? Nádherné drifty v r8, o které clarkson z topgearu prohlásil, ze driftuje lépe než cokoliv jiného. Ano čtyřkolka a driftuje minimálně stejně dobře, jako cokoliv s náhonem na zadek. Posadil bych té s plinkou a sackem na zvracení do rs6 nebo r8 v10 plus a pak by ten svět byl najednou objektivnější.
BMW melo v M3 take V8 a jediny duvod proc nyni nema a Audi ano, protoze takova je doba a Audi A4 je proti nove M4 zastarale.. Az prijde novy model RS5, pak bude mit taky V6...
Můžu se zeptat, v čem je stávající RS5 proti M4 zastaralá?
uplne ve vsem, od anteny az po gumy je vsechno novejsi
Nechápu. Proč to čekáš?
protoze to jsou jen tve bezne plky a ze neexistuje lehci alternativa pomlcis... ale chapu, haters gonna hate, u tebe takovej trapne beznej kolorit
Nějak mě uniká smysl hledání dalších důchodcovských parníků. Ať už nějaké napíšu nebo nenapíšu, na BMW M4 to nezmění vůbec nic.
proc si musel mercedes koupit amg a audi lambo aby byli lepsi?bmw toto nikdy nepotrebovalo a jsou lepsi a jina konkurence neni, mozna lexus jenze ten taky s petilitrem V8 dosahne toho co bmw se 4 litrem V8 (a mercedes tam mel rovnou 6.2 litr :-D ) nebo co chces menit na bmw? oni ty auta delaji nejlip jak umi na tuto dobu a za tu cenu za kterou se to prodava.a jina znacka v tomto segmentu neni takze nic lepsiho nenajdes.
Bože ty jsi tak zaslepený ze si snad nevidíš na špičku nosu. To je až neuvěřitelny.
Haters gonna hate a Lovers gonna love. To je jedno. Hlavně, že jsi tu nevytáhl tu idiotskou větu o závisti apod. Závidět někomu značku BMW, Audi nebo Mercedes může opravdu jen duševně chorý jedinec nebo člověk, který si tyto tři značky příliš idealizuje.Je toho na silnici jako smetí, každý třetí v tom jezdí, takže není opravdu co závidět...
jen tak mimochodem pro autora článku, opět uvádíte vrtání a zdvih obráceně...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.