Test BMW M3 Competition: Motoristická óda na radost

6 komentářů

Anetka77
2. srpna • 7:30

Mal som m4 2016 najazdil som 58000km bez competition teraz mam 2017 lci s cp, rozdiely 2017 je o dost tvrdsia comfort je asi ako sport v 2016 ! Motor ma vecsi turbo lag pocitovo netaha do 2500 otacok tak ako 2016 potom sa to zmeni a ide lepsie prevodovka sa mi zda ze radi lepsie resp nedava take rany jazdim vzdy na 2 stupni odozvy, sedacky drzia o dost lepsie ale na dlhej ceste su dost tvrde a boli chrbat :( brzdy mam normalne a ziadny problem, najvecsia zmena je asi diferencial proste auto uz nema taky problem s trakciou celkovo je auto ako take da mi zda take pevnejsie neviem ako to popisat asi ako golf s r packetom a golf gti proste zmenu tak citit, spotreba zatial to iste . Konecne zadne svetla vyzeraju normalne nie ako s loganu , navigacia som cakal ze bude tuch a nieje ako v 5 alebo 7 .

Marvin 7
4. srpna • 16:33

Mé pocity jsou téměř identické. Mám najeto 20 tis. km ve standartní M3 2015. s M4 s comp paketem najeto cca 4 tis. km. Ze spodu paradoxně tahá motor v comp. packu i když má větší výkon hůře. Při výjezdech ze zatáček standartní M3 o pár metrů poodjede. Comp. paket má lepší trakci a celkově je auto neutrálnější, po přídání plynu při výjezdu ze zatáčky zmizela nervozita zádě, řídí se prostě jistěji. Jediné v čem jsou standartní železné brzdy lepší je možnost je lepší možnost modulace brzdného účinku, je lepší cit v pedálu, karbonkeramika má měkčí nástup, ale co se týká účinnosti je to úplně jiná liga. Pokud má být auto využíváno opravdu naplno, pak je karbonkeramika nutnost. Samozřejmě je třeba zvážit zda to majiteli stojí za příplatek 10% ceny vozidla, horší brzdný účinek v dešti a astronomickou cenu kotoučů a destiček při prípadné výměně, při intenzivním využívání na okruhu rozhodně 200 tis. km nevydrží.

majkl
1. srpna • 23:33

fotky z mobilu bida...
v textu jsou nejake chybky a celkove jsem doufal ve vic poznatku ze silnice jinak fajn cteni

Marvin7
1. srpna • 19:36

Dovolil bych si upozornit na pár nepřesností v textu. Standartní brzdy u M3 mají pevné a ne plovoucí třmeny. Klapky M performance výfuku samostatně ovládat nelze, jdou zavřít jen nastavením motoru na režim comfort, v režimu sport a sport+ se pak automaticky otevírají ve vyšších otáčkách. Jak jste pane redaktore přišel na to, že standartní M3 F80 zní jako vysavač ? Charakter zvuku s M performance výfukem je identický jako u verze se standartním výfukem, jen je projev hlasitější jak v kabině tak zvenčí. Nic to nemění na tom, že zvuk M3 F80 je dle mého názoru nejslabším článkem celého auta. S55 je paradoxně nejhůře zvukově odladěný 6-ti válcový benzínový motor BMW.

Tias
2. srpna • 0:20

Jeste bych doplnil, ze vydrž brzd 250t je naprostá utopie a budete je měnit tak často, az začnete přemýšlet o prodeji auta a taky to, ze znáček M v sedackach je v lete tak teplý, ze se 10 minut po na sednuti nemůžete opřít, velmi chytré řešení....

Jméno
1. srpna • 18:39

Super test, parádní, vtipný text.B-]

Doporučujeme

Články odjinud