Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

45 komentářů

Konik
24. října • 11:44

Brzo přijde M2 a ta na tom bude ještě lépe. Srovnání s e46 m3 je zajímavé, ale s odstupem výroby cca 10let je trochu mimo. Nejel jsem ještě v 235i, ale věřím, že je mnohem vyspělejší než kde jaká stará vrána e46 m3. O skalních fanoušcích kteří tvrdili, že M3 e46 je nejlepší bych taky dost pochyboval, ono je to furt stejné, když přijde nová generace tak ta předešlá je lepší, ano je, ale pouze do chvíle kdy 90procent fanoušků vymění starou generaci za novou :)

Marek Zrak
24. října • 11:59

Já bych se docela rád někdy s Runnerem svezl na okruhu, podle toho jak píše, to vypadá na mistra volantu.Každopádně řídit tohle BMW zábava 100% je.P.S. čím vůbec Runnere jezdíš? Jen abych věděl, co je u tebe in.

runner42
24. října • 12:06

Jako jak, čím jezdím? Do práce? Na hory? V zimě? V létě? Na okruh? A není to, jedno čím jezdím?
Stejně se určitě neshodneme ani na tom, co znamená ta "zábava".

Marek Zrak
24. října • 12:22

Stačí napsat, že to nechceš napsat, jen jsem chtěl znát tvůj ideální povoz.

runner42
24. října • 12:32

Ideální povoz neexistuje.
Pro pracovní ježdění mám A5ku, jako rodinný auto GC. Na letní víkendy a okruh už čtyři sezóny 370Z. Před necelým měsícem jsem to doplnil středně ojetou Miatou, sériovka bez úprav s rozumným nájezdem, přes zimu se na ní vyřádím a už se těším na jarní Vysoké Mýto. A pro přítelku do vypadá na jaře na Mazdu 3.
Doufám, že jsem uspokojil tvoji zvědavost dostatečně :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepis
24. října • 15:41

Je hezké vidět, o čem děti vlastně sní.

Michal DD
24. října • 13:37

Chlape super vkus na auta, to je garáž mých snů :)

garde
24. října • 13:52

370z a Miata by mohla byt v garáži snů, ale to ostatní určíte ne.

Marek Zrak
24. října • 14:39

Tak zas všechny auta doma nemůžou být sportovní.
Já šel cestou univerzálního auta a jsem s o číslo menším bráškou testovaného auta max. spokojen, ale samosvor byl opravdu nutno dodělat, ale dal se pořídit za 60t.

garde
24. října • 15:11

1 bmw v silném benzínu dobra volba. Jestli se bavíme o garáži snů, tak tam určíte nebudu mít Mazdu 3, nebo a5 v dieslu.

BadBoy
24. října • 16:38

Hlavně že vůbec nezávidíš :-D Audi A5 je zcela jistě nejkrásnější auto koncernu. Že je v dieslu nikde nevidím, a i kdyby tak co jako? Nezapomeň, že je to GTčko na dlouhé cesty. Mazda 3 je pecka, pro manželku jako třetí auto ideální.
A ta ostatní auta mají super poměr cena-výkon.

garde
24. října • 18:57

Ale Já spis reagoval nato co patří do garáže snů a ne že pro manželku Mazda 3 není špatna. A5 jsem tipl na diesel kvůli využívání v práci, jestli je to rs5 tak ta samozřejme do garáže snů patří.

runner42
25. října • 17:53

Je to benzín. RS5 bych si koupit mohl, ale jako pracovní auto je nesmysl.

garde
27. října • 11:01

Ta Já rs5 mel cca před rokem jsem se toho zbavil moc dlouho me nevydržela, hrozne me stalo jak je to male a nakonec ani jízdne to nebylo nic moc :(
Vzhledem k tomu kolik těch asijatu mas tak bych Te na fanouška tipoval :)

runner42
27. října • 15:33

RS5 že je malá? No to je asi relativní, je to jedno z největších GT, samozřejmě proti RS6 nebo kamionu je malá. Já když jezdím pracovně, jezdím na pohodu. Pro výkony a zábavu mám jiná auta. Pro RS5 nemám užití.
Tak schválně, najdi mi k 370Z, Miatě a Mazdě3 alternativu ;)

garde
27. října • 18:22

Mám 190 cm a vevnitř je to opravdu male z venku auto působí velkým dojmem ale vevnitř je to a3. Alternativa vzhledem k ceně vozu se asi hledá spatne, ale rekni sám jak by jsi označil člověka co má na zábavu dva asijaty a další v plánu, jako nic proti cena výkon Já to chápu a označení fanoušek přece není nic špatného.

garde
24. října • 13:52

370z a Miata by mohla byt v garáži snů, ale to ostatní určíte ne.

Konik
24. října • 13:23

Pěkné, 370z musí být zábava ! Taky teď víme proč na ty bavoráky furt nadáváš, když jsi fanoušek asijských vozů.
Já kdybych měl volbu nové 370z, která stojí cca stejně jak nová M235i, tak bych se škrabal na hlavě :)

runner42
25. října • 18:05

Ale já nejsem fanoušek asijských vozů. Ja nejsem fanoušek žádné produkce z principu. Pouze jsem v případě víkendovky chtěl zadokolku atmo nad 300 koní za rozumné peníze. Auto pro přítelkyni chci kvalitně postavené atmo benzín v pěkném baleni. Výběr je v obou případech překvapivě malý.

Marek Zrak
24. října • 13:27

Já bych se neškrábal ani chvilku ;-)

vojta
25. října • 0:15

Přesně tak Japonec na zábavnýho Bavoráčka s líbeznějším designem a skvělým motorem prostě nikdy nedosáhne ;-)

runner42
25. října • 17:44

Určitě ne do doby, než Japonci konečně pochopí, že k větší zábavnosti musí přidat dvě místa vzadu, nejméně dvě turba a pořádný kufr :D

Marek Zrak
24. října • 12:43

Dostatečně :-DTo se možná v Mýtě někdy potkáme, jezdím tam občas (letos 3x).

runner42
24. října • 18:05

Jo já taky :) Jezdíš na Miata akce nebo na volné jízdy?

Marek Zrak
24. října • 20:19

Jelikož Mazdu nemám, tak na volné dny, ale 2 akce jsem absolvoval pořádané Subaru.
Moc mě rádi nemají, protože 4kolky vč. Mišáků nemůžou hnusnou 1er dohnat B-]

runner42
25. října • 17:50

To se docela divím, Jirka Konývka se svým Evem na tom okruhu skoro bydlí. :) Nebylo to kvůli tomu, že je zakázaný se dojíždět? ;)Tak na jaře se tam určitě potkáme.:)

Marek Zrak
25. října • 18:41

Jen musíš oznámit termín, když jsem se účastnil, byly tam pokaždé jiné EVA, nevím jaké má Jirka Konývka, samozřejmě jsem byl v přímém kontaktu jen s některým. Naposled (8.10. sport praktice s Martinem Semerádem) to byla červená upravená IX na závody (přes 400k) na slickách, ale zas to nijak nepřeceňuju, jen konstatuju.
Eva jsou daleko těžší soupeř než STI, mám přímé srovnání, hatchback jsem měl.
Ježdění bylo volné, točili jsme i protisměr a moc hezky jsme si pojezdili. Jezdím na sériových gumách, jsem líný si vozit další sadu a přezouvat.
Moc rád si to porovnám s Nissanem :-)
Já mám prakticky sériové auto, ale na jaro jsem objednal semislick Kumho V70, tak uvidím, jak mi to na nich pojede.

runner42
27. října • 15:37

Jo to kvílení pneu si pamatuju, jel jsem ten den vedle na letiště :) Ale já už zazimoval, tak až na jaře. Taky nepřezouvám, jezdím už jen na SuperSportech od Michelinu. Určitě se tam potkáme.

Marek Zrak
27. října • 15:58

Jasnačka, domluveno.

runner42
27. října • 17:09

Jinak volné jízdy jsou ještě 4.11. ;)

Marek Zrak
27. října • 18:56

Letos už se tam neurvu, šetřím síly na příští sezónu.

runner42
24. října • 9:27

To auto mi připomíná Jessicu Parkerovou s tím natáhnutým ksichtem. Jako by někdo vetší auto navlíknul na malé auto, vypnul to, přišpendlil a zbytek odříznul :D Hnus :D

GGG
24. října • 13:42

trochu je to tak s tou disproporcí, ale není to až taková hrůza, a oproti jedničce je to krasavec.
a buďme za nej rádi, jedinný neotylý model z aktuální nabídky.

Sir CHerokee
24. října • 10:54

Taky se mi po designové stránce moc nelíbí. Předek vzhledem k proporcím docela dlouhý a zadek nedotažený.

Martin Motyčka
24. října • 11:06

pokud bude zábava to řídit, a vsadim se že bude, tak ti bude u pr.. že to auto není žádná designová perla...

runner42
24. října • 11:38

A proč by to měla být zábava řídit? Protože to má poháněnou zadní nápravu, 240kW nebo protože to je BMW?
E46 je potřeba vnímat v kontextu jeho doby. To bylo BMW na vrcholu a E46 M3 byla především v našem geografickém regionu absolutní hvězda.
Dnes BMW produkuje jednu sr***u horší než druhou a není absolutně problém si pořídit jiná po všech stránkách mnohem lepší auta.
A desig? Že jsou to barokní obludky bereme jako samozřejmost. Vždyť je to jen BMW.

Igor
24. října • 14:27

A ty jsi s tou M235i jel?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
24. října • 18:15

Nevím, jestli je tady někdo, kdo s tou 235i jezdil. Myslím, že odsoudit auto na základě obecné rovnice "dělají všechno horší než před lety = automaticky i toto auto bude stát za starou belu" je nesmysl. To bychom potom téhle značce nemohli dát šanci se posunout kvalitativně na úroveň dvou dalších z D3. My jsme tady ještě s jedním diskuzním kolegou nedávno zkoušeli paletu vozů nová M3, M4, M5 a M6 a že by někdo odešel z toho výletu nespokojený s motorem / podvozkem bych určitě neřekl. Já jsem byl vysmátý jak "jojo". ;-)

runner42
25. října • 18:07

Pokud jsi připraven se obětovat, aby se BMW mohlo posunout dál (vykázat větší zisk), s chutí do toho.

Konik
24. října • 11:50

runner42 nezlob se, ale vždycky na BMW nadáváš že stojí poslední dobou za prd. Musím souhlasit, ale narovinu, která dnešní produkce nestojí za starou bedlu, mercedes, audi, jaguár, lambo, ferrari, všechno šlo kvalitativně dolů a jinak to už nebude. Ano bmw je s kvalitou jinde než kdysi, ale také jsou ty auta levnější, e46 m3 stála v dobré výbavě 2mil+ a to koruna ještě měla nějaký vert, dnes se to srovnává s autem 1mil+, tak co by jsme nechtěli.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
garde
24. října • 12:02

Musím souhlasit, před 15 lety na BMW nemel jen tak nekdo, dnes díky cenove politice v tom jezdí každý druhy vocas.

stealth01
24. října • 18:11

Jj, a pak přijde někdo jako "nikdo" (diskuze o Passatu) a prohlásí, že s BMW je to hodně o prestiži a image. Důležitý pánové, je totiž ten "feling" :-P

dave_007
24. října • 14:49

Zatimco kazdy prvni vocas nadava, ze druhy vocas ma co on. B-]

runner42
24. října • 12:00

S tím nemohu souhlasit. Lambo šlo podle mě kvalitou jednoznačně nahoru. Taktéž jaguár. Audi se plus mínus drží na stejné úrovni. MB a Ferrari nevím, neznám.
BMW šlo podlě mě dolů, a to strašně moc. Asi proto, že v době recese nemělo po ruce budgetovou značku.

Popelář
24. října • 8:17

opravte si... z 0 na 100 za 4500s :-O ..a 240 koní je snad trochu málo nééé..

Doporučujeme

Články odjinud