Test BMW M235i: Vzpomínka na E46

Popelář  |  24. 10. 2014 08:17

opravte si... z 0 na 100 za 4500s ..a 240 koní je snad trochu málo nééé..

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 10. 2014 09:27

To auto mi připomíná Jessicu Parkerovou s tím natáhnutým ksichtem. Jako by někdo vetší auto navlíknul na malé auto, vypnul to, přišpendlil a zbytek odříznul :D Hnus :D

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 10. 2014 10:54

Taky se mi po designové stránce moc nelíbí. Předek vzhledem k proporcím docela dlouhý a zadek nedotažený.

Odpovědět  |   | 

pokud bude zábava to řídit, a vsadim se že bude, tak ti bude u pr.. že to auto není žádná designová perla...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 10. 2014 11:38

A proč by to měla být zábava řídit? Protože to má poháněnou zadní nápravu, 240kW nebo protože to je BMW?
E46 je potřeba vnímat v kontextu jeho doby. To bylo BMW na vrcholu a E46 M3 byla především v našem geografickém regionu absolutní hvězda.
Dnes BMW produkuje jednu sr***u horší než druhou a není absolutně problém si pořídit jiná po všech stránkách mnohem lepší auta.
A desig? Že jsou to barokní obludky bereme jako samozřejmost. Vždyť je to jen BMW.

Odpovědět  |   | 
Konik  |  24. 10. 2014 11:50

runner42 nezlob se, ale vždycky na BMW nadáváš že stojí poslední dobou za prd. Musím souhlasit, ale narovinu, která dnešní produkce nestojí za starou bedlu, mercedes, audi, jaguár, lambo, ferrari, všechno šlo kvalitativně dolů a jinak to už nebude. Ano bmw je s kvalitou jinde než kdysi, ale také jsou ty auta levnější, e46 m3 stála v dobré výbavě 2mil+ a to koruna ještě měla nějaký vert, dnes se to srovnává s autem 1mil+, tak co by jsme nechtěli.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 10. 2014 12:00

S tím nemohu souhlasit. Lambo šlo podle mě kvalitou jednoznačně nahoru. Taktéž jaguár. Audi se plus mínus drží na stejné úrovni. MB a Ferrari nevím, neznám.
BMW šlo podlě mě dolů, a to strašně moc. Asi proto, že v době recese nemělo po ruce budgetovou značku.

Odpovědět  |   | 
garde  |  24. 10. 2014 12:02

Musím souhlasit, před 15 lety na BMW nemel jen tak nekdo, dnes díky cenove politice v tom jezdí každý druhy vocas.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  24. 10. 2014 14:49

Zatimco kazdy prvni vocas nadava, ze druhy vocas ma co on.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 10. 2014 18:11

Jj, a pak přijde někdo jako "nikdo" (diskuze o Passatu) a prohlásí, že s BMW je to hodně o prestiži a image. Důležitý pánové, je totiž ten "feling"

Odpovědět  |   | 
Igor  |  24. 10. 2014 14:27

A ty jsi s tou M235i jel?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 10. 2014 18:15

Nevím, jestli je tady někdo, kdo s tou 235i jezdil. Myslím, že odsoudit auto na základě obecné rovnice "dělají všechno horší než před lety = automaticky i toto auto bude stát za starou belu" je nesmysl. To bychom potom téhle značce nemohli dát šanci se posunout kvalitativně na úroveň dvou dalších z D3. My jsme tady ještě s jedním diskuzním kolegou nedávno zkoušeli paletu vozů nová M3, M4, M5 a M6 a že by někdo odešel z toho výletu nespokojený s motorem / podvozkem bych určitě neřekl. Já jsem byl vysmátý jak "jojo".

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 10. 2014 18:07

Pokud jsi připraven se obětovat, aby se BMW mohlo posunout dál (vykázat větší zisk), s chutí do toho.

Odpovědět  |   | 
GGG  |  24. 10. 2014 13:42

trochu je to tak s tou disproporcí, ale není to až taková hrůza, a oproti jedničce je to krasavec.
a buďme za nej rádi, jedinný neotylý model z aktuální nabídky.

Odpovědět  |   | 
Konik  |  24. 10. 2014 11:44

Brzo přijde M2 a ta na tom bude ještě lépe. Srovnání s e46 m3 je zajímavé, ale s odstupem výroby cca 10let je trochu mimo. Nejel jsem ještě v 235i, ale věřím, že je mnohem vyspělejší než kde jaká stará vrána e46 m3. O skalních fanoušcích kteří tvrdili, že M3 e46 je nejlepší bych taky dost pochyboval, ono je to furt stejné, když přijde nová generace tak ta předešlá je lepší, ano je, ale pouze do chvíle kdy 90procent fanoušků vymění starou generaci za novou :)

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  24. 10. 2014 11:59

Já bych se docela rád někdy s Runnerem svezl na okruhu, podle toho jak píše, to vypadá na mistra volantu.

Každopádně řídit tohle BMW zábava 100% je.

P.S. čím vůbec Runnere jezdíš? Jen abych věděl, co je u tebe in.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 10. 2014 12:06

Jako jak, čím jezdím? Do práce? Na hory? V zimě? V létě? Na okruh? A není to, jedno čím jezdím?
Stejně se určitě neshodneme ani na tom, co znamená ta "zábava".

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  24. 10. 2014 12:22

Stačí napsat, že to nechceš napsat, jen jsem chtěl znát tvůj ideální povoz.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 10. 2014 12:32

Ideální povoz neexistuje.
Pro pracovní ježdění mám A5ku, jako rodinný auto GC. Na letní víkendy a okruh už čtyři sezóny 370Z. Před necelým měsícem jsem to doplnil středně ojetou Miatou, sériovka bez úprav s rozumným nájezdem, přes zimu se na ní vyřádím a už se těším na jarní Vysoké Mýto. A pro přítelku do vypadá na jaře na Mazdu 3.
Doufám, že jsem uspokojil tvoji zvědavost dostatečně

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  24. 10. 2014 12:43

Dostatečně

To se možná v Mýtě někdy potkáme, jezdím tam občas (letos 3x).

Odpovědět  |   | 
runner42  |  24. 10. 2014 18:05

Jo já taky :) Jezdíš na Miata akce nebo na volné jízdy?

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  24. 10. 2014 20:19

Jelikož Mazdu nemám, tak na volné dny, ale 2 akce jsem absolvoval pořádané Subaru.
Moc mě rádi nemají, protože 4kolky vč. Mišáků nemůžou hnusnou 1er dohnat

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 10. 2014 17:50

To se docela divím, Jirka Konývka se svým Evem na tom okruhu skoro bydlí. :) Nebylo to kvůli tomu, že je zakázaný se dojíždět? ;)

Tak na jaře se tam určitě potkáme.:)

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  25. 10. 2014 18:41

Jen musíš oznámit termín, když jsem se účastnil, byly tam pokaždé jiné EVA, nevím jaké má Jirka Konývka, samozřejmě jsem byl v přímém kontaktu jen s některým. Naposled (8.10. sport praktice s Martinem Semerádem) to byla červená upravená IX na závody (přes 400k) na slickách, ale zas to nijak nepřeceňuju, jen konstatuju.
Eva jsou daleko těžší soupeř než STI, mám přímé srovnání, hatchback jsem měl.
Ježdění bylo volné, točili jsme i protisměr a moc hezky jsme si pojezdili. Jezdím na sériových gumách, jsem líný si vozit další sadu a přezouvat.
Moc rád si to porovnám s Nissanem
Já mám prakticky sériové auto, ale na jaro jsem objednal semislick Kumho V70, tak uvidím, jak mi to na nich pojede.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  27. 10. 2014 15:37

Jo to kvílení pneu si pamatuju, jel jsem ten den vedle na letiště :) Ale já už zazimoval, tak až na jaře. Taky nepřezouvám, jezdím už jen na SuperSportech od Michelinu. Určitě se tam potkáme.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  27. 10. 2014 15:58

Jasnačka, domluveno.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  27. 10. 2014 17:09

Jinak volné jízdy jsou ještě 4.11. ;)

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  27. 10. 2014 18:56

Letos už se tam neurvu, šetřím síly na příští sezónu.

Odpovědět  |   | 
Konik  |  24. 10. 2014 13:23

Pěkné, 370z musí být zábava ! Taky teď víme proč na ty bavoráky furt nadáváš, když jsi fanoušek asijských vozů.
Já kdybych měl volbu nové 370z, která stojí cca stejně jak nová M235i, tak bych se škrabal na hlavě :)

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  24. 10. 2014 13:27

Já bych se neškrábal ani chvilku

Odpovědět  |   | 
vojta  |  25. 10. 2014 00:15

Přesně tak Japonec na zábavnýho Bavoráčka s líbeznějším designem a skvělým motorem prostě nikdy nedosáhne

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 10. 2014 17:44

Určitě ne do doby, než Japonci konečně pochopí, že k větší zábavnosti musí přidat dvě místa vzadu, nejméně dvě turba a pořádný kufr :D

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 10. 2014 18:05

Ale já nejsem fanoušek asijských vozů. Ja nejsem fanoušek žádné produkce z principu. Pouze jsem v případě víkendovky chtěl zadokolku atmo nad 300 koní za rozumné peníze. Auto pro přítelkyni chci kvalitně postavené atmo benzín v pěkném baleni. Výběr je v obou případech překvapivě malý.

Odpovědět  |   | 
Michal DD  |  24. 10. 2014 13:37

Chlape super vkus na auta, to je garáž mých snů :)

Odpovědět  |   | 
garde  |  24. 10. 2014 13:52

370z a Miata by mohla byt v garáži snů, ale to ostatní určíte ne.

Odpovědět  |   | 
garde  |  24. 10. 2014 13:52

370z a Miata by mohla byt v garáži snů, ale to ostatní určíte ne.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  24. 10. 2014 14:39

Tak zas všechny auta doma nemůžou být sportovní.
Já šel cestou univerzálního auta a jsem s o číslo menším bráškou testovaného auta max. spokojen, ale samosvor byl opravdu nutno dodělat, ale dal se pořídit za 60t.

Odpovědět  |   | 
garde  |  24. 10. 2014 15:11

1 bmw v silném benzínu dobra volba. Jestli se bavíme o garáži snů, tak tam určíte nebudu mít Mazdu 3, nebo a5 v dieslu.

Odpovědět  |   | 
BadBoy  |  24. 10. 2014 16:38

Hlavně že vůbec nezávidíš Audi A5 je zcela jistě nejkrásnější auto koncernu. Že je v dieslu nikde nevidím, a i kdyby tak co jako? Nezapomeň, že je to GTčko na dlouhé cesty. Mazda 3 je pecka, pro manželku jako třetí auto ideální.
A ta ostatní auta mají super poměr cena-výkon.

Odpovědět  |   | 
garde  |  24. 10. 2014 18:57

Ale Já spis reagoval nato co patří do garáže snů a ne že pro manželku Mazda 3 není špatna. A5 jsem tipl na diesel kvůli využívání v práci, jestli je to rs5 tak ta samozřejme do garáže snů patří.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  25. 10. 2014 17:53

Je to benzín. RS5 bych si koupit mohl, ale jako pracovní auto je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
garde  |  27. 10. 2014 11:01

Ta Já rs5 mel cca před rokem jsem se toho zbavil moc dlouho me nevydržela, hrozne me stalo jak je to male a nakonec ani jízdne to nebylo nic moc :(
Vzhledem k tomu kolik těch asijatu mas tak bych Te na fanouška tipoval :)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  27. 10. 2014 15:33

RS5 že je malá? No to je asi relativní, je to jedno z největších GT, samozřejmě proti RS6 nebo kamionu je malá. Já když jezdím pracovně, jezdím na pohodu. Pro výkony a zábavu mám jiná auta. Pro RS5 nemám užití.
Tak schválně, najdi mi k 370Z, Miatě a Mazdě3 alternativu ;)

Odpovědět  |   | 
garde  |  27. 10. 2014 18:22

Mám 190 cm a vevnitř je to opravdu male z venku auto působí velkým dojmem ale vevnitř je to a3. Alternativa vzhledem k ceně vozu se asi hledá spatne, ale rekni sám jak by jsi označil člověka co má na zábavu dva asijaty a další v plánu, jako nic proti cena výkon Já to chápu a označení fanoušek přece není nic špatného.

Odpovědět  |   | 
Pepis  |  24. 10. 2014 15:41

Je hezké vidět, o čem děti vlastně sní.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A