TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

OnlyTruth  |  23. 09. 2018 10:12

skoda, ze debilny trend nici taketo krasne auta .. tak ako ae86 bola posledna taktiez budeme so smutkom spominat na tuto krasavicu.. auto vychadzajuce z predneho pohonu nikdy nebude tak sportovo ambiciozne ako zadnokolky....

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  23. 09. 2018 10:48

Takových aut je škoda. Dnešní řidiče to ale moc nezajímá, hlavně, aby to šlo propojit s chytrým mobilem a řídilo se to skoro samo.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 09. 2018 10:49

presne tak :D ... tak ako debilkovia podobne vravia na briliantnu gt86 ze ma maly vykon , nikoho nezaujima rozlozenie vahy a ako vie prejst zakruty ale dolezite je, ze vie pridat plyn na svojom dieselovom automate na dialnici, a kto to chipne tak ten je este aj kral tuningu...

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 09. 2018 13:32

slováci jsou čuráci, kdyby nebyli, tak mluví normálně a nejebou se do čech..

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  23. 09. 2018 14:16

asi si si nedal svoju dennu davku liekov, clovek s iq pod 80 kde rozdeluje ludi podla toho kde sa narodili ako keby za to mohli xD aj ty mas diesela s chipom a si pretekar na dialniciach , vsakze ? xD

Odpovědět  |   | 
fero  |  23. 09. 2018 20:26

Ked Ti niekto bez rodiny, kamaratov, a rodneho jazyka zoberie skolu a pracu asi stojis za hovno

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 09. 2018 22:56

Koukám, nějaký mindrák nebo frustrace. Copak ti nějaký Slovák ošukal starou a teď jsi nasraný?

Odpovědět  |   | 
tom  |  24. 09. 2018 10:47

Ne, ale to, ze se chteli trhnout, porad nam predvazujou, jak jsme je vykoristovali a pak všichni lezou do Cech

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 09. 2018 16:03

Kdo se chtel trhnout? Vsichni se chteli trhnout asi jako vsichni chteli za prezidenta senilniho pomstychtiveho burana, ze A i kdyby... Ceskoslovensko vzniklo trochu umele, protoze samoztatne staty Cechu a Slovaku nemely politickou podporu/sanci, takze se po desetiletich vlastne vse narovnalo.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:07

...co je absolutna kravina. Napoveda: vyrovnanie.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  24. 09. 2018 21:25

Narovnalo ve smyslu 2 samostatnych statu... deleni majetku nabyteho v 'manzelstvi' neresim

Odpovědět  |   | 
tom  |  24. 09. 2018 10:47

Ne, ale to, ze se chteli trhnout, porad nam predvazujou, jak jsme je vykoristovali a pak všichni lezou do Cech

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:14

Cesi Slovakov nevykoristovali. Nikdy tak nebolo, naopak, spolocny stat bol vyhodny pre obe strany.

Nehadzte prosim vinu na vsetkych. Skutocnostr je taka, ze vacsina sa trhnut nechcela, ale Meciar s Klausom /a na nich napojene fasokorporaty/ si skratka potrebovali vymedzit revir. Mohli sme byt uplne inde ak by sa CeskoSlovensko udrzalo, lenze to v zaujme ´istých´ skupin /uplne nam cudzim/, nebolo.

Presne tak ako v Mnichove 1938. Hnus, hnus a este raz sk.rveny fasohnus.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:17

...a dokoncim, prave PRETO musel zomriet A.Dubcek.

Odpovědět  |   | 

já to dokončím, není krásný jet bmw na slovensko přes horní bečvu?

Odpovědět  |   | 
Ivorry  |  23. 09. 2018 11:41

K záhubě už bohužel došlo Řešil jsem, na poslední chvíli, možnou výměnu své M135i (manuál, zadohrab, samosvor) za M140i ve stejném ,,naložení" a od prodejců už jsem se dozvěděl jen konstatování smutného faktu... ,,Manuál už objednat nejde, ale automat je skvělý"... Ano, automat je skvělý, jel jsem s ním, ale ten fofr klacek je fofr klacek

Odpovědět  |   | 
Pycha  |  23. 09. 2018 15:06

naštěstí jsem stihnul koupit jednu z posledních

Odpovědět  |   | 
Bery  |  01. 10. 2018 18:52

M140i mam a jsem nadšený. 2018, manuál, zadní náhon a samosvor. Pravděpodobně ji budu příští rok prodávat.... Chci ji vyměnit za M2 competition.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 09. 2018 13:47

LoL.
Úplne dokonalé.
Len komu napadlo vyrobiť dvojmiestne auto s piatimi dverami.

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  23. 09. 2018 13:50

Je to docela použitelné i vzadu, pokud řidič nemá 2m.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 09. 2018 14:09

Asi ako jednotková Octavia. Teda za 3 mínus.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 09. 2018 15:21

slováci jsou čuráci, kdyby nebyli, tak mluví normálně a nejebou se do čech.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  23. 09. 2018 21:46

Bulo sa ozval...

Odpovědět  |   | 
WP  |  23. 09. 2018 13:51

KPB, záleží na výšce řidiče. Tohle papouškování nevědomých stále dokola mě nebaví.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  23. 09. 2018 14:14

Pre krpatých 160-170cm sú predsa veľké autá. X5, X6, 7er a podobne. Zistilo sa pozorovaním, čo z toho vyskakuje za trpaslíkov.
Tým pádom sú malé BMW pre veľkých vodičov. Len nechápem, prečo tam montujú zadné dvere.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 09. 2018 15:21

slováci jsou čuráci, kdyby nebyli, tak mluví normálně a nejebou se do čech.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  24. 09. 2018 19:19

Teba museli v domove naozaj strasne mlatit....

Odpovědět  |   | 
Pycha  |  23. 09. 2018 15:05

S tím vyměknutím podvozku při úplném vypnutí stabilizace není pravda

Odpovědět  |   | 
Marek Zrak  |  23. 09. 2018 17:17

Je to pravda, jezdíš v komfortním režimu

Odpovědět  |   | 
Roman  |  23. 09. 2018 17:35

Sem zvědavej co teplákovci z východních stepí budou řikat na "germánskije avtá" až budou všechny na elektriku

Odpovědět  |   | 
older  |  24. 09. 2018 17:30

Vlastím M140i manuál již 2 roky. S testem souhlas až na sedačky. Ty jsou sice sportovní, ale na delších cestách ne moc pohodlné.

Odpovědět  |   | 
older  |  24. 09. 2018 17:40

.....jo, a samosvor je výbava na přání....a není z "levného kraje"....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord