TEST BMW 840d xDrive Cabrio: Naftový bořič polopravd a mýtů

29 komentářů

Ralf
15. června • 9:28

To auto jsem zkoušel, má opravdu kvalitní interiér a opravdu příšerné jízdné vlastnosti s verzí Xdrive. Motor je lahodný a převodovka příkladně řadí, je pravda, že to je naprosto parádní souhra, ale podvozek je jedním slovem příšerný, prkenný, o komfortu nemůže být řeč. Navíc máte takřka nulové informace od kol ... v podstatě nevíte co se děje pod Vámi. V zatáčkách jste pak trochu nervózní, že nevíte co auto udělá, tohle je BMW? Ve vyšších rychlostech je auto neskutečně nervózní v přímce ačkoliv rychlosti střílí jak z praku. Za mne ... 3- ... S-Classe bohužel dělá vše lépe a jeho design ač je vozidlo starší bude atraktivní jestě léta a budete z něj mít větší radost. To se o této Osmičce opravdu říct nedá, ačkoliv ošklivá ani špatná určitě není, na první verzi z devadesátek už bohužel navázat nedokázala a ani nedokáže což prodejní čísla ukazují docela jasně a přesvědčivě.

Max
14. června • 19:49

40i je bohuzel skvely ale nevhodny motor s ohledem na hmotnost auta. Benzinove osmivalce jsou skvele dokud funguji, jenze to neni moc dlouho. Takze tohle je paradoxne nej volba rozumu.
Hosi co jezdej dieselovyma ctyrvalcema si to napred vyzkousi a teprve pak budou neco psat, tohle je trochu jinde.
Ale u bmw mi to s motorama prijde jako cim dal vetsi problem.

lethal924
15. června • 11:35

A nechapu logiku proc by vykonnejsi 40i byla nevhodnou volbou vzhledem k hmotnosti auta. Navic se dava i do 7, x5 a x7...

Max
17. června • 6:04

Kde je taky nevhodny motor. Tocivy moment vuci hmotnosti vozu nestaci a pak tomu dava na zadek 40d nehlede na to, ze spotreba je srovnatelna s V8.

stealth01
14. června • 19:51

A ja se zase myslím, ze třeba polovina zdejších diskutujících má s R6/V6 v naftě zkušenosti.

lethal924
15. června • 11:28

hehe, no zrovna ja mam doma jednu R6 x330d (commonrail) a je to po letech hrozny traktor. Do SUV se to hodi, ale do velkeho GT cabria bych to nechtel. Tam ma bublat benzin V8+. Ikdyz tahle 8 vazi stejne jak ta x3, takze mozna je to crossover :-D

petr r. (petrumr)
14. června • 20:11

ano i V8, V10, V12...., je to tak a do svojeho auta více jak čtyři válce nechcou.

petr r. je blb
14. června • 21:27

:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
14. června • 19:32

Já ho viděl u nás, před ním jelo i3 s kterým jsem kecal z Z4 jak svítila u kulturáku červená a proč jel na moravu? Protože musel, vychutnával požitek bez střechy na popojíždkách kolem komína a rozsvítila se kontrolka a nápis, že s dieslem se nejezdí kolem komína a ať jede vyčistit filtr a turba na D1. Na kameru se zachytilo poslední číslo, takže tutovka. Diesel nepatří do aut kterým se jezdí do obchodu pro jeden rohlík.

kobliha s řepkovou náplní
15. června • 8:20

"Diesel nepatří do aut"Konečně někdo napsal pravdu. *thumbs up*

petr r. je blb
14. června • 21:27

aha :-D:-D:-D

OTTO
14. června • 18:10

Diesel je vždy akorát z nouze ctnost a v takovém autě ho považuji za naprostý úlet. Myslel jsem, že doba, kdy se diesely cpaly do všeho Smartem počínaje a kabriolety konče, už je dávno za námi a vida, není. Šílenství!

iPace
14. června • 17:51

zacina to tu pomalu pripominat autoforum, to je snaha bejt vice a vice bulvarnim platkem tak lakava?a k samotnemu autu, to auto za to nemuze, je proste prizrakem dane doby kdy je potreba jeste naposledni chvili ten diesel nekde vmestnat aby se to zaplatilo do chvile kdy to jiz nepujde, nakonec to vesmes bude vtipne z pohledu prodeju, tohle si bude asi hledat zakazniky spatne jak jako nove tak pozdeji jako ojetina, odhaduju ze to bude premiant v oblasti straty hodnoty

R
14. června • 19:42

tohle neni autoforum; tohle je normalni autoblesk:::B-] o zdejšich vetsině diskutujicich ani nemluvě B-] :-P

.
15. června • 4:05

přesně

Sovík
14. června • 13:40

Přes 21 metráků? A že prý sportovní naturel? Pan redaktor je pěkný srandista.

lethal924
14. června • 11:55

Tady BMW fanda a k tomu prvnimu odstavci o designu musim rict (ciste muj nazor, protoze design je subjektivni), ze Audi dlouho nemeni design, protoze uz ho dovedli k dokonalosti. Jednoduche rysy ktere jsou zaroven ladne i primerene agresivni. Nektere dalsi automobilky taky proto tento design zacly kopirovat. U BMW ani MB jako konkurentu by to ale bylo velice trapne, takze museji vymyslet nove veci. Nic proti tomu ale nemuze se jim to proste vzdycky podarit. Predchozi generace byly opet krasne, ale nektere tyhle nove masky jsou ale zase primo odporne.PS: Auto ktere vazi pres 2 tuny nelze povazovat za sportak, proto me v nem nafta neurazi.

Michal
14. června • 11:41

Cabrio je auto pro potěšení a zážitky. Takže dle mého si takovýto vůz s dieselovým motorem může koupit jedině blb. Sorry jako.

Medvěd
14. června • 22:53

Taky si nedokážu představit kabrio v nafte a že se jich najde i v nabídce ojetin dost. Nejvíce pobaví kabrio s 1,9tdi. Tady ten diesel v 840 bude samozřejmě o dost dal, ale do kabria prostě jedině benzín.

Zombot
14. června • 13:41

Kolik velkých kabrioletů jste v životě vlastnil nebo alespoň řídil? A napadlo Vás někdy, že majitelé naftových kabrioletů mají naopak za blbce chytráky jako jste Vy? Osobně už mám třetí kabriolet jako auto na denní ježdění a na základě vlastních zkušeností se zážehovými šesti- a osmiválci jsem naopak přesvědčený, že do pohodlného kabrioletu na dlouhé cesty je vznětový motor jednoznačně nejlepší volbou.

Joe Doe
15. června • 8:31

Technicky vzate, aj traktor bez strechy je kabriolet, takze....

stealth01
14. června • 13:53

Není to jedno, jestli něco řídil? Dávat někomu nálepku, ze je blb je sice nesmysl, ale pocitově je fakt zvláštní používat na zážitek z jízdy naftové motory.
Plus mě se raději neptejte, co jsem kdy řídil. Nemám zkušenosti, ale je to o pocitu.

TiaS
14. června • 14:53

Zvuk dieselu se dá přetrpět, když je kabina dobře odhlučněná a máte zavřená okénka, dát si ho do kabioletu je prostě nesmysl. Již nabízet diesel do kabrioletu je nesmysl, který naštěstí dělají jen některé automobilky. (Zmiňované S Coupe se v současné době s dieselem nenabízí o RR apod ani nemluvě, diesel zkrátka do luxusního kabioletu nepatří). 840d xDrive však nedává smysl absolutně při pohledu do ceníku, 840i xDrive se skvělým benzínovým 6 válcem dělá stovku o 0,3 s rychleji, má slušný benzínový zvuk a ještě je o skoro 100 tisíc levnější.

.
14. června • 13:02

Podle mého může tohle napsat jedině blb.

RR
14. června • 12:32

Z části pravda, ale u tohoto modelu nevím, jestli je to auto pro zážitky ...

Ale ano
14. června • 13:03

K vile na Cote d azur takové autíčko bez střechy patří. I když tam zrovna vlastně ne, protože se za tebe zavěsí skupina rasově diskriminovaných občanů na skutrech a později tě i navštíví.

stealth01
14. června • 13:38

Tam bych si spíše představoval něco luxusního, ne zástupce nějaké německé prémie.

Joe Doe
15. června • 8:29

Rolls a Bentley su nemecka premia.

RR
14. června • 14:22

Ano, tam RR B-]

Doporučujeme

Články odjinud