Test BMW 750Li xDrive: Prohlídka mnichovské výkladní skříně

Pavel  |  18. 05. 2016 07:55

Bohužel při všech těch technických inovací nějak zapomněli na design.
Pro mě jedno z nejošklivějších BMW za poslední dobu.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 05. 2016 08:55

No, sutazit by s tym este mohla ta bangleovska pitvorna neforemna zhovadilost, ale treba si uvedomit ze cinani z vizaze, ktora patri skor na cinske oslavy draka a lampionovy sprievod, ti budu doslova nadseni.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 05. 2016 09:13

A ty narazniky se svetly vpredu a vyfuky vzadu... uff... vylozene China Macho Design.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  18. 05. 2016 09:40

Kdyby jste neměli plnou hubu keců a kupovali ty auta tak, jako Číňani, tak by se vyplatilo dělat jeden design přídě pro Asii a druhý pro zbytek světa. A když se podívám na Lexus, Nissan, Toyota, tak BMW ještě vypadá velmi slušně

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 05. 2016 11:23

Ale kdeze... jednak Lexus strci cele designerske oddeleni BMW do kapsy... a kolotocari z Ciny by kupovali i klasicke BMW, ale chapu, ze k cinanove srajtofli je to blize pres jeho zadek nez hlavu

Odpovědět  |   | 
Carlsson  |  18. 05. 2016 13:52

F01 ve sportpaktu moc pekny.tohle mi prijde jak facelift a ze zadu je to divne vysoky,chrom.lista na bocich ala hokejka k autu nejde.Hokejisti by v tom nasli smysl ;;))

Odpovědět  |   | 
DDT  |  18. 05. 2016 17:44

fuj, to auto je zvenku nehezké - mix faceliftové oktávie II s nějakým korejcem...

Odpovědět  |   | 
X-Ray  |  18. 05. 2016 09:45

Beru si z toho, že nová 7er je dobrý pokus, v porovnání s minulou generací velký skok, ale S-klasse dál neochvějně sedí na trůnu luxusních limošek.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  18. 05. 2016 09:54

Mám dotaz na autora, jelikož tohle nechápu, a zazní to v každém druhém, né-li častěji, testu-dá li se tomu tak říkat. Starosti: Příplatky za 1,1 milionu korun. Mám to chápat tak, že autor nechápe, že Delphi, Bosch, Valeo, Hella, a mraky dalších dodavatelů, kteří na tento automobil dodávají asi tak 14.000ks součástek, by měli vyrábět zadarmo? Nebo to mám chápat tak, že by je mělo BMW dotovat a nepřenášet náklady na koncové zákazníky? V tom případě by mě zajímalo, z čeho by ty dotace byly financovány? Nebo by si autor představoval pár stupňů výbavy, a kdyby náhodou chtěl tu nejnižší výbavu ale s jedinným prvkem z nejvyšší výbavy, nemohl by si to nakonfigurovat, a musel platit dalších asi sto jiných položek v paketu jako to mají Japonci? Nerozumím tomu, není nic lepšího,než si do auta konfigurovat přesně to, co využiji. Je vidět, že nejste cílovka, ale to neznamená, že nechápete, jak automotive funguje. Potom mají čtenáři brát Vaše testy za objektivní? Když výhody dáte do nevýhod? A už vůbec nerozumím tomu naříkání nad výši cen příplatků v nejdražším produktu automobilky.

Odpovědět  |   | 
JBd7y54r6123  |  18. 05. 2016 10:36

A nemysli to autor treba tak, ze to, co stoji u japoncu 50 tisic, je u BMW za 1.1 milionu? Myslim, ze to vcelku dosti lidem muze jako starost pripadat (i presto, ze nejsou cilovka a nechapou jak funguje automotive).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 10:57

Lexus LS 600h L stojí v úplném základu 3.335.000 Kč. To mi nepřijde jako 50 tisíc za pár příplatků

Odpovědět  |   | 
HU*t3ebgs  |  18. 05. 2016 13:10

Ono Ti zrejme neprijde vic veci. Treba to, ze Lexus LS 600h L (www.lexus.cz/car-models/ls/ls-600h-l/#PricesAndSpecifications) je hybrid. Momentalne v ceniku BMW zadnou hybridni 7 nevidim.

To mi neprijde jako rozdil cen zpusobeny vyhradne priplatkovou vybavou. I kdyz chapu, ze pro nekoho, kdo si chce stuj co stuj hajit svou pravdu, neni rozdilu mezi BMW 7 a hadraplanem, pokud to poslouzi jeho veci.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 14:23

Ty chceš jako naznačit, že když tam vidím písmenko "h", že si myslím, že je to zkratka pro honzu koubka?
Já samozřejmě vím, že je to Hybrid, ale to není podstatné. Je to vrchol jejich nabídky, stejně jako 750i/760i je vrchol nabídky BMW. Mně přišel směšný spíše odhad ceny doplňkové výbavy milion vs 50 tisíc. Zní to totiž jako pohádka o japonském hodném strýčkovi, který ti dá všechno zadarmo, takže stupidita toho příspěvku, na který jsem reagoval je tady zřejmá, ostatně i to "hájení své pravdy" je tam vidět. Zlý Němec a hodný Japonec. Bože můj, pochop že Lexus chce taky vydělat, sedřít zákazníka z kůže. Dneska na světě není automobilka, která by nechtěla prodávat co nejvíce doplňků a příplatků. A to že 600h v longu je ve finále levnější je jen podbízení se na trhu s minimálními prodeji vůči konkurenci v luxusním segmentu (mluvím o Evropě).

Odpovědět  |   | 
()()()()()()()()()  |  18. 05. 2016 14:48

Jiste, ze to neni podstatne. Premyslim, co Vam brani porovnat vrchol nabidky BMW s vrcholem nabidky Vespy. Evidentne nic, z cehoz mne jima hruza pri predstave, ze i Vy mate volebni pravo.

Proto se take BMW vubec neostycha nasadit ceny na uroven hybridu. Kdysi jsem nekde slysel: "Na kazdou pi*ov*nu nekde ceka hlupak, ktery ji rad koupi. Umeni obchodu spociva v tom, toho hlupaka najit."

Nevim proc jste si pro Vasi argumentaci vybral prave Lexus. Ja to myslel tak, ze by se dalo z japonskych aut najit takove, ktere nabizi podobne (ne nutne stejne) veci jako BMW 7, osem za podstatne mene penez. Pak je otazkou proc tyhle priplatky musi u BMW stat x krat vice. Ale mozna, ze to je prave ten duvod proc se SUV od BMW jmenuji X3, X6, X6.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 15:05

Tak jinak. Zaprvé nebudeme se dále urážet volebním právem atd... Zadruhé, mně je stokrát sympatičtější značka Lexus jak svým výrobním programem, tak celkovou filozofií z hlediska managementu kvality. Ale prostě bych byl neobjektivní a snížil se na vaší úroveň (Japonci jsou super a Němci jsou vrazi).
Protože objektivně vzato nemáme porovnání výbav a já to odmítám hledat... BMW má ve svém programu jako vrchol 750i/760i a oba modely jsou napěchované výbavou + si můžete připlatit za individuální kůži, hvězdnou oblohu atd. Lexus má nejvyšší model LS 600h Long. V luxusním segmentu srovnávám dva nejvyšší modely daných automobilek. To, jak má vyřešeno pohonné ústrojí, jestli je tam jaderný reaktor, diesel nebo třeba veverky v dřevěném kole, je mi úplně u zadní části těla. Důležité je, jak jsou na tom oba modely cenově. A já tvrdím, že Lexus musí být levnější, protože pak by neexistoval v podstatě důvod k jeho koupi. Vy byste si koupil raději Lexus s horšími jízdními vlastnostmi, horším komfortem pružení, méně dynamickým motorem a v porovnání s 7er/S Class zaostalejší technikou? Já vím, že všichni cool lidi mě teď budou mít za blázna, ale Lexus dneska prostě nemá co nabídnout v technologiích proti nové sedmičce. Nebo (jako příklad za všechny), má 600h karoserii z uhlíkových vláken? Nemá...

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 05. 2016 16:06

Trochu si protiřečíte koukněte co jste napsal....viz. pohonné ústrojí

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 05. 2016 17:04

Ano, ne kazdemu prijde hybrid jako vyhoda. Navic u dalnicniho krizniku (asi jen minimum lidi bude kupovat takove auto na nakup do mesta) je to spise na skodu. Nez zacne argumentace, ze o tom nic nevim, tak na dalnici mam s hybridem horsi spotrebu nez s klasickym spalovakem, proste si s sebou vezu baterie a elektromotor, ktery max procent casu zahali. Vyznam to ma pouze v tom meste. Ano, pro manzelku na nakup je to idelani auto, pokud jste milionar.

Odpovědět  |   | 
ajfelko  |  18. 05. 2016 17:30

BMW vdaka plastu bude pri nahodnenahodnom vznieteni omnoho krajsie horiet. Osobne by som vsak kupil RR "obludu".

Odpovědět  |   | 
myscho123  |  18. 05. 2016 11:22

Stačí sa pozrieť koľko stojí rovnaká príplatková výbava napr v AUDI a v Škode a vidíš, na čo autor naráža.. napríklad také bezkľúčové odomykanie stojí do Superbu 7500kč a do Audi A4 16400kč - 30000 podľa typu... to je to... verím tomu že súčiastka v Superbe bude mať na sebe logo Audi, VW, ako v Audi...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 11:58

Chceš mimo jiné říct, ze třeba vyhřívání sedadel je stejne jak ve Škodě, tak v Audi?

Odpovědět  |   | 
Driver  |  18. 05. 2016 12:20

Nebuď tak najivní, aby byly stejné součástky do Supa a do A4, to by bylo celé automotive padlé na hlavu. Oni naopak do tohu jednoho Supa dělají co tři roky jiné varianty téhož dílu, aby měli co vyrábět. Ostatně by to poznalo i jelito podle volantu. A co se týká sdílených modulárních platforem, tam je sice mnoho dílů shodně vymyšlených, ušetří se na vývoji ale né na výrobě. Vyrábí se z různých materiálů pro různé vozy. Nemysli si, že dáš ocelové ramena z Octavie do Golfa, který je má ovšem alu a nebo do AudiA3, která používá Magnesium, Hořčík a křemík. Ale máš pravdu, vypadají na výkrese shodně To samé nápravnice, atd... Doba, kdy byla Audi jen drahá Škodovka nikdy neexistovala. Ale to kuchaři, co vaří ze sušeného česneku a sušených vajec, moc pochopit neumí.

Odpovědět  |   | 
*12jvJgs5t2  |  18. 05. 2016 13:21

Automotive samozrejme na hlavu padle je. Myslim, ze neustale se rozrustajici afera dieselgate, je toho zarnym prikladem. Skutecne jen na hlavu padli si mohou myslet, ze se na ty podfuky neprijde. A jeste vic na hlavu padli se vubec nepripravi na situaci, az se na to prijde.

Az si jeden rika, za co vlastne kapitani automobiloveho prumyslu ty miliony dostavaji, kdyz projevuji managerske schopnosti mestskeho policajta.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 05. 2016 14:02

To je totiž podstata hromadné výroby. Výrobci, kteří patří do jedné skupiny využívají společné prvky. Takže se skutečně mohou vyskytovat jak v audi tak i ve škodě stejné díly. Nejenom motory ale i různé drobnosti v interiéru, jako ovladače pod volantem, různé přepínače apod. První vstup škody do tohoto zásobníku dílů byla O1, která měla spoustu společných dílů i s audi, což dokonce někteří audisti těžce nesli. Byly tam shodné benzínové motory, které brala škoda z audi mototrárny v hungárii, přepínače pod volantem, ovladače světel, panel na spouštění dveřních oken atd.
Horší je to samozřejmě obráceně, kdy se naprosto levné a aušusové díly se nacpou do dříve luxusních aut. Příkladem je ford, který nacpal ty své svazarmovské přepínače z mondea bezostyšně i do jaguáru. To byl hnus, který taky jaguár skoro pohřbil.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 05. 2016 17:08

Ani to neni tak jasne. Mam osobni zkusenost s packou blinkru u O1. Tato mela casto problem s nechtenym blikanim. Pri vymene jsem ziskal kousek z bourane A3. Na pohled uplne stejna, po vymonotovani originalni bylo videt uplne jine zpracovani, pouziti jinych kabelu apod... Take chod packy byl zcela rozdilny a odslouzila 200t km a stale slouzi.
Takze zvrchu to mozna vypada stejne, ale pod plastem to je hodne rozdilne...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  18. 05. 2016 18:52

Reakce na Tom | 18. 05. 2016 17:08 | [85.132.191.xxx] - obsažná a objektivní informace (na rozdíl od "příspěvku" Zelí). Podobně to bylo i s motory 1,9 TDI, které od Audi byly lépe "vyladěné", než ty motory 1,9 TDI, co se dávaly do ostatních koncernových značek. Na druhou stranu by se mi nelíbilo, kdyby přístrojovka v mém autě vypadala "koncernově" (nechci napsat přímo tuctově) a řadu dílů v autě za milion bych mohl vidět v autech za pár stovek tisíc. Ale ať si každý vybere podle svého gusta a je se svým autem spokojený. Je naštěstí z čeho vybírat...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  19. 05. 2016 16:07

To si asi dostal packu, ktoru koncern sharoval od Fabie po Lambo :D

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  19. 05. 2016 16:14

Pro každý takový díl, který se vyrábí hromadně a montuje se do pěti až osmi milionů aut existuje více dodavatelů. Takže drobné nuance jsou. Například navigace, která vypadá a tváří se jako naprosto stejná ve všech koncernových autech má několik dodavatelů a liší se i součástkovým osazením, což má jistá specifika např. při aktualizacích , kdy se ukáže, že nejsou všechny stejné. Takže ano mohou tam být rozdíly. Audi má na některé díly např. dodavatele v německu a škoda v čr.
Podstata mého příspěvku byla v tom, že u vw se snížení ceny dosahuje maximalizací sérií nikoli používáním levných řešení. Cesty k úsporám jsou totiž různé....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 15:13

A4 má ale jako třetí položku po výběru kol Advanced paket. Tam je bezklíčové odemykání včetně alarmu zdarma. Cena 16400 je nadsazená záměrně, protože si importér chce obhájit logickou volbu akčního paketu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 11:04

No já jsem se projel v 740d long a zanechal jízdní dojmy zde: https://www.youtube.com/watch...
Za mě rozhodně interiér o vesmír jinde, než měla předchozí sedmička. Hlavně v F01-F02 to ambientní osvětlení nebo jakoby masáž působila ve srovnání s Audi a Mercedesem docela komicky. V G není důvod k panice. Vše je totiž zpracováno na poměry BMW až nečekaně dobře. Člověk se skoro diví, že toto vypustilo do světa právě BMW, značka s nejvíce vrzajícími a nejvíce zaostalými interiéry v D3. Podvozek je super, motor dostatečně silný, klidně by tam mohl být i základní diesel 730d. Problém je klasický dieslový zvuk za studena a velmi špatný akustický projev zvenku. Pokud odjíždíte z nějakého dvoudenního meetingu jako ředitel v chladném ránu, pak je to docela ostuda. Celkově na mě nová sedmička působila dobře, velmi dobře, jen mi přijde za každou cenu přetechnizovaná. Je tam moc funkcí, které jen ukazují na trapný boj s S class...

Odpovědět  |   | 
Driver  |  18. 05. 2016 12:25

Někdy neškodí se vrátit zpět nohama na zem a po dvoudenním meetingu jako ředitel v chladném ránu vyběhnout pěšky na ranních 5km protáhnout kostru. Potom po sprše sednout do čehokoliv a jet do kanclu a neřešit nějaké kraviny, jestli je S lepší než 7er. Vždyť je to zcela jedno. Hlavně že odpoledne jdeš s děckama jezdit na koních. A to, že nafta se chová jako nafta bych neřešil.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 12:34

Jasně, souhlasím Nafta je nafta, ale taky jde utlumit. Asi bych volil tuto 750i nebo 760i. Ale s důrazem na slovo "bych"...
Jinak procházky krajinou, zapadající slunce nebo naopak klid před východem, to vše jse super, ale tady jsme v diskuzi po BMW řady 7

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 05. 2016 16:11

to Driver: Krásně napsáno

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  18. 05. 2016 20:58

Přeci si nebudu kupovat u takového auta naftový motor.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 21:30

Taky to moc nechápu. Na druhou stranu, já mám benzinový šestiválec tři týdny a už jsem do něj narval benzin za 15 tisíc. Jako leze to do peněz, já si nestěžuju, ale dokážu si to představit jako jeden z důvodů. Když jsem zkoušel jet s novou sedmičkou na spotřebu /740 xD Long/, tak jsem se dostal na 5,4l. Když jsem jel na spotřebu v M3, tak 8,5l.
Další věc je dojezd. Někomu může být příjemné najet na nádrž více než 1000 km, aniž by musel hledat kartu na zaplacení, stát v koloně dalších aut, čekajících na tankováni atd. Ani vlastně nevím, kolik má sedmička objem nádrže...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 05. 2016 09:02

Vice nez 1000 kilaku na jeden zatah bez prestavky by se prece nemelo... a s takovym autem a spotrebou (tzn majitel v baliku) snad neni problem vybrat si pumpu, kde ti auto natankuji a prelesti, zatimco si das dobry kafe/caj a prohodis par slov s milou obsluhou

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  19. 05. 2016 18:33

nadrz- minuly model mel 80 litru. spotrebu mam 8.5 prumer 740d xdrive

Odpovědět  |   | 
honza  |  18. 05. 2016 13:22

V autě chybí asistent automatického žehu pro případ tragické nehody...

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  18. 05. 2016 13:52

Auto za x mega a nakonec se do něj leje močuvka ...

Odpovědět  |   | 
lazywriter  |  18. 05. 2016 13:57

jo, mělo to být pod článkem o 750d

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  18. 05. 2016 14:11

Tato sedmička se snaží technicky odpovědět na celohliníkovou A8, která se více méně beze změny vyrábí od roku 1992. A stará A8 je z autařského pohledu stále lepší než tento sedmičkový vdoleček z roku 2016. Je to propastný časový rozdíl skoro čtvrtstoletí.
Klobouk dolů před A8...

Odpovědět  |   | 
Josef  |  20. 05. 2016 18:57

Reakce na Zelí | 18. 05. 2016 14:11 | [78.80.205.xxx] - něco takového může napsat jen idiot... a Zelí. Ten, kdo jezdí a má zkušenosti s těmito vozy, "odborné názory" nějakého Zelí.vůbec neřeší a pokud sem náhodou "zabrousí", tak se musí divit, co takový "exot" Zelí dokáže ve své "hlavě" "vymyslet" (asi v ní má z "autařského pohledu" skutečný "vdoleček"...).

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  18. 05. 2016 20:54

Benzínový osmiválec v dnešní době?
Divím se že když píšou 750i tak, že tam není přeplňovaný 4 válcový 2,5litr jako je u BMW zvykem.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 05. 2016 21:31

Já bych dal přednost 12 válcům v 760i. Přece jen je to královská třída motorů, mistrovské dílo...

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  18. 05. 2016 21:32

Tak tak.....

Odpovědět  |   | 
KErb  |  18. 05. 2016 22:03

Ten výkon na to ze je to biturbo mi přijde nic moc. Mám 8 válec atmosféru a nějakých 310 kw. S kompresorem by to bylo úplně jiné číslo a cena ctvrtinova (vč. toho kompresoru). Ale je fakt ze zpracování, image a interiér jsou u BMW jinde... A užitná hodnota taky ...ale ten motor

Odpovědět  |   | 
Pičus  |  20. 05. 2016 08:25

Bayerischer Mist Wagen

Odpovědět  |   | 
andrejlm  |  22. 05. 2016 21:22

Ja fakt nechápem ako môžete byť vysratý z toho interiéru mať v aute za 3 mega design auta 6x lacnejšieho proste nechápem...a je jedno či sú materiály drahé či nie...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A