Auto bez strechy!? To je dobre leda tak pro francouzske duchodce, kdyz jsou tak chudi ze musi jist smradlave a plesnive syry a pit stara vina. :-D
Jak jiste kazdy uspesny multitrillionar (miliardari jsou jen obhroubli zbohatlici) vi, existuji lide, jez nepotrebuji az tak jezdit autem, jako ukazovat, ze si mohou dovolit vyhodit 2.5 mega za vec, kterou vubec neptrebuji.Myslim, ze v recenci takovehoto 'zabavneho', lec zbytecneho, auta by nemelo chybet zamysleni nad tim, zda jsou ty penize utracene skutecne dostatecne nesmyslne a ci snad mezi auty neexistuje jeste nejaka lepsi alternativa jak vyhodit jeste vice penez za jeste vetsi nesmysl.:-D:-D:-D
asi ste panko este nevysiel za rodne humno, lebo prekvapujuco existuju krajiny kde si moze dovolit vyhodit peniaze na taketo auto aj pomerne nizsia vrstva ako v nasich koncinach a napr. v anglicku mozno 10 -15% aut su kabrio keby som nevidel na vlastne oci neuverim a ked zoberiem ze tu jazdia porsche v takych poctoch ako u nas bavoraky tak ta kupna sila je na zapade urcite velka a nikoho tam v tych automobilkach nezaujimaju potreby nejakeho trolla spoza humna ;) takato sebestrednost a nulova rozhladenost je vo vasom pripade celkom vtipna kombinacia
Kde? Bol som nedavno tam (Londyn & Bristol, sluzobka) a keby nebolo (uz) spominanych dabldekerov, ani som si veru nadmerne pocty nejakych super kar nevsimol :-) A vyvolavat tu nejaky komplex ''trollov spoza humna'' je uz akosi ohrane, ostatne od 89-ho nam to propaganda nalieva denno denne (preco asi ze), to sme si uz snad mohli dat na stol nieco ine. Potom to tu tak aj vyzera.
Je mi Vás líto, chudáku. Resp. je mi Tě líto, vy sodruzi jste si přeci tikali.
:-D Ale kdeže. Anglie není jen centrum Londýna.
Abych se priznal, muj prispevek jsem psal v dobrem rozpolozeni se zamerem pobavit. Doufal jsem, zrejme marne, ze tu mou prehnane pichlavou ironii musi pochopit snad uplne kazdy. Zrejme se jedna o nedorozumeni snad majici koreny ve faktu, ze Cestina zrejme neni Vas matersky jazyk.K tematu, Vaseho prispevku: V zahlavi meho textu mate IP adresu site, ze ktere jsem psal. Velice lehce se da zjistit, odkud jsem psal kdyz si nechate zjistit IP daresu gateway do nasi vnitrni site. Az se Vam to podari, prozrete jak a v kolika ruznych rovinach zabavna Vase reakce je.Kazdopadne vsem preji dobrou noc.
Mlčeti zlato.
A jak se v Berlíně žije? Protože taky zvažuji německy mluvící zemi. Ale mám rodinu, tak to není snadné rozhodování. Mějte se.
:-D:-D:-D
Pozerám, že má biele koberce aj bielo čalúnený priestor okolo nôh. Tak to si môže dať len blbec. :-D:-D:-D Ak za asi najväčšieho konkurenta je možné považovať Mercedes SL tak 6tka je určite krajšia a lepšie vyzerá čo sa týka vonkajšieho dizajnu. To posledné SL je zvonku veľmi slabé.
Mám přesně tenhle interiér a se světlými koberci není žádný problém. Možná nemáte praktickou zkušenost nebo žijete někde kde je špína.
Suhlas, zase na druhej strane sestka ma nepodareny cumak. Tam je to dizajnovo zbabrane a nedomyslene (ostatok ale pekny, to ano).
Ja jsem s timto autem velmi spokojeny a nekupoval jsem ho na ukazovani. 650ix jezdi za 12.5l, takze jsem rad, ze jsem nevzal diesel nebo 640. Je to moc pohodlne auto. Sedmicka je starsi a neni moc urcena pro rizeni.
Mám 640d Coupe a jsem velmi spokojen. Na rychlé, dlouhé přesuny naprosto ideální auto. Najeto svižných 20.000km v příměstském a dálkovém provozu s průměrnou spotřebou 7.8l/100. Tipnu si, že 650i je lehce živějsí a zní lépe ale reálně mi to za vyšší náklady nestojí. 6 koupé je v každém případě radost každý den. 7 reálně nebyla vůbec na seznamu.
A na dalnicich jezdis aspon 160km/h? Ja nez bral 650ix tak jsem jezdil mesic s 640d za 10.2l coz bylo silene tak jsem vzal radeji benzin.
V Čechách 149km/h. Nedokážu si moc představit, jak bych se dostal nad 10l v běžném provozu. Z Německa, kde na dálnicích jedu když to jde 180 - 200 se vracím s průměrem nad 9l.
Me to auto teda docela stve! Flaka se ja nevim kde, ale v moji garazi ne a ne se uhnizdit. :-D
Dojmem, účelem a jízdními vlastnostmi k nerozeznání od londýnského vyhlídkového doubledeckeru.
Nuz, existuje typ ludi co sa potrebuju za kazdu cenu ukazovat, tak preco im to brat. Za lepsiu volbu povazujem sedmicku.
a jinak v pořádku ... 6er kabrio vs 7er.. trochu jiná cílovka ne?ale cítím v tom trochu závisti "potřeba se ukazovat"
Beriem to ciste prakticky (ostatne ako vacsinou), za tu cenu dostanem v sedmicke ovela viac a navyse je tu predpoklad predsa len dlhsieho a bezproblemovejsieho uzivania. Jasne ze strecha dolu ma nieco do seba (o tom bez diskusie), ale popravde nestojim o to aby ma kazdy ocumoval ako v ZOO a citit sa ako v akvariu, mne osobne je ten pocit skor neprijemny.
Chápu tvé naštvání ono totiž 6er kabrio stojí od 13k euro zato 7er můžeš mít klidně za 1000eur tak to je pak volba jasná :-D
prepac ale v tej Tvojej rovnici (nerovnici?) s premennymi ako ''6er od 13k 7er'' sa akosi stracam, na to je moja matematika akasi kratka. Mozes mi to objasnit blizsie prosim, nejaky logicky proces za tym by som poznal takisto velmi rad. Vdaka.
Mas se proste oprostit od zavisti. Zatemnuje ti mozek a srovnavas hrusky s jablkama. Tady 6er kabrio vs 7er a jinde zase tusim Audi RS4 vs Mitsu Pajero
Oprava S3 sedan
No stale odpoved na horeuvedenu otazku nedostavam, za tu Tvoju vecne omielanu ''zavist'' by si sa uz fakt mohol prestat skryvat - alebo nic normalne nenapada? RS4 vs Pajero? A preco nie? Zase ciste prakticky> stoji ma to ovela menej, vsade sa dostanem, vydrzi to viac, odtiahne to co potrebujem, opravim si to sam, sedim vyssie /dalej vidim/ atd atd atd. Co je na tom tazke pochopit? Alebo logicky (resp.pa-logicky) pochod je tu taky ze kazdy kto to berie z praktickej stranky nutne musi zavidiet? Naozaj, prepac ale fakt nerozumiem co mi chces povedat.
No dobře tak to vememe prakticky. Pajero je velký jak kráva takže se nevejde do garáže, spotřebu má jak tank a když pojede do zatáčky víc jak 20 tak se převrátí :-DRS4 se vejde do garáže naprosto vpohodě a ještě tam zbyde místo na další věci. Tudíž je prakticky lepší RS4B-]
:-D:-D:-D , tak za tieto napady davam jedna plus :-)Ale beriem, zalezi na uhle pohladu. :-)
Jediný vlastník RS4 kterého znám osobně je majitel síte prodejen. Pravidelně všechny objíždí po celé ČR a vzhledem k hustotě naší dálniční sítě je pro něj ideální velmi výkonné ale jinak civilní auto, které je přiměřeně komfortní a předvším umožňuje bezpečné předjíždění na silnicích první a nižší třídy. Dříve měl dieslový třílitrový Mercedes, a pro mě překvapivě ho finančně ničil servis - pravidelně odcházelo čerpadlo atd. Pak upgradoval na RS4.Nic proti Pajeru, ale nějak si nedovedu představit, že bych mu ho navrhoval místo RS4. Akcelerace pro předjíždění mizerná, velmi hlučné, spotřeba vysoká, na dálnicích za větru nestabilní...Že sedíš víš, máš vyšší prostupnost terénem, opravíš si ho sám a odtáhneš přívěs je mu totálně k ho*****.
to je tak těžký pochopit, že ne každý kupuje podle "praktičnosti" a už vůbec ne u takových aut. ... líbí se mi to, mám na to to, koupím si to... jinak budeme jezdit všichni v Loganech a Dusterech (nic proti nim, taky zde mají svoje místo a kupce)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.