Test BMW 640i xDrive Cabrio: Není základ jako základ

runner42  |  14. 07. 2014 09:39

Dojmem, účelem a jízdními vlastnostmi k nerozeznání od londýnského vyhlídkového doubledeckeru.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  14. 07. 2014 11:11

Nuz, existuje typ ludi co sa potrebuju za kazdu cenu ukazovat, tak preco im to brat.
Za lepsiu volbu povazujem sedmicku.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 07. 2014 11:15

a jinak v pořádku ... 6er kabrio vs 7er.. trochu jiná cílovka ne?
ale cítím v tom trochu závisti "potřeba se ukazovat"

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 07. 2014 09:21

Beriem to ciste prakticky (ostatne ako vacsinou), za tu cenu dostanem v sedmicke ovela viac a navyse je tu predpoklad predsa len dlhsieho a bezproblemovejsieho uzivania. Jasne ze strecha dolu ma nieco do seba (o tom bez diskusie), ale popravde nestojim o to aby ma kazdy ocumoval ako v ZOO a citit sa ako v akvariu, mne osobne je ten pocit skor neprijemny.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  15. 07. 2014 12:13

Chápu tvé naštvání ono totiž 6er kabrio stojí od 13k euro zato 7er můžeš mít klidně za 1000eur tak to je pak volba jasná

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 07. 2014 14:58

prepac ale v tej Tvojej rovnici (nerovnici?) s premennymi ako ''6er od 13k 7er'' sa akosi stracam, na to je moja matematika akasi kratka. Mozes mi to objasnit blizsie prosim, nejaky logicky proces za tym by som poznal takisto velmi rad. Vdaka.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 07. 2014 17:24

Mas se proste oprostit od zavisti. Zatemnuje ti mozek a srovnavas hrusky s jablkama.
Tady 6er kabrio vs 7er a jinde zase tusim Audi RS4 vs Mitsu Pajero

Odpovědět  |   | 
Tom  |  15. 07. 2014 17:26

Oprava S3 sedan

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 07. 2014 09:06

No stale odpoved na horeuvedenu otazku nedostavam, za tu Tvoju vecne omielanu ''zavist'' by si sa uz fakt mohol prestat skryvat - alebo nic normalne nenapada? RS4 vs Pajero? A preco nie? Zase ciste prakticky> stoji ma to ovela menej, vsade sa dostanem, vydrzi to viac, odtiahne to co potrebujem, opravim si to sam, sedim vyssie /dalej vidim/ atd atd atd. Co je na tom tazke pochopit? Alebo logicky (resp.pa-logicky) pochod je tu taky ze kazdy kto to berie z praktickej stranky nutne musi zavidiet? Naozaj, prepac ale fakt nerozumiem co mi chces povedat.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 07. 2014 09:18

to je tak těžký pochopit, že ne každý kupuje podle "praktičnosti" a už vůbec ne u takových aut. ... líbí se mi to, mám na to to, koupím si to... jinak budeme jezdit všichni v Loganech a Dusterech (nic proti nim, taky zde mají svoje místo a kupce)

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 07. 2014 09:52

Jediný vlastník RS4 kterého znám osobně je majitel síte prodejen. Pravidelně všechny objíždí po celé ČR a vzhledem k hustotě naší dálniční sítě je pro něj ideální velmi výkonné ale jinak civilní auto, které je přiměřeně komfortní a předvším umožňuje bezpečné předjíždění na silnicích první a nižší třídy. Dříve měl dieslový třílitrový Mercedes, a pro mě překvapivě ho finančně ničil servis - pravidelně odcházelo čerpadlo atd. Pak upgradoval na RS4.
Nic proti Pajeru, ale nějak si nedovedu představit, že bych mu ho navrhoval místo RS4. Akcelerace pro předjíždění mizerná, velmi hlučné, spotřeba vysoká, na dálnicích za větru nestabilní...
Že sedíš víš, máš vyšší prostupnost terénem, opravíš si ho sám a odtáhneš přívěs je mu totálně k ho*****.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  16. 07. 2014 11:27

No dobře tak to vememe prakticky. Pajero je velký jak kráva takže se nevejde do garáže, spotřebu má jak tank a když pojede do zatáčky víc jak 20 tak se převrátí
RS4 se vejde do garáže naprosto vpohodě a ještě tam zbyde místo na další věci. Tudíž je prakticky lepší RS4

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 07. 2014 15:31

, tak za tieto napady davam jedna plus
Ale beriem, zalezi na uhle pohladu.

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 07. 2014 20:29

Ja jsem s timto autem velmi spokojeny a nekupoval jsem ho na ukazovani. 650ix jezdi za 12.5l, takze jsem rad, ze jsem nevzal diesel nebo 640. Je to moc pohodlne auto. Sedmicka je starsi a neni moc urcena pro rizeni.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  15. 07. 2014 10:04

Me to auto teda docela stve! Flaka se ja nevim kde, ale v moji garazi ne a ne se uhnizdit.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  16. 07. 2014 19:03

Mám 640d Coupe a jsem velmi spokojen. Na rychlé, dlouhé přesuny naprosto ideální auto. Najeto svižných 20.000km v příměstském a dálkovém provozu s průměrnou spotřebou 7.8l/100. Tipnu si, že 650i je lehce živějsí a zní lépe ale reálně mi to za vyšší náklady nestojí. 6 koupé je v každém případě radost každý den. 7 reálně nebyla vůbec na seznamu.

Odpovědět  |   | 
petr  |  16. 07. 2014 22:04

A na dalnicich jezdis aspon 160km/h? Ja nez bral 650ix tak jsem jezdil mesic s 640d za 10.2l coz bylo silene tak jsem vzal radeji benzin.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  16. 07. 2014 22:09

V Čechách 149km/h. Nedokážu si moc představit, jak bych se dostal nad 10l v běžném provozu. Z Německa, kde na dálnicích jedu když to jde 180 - 200 se vracím s průměrem nad 9l.

Odpovědět  |   | 
Grof Drblina  |  14. 07. 2014 21:31

Pozerám, že má biele koberce aj bielo čalúnený priestor okolo nôh. Tak to si môže dať len blbec. Ak za asi najväčšieho konkurenta je možné považovať Mercedes SL tak 6tka je určite krajšia a lepšie vyzerá čo sa týka vonkajšieho dizajnu. To posledné SL je zvonku veľmi slabé.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  15. 07. 2014 09:23

Suhlas, zase na druhej strane sestka ma nepodareny cumak.
Tam je to dizajnovo zbabrane a nedomyslene (ostatok ale pekny, to ano).

Odpovědět  |   | 
Pete  |  16. 07. 2014 22:12

Mám přesně tenhle interiér a se světlými koberci není žádný problém. Možná nemáte praktickou zkušenost nebo žijete někde kde je špína.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  15. 07. 2014 10:15

Jak jiste kazdy uspesny multitrillionar (miliardari jsou jen obhroubli zbohatlici) vi, existuji lide, jez nepotrebuji az tak jezdit autem, jako ukazovat, ze si mohou dovolit vyhodit 2.5 mega za vec, kterou vubec neptrebuji.

Myslim, ze v recenci takovehoto 'zabavneho', lec zbytecneho, auta by nemelo chybet zamysleni nad tim, zda jsou ty penize utracene skutecne dostatecne nesmyslne a ci snad mezi auty neexistuje jeste nejaka lepsi alternativa jak vyhodit jeste vice penez za jeste vetsi nesmysl.

Odpovědět  |   | 
...  |  15. 07. 2014 12:05

Odpovědět  |   | 
nepoviem  |  15. 07. 2014 23:30

asi ste panko este nevysiel za rodne humno, lebo prekvapujuco existuju krajiny kde si moze dovolit vyhodit peniaze na taketo auto aj pomerne nizsia vrstva ako v nasich koncinach a napr. v anglicku mozno 10 -15% aut su kabrio keby som nevidel na vlastne oci neuverim a ked zoberiem ze tu jazdia porsche v takych poctoch ako u nas bavoraky tak ta kupna sila je na zapade urcite velka a nikoho tam v tych automobilkach nezaujimaju potreby nejakeho trolla spoza humna ;) takato sebestrednost a nulova rozhladenost je vo vasom pripade celkom vtipna kombinacia

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  16. 07. 2014 01:09

Abych se priznal, muj prispevek jsem psal v dobrem rozpolozeni se zamerem pobavit. Doufal jsem, zrejme marne, ze tu mou prehnane pichlavou ironii musi pochopit snad uplne kazdy. Zrejme se jedna o nedorozumeni snad majici koreny ve faktu, ze Cestina zrejme neni Vas matersky jazyk.

K tematu, Vaseho prispevku: V zahlavi meho textu mate IP adresu site, ze ktere jsem psal. Velice lehce se da zjistit, odkud jsem psal kdyz si nechate zjistit IP daresu gateway do nasi vnitrni site. Az se Vam to podari, prozrete jak a v kolika ruznych rovinach zabavna Vase reakce je.

Kazdopadne vsem preji dobrou noc.

Odpovědět  |   | 
Nikolas  |  31. 07. 2014 19:47

A jak se v Berlíně žije? Protože taky zvažuji německy mluvící zemi. Ale mám rodinu, tak to není snadné rozhodování. Mějte se.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  26. 11. 2018 05:14

Mlčeti zlato.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 07. 2014 07:33

Ale kdeže. Anglie není jen centrum Londýna.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 07. 2014 15:37

Kde? Bol som nedavno tam (Londyn & Bristol, sluzobka) a keby nebolo (uz) spominanych dabldekerov, ani som si veru nadmerne pocty nejakych super kar nevsimol
A vyvolavat tu nejaky komplex ''trollov spoza humna'' je uz akosi ohrane, ostatne od 89-ho nam to propaganda nalieva denno denne (preco asi ze), to sme si uz snad mohli dat na stol nieco ine. Potom to tu tak aj vyzera.

Odpovědět  |   | 
dave_007  |  15. 07. 2014 13:38

Auto bez strechy!? To je dobre leda tak pro francouzske duchodce, kdyz jsou tak chudi ze musi jist smradlave a plesnive syry a pit stara vina.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 58 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A