Test BMW 640i xDrive Cabrio: Není základ jako základ

Aktuální BMW řady šest se dočkalo drobného faceliftu. Ten kromě několika detailů přinesl také možnost kombinovat nejdostupnější verzi 640i s pohonem všech kol xDrive. Jak takový základ jezdí?
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie

BMW 640i xDrive je obří a velmi těžké kabrio. Délka nemá daleko k pěti metrům, hmotnost se může dostat až na 2,4 tuny. Tím je dáno v podstatě všechno. Tohle auto dokáže částečně zaujmout zájemce o rychlé a zábavné svezení, ale na každém metru silnice budete více či méně cítit, že máte kolem sebe nemalé množství materiálu.

Nejlepší jsou pohodové jízdy po kolonádě nebo klidné plynutí krajinou. Šestka vás ukolébá, základní šestiválec k tomu přidá velmi příjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snění vyruší rána, jako kdyby vám upadlo kolo. Podvozek je na jednu stranu měkký, dvacetipalcové runflaty ale nedofiltrují ani ten nejmenší kamínek. Když nejedete po německy vyžehlených silnicích, BMW 640i si tak trochu neví rady.

Radosti
Vzhled, image
Kvalita zpracování interiéru
Motor
Rozumná spotřeba při běžné jízdě
Výborná převodovka
Starosti
Vysoká cena dalších příplatků
Na 20" kolech velmi prkenný podvozek
Vysoká hmotnost
Rychlý nárůst spotřeby při ostřejší jízdě
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie95 fotografií
_DSC1428.JPG _DSC1431.JPG _DSC1432.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků