Test BMW 640i xDrive Cabrio: Není základ jako základ

Aktuální BMW řady šest se dočkalo drobného faceliftu. Ten kromě několika detailů přinesl také možnost kombinovat nejdostupnější verzi 640i s pohonem všech kol xDrive. Jak takový základ jezdí?
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie

BMW 640i xDrive je obří a velmi těžké kabrio. Délka nemá daleko k pěti metrům, hmotnost se může dostat až na 2,4 tuny. Tím je dáno v podstatě všechno. Tohle auto dokáže částečně zaujmout zájemce o rychlé a zábavné svezení, ale na každém metru silnice budete více či méně cítit, že máte kolem sebe nemalé množství materiálu.

Nejlepší jsou pohodové jízdy po kolonádě nebo klidné plynutí krajinou. Šestka vás ukolébá, základní šestiválec k tomu přidá velmi příjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snění vyruší rána, jako kdyby vám upadlo kolo. Podvozek je na jednu stranu měkký, dvacetipalcové runflaty ale nedofiltrují ani ten nejmenší kamínek. Když nejedete po německy vyžehlených silnicích, BMW 640i si tak trochu neví rady.

Radosti
Vzhled, image
Kvalita zpracování interiéru
Motor
Rozumná spotřeba při běžné jízdě
Výborná převodovka
Starosti
Vysoká cena dalších příplatků
Na 20" kolech velmi prkenný podvozek
Vysoká hmotnost
Rychlý nárůst spotřeby při ostřejší jízdě
6  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků