Test BMW 640i xDrive Cabrio: Není základ jako základ

Aktuální BMW řady šest se dočkalo drobného faceliftu. Ten kromě několika detailů přinesl také možnost kombinovat nejdostupnější verzi 640i s pohonem všech kol xDrive. Jak takový základ jezdí?
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie

BMW 640i xDrive je obří a velmi těžké kabrio. Délka nemá daleko k pěti metrům, hmotnost se může dostat až na 2,4 tuny. Tím je dáno v podstatě všechno. Tohle auto dokáže částečně zaujmout zájemce o rychlé a zábavné svezení, ale na každém metru silnice budete více či méně cítit, že máte kolem sebe nemalé množství materiálu.

Nejlepší jsou pohodové jízdy po kolonádě nebo klidné plynutí krajinou. Šestka vás ukolébá, základní šestiválec k tomu přidá velmi příjemný doprovod. Škoda, že vás občas z toho celého snění vyruší rána, jako kdyby vám upadlo kolo. Podvozek je na jednu stranu měkký, dvacetipalcové runflaty ale nedofiltrují ani ten nejmenší kamínek. Když nejedete po německy vyžehlených silnicích, BMW 640i si tak trochu neví rady.

Radosti
Vzhled, image
Kvalita zpracování interiéru
Motor
Rozumná spotřeba při běžné jízdě
Výborná převodovka
Starosti
Vysoká cena dalších příplatků
Na 20" kolech velmi prkenný podvozek
Vysoká hmotnost
Rychlý nárůst spotřeby při ostřejší jízdě
6  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. BMW 640i xDrive Cabrio v kostce
  2. Úvod, Pohon všech kol zdarma
  3. Krásný možná, působivý určitě, Po dvacáté to samé
  4. Svižný základ, Když se řekne prkenný
  5. Závěrem, Technické údaje
  6. Fotogalerie
TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků