Test BMW 435i: GT jak se patří

14 komentářů

dave_007
1. dubna • 18:33

Mam za to, ze dnesni BMW klamou karoserii. Predevsim pak 'trojka' ma docela agresivni vzhled a pritom se vubec o nejaky sportak nejedna.Myslim, ze docela prilehave prirovnani je k lokomotive: Clovek sice citi tu majestatni silu, ale diky relativne vysoke vaze, hydrodynamickemu menici krouticiho momentu a automaticke prevodovce ma pocit, ze se rozjizdi s dlouhym nakladnim vlakem a ne s osobnim autem.

dave_007
1. dubna • 22:05

Rekl bych, ze Ti, kdoz klikaji negativne, nikdy nesedeli v lokomotive. :-)

Lukáš
2. dubna • 10:31

A proč ty mínusy tak řešíš?:-D (já ti dal plus, protože s tebou souhlasím, ale snad můžou mít ostatní jiný názor.)

dave_007
2. dubna • 16:13

Predevsim se sem chodim pobavit. ;-)Bavi mne, ze jsou zde nekteri lide schopni 'vyminusovat' i nezaujate konstatovani objektivni reality. Jsem si temer jisty, ze kdyby clovek napsal "na fotce je modre auto" a ono by tam opravdu bylo, najde se zde alespon jeden, ktery klikne minus.Takove to zoufale a beznadejne bezmocne odmitani reality s nadeji, ze kdyz to zamitnu, tak to tak proste neni, povazuji za velice usmevne.

Tom
2. dubna • 22:09

Nebo jeste hur, schyta minus za konstatovani holeho faktu.

Tom
2. dubna • 22:07

Presne to zde taky pozoruju. Clovek napise vlastni zkusenost a stejne schyta spoustu minusu.

runner42
1. dubna • 8:12

Včera jsem čtyřku řídil Praha-Cheb a zpět a po čtyřech hodinách musím konstatovat, že BMW nebylo ani po 6 letech schopno dotáhnout moji A5ku, a to ani po řidičské ani designové stránce. Přeposilovaná A5ka není zrovna řidičský etalon, ale čtyřka je totálně gumová a odtržená od řidiče. Takový pocit nesouladu s autem jsem nezažil roky. Exteriér ok, ale interiér.... to si děláš BMW pr*eeel?? Kaplička jak ve stodvacítce (přeháním, ale ne moc), středová konzole doslova asymetrický hnus kombinující lichoběžníky, obdélníky a kruhy, který vám uštědří finální direkt displejem. Jako sorry, ale tohle je teda fakt výsměch.

dave_007
1. dubna • 18:20

Me osobne zase prijde exterier Audi takovy nevyrazny az nudny ... jako uplacana hromadka plasteliny. A interier take neni zcela dle meho gusta. Ovsem je treba rici, ze co se tyce interieru, postupem casu se v tomto smeru Audi zlepsuji.

dave_007
1. dubna • 22:02

Nooo, klidne si naklikejte treba zaporne nekonecno. Ale Audi jsou, podle meho nazoru, designove nudna auta.

Rampa
31. března • 18:27

Rychlé v přímce, zatáčky nemiluje, sportovní jen minimálně. Závěry testu se dost shodují s tímto.
http://www.caranddriver.com/comparisons/2014-audi-s5-... ...

Antiautomat
31. března • 13:57

Hm, no svetlu vysku tu nema velky vyznam riesit, to ze sa s tym normalne da jazdit snad len po letisku je proste holy fakt...ked uz niekto na to ma, tak to s dochnapanym spodkom po par rokoch uz riesit nebude. Dizajnovo sa mi to celkom pozdava, skoda ze to nema tu spravnu prevodovku (bez manualu to ta prava zabava skratka nikdy nebude). A propos, ked sme uz pritom, preco je ten motor podladeny na 400Nm, ked prevodovka dovoli 450?

jzk
31. března • 14:13

protoze to nesmi konkurovat M3/M4

Petr
31. března • 13:53

Škoda, škoda. Když přišlo BMW s novou řadou 4, tak jsem měl dojem, že konečně je tady řada od BMW, kde se můžou odvázat od požadavků univerzálnosti řady 3. Měl jsem za to, že 4 bude orientovaná na zapáleného řidiče. Chyba lávky, o to větší, že i s M-kovým podvozkem to nebylo nic moc. Bohužel BMW nám v poslední době nějak Mercedesuje a taky mi nějak přijde že problémem současných BMW začíná být váha... :-(

goro
31. března • 13:07

vrtání a zdvih opět obráceně...

Doporučujeme

Články odjinud