Možná ne tak úplně skvělá kombinace: Test BMW 435d xDrive Cabrio

7 komentářů

Antiautomat
4. září • 18:41

Staci si pocket, kym predaje novych aut /zakonite/ zacnu klesat.
A potom este len uvidite ake budu zrazu ekologicke.

Marek
3. září • 14:36

Nic moc test... a ty fotky. No nevím, můj mobil dělá lepší foto.

Jiří
2. září • 20:40

cabrio 2 tuny a v naftě..,? tvrdé drogy :DD

Aladin
3. září • 13:45

Proč u volnočasového vozu bez střechy za 2mil je třeba mít naftu a ne kultivovaný klidný benzín se spotřebou max o 3l více, to nechápu. Stejně se s tím vozem najede pod 10tis ročně. Když si člověk vezme náklady na 5 let: pořizovací cena, prodejní cena, pojistka, servis. Rozdíl v palivu dělá pár %.

a
4. září • 1:02

Taky to nechápu. Kupci mají zvrácený vkus. Představa, že mám střechu dole a slyším ten hrozný zvuk. O kyselém smradu nemluvím. Jediný diesel, který se mi jakžtakž líbil na poslech, byl V10 v Touaregu. Jo, a pak ještě R6 v bardotce, R8 v pomeranči a V12 v motoráku M262, ale ty nesmějí na silnici :-)

MasoxCZ
2. září • 20:28

Hm, a jak je na tom s emisema? :-) A až se Der Komise konečně rozhoupe jak dál, zůstane tomu techničák a schválení do provozu?

USA
3. září • 10:18

zajimavy ze se na zadnych motoristických strankach nepise, ze od 1. zari vstoupila v platnost nova metodiky pro homologaci aut nove uvedanych do vyroby, coz znamena velkou komplikaci zejména pro naftaky.
proto se co nejvic vyrobcu snažilo do 31. srpna homologovat co nejvic naftaku.
jsem zvedavej, jak to bude s nove homologovanymi naftaky ted

Doporučujeme

Články odjinud