Test BMW 318i Cabrio: bavorské potěšení

merkur  |  26. 06. 2007 19:11

S BMW Válčit na silnici s 1.4.No nevím.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  27. 06. 2007 18:53

co 1.4, ale i 1.2 a 1.0

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 06. 2007 20:22

Nějak jste tam vynechali motorizaci M42 (1.8is) a zmínit, že 2.5 bez vanosu má těch 192koní a 2.5 vanos má 170 koní. Jinak docela zajímavej článek i když tam vlastně o cabriu moc neni. :)

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  26. 06. 2007 20:46

Ty tam mas taky mezery
1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PS

Jinak fajn clanek

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 06. 2007 21:44

V tom článku je zastižen vývoj řady 3 už od e21 ...Vysvětlujou tam jednotlivé motory a Is není zmíněno. Co se týče výkonu. Klidně ti ofotím TP M20 a TP m50 . M20 ( řada e30 ) je malej šestivál kterej má 170 koní. Pak je M50 velkej bez vanosu 192 koní (řada e36) a velkej s Vanosem (řada e 36 ne 325i - bez vanosu, ale novější 323i opět řada e36) Pak už byl M52 (řada e46) a ten měl výkon už zase větší.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 06. 2007 21:49

Jen doplním, že 323i (obsah 2.5) vanos je o výkon ochuzen a to o 22 koní. Oproti staršímu bratrovi. Měl jsem možnost vyzkoušet si jak m20 (kterou zrovna mám, tak i M50 vanos/bez vanos a m52). M20 je pro mě nejlepší

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  26. 06. 2007 23:49

Ofocovat mi nic nemusis, m20 mam taky takze vim, ze nemas pravdu
Od zacatku je to "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS, potom nasledovala M50 - 24V(porad mala sestka, nikoli velka jak tvrdis. Velka sestka se oznacuje pouze motor M30) se single VANOSem s 192PS a dale s dvojtym VANOSem opet s 170PS.
Pak uz byl sestival M54 (nikoli M52 jak tvrdis) v e46 a ten uz mel vykon 150 - 231PS dle objemu 2.0L - 3.0L

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 04:11

Panove, oba mate bawce a oba vite uplny hovno.

Tak popořádku:
318i 1.8l M40 popř M43
320i 2.0l M50 110kW (jak s vanosem tak bez vanosu)
325i 2.5l M50 141kW
325i 2.5l M50TU (T.j. Vanos) 141kW
323i 2.5l M52 125kW
328i 2.8l M52 141kW
motor M52 má standartně vanos.

JInak kabrio se bez vanosu ani nedělalo, neb vanos nabíhal do produkce 9/92 a kabro šlo až o rok dýl.


Pokud se chcete hádat nad motorizacema v e21 a e30 tak to tu klidně mužu takjy rozepsat, a e46-ky taky.

Tak schladněte pánové....

Odpovědět  |   | 
Radek  |  27. 06. 2007 12:44

Koukni jsem.....Nevím odkud jsi vzal že M50 je malej....Double Vanos jsem pouze měl možnost vyzkoušet v E46 328i a měl 231 koní tedy podle TP.
Nevím kde si přišel na M30
Tak dobře, nebudeme to rozebírat naše spory. Já si stojím za svým...
http://bmwfans.info/original/

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:38

hehe 328 nikdy nemela 231PS

Odpovědět  |   | 
SusHa  |  27. 06. 2007 14:14

Cože?! 328i s 231 koníkama hmmm, máš v tom trochu guláš

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  27. 06. 2007 14:41

To bych zase skoro rek, ze si jel 330i, ale to je fuk.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 04:03

a jak si přišel na to že v e36 byl m20 a natož bez vanosu??? když ten se s vanosem nikdy nedělal....... a m20 v e36 nikdy nebyl

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  27. 06. 2007 11:05

Lukasi Lukasi.

Pises tady o bawcich a ani neumis cist nebo si to prooste nepochopil.

Jak ty si prisel na to, ze ja pisu ze m20 byl v e36? Psal sem naopak ze, motor 2,5 m20 mel v e30 170PS (viz moje veta - "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS).

Takze doporucuju si to priste precist vickrat, dokud to nepochopis, a pak, at uz jakkoli, reagovat

A motorizace e90 bys taky umel? Na bavoraky musis bejt fakt machr

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:39

nevim cos tam psal, ale ty blaboly a hadky s tim dalsim sem fakt nemel po ranu zaludek.

ne e90-ky fakt z hlavy neznam, nemam duvod.

a na BIG Airportu mi radši nelez na oči.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:42

tak rek bych ze reakce byla asi i na tohle, neb to sem fakt nepochopil.

Černý Petr:Ty tam mas taky mezery
1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PS

Jinak fajn clanek

Nak nevim proč pišeš m20 bez vanosu, neb m20 s vanosem sem v životě neviděl.......

A m50 ma stejnej vykon s Vanosem i bez něj. jen se liší průběh krotáku a spotřeba.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:44

JInak Radek je taky velkej teoretickej odborník.

asi netuší ani že M52 se davala už do e36-ky

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  27. 06. 2007 14:50

Jo tadydle,


vypadalo, ze reagujes na jiny muj prispevek.


Tady je ten vanos fakt zminen zbytecne, v e30 zadny nebyl, nicmene o e36 tam neni ani zminka.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 06. 2007 16:08

Na 1.8 85kw vysoká spotreba. A tie namerané parametre strašné, na stovku za 13s to je na ho...

Odpovědět  |   | 
Bohuš  |  04. 07. 2007 17:25

Není to BMW náhodou to auto, ve kterým vezl Bohuš pana Košťála do bo*delu?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2008 09:11

hele tusim, ze v tom filmu jezdili v bile E-30 cabrio, jak ho vostrik tema ostrikovacema :D

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 11. 2007 06:35

Samozřejmostí byl neustálý vývoj motorů, v této oblasti je BMW posedlé úspěchem a motory podle toho jezdí - spolehlivě a rychle.
K častým závadám patří praskající hlavy válců u výkonnějších benzinových motorů a také u trubodieselů
Jak tohle jde dohromady?????

Odpovědět  |   | 
Michal 323i  |  25. 08. 2013 05:45

Takže hošani jakej rozdíl je jedno vanos a double vanos u e36 323i. 97rok? díky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan