Takže hošani jakej rozdíl je jedno vanos a double vanos u e36 323i. 97rok? díky.
Samozřejmostí byl neustálý vývoj motorů, v této oblasti je BMW posedlé úspěchem a motory podle toho jezdí - spolehlivě a rychle.K častým závadám patří praskající hlavy válců u výkonnějších benzinových motorů a také u trubodieselůJak tohle jde dohromady?????
Není to BMW náhodou to auto, ve kterým vezl Bohuš pana Košťála do bo*delu? :-)
hele tusim, ze v tom filmu jezdili v bile E-30 cabrio, jak ho vostrik tema ostrikovacema :D
Nějak jste tam vynechali motorizaci M42 (1.8is) a zmínit, že 2.5 bez vanosu má těch 192koní a 2.5 vanos má 170 koní. Jinak docela zajímavej článek i když tam vlastně o cabriu moc neni. :)
Ty tam mas taky mezery ;-)1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PS B-]Jinak fajn clanek :-P
a jak si přišel na to že v e36 byl m20 a natož bez vanosu??? když ten se s vanosem nikdy nedělal....... a m20 v e36 nikdy nebyl
Lukasi Lukasi.Pises tady o bawcich a ani neumis cist :-P nebo si to prooste nepochopil.Jak ty si prisel na to, ze ja pisu ze m20 byl v e36? Psal sem naopak ze, motor 2,5 m20 mel v e30 170PS (viz moje veta - "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS).Takze doporucuju si to priste precist vickrat, dokud to nepochopis, a pak, at uz jakkoli, reagovat B-]A motorizace e90 bys taky umel?:-D Na bavoraky musis bejt fakt machr :-D:-D:-D
tak rek bych ze reakce byla asi i na tohle, neb to sem fakt nepochopil.Černý Petr:Ty tam mas taky mezery1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PSJinak fajn clanek Nak nevim proč pišeš m20 bez vanosu, neb m20 s vanosem sem v životě neviděl.......A m50 ma stejnej vykon s Vanosem i bez něj. jen se liší průběh krotáku a spotřeba.
Jo tadydle,vypadalo, ze reagujes na jiny muj prispevek.Tady je ten vanos fakt zminen zbytecne, v e30 zadny nebyl, nicmene o e36 tam neni ani zminka.
Na 1.8 85kw vysoká spotreba. A tie namerané parametre strašné, na stovku za 13s to je na ho...
JInak Radek je taky velkej teoretickej odborník.asi netuší ani že M52 se davala už do e36-ky
nevim cos tam psal, ale ty blaboly a hadky s tim dalsim sem fakt nemel po ranu zaludek.ne e90-ky fakt z hlavy neznam, nemam duvod.a na BIG Airportu mi radši nelez na oči.
V tom článku je zastižen vývoj řady 3 už od e21 ...Vysvětlujou tam jednotlivé motory a Is není zmíněno. Co se týče výkonu. Klidně ti ofotím TP M20 a TP m50 . M20 ( řada e30 ) je malej šestivál kterej má 170 koní. Pak je M50 velkej bez vanosu 192 koní (řada e36) a velkej s Vanosem (řada e 36 ne 325i - bez vanosu, ale novější 323i opět řada e36) Pak už byl M52 (řada e46) a ten měl výkon už zase větší. :-P
Ofocovat mi nic nemusis, m20 mam taky takze vim, ze nemas pravdu :-POd zacatku je to "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS, potom nasledovala M50 - 24V(porad mala sestka, nikoli velka jak tvrdis. Velka sestka se oznacuje pouze motor M30) se single VANOSem s 192PS a dale s dvojtym VANOSem opet s 170PS.Pak uz byl sestival M54 (nikoli M52 jak tvrdis) v e46 a ten uz mel vykon 150 - 231PS dle objemu 2.0L - 3.0L :-P
Koukni jsem.....Nevím odkud jsi vzal že M50 je malej....Double Vanos jsem pouze měl možnost vyzkoušet v E46 328i a měl 231 koní tedy podle TP.Nevím kde si přišel na M30 Tak dobře, nebudeme to rozebírat naše spory. Já si stojím za svým...http://bmwfans.info/original/ :-D
To bych zase skoro rek, ze si jel 330i, ale to je fuk.
Cože?! 328i s 231 koníkama:-O hmmm, máš v tom trochu guláš;-):-D
hehe 328 nikdy nemela 231PS
Panove, oba mate bawce a oba vite uplny hovno.Tak popořádku:318i 1.8l M40 popř M43320i 2.0l M50 110kW (jak s vanosem tak bez vanosu)325i 2.5l M50 141kW325i 2.5l M50TU (T.j. Vanos) 141kW323i 2.5l M52 125kW328i 2.8l M52 141kWmotor M52 má standartně vanos.JInak kabrio se bez vanosu ani nedělalo, neb vanos nabíhal do produkce 9/92 a kabro šlo až o rok dýl.Pokud se chcete hádat nad motorizacema v e21 a e30 tak to tu klidně mužu takjy rozepsat, a e46-ky taky.Tak schladněte pánové....
Jen doplním, že 323i (obsah 2.5) vanos je o výkon ochuzen a to o 22 koní. Oproti staršímu bratrovi. :-)) Měl jsem možnost vyzkoušet si jak m20 (kterou zrovna mám, tak i M50 vanos/bez vanos a m52). M20 je pro mě nejlepší
S BMW Válčit na silnici s 1.4.No nevím.
co 1.4, ale i 1.2 a 1.0
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.