Test BMW 318i Cabrio: bavorské potěšení

23 komentářů

Michal 323i
25. srpna • 5:45

Takže hošani jakej rozdíl je jedno vanos a double vanos u e36 323i. 97rok? díky.

Petr
22. listopadu • 6:35

Samozřejmostí byl neustálý vývoj motorů, v této oblasti je BMW posedlé úspěchem a motory podle toho jezdí - spolehlivě a rychle.
K častým závadám patří praskající hlavy válců u výkonnějších benzinových motorů a také u trubodieselů
Jak tohle jde dohromady?????

Bohuš
4. července • 17:25

Není to BMW náhodou to auto, ve kterým vezl Bohuš pana Košťála do bo*delu? :-)

Petr
3. července • 9:11

hele tusim, ze v tom filmu jezdili v bile E-30 cabrio, jak ho vostrik tema ostrikovacema :D

Radek
26. června • 20:22

Nějak jste tam vynechali motorizaci M42 (1.8is) a zmínit, že 2.5 bez vanosu má těch 192koní a 2.5 vanos má 170 koní. Jinak docela zajímavej článek i když tam vlastně o cabriu moc neni. :)

ČernýPetr
26. června • 20:46

Ty tam mas taky mezery ;-)
1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PS B-]Jinak fajn clanek :-P

Lukas
27. června • 4:03

a jak si přišel na to že v e36 byl m20 a natož bez vanosu??? když ten se s vanosem nikdy nedělal....... a m20 v e36 nikdy nebyl

ČernýPetr
27. června • 11:05

Lukasi Lukasi.Pises tady o bawcich a ani neumis cist :-P nebo si to prooste nepochopil.Jak ty si prisel na to, ze ja pisu ze m20 byl v e36? Psal sem naopak ze, motor 2,5 m20 mel v e30 170PS (viz moje veta - "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS).Takze doporucuju si to priste precist vickrat, dokud to nepochopis, a pak, at uz jakkoli, reagovat B-]A motorizace e90 bys taky umel?:-D Na bavoraky musis bejt fakt machr :-D:-D:-D

Lukas
27. června • 13:42

tak rek bych ze reakce byla asi i na tohle, neb to sem fakt nepochopil.Černý Petr:Ty tam mas taky mezery
1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PSJinak fajn clanek Nak nevim proč pišeš m20 bez vanosu, neb m20 s vanosem sem v životě neviděl.......A m50 ma stejnej vykon s Vanosem i bez něj. jen se liší průběh krotáku a spotřeba.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ČernýPetr
27. června • 14:50

Jo tadydle,
vypadalo, ze reagujes na jiny muj prispevek.
Tady je ten vanos fakt zminen zbytecne, v e30 zadny nebyl, nicmene o e36 tam neni ani zminka.

Martin
27. června • 16:08

Na 1.8 85kw vysoká spotreba. A tie namerané parametre strašné, na stovku za 13s to je na ho...

Lukas
27. června • 13:44

JInak Radek je taky velkej teoretickej odborník.asi netuší ani že M52 se davala už do e36-ky

Lukas
27. června • 13:39

nevim cos tam psal, ale ty blaboly a hadky s tim dalsim sem fakt nemel po ranu zaludek.ne e90-ky fakt z hlavy neznam, nemam duvod.a na BIG Airportu mi radši nelez na oči.

Radek
26. června • 21:44

V tom článku je zastižen vývoj řady 3 už od e21 ...Vysvětlujou tam jednotlivé motory a Is není zmíněno. Co se týče výkonu. Klidně ti ofotím TP M20 a TP m50 . M20 ( řada e30 ) je malej šestivál kterej má 170 koní. Pak je M50 velkej bez vanosu 192 koní (řada e36) a velkej s Vanosem (řada e 36 ne 325i - bez vanosu, ale novější 323i opět řada e36) Pak už byl M52 (řada e46) a ten měl výkon už zase větší. :-P

ČernýPetr
26. června • 23:49

Ofocovat mi nic nemusis, m20 mam taky takze vim, ze nemas pravdu :-P
Od zacatku je to "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS, potom nasledovala M50 - 24V(porad mala sestka, nikoli velka jak tvrdis. Velka sestka se oznacuje pouze motor M30) se single VANOSem s 192PS a dale s dvojtym VANOSem opet s 170PS.
Pak uz byl sestival M54 (nikoli M52 jak tvrdis) v e46 a ten uz mel vykon 150 - 231PS dle objemu 2.0L - 3.0L :-P

Radek
27. června • 12:44

Koukni jsem.....Nevím odkud jsi vzal že M50 je malej....Double Vanos jsem pouze měl možnost vyzkoušet v E46 328i a měl 231 koní tedy podle TP.
Nevím kde si přišel na M30
Tak dobře, nebudeme to rozebírat naše spory. Já si stojím za svým...
http://bmwfans.info/original/ :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ČernýPetr
27. června • 14:41

To bych zase skoro rek, ze si jel 330i, ale to je fuk.

SusHa
27. června • 14:14

Cože?! 328i s 231 koníkama:-O hmmm, máš v tom trochu guláš;-):-D

Lukas
27. června • 13:38

hehe 328 nikdy nemela 231PS

Lukas
27. června • 4:11

Panove, oba mate bawce a oba vite uplny hovno.Tak popořádku:
318i 1.8l M40 popř M43
320i 2.0l M50 110kW (jak s vanosem tak bez vanosu)
325i 2.5l M50 141kW
325i 2.5l M50TU (T.j. Vanos) 141kW
323i 2.5l M52 125kW
328i 2.8l M52 141kW
motor M52 má standartně vanos.JInak kabrio se bez vanosu ani nedělalo, neb vanos nabíhal do produkce 9/92 a kabro šlo až o rok dýl.
Pokud se chcete hádat nad motorizacema v e21 a e30 tak to tu klidně mužu takjy rozepsat, a e46-ky taky.Tak schladněte pánové....

Radek
26. června • 21:49

Jen doplním, že 323i (obsah 2.5) vanos je o výkon ochuzen a to o 22 koní. Oproti staršímu bratrovi. :-)) Měl jsem možnost vyzkoušet si jak m20 (kterou zrovna mám, tak i M50 vanos/bez vanos a m52). M20 je pro mě nejlepší

merkur
26. června • 19:11

S BMW Válčit na silnici s 1.4.No nevím.

Saman
27. června • 18:53

co 1.4, ale i 1.2 a 1.0

Doporučujeme

Články odjinud