Test BMW 318i Cabrio: bavorské potěšení

merkur  |  26. 06. 2007 19:11

S BMW Válčit na silnici s 1.4.No nevím.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  27. 06. 2007 18:53

co 1.4, ale i 1.2 a 1.0

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 06. 2007 20:22

Nějak jste tam vynechali motorizaci M42 (1.8is) a zmínit, že 2.5 bez vanosu má těch 192koní a 2.5 vanos má 170 koní. Jinak docela zajímavej článek i když tam vlastně o cabriu moc neni. :)

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  26. 06. 2007 20:46

Ty tam mas taky mezery
1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PS

Jinak fajn clanek

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 06. 2007 21:44

V tom článku je zastižen vývoj řady 3 už od e21 ...Vysvětlujou tam jednotlivé motory a Is není zmíněno. Co se týče výkonu. Klidně ti ofotím TP M20 a TP m50 . M20 ( řada e30 ) je malej šestivál kterej má 170 koní. Pak je M50 velkej bez vanosu 192 koní (řada e36) a velkej s Vanosem (řada e 36 ne 325i - bez vanosu, ale novější 323i opět řada e36) Pak už byl M52 (řada e46) a ten měl výkon už zase větší.

Odpovědět  |   | 
Radek  |  26. 06. 2007 21:49

Jen doplním, že 323i (obsah 2.5) vanos je o výkon ochuzen a to o 22 koní. Oproti staršímu bratrovi. Měl jsem možnost vyzkoušet si jak m20 (kterou zrovna mám, tak i M50 vanos/bez vanos a m52). M20 je pro mě nejlepší

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  26. 06. 2007 23:49

Ofocovat mi nic nemusis, m20 mam taky takze vim, ze nemas pravdu
Od zacatku je to "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS, potom nasledovala M50 - 24V(porad mala sestka, nikoli velka jak tvrdis. Velka sestka se oznacuje pouze motor M30) se single VANOSem s 192PS a dale s dvojtym VANOSem opet s 170PS.
Pak uz byl sestival M54 (nikoli M52 jak tvrdis) v e46 a ten uz mel vykon 150 - 231PS dle objemu 2.0L - 3.0L

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 04:11

Panove, oba mate bawce a oba vite uplny hovno.

Tak popořádku:
318i 1.8l M40 popř M43
320i 2.0l M50 110kW (jak s vanosem tak bez vanosu)
325i 2.5l M50 141kW
325i 2.5l M50TU (T.j. Vanos) 141kW
323i 2.5l M52 125kW
328i 2.8l M52 141kW
motor M52 má standartně vanos.

JInak kabrio se bez vanosu ani nedělalo, neb vanos nabíhal do produkce 9/92 a kabro šlo až o rok dýl.


Pokud se chcete hádat nad motorizacema v e21 a e30 tak to tu klidně mužu takjy rozepsat, a e46-ky taky.

Tak schladněte pánové....

Odpovědět  |   | 
Radek  |  27. 06. 2007 12:44

Koukni jsem.....Nevím odkud jsi vzal že M50 je malej....Double Vanos jsem pouze měl možnost vyzkoušet v E46 328i a měl 231 koní tedy podle TP.
Nevím kde si přišel na M30
Tak dobře, nebudeme to rozebírat naše spory. Já si stojím za svým...
http://bmwfans.info/original/

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:38

hehe 328 nikdy nemela 231PS

Odpovědět  |   | 
SusHa  |  27. 06. 2007 14:14

Cože?! 328i s 231 koníkama hmmm, máš v tom trochu guláš

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  27. 06. 2007 14:41

To bych zase skoro rek, ze si jel 330i, ale to je fuk.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 04:03

a jak si přišel na to že v e36 byl m20 a natož bez vanosu??? když ten se s vanosem nikdy nedělal....... a m20 v e36 nikdy nebyl

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  27. 06. 2007 11:05

Lukasi Lukasi.

Pises tady o bawcich a ani neumis cist nebo si to prooste nepochopil.

Jak ty si prisel na to, ze ja pisu ze m20 byl v e36? Psal sem naopak ze, motor 2,5 m20 mel v e30 170PS (viz moje veta - "mala sestka" e30 325i (m20 - 12V) 170PS).

Takze doporucuju si to priste precist vickrat, dokud to nepochopis, a pak, at uz jakkoli, reagovat

A motorizace e90 bys taky umel? Na bavoraky musis bejt fakt machr

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:39

nevim cos tam psal, ale ty blaboly a hadky s tim dalsim sem fakt nemel po ranu zaludek.

ne e90-ky fakt z hlavy neznam, nemam duvod.

a na BIG Airportu mi radši nelez na oči.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:42

tak rek bych ze reakce byla asi i na tohle, neb to sem fakt nepochopil.

Černý Petr:Ty tam mas taky mezery
1.8is se v cabriu nevyrabel, jen v coupe, a dale ty vykony motoru mas obracene. 2,5 bez VANOSu (m20 - 12V) ma 170PS a s VANOSem (m50 - 24V) ma 192PS

Jinak fajn clanek

Nak nevim proč pišeš m20 bez vanosu, neb m20 s vanosem sem v životě neviděl.......

A m50 ma stejnej vykon s Vanosem i bez něj. jen se liší průběh krotáku a spotřeba.

Odpovědět  |   | 
Lukas  |  27. 06. 2007 13:44

JInak Radek je taky velkej teoretickej odborník.

asi netuší ani že M52 se davala už do e36-ky

Odpovědět  |   | 
ČernýPetr  |  27. 06. 2007 14:50

Jo tadydle,


vypadalo, ze reagujes na jiny muj prispevek.


Tady je ten vanos fakt zminen zbytecne, v e30 zadny nebyl, nicmene o e36 tam neni ani zminka.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  27. 06. 2007 16:08

Na 1.8 85kw vysoká spotreba. A tie namerané parametre strašné, na stovku za 13s to je na ho...

Odpovědět  |   | 
Bohuš  |  04. 07. 2007 17:25

Není to BMW náhodou to auto, ve kterým vezl Bohuš pana Košťála do bo*delu?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  03. 07. 2008 09:11

hele tusim, ze v tom filmu jezdili v bile E-30 cabrio, jak ho vostrik tema ostrikovacema :D

Odpovědět  |   | 
Petr  |  22. 11. 2007 06:35

Samozřejmostí byl neustálý vývoj motorů, v této oblasti je BMW posedlé úspěchem a motory podle toho jezdí - spolehlivě a rychle.
K častým závadám patří praskající hlavy válců u výkonnějších benzinových motorů a také u trubodieselů
Jak tohle jde dohromady?????

Odpovědět  |   | 
Michal 323i  |  25. 08. 2013 05:45

Takže hošani jakej rozdíl je jedno vanos a double vanos u e36 323i. 97rok? díky.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A