Test: BMW 125d - 218 dušených naftových koní

29 komentářů

tommykk
6. října • 13:21

Pekny test a jeste lepsi auto;-)Predpokladam ze auto bez aktivnich tlumicu?Jen jste se mohl trochu vice rozepsat o motoru...
Ovsem dle spotreby jste ho asi moc nevyzkousel. Mam 123d a prumer 6.8l, kdyz jezdim pomalounku:-D Udavany prumer tak maximalne cestou po Rakousku :-D:-D

krabicka3
6. října • 13:43

Taky mam 123d a se sviznou jizdou mam 7.5l/100km. Jinak musim rict, ze se mi nova 1er libi mene nez predchozi generace

tommykk
9. října • 9:43

Souhlas, ale ten interier mi prijde lepsi v nove.Take Ti tak vrze interier?

Alex
4. října • 20:35

Může mi někdo vysvětlit jak je možné nastupovat do auta a při tom takhle poškrábat dveře, prahové lišty i zadní sedadla? To auto se neprodává ani půl roku a ty škrábance vypadají jak u 10 let staré Octavie ze stavby! Nevim jestli to je mnou, ale prostě si autá vážím, a nějak už jsem se to naučil, otevřu, sednu, jena, druha a do ničeho nekopnu ani neodřu. Jak u sebe tak i u ostatních. A to jezdím 320d 2003 a pokaždý když si ke mě někdo sedá způsobem noha na prah, sednou, druha noha na prah s těsněním, a až pak se uvelebí, tak zuřím jak blázen! Kdo to ma furt leštit. A pořídit si auto za milion a do pár měsícu by vypadalo takto?! Tak bych za to kopal do hlavy. Je vidět že to je předváděcí vůz, prostě když to je zadarmo tak se k tomu budu chovat jako prase.

pipoun
5. října • 13:25

3-[ Já zuřím, když mi někdo škubne s dveřmi div mi je nevyvrátí neli je málem úplně nevyrve z pantů. To bych vraždil. 3-[

Antiautomat
5. října • 15:22

No mna naserie este viac ked vedla niekto zaparkuje, otvori dvere a PRASK.
Ak som pritomny, davam na vyber: bud uhradu na mieste alebo fakturou dodatocne.

lamal_SK
9. října • 21:10

no uz to vidim ako ty davas niekomu na vyber a ako ti niekto caluje hned love z penazenky /podla toho co si mu ty naratal/ pripadne dava adresu kam mu mas zaslat fakturu dodatocne :-D sa preber to co za zrno tu davas

stealth01
5. října • 7:54

Je tady ještě jedna možnost. Já jsem si koupil před půl rokem novou pětku a mám na dekoračních lištách stovky mikroškrábanců, které na přímém slunci vytvářejí docela nehezké mapy. Lak je po šesti měsících na mnoha místech odřený. Chovám se k tomu snad jako prase? Nope... Chovám se k tomu s obrovskou úctou a respektem. Dokáže tahle "prémiová" značka udělat kvalitní lak nebo aspoň základní ochranu dekoračních prvků v interiéru? Myslím, že ne. Je to daleko horší než průměrné korejské auto. To auto je jeden velký průšvih. Za 23 000 kilometrů mi praskly krycí skla světlometů, při každé nerovnosti vrže strop a levé dveře, ty dekorační lišty neutřeš ničím (jelenice, mikrovlákno nefungují), páčka blinkrů ze dvou laciných plastů mě řeže do prstu, protože to ani neumějí pořádně spojit apod. Se vší vážností zde prohlašuji, že Audi A6 je jako auto z jiného století proti téhlé nové pětce. Takže zpátky k Tvému dotazu. Možná se zeptej v Mnichově, odkud ty plasty berou a teprve pak někoho kopej do hlavy. Možná bys mohl i za mě skopat ty "vytvářeče" laciných aut u BMW.

Stanley
5. října • 22:15

no neviem, ja mam na novej 5ke najazdenych 74 tisic km a nic z toho sa u mna nedeje - nic nevrzga, nic nie je poskriabane.. listy mam hlinikove a su uplne v pohode, tak isto volant a sedacky. Novu A6 som skusal a nezdalo sa mi to o nic premiovejsie, akurat sa mi nepacil ten pocet tlacidiel na ovladanie toho ich infotainment systemu..

pipoun
5. října • 13:21

Tak to je hustý, jo šetří se kde se dá.

Šákul Ředkvička (pota)
5. října • 21:48

A nejen to, co psal. Mohl jsem si docela dobře prohlédnout X5 v jedné z nejvyšších výbav (navíc M paket a 40d motor). "Kolíčky" zamykání na dveřích jsou z nejlevnějšího plastu a je na nich vidět čára od formy. Stínítka jsou také úplná zoufalost, špatně se na to podíváš a už se to kroutí. Hlavní problém je, že u Fabie by to nevadilo, ale u auta za 2 míče?

ka-spel
4. října • 22:36

Přesně tak, taky zuřím, když se někdo chová jako dobytek a čuně dohromady. Rodinka se sice škodolibě posmívá mému "sednout nohy, nohy oklepat", ale proč si auto zbytečně zaničit a zasírat bordelem.

Šákul Ředkvička (pota)
4. října • 20:39

Ber to tak, že někteří lidé jsou prostě uživatelé. Chtějí drahé, dobré a rychlé auto a když se poškrábe/rozbije, tak zaplatí servis za cenu auta a nebo koupí nové.
A pak jsou lidé, kteří na auto dlouho šetří a pečují o něj jako o klenot. Také jsem pečoval, ale pak člověk zjistí, že nárazník není stříbrný, ale vydřený do bílé. To se prostě stává. Vezmeš lehce zeď, že si toho ani nevšimneš, nebo tě někdo nabere na parkovišti...

ka-spel
4. října • 22:38

Jasně, ale ten tvůj případ je cizí zavinění nebo nepozornost. Tady jde spíš o blbost nebo lenost.

Ernie
4. října • 20:08

Prosim, uz urobte nieco s tou FOTOGALERIOU ---> nech su fotografie v poradi podla miniatur :-/

JA-NE
4. října • 15:17

EHM..šecko dobré.. ale ten dizajn...:-/ skaredák

SuperForce
4. října • 14:24

Tak dizajnova lahodka to nie je, ale ta modra farba robi vela. Vie niekto, ci to ma len 1 turbo alebo 2? Lebo na 1 turbo je ten vykon privysoky...

Vasil Ujec
4. října • 14:41
Šákul Ředkvička (pota)
4. října • 18:05

Tím jsi mu toho moc neřekl. TwinPower může být buďto jedno dvoukomorové a nebo dvě turba...

Jiří  Duchoň
4. října • 18:26 • redaktor AutoRevue.cz

Máte pravdu, ale "TwinPower" je obchodní značka BMW, zatímco "twin-scroll" je druh konstrukce. A twin-scroll v případě tohoto motoru spočívá v tom, že jde o jediné dmychadlo s náhonem vedeným dvěmi samostatnými větvemi (jedna pro dva válce) až k lopatkovému kolu. Konstrukce těchto oddělených náběhů spolu s klapkami a tryskami pak umožňuje přesnější hospodaření s masou výfukových plynů, z čehož těží především rychlost odezvy motoru na sešlápnutí plynového pedálu.

Šákul Ředkvička (pota)
4. října • 18:37

Však jsem také nereagoval na Vás, ale na odkaz s fotografií krytu motoru s textem TwinPower. Chtěl jsem tí říci, že se člověk nedozví, kolik turb má, ale jen, že je tam jakási Twin technologie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiří  Duchoň
4. října • 19:45 • redaktor AutoRevue.cz

Ach tak ;-)

Jiří  Duchoň
4. října • 14:53 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, ano, je tam jedno dvoukomorové turbodmychadlo tzv. twin-scroll.

Antiautomat
4. října • 13:26

Fuj to je ale skarede auto. Hnus. Skoda toho motora v takej otrasnej kasni.

Vasil Ujec
4. října • 14:42

nebrec, je to jen nasteroidovany ctyrvalec... ;-)

Tominos
4. října • 14:06

Naopak, mně se ta kastle líbí. :-P Holt každému se líbí něco jiného a to je dobře, jinak by všechna auta byla podobná...

Andreas
4. října • 12:56

Jen máte v technických udajích přehozené vrtání a zdvih.

Jiří  Duchoň
4. října • 13:19 • redaktor AutoRevue.cz

Dobrý den, děkuji Vám, máte pravdu. Byl jsem nepozorný při opisování údajů ze stránek výrobce, kde to poněkud nezvykle mají uvedeno v pořadí "zdvih/vrtání" :-) Opraveno!

Doporučujeme

Články odjinud