Test: BMW 125d - 218 dušených naftových koní

Andreas  |  04. 10. 2012 12:56

Jen máte v technických udajích přehozené vrtání a zdvih.

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, děkuji Vám, máte pravdu. Byl jsem nepozorný při opisování údajů ze stránek výrobce, kde to poněkud nezvykle mají uvedeno v pořadí "zdvih/vrtání" Opraveno!

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 10. 2012 13:26

Fuj to je ale skarede auto. Hnus. Skoda toho motora v takej otrasnej kasni.

Odpovědět  |   | 
Tominos  |  04. 10. 2012 14:06

Naopak, mně se ta kastle líbí. Holt každému se líbí něco jiného a to je dobře, jinak by všechna auta byla podobná...

Odpovědět  |   | 

nebrec, je to jen nasteroidovany ctyrvalec...

Odpovědět  |   | 
SuperForce  |  04. 10. 2012 14:24

Tak dizajnova lahodka to nie je, ale ta modra farba robi vela. Vie niekto, ci to ma len 1 turbo alebo 2? Lebo na 1 turbo je ten vykon privysoky...

Odpovědět  |   | 

Dobrý den, ano, je tam jedno dvoukomorové turbodmychadlo tzv. twin-scroll.

Odpovědět  |   | 

Tím jsi mu toho moc neřekl. TwinPower může být buďto jedno dvoukomorové a nebo dvě turba...

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 

Máte pravdu, ale "TwinPower" je obchodní značka BMW, zatímco "twin-scroll" je druh konstrukce. A twin-scroll v případě tohoto motoru spočívá v tom, že jde o jediné dmychadlo s náhonem vedeným dvěmi samostatnými větvemi (jedna pro dva válce) až k lopatkovému kolu. Konstrukce těchto oddělených náběhů spolu s klapkami a tryskami pak umožňuje přesnější hospodaření s masou výfukových plynů, z čehož těží především rychlost odezvy motoru na sešlápnutí plynového pedálu.

Odpovědět  |   | 

Však jsem také nereagoval na Vás, ale na odkaz s fotografií krytu motoru s textem TwinPower. Chtěl jsem tí říci, že se člověk nedozví, kolik turb má, ale jen, že je tam jakási Twin technologie.

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 

Ach tak

Odpovědět  |   | 
? Jiří Duchoň

Ach tak

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  04. 10. 2012 15:17

EHM..šecko dobré.. ale ten dizajn... skaredák

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  04. 10. 2012 20:08

Prosim, uz urobte nieco s tou FOTOGALERIOU ---> nech su fotografie v poradi podla miniatur

Odpovědět  |   | 
Alex  |  04. 10. 2012 20:35

Může mi někdo vysvětlit jak je možné nastupovat do auta a při tom takhle poškrábat dveře, prahové lišty i zadní sedadla? To auto se neprodává ani půl roku a ty škrábance vypadají jak u 10 let staré Octavie ze stavby! Nevim jestli to je mnou, ale prostě si autá vážím, a nějak už jsem se to naučil, otevřu, sednu, jena, druha a do ničeho nekopnu ani neodřu. Jak u sebe tak i u ostatních. A to jezdím 320d 2003 a pokaždý když si ke mě někdo sedá způsobem noha na prah, sednou, druha noha na prah s těsněním, a až pak se uvelebí, tak zuřím jak blázen! Kdo to ma furt leštit. A pořídit si auto za milion a do pár měsícu by vypadalo takto?! Tak bych za to kopal do hlavy. Je vidět že to je předváděcí vůz, prostě když to je zadarmo tak se k tomu budu chovat jako prase.

Odpovědět  |   | 

Ber to tak, že někteří lidé jsou prostě uživatelé. Chtějí drahé, dobré a rychlé auto a když se poškrábe/rozbije, tak zaplatí servis za cenu auta a nebo koupí nové.
A pak jsou lidé, kteří na auto dlouho šetří a pečují o něj jako o klenot. Také jsem pečoval, ale pak člověk zjistí, že nárazník není stříbrný, ale vydřený do bílé. To se prostě stává. Vezmeš lehce zeď, že si toho ani nevšimneš, nebo tě někdo nabere na parkovišti...

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  04. 10. 2012 22:38

Jasně, ale ten tvůj případ je cizí zavinění nebo nepozornost. Tady jde spíš o blbost nebo lenost.

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  04. 10. 2012 22:36

Přesně tak, taky zuřím, když se někdo chová jako dobytek a čuně dohromady. Rodinka se sice škodolibě posmívá mému "sednout nohy, nohy oklepat", ale proč si auto zbytečně zaničit a zasírat bordelem.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 10. 2012 07:54

Je tady ještě jedna možnost. Já jsem si koupil před půl rokem novou pětku a mám na dekoračních lištách stovky mikroškrábanců, které na přímém slunci vytvářejí docela nehezké mapy. Lak je po šesti měsících na mnoha místech odřený. Chovám se k tomu snad jako prase? Nope... Chovám se k tomu s obrovskou úctou a respektem. Dokáže tahle "prémiová" značka udělat kvalitní lak nebo aspoň základní ochranu dekoračních prvků v interiéru? Myslím, že ne. Je to daleko horší než průměrné korejské auto. To auto je jeden velký průšvih. Za 23 000 kilometrů mi praskly krycí skla světlometů, při každé nerovnosti vrže strop a levé dveře, ty dekorační lišty neutřeš ničím (jelenice, mikrovlákno nefungují), páčka blinkrů ze dvou laciných plastů mě řeže do prstu, protože to ani neumějí pořádně spojit apod. Se vší vážností zde prohlašuji, že Audi A6 je jako auto z jiného století proti téhlé nové pětce. Takže zpátky k Tvému dotazu. Možná se zeptej v Mnichově, odkud ty plasty berou a teprve pak někoho kopej do hlavy. Možná bys mohl i za mě skopat ty "vytvářeče" laciných aut u BMW.

Odpovědět  |   | 
pipoun  |  05. 10. 2012 13:21

Tak to je hustý, jo šetří se kde se dá.

Odpovědět  |   | 

A nejen to, co psal. Mohl jsem si docela dobře prohlédnout X5 v jedné z nejvyšších výbav (navíc M paket a 40d motor). "Kolíčky" zamykání na dveřích jsou z nejlevnějšího plastu a je na nich vidět čára od formy. Stínítka jsou také úplná zoufalost, špatně se na to podíváš a už se to kroutí. Hlavní problém je, že u Fabie by to nevadilo, ale u auta za 2 míče?

| | Když už nesouhlasíte, nebuďte ovce a napište proč.

Odpovědět  |   | 
Stanley  |  05. 10. 2012 22:15

no neviem, ja mam na novej 5ke najazdenych 74 tisic km a nic z toho sa u mna nedeje - nic nevrzga, nic nie je poskriabane.. listy mam hlinikove a su uplne v pohode, tak isto volant a sedacky. Novu A6 som skusal a nezdalo sa mi to o nic premiovejsie, akurat sa mi nepacil ten pocet tlacidiel na ovladanie toho ich infotainment systemu..

Odpovědět  |   | 
pipoun  |  05. 10. 2012 13:25

Já zuřím, když mi někdo škubne s dveřmi div mi je nevyvrátí neli je málem úplně nevyrve z pantů. To bych vraždil.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 10. 2012 15:22

No mna naserie este viac ked vedla niekto zaparkuje, otvori dvere a PRASK.
Ak som pritomny, davam na vyber: bud uhradu na mieste alebo fakturou dodatocne.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  09. 10. 2012 21:10

no uz to vidim ako ty davas niekomu na vyber a ako ti niekto caluje hned love z penazenky /podla toho co si mu ty naratal/ pripadne dava adresu kam mu mas zaslat fakturu dodatocne sa preber to co za zrno tu davas

Odpovědět  |   | 
tommykk  |  06. 10. 2012 13:21

Pekny test a jeste lepsi auto

Predpokladam ze auto bez aktivnich tlumicu?

Jen jste se mohl trochu vice rozepsat o motoru...
Ovsem dle spotreby jste ho asi moc nevyzkousel. Mam 123d a prumer 6.8l, kdyz jezdim pomalounku Udavany prumer tak maximalne cestou po Rakousku

Odpovědět  |   | 
krabicka3  |  06. 10. 2012 13:43

Taky mam 123d a se sviznou jizdou mam 7.5l/100km. Jinak musim rict, ze se mi nova 1er libi mene nez predchozi generace

Odpovědět  |   | 
tommykk  |  09. 10. 2012 09:43

Souhlas, ale ten interier mi prijde lepsi v nove.

Take Ti tak vrze interier?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

včera | Vladimír Kadera | 11 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Superb může blednout závistí

Nová Škoda Octavia oficiálně: Už jsme v ní …

Dámy a pánové, nová Škoda Octavia je oficiálně na světě! Prohlédli jsme si ji s předstihem a tohle jsou naše první dojmy. Je tak jiná, že vedle ní Superb může vypadat jako chudší příbuzný.

11.  11.  2019 | | 265 N/A