Test: BMW 116i – stále svojí cestou, byť s klopýtáním

Vyzkoušeli jsme základní verzi řady BMW, zároveň též nejlevnější BMW současnosti. Ačkoli… Ale co už. Alespoň si drží tvář.
Seznam kapitol
  1. Začalo to harakiri, Průšvih pokračuje, Zpátky ve stopě
  2. Nabídka verzí, Vlastní cestou, ale řádně zaplacenou, Motory: výhradně s turby a systémem start/stop
  3. Zkoušený vůz, Na první pohled, Uvnitř, Zavazadelník vyhoví…
  4. Za volantem, Na silnici, Vady na kráse
  5. EfficientDynamics v praxi, Radikálně s Eco Pro, A vystupujeme
  6. Technické údaje, naměřené hodnoty
  7. Fotogalerie (113x foto)

Začalo to harakiri

Průšvih pokračuje

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 316ti (E46/5) z roku 2001, druhá a poslední generace Compactu 
Svezení s BMW 135i Performance Paket

Svezení s BMW 135i Performance Paket

Zpátky ve stopě

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW 116i je v současnosti základem nejen řady BMW 1, ale také celé modelové palety značky BMW
BMW řady 1 představeno v detailech

BMW řady 1 představeno v detailech

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Začalo to harakiri, Průšvih pokračuje, Zpátky ve stopě
  2. Nabídka verzí, Vlastní cestou, ale řádně zaplacenou, Motory: výhradně s turby a systémem start/stop
  3. Zkoušený vůz, Na první pohled, Uvnitř, Zavazadelník vyhoví…
  4. Za volantem, Na silnici, Vady na kráse
  5. EfficientDynamics v praxi, Radikálně s Eco Pro, A vystupujeme
  6. Technické údaje, naměřené hodnoty
  7. Fotogalerie (113x foto)
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků